You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
اجی خداییش خودت بگو من الان واست میذارم ازم ن خوشگل تره یا از این معین
-
من حوصله م سر رفته تو چی ؟؟؟
-
انشاا..... امسال بارندگی تو اصفهان و یزد و کرمان و ما بقی شهر هایی که از خشکسالی رنج می برن خیلی خوب باشه .
-
اجی بیا دارم با معین دعوا می کنم .
-
خواهش اجی گلم . :gol::gol:
-
امیدوارم بازم باران بیاد . خیلی اصفهان به باران و برف نیاز داره .
-
نه اجی زست گرفته . به آینده فکر میکنه .
-
آره اجی شنبه و سه شنبه بارون اومد . هوا را پاک کرد . خیلی وقت بود اصفهان بارون نیومده بود . اما امروز آفتابی بود .
-
اجی اینا ببین چه تیپی زده .
[IMG]
-
-
آره اجی خیل به پروفت اومده . مبارکت باشه .
-
-
وای چه قدر به پروفت میاد اجی .
تو لطف داری .
-
مرسی . شما هم موفق وشاد باشی .
-
خواهش اجی . آره این خیلی نازه .
-
-
چرا من از هر کی می پرسم ترم چندی میگه درسم تمام شده ؟؟؟ :D
مبارک باشه .
-
اینا بذار اجی خیلی خیلی نازه .
-