نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    گزارش کن .. رراحت .. خوبم طلا ..:D

    گزارش کن .. رراحت .. خوبم طلا ..:D
  2. ahoo_fr

    خوب کی میای بریم محضر :biggrin:

    خوب کی میای بریم محضر :biggrin:
  3. ahoo_fr

    سلام عسل کوشولو خودمون .. خوبی طلا خانم ؟

    سلام عسل کوشولو خودمون .. خوبی طلا خانم ؟
  4. ahoo_fr

    الان قانع شدم .:) رفع شد سو تفاهم ک ...؟؟

    الان قانع شدم .:) رفع شد سو تفاهم ک ...؟؟
  5. ahoo_fr

    ای وایییییییییی نه بابا چه حرفیه شما آقایی .. گفتی ب کار نیاز نداری ..پیش کش پس دادم ..:d دارم...

    ای وایییییییییی نه بابا چه حرفیه شما آقایی .. گفتی ب کار نیاز نداری ..پیش کش پس دادم ..:d دارم میپرسم ..میگم چرا بعضیا یه چیزی یاد میگیرن خنگن کلا یاد نمیگیرن ..نه تو ک ..
  6. ahoo_fr

    بیکار میچرخی ...وااااااااااااااااااای :d بیا گوسفند بپرون یه ذره ..نخاستیم ..:d یه سوال چرا...

    بیکار میچرخی ...وااااااااااااااااااای :d بیا گوسفند بپرون یه ذره ..نخاستیم ..:d یه سوال چرا بعضیا خیللللیییییییییی خنگن ..:d
  7. ahoo_fr

    آآآآآآآآآ کن ...:D چه استاد خود باخته ای .. میخواستم یه کار بهت بدم ک از دستت پرید ..پول خوبی...

    آآآآآآآآآ کن ...:D چه استاد خود باخته ای .. میخواستم یه کار بهت بدم ک از دستت پرید ..پول خوبی توش بود :d پول گوسفند ت هم در میومد :d
  8. ahoo_fr

    زبانت خوبه ؟انگلیسی ..

    زبانت خوبه ؟انگلیسی ..
  9. ahoo_fr

    اصلا میدم بچه ها بالا بیارن بندازن دم مغازت :d..

    اصلا میدم بچه ها بالا بیارن بندازن دم مغازت :d..
  10. ahoo_fr

    حالا یه لنگه گوشت دادیا ..:D انگا چییییییییییییییی داده ..:d

    حالا یه لنگه گوشت دادیا ..:D انگا چییییییییییییییی داده ..:d
  11. ahoo_fr

    چپیه معلوم نیس چیه ...مال خودت خوشگلیش به همینه :D

    چپیه معلوم نیس چیه ...مال خودت خوشگلیش به همینه :D
  12. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    پرچم بالای بالاس ..
  13. ahoo_fr

    ادامه بحث در زمان مناسب ..:d فعلا کل بره رو بزار ..:d میفرستم بیان به زور ازت بگیرن ...ما پول...

    ادامه بحث در زمان مناسب ..:d فعلا کل بره رو بزار ..:d میفرستم بیان به زور ازت بگیرن ...ما پول بده نیستیم ..:d
  14. ahoo_fr

    تو کدومی .. رییس مجلس ..:d یا اون یکی ..:d

    تو کدومی .. رییس مجلس ..:d یا اون یکی ..:d
  15. ahoo_fr

    سخت شد ..:d باید ببرم تو مجلس تا کی رای بیاره .:d

    سخت شد ..:d باید ببرم تو مجلس تا کی رای بیاره .:d
  16. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    منم دارم میرم .. محمد آقا ونرگسی . ایام به کام .;)
  17. ahoo_fr

    یه سر دس بیزحمت ..:d

    یه سر دس بیزحمت ..:d
  18. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    پ اون پماده کو ..؟:d
  19. ahoo_fr

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/498928-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AE%...

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/498928-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%82%D9%87
  20. ahoo_fr

    میشه یا بزه ؟:D

    میشه یا بزه ؟:D
بالا