آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم
دوریش برایم مشکله کاشکی اونو میبستم
ای خدا چیکار کنم
آهومو پیدا کنم
ای خدا چیکار کنم
آهومو پیدا کنم
آی چه کنم آی چه کنم
کجا اونو پیدا کنم
وای چه وای چه کنم
کجا اونو پیدا کنم
کاشکی اونو میبستم
خالی نبستم.به جان خودم
بی دقتی دیه
بهله همونه
حمید من دختر خوبیم هیشکی بهم اخطار نمیده واسه همین
انگار تا منو سه چهار اخطاره نکنی خوابت نمیبرهیه تو پ دارم قلقلیه قشنگ نیس خو:|
پسرونس:|
برم شعرای مهد کودک پسر داییمو ببینم میام برات میخونم
سلام حمید گل در چمن
اوکی خدا رو شکر که خوبی
راستی بگو ببینم این ترم واحداتو تهران برداشتی؟
ئه اهان..........خب در اون صورت من بر و بچی ندارم
مرسی حمید که نوشتی........دیدم عالی بود
من و تو همش در حال سلام کردنیما دقت کردی؟
حمید به جان خودم به جان هرکی بخوای قسم من تو عمرم یه بارم ناز نکردم.حالا واسه صندلی داغ ناز کنم؟عمرنات
شکار نباش خو:|
حمید من دختر خوبیم.همیشه مخشامو مینویسم.اخطار نده
پرسیا همون پری خانومه
حمید اخطار بگیرم ایندفعه از تو رسما سکته رو میزنم
هر دفعه از تو اخطار میگرم آخه
khahesh mishe....vali bekhoda indafe shahid shodi...dge aslan taghsire man nista....khodet kari mikoni ke be shahadatet monjar mishe
az ma goftan bud...khod dani mohandes jan