Hamid MB
پسندها
5,118

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم
    دوریش برایم مشکله کاشکی اونو میبستم
    ای خدا چیکار کنم
    آهومو پیدا کنم
    ای خدا چیکار کنم
    آهومو پیدا کنم
    آی چه کنم آی چه کنم
    کجا اونو پیدا کنم
    وای چه وای چه کنم
    کجا اونو پیدا کنم
    کاشکی اونو میبستم
    خالی نبستم.به جان خودم:D
    بی دقتی دیه:D
    بهله همونه:D
    حمید من دختر خوبیم هیشکی بهم اخطار نمیده واسه همین:D
    انگار تا منو سه چهار اخطاره نکنی خوابت نمیبره:Dیه تو پ دارم قلقلیه قشنگ نیس خو:|
    پسرونس:|
    برم شعرای مهد کودک پسر داییمو ببینم میام برات میخونم:D
    سلام گل در چمن
    نه دیگه گفتی حله دیگه حله پس:D
    در گرد گیری تجدید نظر بفرما مدیر گرام خوبه هاااااااااااااا:)
    سلام حمید برو لینکی که برات گذاشتم ببینم میخوای گرد گیری کنی یا نه؟
    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/219846-دوست-دارین-چه-کسی-رو-صندلی-داغ-بشینه-؟/page540?p=6088894
    منم خوبم عزیز دلم مرسی
    خواهش میکنم عزیزم[IMG]
    فدات بشم از من که دلخور نشدی تو پروف امین اونجوری گفته بودم؟!
    سلاااااااام ساره گلو بلبل سبزه و چمن


    اینم سندش. :razz:

    آخی. یعنی میخوای واسمون بخونی؟

    تو میتونی. ادامه بده بهش میرسی :D
    قطار امضا راه انداختی .... نصف صفحه فقط امضای توءه تو هر تاپیک که کامنت میزاری !
    سلام حمید گل در چمن
    اوکی خدا رو شکر که خوبی
    راستی بگو ببینم این ترم واحداتو تهران برداشتی؟
    ئه اهان..........خب در اون صورت من بر و بچی ندارم:d
    مرسی حمید که نوشتی........دیدم عالی بود;)
    عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
    تو رخت خواب مخمل آبیش خوابیده
    عروسک من
    چشماتو وا کن
    وختی که شب شد
    اونوخ لالا کن
    :D
    (واست شعر خوندم روحت شاد شه)
    من و تو همش در حال سلام کردنیما دقت کردی؟:D
    حمید به جان خودم به جان هرکی بخوای قسم من تو عمرم یه بارم ناز نکردم.حالا واسه صندلی داغ ناز کنم؟عمرنات:D
    شکار نباش خو:|
    حمید من دختر خوبیم.همیشه مخشامو مینویسم.اخطار نده:cry:
    پرسیا همون پری خانومه:D
    حمید اخطار بگیرم ایندفعه از تو رسما سکته رو میزنم:biggrin:
    هر دفعه از تو اخطار میگرم آخه:D
    :w24:
    ناراحت نشی گفتم واسه ایندت خوبه که این چیزارو یاد بگیری طرف بهت بگه ب تا اخرش بری دیگه
    شوخی نکردم برو خودتو بکش:w25:
    اره بابا ...خیلی خوشگله اواتاره....:cool:
    پس رفتی توجمع معتادا ..ورودتو تبریک میگویم ...گزارش میدم از سمت مدیریت برکنارت کنن :D<ستاد زیراب زنی>
    ای عموی بدجنس
    من مختو میخورم [IMG]جرات داری دوباره بگو:d
    ها به قول خودت حله.حله البته از دعای شما و دوستان
    عمرن این عمو حمید دعا کرده باشه:d
    باهوش ایرانی :) مرسی...:smile:
    الان نمیدونم باید بگم شب نیمه شب صبح...حالا هرکدوم خودت دوست داری...خوش..:D
    زیرا به دلیل اینکه....:w25:دیگه اینو خودت کشف کن ..سخت نیس..تاحالا 1616 مرتبه گفتم..:cool:
    سلام عمو جونی دلت برام تنگ نشده:d
    دل ماکه یه ذره شده:d
    khahesh mishe....vali bekhoda indafe shahid shodi...dge aslan taghsire man nista....:cool:khodet kari mikoni ke be shahadatet monjar mishe
    az ma goftan bud...khod dani mohandes jan
    حمید واقعا چی یاد گرفتی از زندگی جدی میگم؟:surprised::D جدی بنویس به خاطر هووووووووووم آبجیت;)
    در گذر از جاده ی زندگی اموختم...... + تجربه......
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا