خوب نرگسی گلم منم اومدم تو سوزوندن کمک کنم ..
امیدوارم حالو احوالت عالی باشه .
میدونم نمیسوزی..
اما خوب ...
میپرسم .
اینم سوالات ..
1 .چی شد اسمت رو گزاشتن نرگس ؟
2. تو خونه چقد رو حرفت حساب میکنن ؟
3.آدم خود شیرینی هستی آیا در خانواده ؟
4. تو دبستان مپسر بودی ؟
5 بچه بودی نقاشیت خوب بود ؟
6...