$
پسندها
17

ارسال های پروفایل آخرین فعالیت ارسال ها درباره

  • سلام. خوشحال ميشم به تاپيك زير توجه كنيد. اگز نظري هم داريد بفرماييد.
    ريشه هاي قيام عاشورا آپديت شد.
    سلام دوست گرامی مشکلی دارم که فکر میکنم به خاطر آن باید مزاحم بچه های شیمی شوم به همین خاطر برای شما پیام میذارم. اگر در صورت امکان کمکم کنید بسیار ممنون خواهم شد.
    جریان از این قراره که دنبال ماده ای می گردم که مثل کیلر بی زنگ (شفاف) باشه اما اگر روی سطحی مثلا عکس. مجسمه. کاغذ یا هر چیزی مالیده بشه در صورتی که کسی قصد عکس گرفتن از اون شئی رو داشته باشه نور فلاش رو بازتاب بده و در عکس اون شئی به شکل یک سطح درخشان بیفته و به این ترتیب عملا امکان عکاسی با فلاش از بین بره اگر بتونی همچنین ماده ای بهم معرفی کنید تا ابد سپاسگذار خواهم بود باتشکر شاه کرمی
    پایه تم. واقعا تنظیم خانواده چرا عملی نداره اگه استادا نمی تونن انجام بدن خودمون داوطلبانه انجام میدیم
    سلام تو تاپیک روابط جنسی و مشکلات زناشویی اسمتو دیدم دمت گرم این چی بود گفتی
    سلام خوبی ؟منظورت از نمک نشناسا کیه؟چه گله ای؟منظورت من که نیستم؟من که خیلی دوست داشتم الان بیرجند باشم. البته از اینی که اومدم تو این شرکتم ناراضی نیستم آخه میگن پول توشه.البته فقط میگن. ما که هنوز چیزی ندیدیم.شاید تو آینده ببینیم.البته اگه هیچی هم که نداشته باشه همین قدر که منو به دریا رسونده برام کافیه.ببخشید سرتو درد آووردم.راستی اگه دوست داشتی بیشتر از خودت بگو تا منم بیشتر بشناسمت.فعلا
    سلام خوبی ؟منظورت از نمک نشناسا کیه؟چه گله ای؟منظورت من که نیستم؟من که خیلی دوست داشتم الان بیرجند باشم. البته از اینی که اومدم تو این شرکتم ناراضی نیستم آخه میگن پول توشه.البته فقط میگن. ما که هنوز چیزی ندیدیم.شاید تو آینده ببینیم.البته اگه هیچی هم که نداشته باشه همین قدر که منو به دریا رسونده برام کافیه.ببخشید سرتو درد آووردم.راستی اگه دوست داشتی بیشتر از خودت بگو تا منم بیشتر بشناسمت.فعلا.(ah.daryadel68@gmail.com)
    گفتین که اهل بیرجند هستین من یک ترم تو بیرجند تو شوکت آباد مهندسی برق میخوندم .شما خودتون الان بیرجند درس میخونین یا نه؟ خیلی دلم برا بیرجند بچه های باحالش تنگ شده.
    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=172407
    http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=179903
    http://www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=161640
    مرا گر خود نبود اين بند،
    شايد بامدادي همچو يادي دور و لغزان،
    مي گذشتم از تراز خاک سرد پست...
    آسـمانـت هـمـيـشـه آبـي بـاد، و نگـاهـت همـاره زنـگاري
    شبـت آرامـتـر ز مـخمـل صبـح، خـوابـت آوازخـوان بـيـداري
    چـمـن آشنـاييـت سـرسبـز، بــاغ انـديـشـمـنـديـت پــرگــل
    کوچه? بي قراريت بن بست، چشمه? مهربانيت جاري
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
  • بارگذاری...
بالا