وصیت نامه های شهدا

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز

وصيت نامه شهيد محمود دايه علي
بسم الله الرحمن الرحيم
و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احيا عند ربهم يرزقون گمان مبريد كسانيكه در راه خدا كشته مي شوند، مرده اند بلكه زنده اند ونزد خدا روزي مي خورند. من محمود دايه علي وصيت نامه ي خود را به نام خداو در راه تداوم انقلاب اسلامي به رهبري زعيم عاليقدر امام امت خميني روح خدا شروع مي كنم، اي مردم مسلمان و مستضعف ايران اين انقلاب را به رهبري امام امت ادامه دهيد ما ملت ايران خيلي خون داده ايم كه اين انقلاب به پيروزي برسد نكند كه از رهنمودهاي امام سرپيچي كنيد و امام را تنهابگذاريد او نايب امام زمان (عج) است. نگذاريد خون اين شهيدان پايمال شودما هرچه خون بدهيم انقلابمان پايدارتر مي شود، اين آمريكائي خائن با كمك منافقين دارند شاخ و برگ اين نهال انقلاب را مي ريزند ما بايد نگذاريم كه اين ابرقدرتها، واسطه هاي داخلي آنها به اين انقلاب ضرور زيان برسانند.اگرچه همه را بكشند ما بايد تا آخرين قطره ي خونمان را به پاي اين نهالانقلاب بريزيم و آن را آبياري كرده و رشدش بدهيم. در زمان امام حسين (ع)امام را تنها گذاشتند حالا كه امام خميني راه او را مي رود ما نبايد اوراتنها بگذاريم. از خانواده ام مي خواهم كه خط امام را ادامه دهند و ازمادرم مي خواهم برادرهايم را در بسيج شركت دهد تا اگر روزي به شهادت رسيدمبتوانند ادامه دهنده ي راه من باشند. از برادرهايم مي خواهم كه بعد از مناسلحه را به دوش بگيرند و خون خودشان را به پاي درخت اسلام بريزند تا درختاسلام بارورتر گردد. هركس امام را قبول نداشته باشد و سر قبر من بيايد بهخون تمام شهيدان خيانت كرده است. پدر و مادرم! ما امروز در زمان امتحانهستيم چون در جبهه وجود دارد حسيني و يزيدي و من راه حسين را انتخاب كردهام شما هم از فرصت استفاده كنيد و به جبهه حسين بپيونديد. در هر كربلائيامام حسيني وجود دارد و حسين امروز با خميني است. در وجود امام عزيز دقتكنيد و با شناخت كامل راه او را ادامه دهيد؛ مادرم مي دانم كه در انتظارآمدن من هستيد و هم اكنون دعا مي كني اما حرف من به برادرانم اين است كهيكي يكي به جبهه هاي حق عليه باطل فرستاده شوند؛ من براي آنها طلب پيروزيبعد از شهادت مي كنم. دوستانم در پيروزي ما در اين جنگ هيچ شكي نداشتهباشيد اين سخنان را به عنوان يك شهيد مي گويم كه اگر وحدت خودمان را ازدست بدهيم و امام را تنها بگذاريم به خون تمام شهيدان خيانت كرده ايم وخدا شما را نمي بخشد. فقط در خط امام حركت كنيد و بدانيد بهترين تسليتبراي من انتقام گرفتن خون تمام شهيدان است....
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
سلام!!

ممنون از این همه فعالیت برای شهدا و گذاشتن وصیت نامه ها شون ...

یه پیشنهاد داشتم که دوستان صرفا متن وصیت نامه رو ارسال نکنن و تمومش کنن بلکه در موردش بحث بشه ...

ببینیم منظور از یک جمله در وصیت نامه چیه و چگونه میشه بهش عمل کرد!!!

آیا هدف از ایجاد این تاپیک چیزی جز یادآوری وصیت شهدا و عمل به اون هاست ... ؟!

پس دوستان بیان و یک وصیت رو با دقت بخونن و نظرشون رو در مورد اون بدن!

بازم از همه ی دوستانی که دارن فعالیت میکنن ممنونم!

حق نگهدارتون ... :gol:
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]
وصیت نامه شهید حاج یدالله کلهر[/h]

نام : شهید حاج یدالله کلهر

قائم مقام لشکر ده سید الشهداء (ع)



گزیده ای از وصیت نامه ی سردار رشید اسلام شهید حاج یدالله کلهر


بسیج مدرسه ی عشق است .

بسیجیان نور چشم امت حزب الله می باشند . راد مردانی هستند که بدون هیچچشم ناخذداشتی به مادیات ودنیا همیشه در صحنه های نبرد ومشکلات ومصائب مانندکوهی استوار قدم برداشته و دست و پنجه نرم می کنند وخواهند کرد.

