نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    عب نداره با نام کاربری هم میتونم :d اونو بگو :d پولم بریز به حساب ..:d

    عب نداره با نام کاربری هم میتونم :d اونو بگو :d پولم بریز به حساب ..:d
  2. ahoo_fr

    زود باش رمز عبور .. همین جا هم بگو بی زحمت :d

    زود باش رمز عبور .. همین جا هم بگو بی زحمت :d
  3. ahoo_fr

    پس وردتو بده من درس کنم برات ..:d پول میگیرم :d

    پس وردتو بده من درس کنم برات ..:d پول میگیرم :d
  4. ahoo_fr

    ببخشید دیر جواب دادم هانی ـــــ خط پیام قبلی . باز خوب چیزی خودشو کرده زندگیت ..با مرامه :) این...

    ببخشید دیر جواب دادم هانی ـــــ خط پیام قبلی . باز خوب چیزی خودشو کرده زندگیت ..با مرامه :) این طفه رو کی خوشجل میکنی پس ..
  5. ahoo_fr

    ببخشید هانی من .. دیر جواب دادم . مرسی .خوبم . ویولن چه خبر ..خوبه حالش ؟

    ببخشید هانی من .. دیر جواب دادم . مرسی .خوبم . ویولن چه خبر ..خوبه حالش ؟
  6. ahoo_fr

    سلام عشقم .. خوبی عسلی ؟

    سلام عشقم .. خوبی عسلی ؟
  7. ahoo_fr

    نامه هایی برای بابا لنگ دراز...

    مرسی . خیلی عالیه .:gol: یادش بخیر .:)
  8. ahoo_fr

    [تولّد] ... زاد روز مهر بانوی باشگاه ، ســـــــــــــتایش ِ عزیز ... [ تولّد]

    ستایش عزیزم تبریک میگم . امیدوارم یکی از بهترین سال های عمرت باشه و به آرزوهای خوشگلت برسی . شادی بهانه زندگی کردنت باشه و امید راه دلتو گم نکنه. سلامت وسرزنده باشی بانوی خوب من . این نینی هم روش نمیشه تبریک بگه ..
  9. ahoo_fr

    نظر سنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 5

    21.الان حالت خوبه که سوختگی ..چیزی ؟ 22.چه ورزشایی تا حالا تست کردی ؟کدومو خیلی دوس داری وانجام میدی نرگسی ؟ 23.تا حالا رفتی تو چمن فوتبال بازی کنی ؟ 24.گواهینامه داری ؟پارک دوبل که عالیه ؟ 25.تو دانشگاه حال پسرا رو گرفتی تا حالا ..؟اگه آره بگو . 26.نظرت راجه به جمله های زیر بگو : ....زندگی...
  10. ahoo_fr

    نظر سنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 5

    11. تو میدونی چرا وقتی بچه بودیم زمان نمیگذشت ولی الان زود زود میگذره ؟ 12. چند تا دوس صمیمی داری ؟تو دنیای حقیقی ؟ 13.دوستات بزرگ ترن یا همسن وسال خودت ؟ 14. نمک شناسی یا نشناسی ؟ 15.چه قد خودتو میشناسی ؟ 16 شده تا حالا خودتو بنویسی ؟ 17.خدا رو چه طوری به یکی که قبولش نداره معرفی میکنی؟...
  11. ahoo_fr

    نظر سنجی صندلی داغ کلوپ ابیدلان 5

    خوب نرگسی گلم منم اومدم تو سوزوندن کمک کنم .. امیدوارم حالو احوالت عالی باشه . میدونم نمیسوزی.. اما خوب ... میپرسم . اینم سوالات .. 1 .چی شد اسمت رو گزاشتن نرگس ؟ 2. تو خونه چقد رو حرفت حساب میکنن ؟ 3.آدم خود شیرینی هستی آیا در خانواده ؟ 4. تو دبستان مپسر بودی ؟ 5 بچه بودی نقاشیت خوب بود ؟ 6...
  12. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

  13. ahoo_fr

    مرسی از درخواست دوست عزیز. امیدوارم دوست خوبی باشم :gol:

    مرسی از درخواست دوست عزیز. امیدوارم دوست خوبی باشم :gol:
  14. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    منظورم به تاپیک بقلیا بود .. تو که هنو نسوزوندی بنده خدا رو :d نرگس عجیب نمیسوزه .. حواست باشه :d بچه ها من برم لالا . خیلی خوابم . شب خوش .ایام به کام . نرگسی میام اصلا نگران نباش .:d
  15. ahoo_fr

    your welcime :gol:

    your welcime :gol:
  16. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    سلام مسعود خان . هیزم آوردی که .؟:d
  17. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    آره .. مگه میشه ازش نپرسید .. حتی شده مسخره وتکراری و بی بنزین :d با شما نیستم که :d
بالا