یه موقع ها دلم میخواد ...
جای شازده کوچولو بودم ..
یه سیاره داشتم ..
یه آسمون که هر روز غروب روی یه چهار پایه بشینمو با خیال راحت نگاش کنم ..
شازده کوچولو اگر چه کوچیک بود اما دل بزرگی داشت ...
دل ساده ای داشت ..
گول میخورد ، گول نمیزد ..
همه رو دوس داشت حتی اگه اونا دوسش نداشتن ..
قاعده زندگیش...