آن نور چشمان کسانی هستند که بازوان پرتوان آنها زیارتگاه بزرگ مرد عصرمانامید کلیه ی مسلمانان ومستضعفین جهان یعنی خمینی کبیر می باشد . پس ایکسانیکه با عزیزان الهی برخورد خوبی ندارید ، به شما می گویم ، شما هنوزپس از چندین سال انقلاب ودادن این همه شهید که هر کدام اسوه ای بودندخودتان را هم نشناخته اید تا برسد این گلها ی باغ بهشتی را.وای بر شما اگررفتار وبرخوردتان را با این بسیجیان معصوم خوب نکنید . کافی است فقط دلشانرا ب***ید آن وقت نه دنیایی برای شما باقی خواهد ماند ونه آخرتی .

اما ای برادران بسیجی روشنائی دیدگان ملت ، نمی دانم که چقدر به شما علاقه دارم وشما را از صمیم قلب دوست دارم.

شما ها هم سعی کنید همیشه همان بسیجی واقعی بمانید ودر تمام برخورد هایتانهمانگونه باشید که مردم فکر می کنند. همانطوری که امام عزیز در مورد شمامی گوید باشید واگر کسی هم خود را بسیجی جا می زند ولی در عمل یک بسیجینیست اول او را با اعمال ورفتار خود ارشاد کنید ، ولی اگر دیدید قابلارشاد نیست با او رفت و آمد نکنید که از شما سوء استفاده نکند.

 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وصيت نامه شهيد ناصر بختياري

...منخودم را لايق نميدانم كه در جواب نداي هل من ناصر ينصرني به امام كبيرمان لبيك بگويم... ولي از امام (ره) مي خواهم كه مرا دعا كند تا بلكه نزدخداوند مورد قبول واقع شوم و به درجه اي كه در نهايت شهادت است برسم.
...خدايا شكر مي كنم كه مرا آزاد آفريدي تا آزاد فكر كنم تا بتوانم بندگيت را به جاي آورم.
خدايا! شكر تو را كه مرا پاسدار انقلاب خميني ات قرار دادي تا اينكه بتوانم خونم را فداي حسينت بكنم.
خدايا! شكر تو را كه مرا از اين نعمت انقلاب سرخ خميني برخوردار نمودي وبه آن درجه اي رساندي كه لياقتش را نداشتم. ...آگاه باشيد كه در اين برههاز زمان مسئوليت سنگيني بر دوش داريد. شما پاسدار خون هاي ريخته شده براياسلام عزيز هستيد و بايد شما عزيزان پيام خون شهيدان و شعار آنها را باكار و كوشش در راه خدا به جهانيان صادر نمائيد، و ثابت كنيد كه مي توانيمدر پناه اسلام غير وابسته به ابرقدرت ها باشيم و به شعار بهشتي مظلوم وديگر شهدا تحقق بخشيم و نداي مظلومانه امتمان را به گوش تمام مستضعفانجهان برسانيم تا اينكه لرزه بر اندام پوسيده مستكبران داخلي و خارجيبيندازيم...
و مستضعفين خود تصميم بگيرند و حاكم روي زمين باشند همانطوريكه كه خداوند به بندگانش وعده داده است:
"و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين..."
تا اينكه مقدمه اي براي ظهور مهدي (عج) و افراشته شدن پرچم لااله الاالله در جهان باشد
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]مداد یا اسلحه ؟[/h]
وصیت نامه سه دانش آموز شهید

نهیکبار، بلکه چندبار باید این وصیتنامه ها را بخوانیم تا بفهمیم که چطورجبهه برای بعضیها دانشگاهی بود که حتی بدون گذراندن تحصیلات مقدماتی، ازآن فارغ التحصیل شدند و مدرک خود را از اباعبد ا..(ع) گرفتند .
صفایی ندارد ارسطو شدن خوشا پرگشودن، پرستو شدن

فرازهایی از وصیتنامه دانش اموزشهید، رضا پناهی
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکس من را طلب می کند می یابد ، و کسیکه مرا یافت می شناسد، وکسیکه من را دوست داشت، عاشق من می شود و کسیکه عاشق من می شود، من عاشقاو می شوم و کسیکه من عاشق او بشوم، او را می کشم و کسیکه من او را بکشم،خونبهایش بر من واجب است، پس خون بهای او من هستم. ( حدیث قدسی )
هدفمن از رفتن به جبهه این است که، اولاً به ندای "هل من ناصر ینصرنی" لبیکگفته باشم و امام عزیز و اسلام را یاری کنم و آن وظیفه ای را که امامعزیزمان بارها در پیامها تکرار کرده، که هرکس که قدرت دارد واجب است که بهجبهه برود، و من می روم که تا به پیام امام لبیک گفته باشم. آرزوی منپیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاریرزمندگان، تمام ملتهای زیر سلطه آزاد شوند و صدام بداند که اگر هزارانهزار کشور به او کمک کند او نمی تواند در مقابل نیروی اسلام مقاومت کند.من به جبهه می روم و امید آن دارم که پدر و مادرم ناراحت نباشند، حتی اگرشهید شدم، چون من هدف خود را و راه خود را تعیین کرده ام و امیدوارم کهپیروز هم بشوم.
وبحق که ما می رویم که این حسین زمان و خمینی بت شکن را یاری کنیم و بحق کهخداوند به کسانی که در راه او پیکار می کنند پاداش عظیم می بخشد.


