نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    خدار اشکر . من شیمیم خوب بود . شیمی را دوست داشتم تو کنکور هم 98 درصد شیمی زدم . ترم چندی اجی ؟؟؟

    خدار اشکر . من شیمیم خوب بود . شیمی را دوست داشتم تو کنکور هم 98 درصد شیمی زدم . ترم چندی اجی ؟؟؟
  2. mehrdad2012

    خوب یه نی نی خوشمل بذار اجی .

    خوب یه نی نی خوشمل بذار اجی .
  3. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  4. mehrdad2012

    آجی عکس پروفت را عوض کن

    آجی عکس پروفت را عوض کن
  5. mehrdad2012

    سلام . مرسی . عید شما هم مبارک . شما خوبی ؟؟؟؟

    سلام . مرسی . عید شما هم مبارک . شما خوبی ؟؟؟؟
  6. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  7. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  8. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  9. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  10. mehrdad2012

    تفاوت زندگي مشترك با دوستي هاي عاشقانه

    مرسی . کاملا درسته دوستی با زندگی مشترک خیلی تفاوت داره .
  11. mehrdad2012

    لطف داری اجی . خواهش قابلی نداشت . :gol:;)

    لطف داری اجی . خواهش قابلی نداشت . :gol:;)
  12. mehrdad2012

    اجی اینم در مورد اجر نسوزه : http://metallurgy2.blogfa.com/post-4.aspx

    اجی اینم در مورد اجر نسوزه : http://metallurgy2.blogfa.com/post-4.aspx
  13. mehrdad2012

    بفرما خودش اومد .

    بفرما خودش اومد .
  14. mehrdad2012

    http://www.www.www.iran-eng.ir/member.php/270812-fateme_003 این پروفش .

    http://www.www.www.iran-eng.ir/member.php/270812-fateme_003 این پروفش .
  15. mehrdad2012

    اجی یه سری به این سایت بزنه به نظر مطلبش در مورد تناسبات طلایی خوبه . من خوردم در مورد تناسب در...

    اجی یه سری به این سایت بزنه به نظر مطلبش در مورد تناسبات طلایی خوبه . من خوردم در مورد تناسب در معماری یه چند صفحه ایی دارم اما کافی نیست . بیشتر تحقیق من در زمینه ی نور و رنگ در معماری بوده . این سایتش : http://www.farsicad.com/1391/07/tanasobat-talaei-dar-memari/
  16. mehrdad2012

    مرسی آجی . با خودش حرف زدی ؟؟؟؟

    مرسی آجی . با خودش حرف زدی ؟؟؟؟
  17. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  18. mehrdad2012

    این تاپیکه ...

    این تاپیکه : http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/410786-%DA%A9%DA%A9%D9%85%D9%85%DA%A9%DA%A9!!%D8%AE%D8%AE%DB%8C%DB%8C%D9%84%D9%84%DB%8C%DB%8C-%D9%81%D9%81%D9%88%D9%88%D8%B1%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D9%87%D9%87-!!?p=5658267#post5658267 دشمنت شرمنده . خیلی گلی اجی .
  19. mehrdad2012

    اجی از اجی فاطمه بپرس ببین می تونه کمکت کنه . رشتش معماری و فارغ التحصیل هم هست .

    اجی از اجی فاطمه بپرس ببین می تونه کمکت کنه . رشتش معماری و فارغ التحصیل هم هست .
  20. mehrdad2012

    آجی می تونی به این اجی ما کمک کنی ؟؟؟؟

    آجی می تونی به این اجی ما کمک کنی ؟؟؟؟
بالا