نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  2. mehrdad2012

    اجی خداییش خودت بگو من الان واست میذارم ازم ن خوشگل تره یا از این معین

    اجی خداییش خودت بگو من الان واست میذارم ازم ن خوشگل تره یا از این معین
  3. mehrdad2012

    من حوصله م سر رفته تو چی ؟؟؟

    من حوصله م سر رفته تو چی ؟؟؟
  4. mehrdad2012

    انشاا..... امسال بارندگی تو اصفهان و یزد و کرمان و ما بقی شهر هایی که از خشکسالی رنج می برن خیلی...

    انشاا..... امسال بارندگی تو اصفهان و یزد و کرمان و ما بقی شهر هایی که از خشکسالی رنج می برن خیلی خوب باشه .
  5. mehrdad2012

    اجی بیا دارم با معین دعوا می کنم .

    اجی بیا دارم با معین دعوا می کنم .
  6. mehrdad2012

    خواهش اجی گلم . :gol::gol:

    خواهش اجی گلم . :gol::gol:
  7. mehrdad2012

    امیدوارم بازم باران بیاد . خیلی اصفهان به باران و برف نیاز داره .

    امیدوارم بازم باران بیاد . خیلی اصفهان به باران و برف نیاز داره .
  8. mehrdad2012

    نه اجی زست گرفته . به آینده فکر میکنه .

    نه اجی زست گرفته . به آینده فکر میکنه .
  9. mehrdad2012

    آره اجی شنبه و سه شنبه بارون اومد . هوا را پاک کرد . خیلی وقت بود اصفهان بارون نیومده بود . اما...

    آره اجی شنبه و سه شنبه بارون اومد . هوا را پاک کرد . خیلی وقت بود اصفهان بارون نیومده بود . اما امروز آفتابی بود .
  10. mehrdad2012

    اجی اینا ببین چه تیپی زده . [IMG]

    اجی اینا ببین چه تیپی زده . [IMG]
  11. mehrdad2012

    آب و هوای یزد خوبه ؟؟؟؟

    آب و هوای یزد خوبه ؟؟؟؟
  12. mehrdad2012

    آره اجی خیل به پروفت اومده . مبارکت باشه .

    آره اجی خیل به پروفت اومده . مبارکت باشه .
  13. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  14. mehrdad2012

    وای چه قدر به پروفت میاد اجی . تو لطف داری .

    وای چه قدر به پروفت میاد اجی . تو لطف داری .
  15. mehrdad2012

    مرسی . شما هم موفق وشاد باشی .

    مرسی . شما هم موفق وشاد باشی .
  16. mehrdad2012

    خواهش اجی . آره این خیلی نازه .

    خواهش اجی . آره این خیلی نازه .
  17. mehrdad2012

    من ترم 7 هستم .

    من ترم 7 هستم .
  18. mehrdad2012

    چرا من از هر کی می پرسم ترم چندی میگه درسم تمام شده ؟؟؟ :D مبارک باشه .

    چرا من از هر کی می پرسم ترم چندی میگه درسم تمام شده ؟؟؟ :D مبارک باشه .
  19. mehrdad2012

    اینا بذار اجی خیلی خیلی نازه .

    اینا بذار اجی خیلی خیلی نازه .
  20. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
بالا