پدرو مادر مهربان من! از زحمات چندین ساله شما متشکرم. من عاشق خدا و امامزمان گشته ام و این عشق هرگز با هیچ مانعی از قلب من بیرون نمی رود، تااینکه به معشوق خود یعنی «الله» برسم. و بحق که ما می رویم که اینحسین زمان و خمینی بت شکن را یاری کنیم و بحق که خداوند به کسانی که درراه او پیکار می کنند پاداش عظیم می بخشد. من برای خدا از مادیات گذشتم و به معنویات فکر کردم، از مال و اموال ، پدر و مادر و برادر و خواهر چشم پوشیدم، فقط برای هدفم یعنی الله .....
وصیت نامه دانش آموز شهید ، احمد قاسمی
خدایاتو خودت بر پدر و مادر من صبر عنایت فرما و به آنها توفیق بده که همیشهشکرگزار نعمتهای تو باشند و از تو کمک بخواهند و بر تو توکل داشته باشند.خدایا آنها را بیامرز و در روز قیامت با حسین محشور بگردان.
پدر و مادر عزیزم سلام
امیدوارمکه مرا ببخشید و برای من دعا کنید، ما الان در موقعیتی قرار داریم که خطراعلام و قرآن عظیم را تهدید می کند، پس ما باید اسلام را تا پای جان خودحفظ کنیم و اگر در این راه یک لحظه سهو کنیم، کفر جهانی بر علیه اسلام و قرآن قیام خواهند کرد و وظیفه ی ما اکنون دفاع می باشد،پس نباید از چیزهای دنیوی دریغ کنیم و در این راه خدایا، به زهرای اطهرتتعهد می دهم که در همه حال وظیفه ی اسلامی و شرعی مان را بشناسیم و ما رایاری کنی که این وظیفه را انجام دهیم و در برابر همه مشکلات مقاومت کنیم وبر تو توکل داشته باشیم.
به امید شهادت بنده حقیر شیخ احمد قاسمی
والسلام
وصیت نامه دانش آموز شهید ، محمدرضا مهرپاك
بسم الله الرحمن الرحیم
می خواهم خامه قلم را به سینه كاغذ آشنا كنم و نقشی از رخ آن زیبا را به این سینه سفید منقش كنم اما قلم را توانایی این كار نیست

كاغذ را تحمل این نقش نیست. می خواهم امواج خروشان احساس را به مهار (عقل)در زندان تن محبوس كنم. اما عقل را توان به بند كشیدن دل نیست. تن را قدرتنگهداشتن روح نیست. چشمانم را می بندم می خواهم تصویری از آن جمال رعناییار را در ذهن تصور كنم اما تصویر آن جمال زیبا را كسی قادر به تصور نیست.می خواهم مرغ اندیشه را از پرواز آسمان سرخ رنگ عشق باز دارم اما او راهیچ قیدی قادر به مقید ساختن نیست.
اینآسمان خونین را از طیران این مرغ باز داشتن ثواب نیست. قلم را دوباره بهچرخش وا می دارم. امواج خیره سر، اساس به ساحل اطمینان هجوم می آوردند آنیار رعنا تمام قد عشق را به تماشا ایستاده است.
مرغاندیشه به پرواز خویش ادامه می دهد كاغذ از سیاهی قلم نقش می پذیرد دلزبان گشوده كه : ای نازنین دلبر تو مرا همچو شبنم صبحگاهی پاك خواسته بودیو من روسیاه از نوك پا تا فرق سر به گناه آلوده گشتم. پس مرا ببخش.
ایدوست، تو از من خواسته بودی به عهد وفا كنم و به سویت بشتابم و من همانشاكر نادانی هستم پس مرا ببخش ولی بدان من نیز روزی پاك بودم قلبم هنوز اززنگار پاك بود. چشمان و دستانم هنوز به ناپاكی آلوده نشده بود.
وجودمپاك بود، عقلم پاك بود، (آه ای زیبای زیبایان) چه كنم نفس بر من غالب شد وتو خود حال مرا می بینی، شیطان را به دوستی برگزیدم و تو روزگارم را میبینی ولی هرگز از روی طغیان سر از فرمانت نپیچیده ام، هرگز از روی عمدبرخلاف دوستی ام عمل نكرده ام. هرگز!
خودمی دانی حتی آن هنگام كه طعم گناه از دهانم زایل نگشته بود فكر تو آن راتلخ می كرد كه هرگز گناه لذت نداشته است خود می دانی همواره پشیمان بودهام ولی چه كنم كه وجود كثیفم را شیطان مسلط شده است.
هرگاهخواسته بودم سیلی به رخ شیطان زنم این نفس جلویم را گرفته بود. آری خود میدانی روزگاری پاكترین و صادقترین بودم. شبها به لبخندی می خوابیدم و صبحها به لبخندی دیگر بیدار می شدم شب و روزم با تو می گذشت.
وحالا، رانده از هر جا ، مانده از هر چیز ، پشیمان از هر كار به درگاهتآمده ام، می گفتند تو به این سرزمین آشنایی در این جا دوستان زیادی داریم. می گفتند به اینجا نظری داری و من سر از پا نشناخته به اینجا آمده امشتاب داشتم تا به اینجا برسم . پا برهنه ، جامه دریده ، چشم گریان ، باتنی ریش به اینجا رسیده ام . چشمانم كم سو گشته اند پاهایم مجروح است دلمپریشان است ، آیا تو مرا خواهی پذیرفت؟ آیا برای دیدنت حالی جز این میخواهی؟ آیا برای وصالت مهریه ای بالاتر از این خواستاری؟ پس كی بر منناتوان نظر خواهی افكند .
بهایدیدنت را این جان ناقابل قرار داده ایم ، پس ای خصم مرا بكش.به درگهتانتظار تلخ است، برای وصالت صبر نتوان كرد مرا در انتظار مگذار


پسكی مرا خواهی پذیرفت. همه خوبانت را قبول كرده ایی و من بیچاره بر درگهتنشسته ام كه چه كنی.آیا وقتی خونی در بدنم در جریان است روحی در تنم باقیاست ، تو مرا می پذیری حاشا و كلا! تا دستانم می جنبد ،قلبم می تپد تو مراهرگز قبول نخواهی كرد ؟
پسای شمشیرها مرا در بر گیرید، ای نامردان جاهل مرا بكشید، ای خون فوران كن،ای تن پاره شو ، ای چشم كور شو، بگذار دستانم بكشند. پاهایم قطع شود مغزمپریشان شود، مگر تو این را نمی خواهی مگر تو این را قبول نمی كنی ؛ پس تومی گویی چه كنم؟
بهایدیدنت را این جان ناقابل قرار داده ایم ، پس ای خصم مرا بكش.به درگهتانتظار تلخ است، برای وصالت صبر نتوان كرد مرا در انتظار مگذار، هر كسخواسته است به شیطان پشت پا بزند ، هر كس می خواهد راه میان بر را انتخابكند.
هركس خواستهاست با تو دم ساز شود هر كس خواسته است با تو هم سخن شود به اینجا شتافتهاست و من از آنها تبعیت كرده ام .آیا مرا هم قبول خواهی كرد؟
هیچكس وقتی بدن پاره پاره ام را دید گریه نكند. احدی چشم به جسم بی روحم دوختگریه نكند . این تن جز قفس نیست كه این پوست و استخوان بیش نیست. این بدنپوسته صدفی بیش نیست، مرواریدش را تقدیم یار كرده ام و حقش هم همین است .
برمن قبری نسازید، مرا از یادها ببرید ، من نبودم ، منی وجود نداشته است میخواهم همه جز او مرا از یاد ببرند می خواهم تنها باشم و شما مرا از اینتنهایی باز ندارید، هر كس می خواهد بهترین راه را انتخاب كند باید بیشترینبها را بدهد من نیز چنین كرده ام پس مرا بر این ناراحت نشوید كه بسیار سودبرده ام
پدرجان از شما می خواهم در مسجد بعد از نماز حتماً طول عمر امام را از خدابخواهید و پیروزی لشگریان اسلام را خواستار شوید و اگر توانستید به یادرزمندگان و امام زمان(عج) و پیروزی نهایی اسلام بعد از نماز (امن یجیب)بخوانید. ملت عزیز ایران از امام امت پیروی كنید كه صلاح و پیروزی ورستگاری ما در این است.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی رو نگهدار
 

