mech.shima
پسندها
2,618

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • 3. آنانی که وقتی هستند هستند وقتی که نیستند هم هستند. آدمهای معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می گذارند. کسانی که همواره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.

    4. آنانی که وقتی هستند نیستند وقتی که نیستند هستند. شگفت انگیز ترین آدمها. در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم. اما وقتی که از پیش ما میروند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می فهمیم که آنان چه بودند. چه می گفتند و چه می خواستند. ما همیشه عاشق این آدمها هستیم . هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرقه در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می آید که چه حرفها داشتیم و نگفتیم. شاید تعداد اینها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.
    سخنی از دکتر شریعتی

    انسانها چهار دسته هستند:

    1. آنانی که وقتی هستند هستند وقتی که نیستند هم نیستند. عمده آدمها حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.

    2. آنانی که وقتی هستند نیستند وقتی که نیستند هم نیستند. مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویتشان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی شخصیت‌اند و بی اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌اشان یکی است.
    سلام مهندس..عیدت مبارک .امیدوارم در سال جدید به خواسته های قلبیت برسی و سالی سرشار ار موفقیت داشته باشی.
    ویــــژه نوروز 93 >>> دور ششم مسابقه عکاسی ، با موضوع ماهی قرمز (ماهی سفره هفت سین) <<< ویــــژه نوروز 93


    ببین اول دوست داری چه کارهایی با متلب کنی چه کد هایی بنویسی بعد مشکلاتت رو تو هلپش و فروم های انگلیسی پیگیری کن


    موفق می شی شیما نگران نباش فقط باید تلاش کنی
    سلام ای بابا چرا نا امید با متلب چی کار می کنی خوب یاد گرفتی ؟؟؟
    سلام خانوم. بازم معذرت. ببخشید میشه بگید که چطوری باید برم داخل این تاپیک. یعنی منظورم با آدرسی که گفتید نیست. از کجا باید قدم به قدم برم داخل تاپیک؟؟؟
    برای حمایت از سربازای ربوده شده کشورمان به این آدرس بروید و مشخصات و ایمیلتان وارد کنید تا تعداد افراد به یک میلیون برسه و سازمان ملل بتواند برای آنها کاری انجام دهد
    مناین معادله رو دارم
    Y=(*-)(11)(1-(x/150)^2)(1-(z/9)^2)
    بایدبرای x=0:15:150 و z=0:9 مقادیر yرو بدست بیارم وبایدتمام این اعداد نامگذاری شده باشن.تا بتونم از xصفر شروع کنم و بترتیب این مختصات فضایی رو پلات کنم تا فرم بدنه یک کشتی رو بهم بده.اونکاری که گفتین رو انجام دادم نشد.به ترتیب تمام yهارو میتونم حساب کنم اما نمیتونم مثلا xسوم،zچهارم وyهشتم رو بهش بگم واسم نشون بده یا اینکه برای xسوم ،تمام yهایی که از zپنجم بدست اومده رو پلات کنه
    من زیاد با مطلب آشنا نیستم یعنی خیلی جزیی باهاش کار کردم اونم برا پروژه ی طراحی مکانیزم اما خوب خیلی علاقه دارم یاد بگیرم
    خیلی به کار میاد
    شما چقدر با مطلب آشنا هستید؟
    معمولا" همه نوع فایل تصویری رو باز میکنه اما این یکی رو نه
    با kmplayer اجرا نمیشه
    با کدک جدیدی که رو کلاسیک زدم خوندش
    مرسی
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا