mansourblogfa Jan 1, 1970 به پایین صفحه پست آخر توجه نمایید!!!http://www.www.www.iran-eng.ir/member.php/652339-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%A7?tab=visitor_messaging&page=54#visitor_messaging
به پایین صفحه پست آخر توجه نمایید!!!http://www.www.www.iran-eng.ir/member.php/652339-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%BE%D8%A7?tab=visitor_messaging&page=54#visitor_messaging
مهندس خرده پا 2 Jan 1, 1970 اشکال نداره اجی جونم....منم حالم زیاد نیس شاید دیگ الان برم....حوصله هیچ کاریو ندارم....
مهندس خرده پا 2 Jan 1, 1970 اجی جونم نمیشه بیام....الان بیام میبینی ی چیزی گفتم اوناهم ناراحت شدن....بی خیال...