naser14

عضو جدید
وصيت نامه شهيدنصرالله جمشيدي

وصيت نامه شهيدنصرالله جمشيدي

بسم الله الرحمن الرحيم
اين وصيت نامه هايي که اين عزيزان مي نويسند مطالعه کنيد 50 سال عبادت کرديد وخداقبول کند يک روز هم يکي ازاين وصيت نامه هارا مطالعه کنيد وفکر کنيد اگر اين ياسداري است که کنارسنکر نمازشب مي خواند وجانش رادرمحل خطرقرار مي دهد ووصيت نامه مي نويسدآنطوروصيت ها اگراينهامسلمان هستند خوب من جه مي گويم ؟تفکرکنيد وقدري ازاينهاتعليم وتعلم ييدا کنيد صحيفه نور امام خميني *وصيت نامه شهيد نصرالله جمشيدي شهادت شلمچه عمليات کربلاي10 سن 23اين شهيد عزيزخلق وخوي بسيارزيبا داشت ازروحيات ايشان تواضع وسادگي روحيه شادوبا نشاط ظلم ستيزي خوش برخوردنوازش کودکان وجاذبه عالي بود اميدواريم که باکلام اين ستاره هاي روشن راه خدا رابيابيم وقتي به اوگفتند خانه براي خود ت تهيه نمي کني؟ گفت من يک خانه دارم که 2 متر است منظورش خانه قبربود خداوند در انقلاب وجنگ اينطور جوانان را متحول نمودکه نمونه اي ازاين تحول دروصيت شهدا اشکاراست .
وصيت نامه شهيدنصرالله جمشيدي
بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم فاقبل عذري وارحم شده ضري
وفکني من شد وثاقي
يارب ارحم ضعف بدني
بارالها بيذير ازکرمت يوزشم
عاجزم وناتوان بنده بي ارزشم
به حال زارم بود ترحمي خواهشم
بده نجات اي خداازآتش دوزخت
بارالها توئي خالق اين جسم وجان
ترحمي کن زلطف براين تن ناتوان
به نازکيهاي پوست وسستي استخوان
قادري ومقتدر غافري ومهربان
برهمه مسلمانان واجب است که وصيت نامه داشته باشندومن نيزبرخود واجب ديدم که دست به قلم ببرم وبا نوشتن چند خطي بعنوان وصيت ،خداراازخود خشنود کنم وتکليفم راانجام داده باشم واين وصيت نامه اي است که در سنگر اطلاعات وعمليات درمقابل تصاوير تعدادزيادي ازشهداي اطلاعات ازجمله احمد ميرزاپور ومسعود ديندار مي نويسم قالوا انالله وانااليه راجعون :مابفرمان خدا امده وبه سوي اورجوع خواهيم کرد خدايامراچنان ياري کن که بتوانم تورابشناسم وچنان شناختي به من بده که بتوانم تورادرک کنم تاعشق به توپيدا کنم وچنان عشق خودت رادر دل من بگستران که در ان محوشوم وبه سوي توبيايم وسعادتي نصيبم کن که من هم به جمع شهدا افزوده شوم ومرگم شهادت درراه توباشدوفقط به خاطرتو جان بدهم وهيج هدف وشوق ديگري دردل نداشته باشم .بارخداياازتوتشکر مي کنم که دراين زمان و عصر به مااين نعمت بزرک رادادي تا شايد بتوانيم خودمان راپاک گردانيم ومسلمان شويم وبراي ياري دين توبپا خيزيم وهوي وهوس راکنار بگذاريم وبخاطرياري اسلام ازدنيا برويم. خواهران وبرادران هميشه ودرهمه جاودرهرحال پشتيبان امام وانقلاب واسلام ورزمندان باشيد زيرا اين اعمال شما موجب مي شود که جنک بزودي وبه نفع مسلمين خاتمه يابد.فريب افراد جاه طلب رانخوريد که اين کارموجب دوري از خداو شکست شماست . از خدابترسيد زيرا خداوند ناظربرتمامي اعمال شماست وطبق کفته امام عزيزمان عالم محضرخداست درمحضرخدامعصيت نکنيد.غيبت نکنيد که موجب قساوت قلب مي شود. به اهل بيت عصمت وطهارت بيشترتوسل بجوئيد و براي نجات اسلام وسلامتي امام وظهورامام زمان دعاکنيد وبه نمازجماعت اهميت دهيد و هنگام نماز به چيزديگري فکرنکنيدواگر زندگاني راساده تربگذرانيد سبک ترهستيدوازدلبستگيهاي دنيا رها شويد همانطورکه علي از دنيا دست کشيد. ازبابت جنگ خيالتان راحت باشد درهرزمان وعصر ودوره اي جنگ بوده ودرمقابل حق باطل بوده ودرمقابل اسلام کفربوده درمقابل موسي فرعون درمقابل پيغمبراسلام صلي الله عليه واله ابوسفيان درمقابل امام حسين يزيدودرمقابل موسي کاظم عليه السلام هرون ودرمقابل انقلاب اسلامي ماهم صدام وامريکا واسرئيل وديگر جنايتکاران بايد باشند ويکي ازدلايل برحق بودن انقلابمان همين جنگ است که انقلاب مارابه انقلاب پيامبران وامامان شبيه مي سازد. وانشاءا باطل نابود شدني است چون خود خدا فرموده :جاءالحق وزهق الباطل وهمواره حق پيروز است. لذا شماهم صابرباشيدکه خداصابرين رادوست دارد.ازيدر ومادرم بسيار عذرمي خواهم جراکه از کودکي تابحال به غيرازرنج وزحمت حيز ديگري ازطرف من عايدشان نشده وازاينکه نتوانستم درکارهاي خانه وغيره همدستشان باشم معذرت مي خواهم وازخداوند طلب بخشش مي کنم که ارحم الراحمين است . وبه برادران وخواهرانم بگوئيد که دنبال کسب علم ودانش باشند.
و باافرادوخانواده هاي بد رفاقت نکنند که باعث بدبختيشان مي شود وبه مسائل شرعيوديني بيشتراهميت بدهند،که اين دنيا محل ازمايش است وبايدازاين ازمايش موفق بيرون ائيم و پلي محکم براي اخرتمان بسازيم واز دوستا ن مي خواهم که اگردرايام دوستي باانها خطا ولغزشي ازمن سرزده وباعث رنجش انها شده مراببخشيدوموردلطف خودقراردهيد وجبهه هارافراموش نکنيد .
و سنگرهاي شهيدان را پرکنيد که موجب تقويت اسلام است.

 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وصيت نامه شهيد غلامحسين طالبي

خدايا تو را شكر كه به من منت گذاردي و من را در جوار مجاهدان راهت قرار دادي، خدايا چقدر نعمت ها كه به من دادي نتوانستم شكرگذار باشم خدايا اكنون كه قلم در دست گرفته و وصيتي مي نويسم تو ميداني كه در قلبم و قلبها چه مي گذرد. خدايا تو مي داني كه من باور نمي كنم كه شهيد شوم. ليكن صفت رحمانيت و رحيميت تو اميدوارم كرد و همواره با در نظر گرفتن اين صفت است كه خود را آماده ي رزم و شهادت مي كنم. خدايا مرا ببخش و از تقصيرات و گناهانم بگذر. بگذار عاشقانه شهيد شوم و عاشقانه پاي در وادي عشق بنهم. خدايا اكنون كه بار شهيدان زنده تاريخ و بار حماسه آفرينان صحراي غريب كربلا و بار تمامي عزيزاني كه پيكرشان در زير گرماي خوزستان است و مادرانشان چشم به در دوخته و منتظرشان مي باشند و به اشك چشم خردسالانشان كه همواره سراغ پدر را از مادر گرفته و مانند رقيه حسين (ع) سراغ پدر را از خويشان مي گيرند خدايا تاكي به فرزندان شهيدان بگوييم كه، پدر در سفر است، خدايا تا كي بگوييم كه پدر رفته كربلا، خدايا تا كي بگوييم ما هم مي رويم كربلا، خدايا عنايتي و لطفي كن ما را و من را از زمزه ي شهيدان در خون غلطان قرار بده. آري خوشا به حال آن كساني كه رفتند و كلمه ي لا بر لب داشتند. لا به همه ي لذائد زندگاني، لا به هواي نفس، لا به احساسات مادر، لا به عواطف و لبيك به هل من ناصر ينصرني. حسين زمان خميني بت شكن گفتند: يا مهدي (عج) ادركني
سخن آخر ...
و اما در آخر كمك مي گيرم از مهدي سالم كه معلم آخر من بود، آري چه به جا مي گفت من عزادار نمي خواهم من پيرو مي خواهم خداوند همه تان را حفظ كند و توفيق عظمت به اسلام و قرآن را بدهد. اگر جنازه ام بدستتان رسيد مانند ديگر شهيدان دفن كنيد سعي كنيد قوانين دفن رعايت شود. حتماً بعد از دفن پدرم برگردد و سفارش مرا به حسين (ع) بكند و اگر جنازه ام بدستتان نرسيد يك قبر در بهشت زهرا(س) اختيار كنيد و همان را به اسم من برداريد. سعي كنيد قبرم را ساده درست كنيد چون در تيپ سيدالشهداء و در گردان علي اصغر (ع) شهيد شوم، لذا سعي كنيد در مراسم ختم روضه علي اصغر و مصيبتهاي وارده بر زينب (س) و حسين (ع) و فاطمه (س) شود. خدايا خدايا تا انقلاب مهدي حتي كنار مهدي خميني را نگهدار خدايا خدايا رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما خدايا خدايا مريضان و جانبازان انقلاب را شفا عنايت فرما خدايا خدايا اسيران اسلام آزادشان بگردان خدايا خدايا به خانواده شهدا اجر و صبر عنايت بفرما.

والسلام.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وصيت نامه شهيد مهدي ذوالفقاري

اي ملت به پاخاسته تا آخرين نفس در مقابل كفر و الحاد و نفاق بايستيد و آنان را نابود كنيد تا مسلمانان دنيا نفس راحت بكشند و بهتر خدا را عبادت كنند از خط ولايت فقيه كه ادامه دهنده ي راه پيامبران و امامان است قوياً حمايت كنيد.


شادی روح شهدا صلوات

 

اورابانی

عضو جدید
وصیت نامه شهدا

وصیت نامه شهدا


سم الله الرحمن الرحیم


قبر خاکی یک شهید
شهیدی که وصیت کرد تا هنگامی كه مزار شهدای قبرستان بقیع خاك است، قبر من هم باید خاك باشد


در گلزار شهدای كازرون، مرقد
شهید محمد حسین میرشكاری است كه سنگ قبر ندارد و طبق وصیت نامه اش عمل شده كه گفته بود تا هنگامی كه مزار شهدای قبرستان بقیع خاك است، قبر من هم باید خاك باشد.




 

اورابانی

عضو جدید
وصیت نامه شهید ایرج تیموری

وصیت نامه شهید ایرج تیموری

وصیتنامه
بسم الله الرحمن الرحيم
خداوند را شكر گذارم كه بار ديگر توفيق ديدن عاشقان الله, زاهدان شب و شيران روز را قسمتم نمود. تابه حال كه نتوانستم به اسلام عزيز خدمتي نمايم و هميشه شاهد شهادتها و ايثارهاي مجاهدان راستين في سبيل الله بوده‌ام, ولي خود هيچ. اميدوارم كه در اين سفر بتوانم توشه‌اي برگيرم تا در پيشگاه بزرگان و شهدا شرمنده نباشم.
پروردگارا از تو مي‌خواهم نيّتم را خالص گرداني و در استواري اين نيّت ياريم فرمايي. خداوندا ,تو خود مي‌داني كه هدف شركت عزيزان ما در جبهه‌ها ادامه راه حسين(ع) عزيز است، خدايا تو خود آنها را ياري فرما. هنوز فرياد حسين(ع) در آسمان طنين افكن است كه فرموده:«هل من ناصر ينصرني» حسين عزيز به ندايت لبیك مي‌گوييم و عرضه مي‌داريم:
«يا اباعبدالله اني سلم لمن سالمكم و حرب لمن جاربكم الي يوم القيامه»
مافقط براي اجابت دستور امام عزيز، آن اسطوره تقوا و ايمان و مقاومت, به جبهه‌ها آمده‌ايم. و انشاءالله نيت ديگري نداريم.
از خانواده و پدر و مادر و خواهر و فرزندان و همسرم و هر كسي كه اين مطلب را مي‌شنود ,تقاضا دارم و تمنا دارم كه امام عزيز و خط امام را رها نكنيد و هيچگاه به دشمنان به كمين نشسته اجازه و فرصت ندهيد تا انقلاب عزيز و خط امام كه نتيجه خون هزاران و بلكه دهها هزار شهيد است را به خطر بيندازند.
قبل از هرچيز شما را سفارش به پيروي از احكام عاليه اسلام و خط رهبري امام عزيز نموده و تقاضا دارم اجازه ندهيد عوامل اجانب در كشور آيه يأس بخوانند و مردم را از ادامه راهشان باز دارند. در ثاني شما را سفارش مي‌كنم در تربيت فرزندانم. از شما مي‌خواهم آنان را در خط علي(ع) و حسين(ع) و ائمه اطهار(ع) هدايت و همواره مواظب آنان باشيد تا از این راه نورانی خارج نشوند. تا آنجا كه امكان دارد نگذاريد كمبود مرا احساس نمايند و اگر دخترم سميه لياقت استعداد تحصيلات عاليه را از خود نشان داد دلم مي‌خواهد رشته پزشكي بخواند تا بتواند به خواهران خود خدمت کند.پسرم حجت خود مختار است با نظر اقوام نزديك و دوستان رشته مورد علاقه خود را انتخاب نمايد. از همسرم مي‌خواهم اگر برايش امكان دارد خود سرپرستي فرزندانم را به عهده بگيرد كه خداوند به وي اجر بي‌پايان مي‌دهد. چون دنيا به زودي سپري مي‌شود و خوشي‌ها و لذات دنيا زود گذر است. كساني كه در دنيا فكر مي‌كنند بي‌نياز هستند( گرفتارند). در نهايت از همه دوستان ، اقوام، پدر و مادر و برادران و خواهر و همسر و فرزندان خداحافظي و حلاليت مي طلبم. اميدوارم همگي مرا ببخشيد.
خداحافظ همگي24/10/1365 ايرج تيموري




 

eng shimi

عضو جدید
کاربر ممتاز



... شکر خدایی که توفیق را به من عطا فرموده که بتوانم وظیفه شرعی خویش را در حد توانائیم نسبت به اسلام و قرآن انجام دهم و در مدت 15 سال عمرم این زمان که عازم جنگ می باشم از بهترین زمان عمرم می بینم و از خدا تقاضا دارم که مرا در بستر مرگ نمیراند و مرا در راه اسلام و بدست دشمنان بندگان خدا بمیراند ؛ این بود آرزویم . از خدای بزرگ خودم می خواهم که به من ایمان قوی عطا کند که فقط راه حسین (ع) را دنبال کنم . بالاخره پس ار 15 سال زندگی به یاری حق به هدف بزرگ خود که شهادت بود ؛ همان شهادت در راه خدا رسیدم .وصیتی برای پدرم : برای من اشک نریزید و تو ای پدرم ناراحت مباش چون مرگ با عزت و سعادت بهتر از زندگی با ذلت است . پدرم شکر کن که فرزندت شهادت که همان راه خداست انتخاب کرد ؛ و تو ای برادرم باید اسلحه از دست افتاده مرا بگیری و با کفر بجنگ ؛ امیدوارم که برادر دلیر من سلاح افتاده مرا بگیرد و در مقابل کفر قیام و جهاد کند ....
« شهید غلامعلی عبدالهی »
 

