این تاپیکه :
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/410786-%DA%A9%DA%A9%D9%85%D9%85%DA%A9%DA%A9!!%D8%AE%D8%AE%DB%8C%DB%8C%D9%84%D9%84%DB%8C%DB%8C-%D9%81%D9%81%D9%88%D9%88%D8%B1%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D9%87%D9%87-!!?p=5658267#post5658267
دشمنت شرمنده . خیلی گلی اجی .