eng shimi

عضو جدید
کاربر ممتاز


... این جمله را به عرض برادران و خواهرانم برسانم که آرزویم پیروزی اسلام بر نظام پوسیده شاهنشاهی بوده و اگر هم اکنون چهار سال نیز پس از آن پیروزی و آرزو ؛ زنده هستم این نیز خود نعمتی از جانب خدای بزرگ بوده که شامل حالم گردیده حال نیز که خدا اسلام و انقلاب و امام مستضعفین جهان ما را از بند اسارت رهایی می دهد ؛ در این مدت زندگی دوباره ارزانی داشتند . آرزوی نابودی تفالهای آمریکایی جهانخوار صدام را از خداوند منان خواهانم . انشاءا...
« شهید باقر میگلی نژاد »
 

اورابانی

عضو جدید
وصیت نامه شهید احمد کاظمی

وصیت نامه شهید احمد کاظمی


فقط شهادت می خواهم

الله اکبر


اشهد ان لا اله الا الله اشهد ان محمد رسول الله اشهد ان علیاً ولی الله



خداوندا فقط می‌خواهم شهید شوم شهید در راه تو، خدایا مرا بپذیر و در جمع شهدا قرار بده. خداوندا روزی شهادت می‌خواهم كه از همه چیز خبری هست الا شهادت، ولی خداوندا تو صاحب همه چیز و همه كس هستی و قادر توانایی، ای خداوند كریم و رحیم و بخشنده، تو كرمی كن، لطفی بفرما، مرا شهید راه خودت قرار ده. با تمام وجود درك كردم عشق واقعی تویی و عشق شهادت بهترین راه برای دست یافتن به این عشق.


نمی‌دانم چه باید كرد، فقط می‌دانم زندگی در این دنیا بسیار سخت می‌باشد. واقعاً جایی برای خودم نمی‌یابم هر موقع آماده می‌شوم چند كلمه‌ای بنویسم، آنقدر حرف دارم كه نمی‌دانم كدام را بنویسم، از درد دنیا، از دوری شهدا، از سختی زندگی دنیایی، از درد دست خالی بودن برای فردای آن دنیا، هزاران هزار حرف دیگر، كه در یك كلام، اگر نبود امید به حضرت حق، واقعاً چه باید می‌كردیم. اگر سخت است، خدا را داریم اگر در سپاه هستیم، خدا را داریم اگر درد دوری از شهدای عزیز را داریم، خدا داریم. ای خدای شهدا، ای خدای حسین، ای خدای فاطمه زهرا(س)، بندگی خود را عطا بفرما و در راه خودت شهیدم كن، ای خدا یا رب العالمین.


راستی چه بگویم، سینه‌ام از دوری دوستان سفر كرده از درد دیگر تحمل ندارد. خداوندا تو كمك كن. چه كنم فقط و فقط به امید و لطف حضرت تو امیدوار هستم. خداوندا خود می‌دانم بد بودم و چه كردم كه از كاروان دوستان شهیدم عقب مانده‌ام و دوران سخت را باید تحمل كنم. ای خدای كریم، ای خدای عزیز و ای رحیم و كریم، تو كمك كن به جمع دوستان شهیدم بپیوندم.


گرچه بدم ولی خدا تو رحم كن و كمك كن. بدی مرا می‌بینی، دوست دارم بنده باشم، بندگی‌ام را ببین. ای خدای بزرگ، رب من، اگر بدم و اگر خطا می‌كنم، از روی سركشی نیست. بلكه از روی نادانی می‌باشد. خداوندا من بسیار در سختی هستم، چون هر چه فكر می‌كنم، می‌بینم چه چیز خوب و چه رحمت بزرگی از دست دادم. ولی خدای كریم، باز امید به لطف و بزرگی تو دارم. خداوندا تو توانایی. ای حضرت حق، خودت دستم را بگیر، نجاتم بده از دوری شهدا، كار خوب نكردن، بنده‌ی خوب نبود،... دیگر...


حضرت حق، امید تو اگر نبود پس چه؟ آیا من هم در آن صف بودم. ولی چه روزهای خوشی بود وقتی به عكس نگاه می‌كنم. از درد سختی كه تمام وجودم را می‌گیرد دیگر تحمل دیدن را ندارم. دوران لطف بی‌منتهای حضرت حق، وای من بودم نفهمیدم، وای من هستم كه باید سختی دوران را طی كنم. الله اكبر خداوندا خودت كمك كن خداوندا تو را به خون شهدای عزیز و همه بندگان خوبت قسم می‌دهم، شهادت را در همین دوران نصیب بفرمایید و توفیق‌ام بده هر چه زودتر به دوستان شهیدم برسم، انشاء الله تعالی.


منزل ظهر جمعه 6/4/82
 

s1m5j8

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]وصیت نامه شهید مجید محمودی[/h]
.
.
.
.


مادر پیـری دارم
1 زن، 3 بـچه قــد و نیـم قـد.
از دار دنـیا چیـزی نـدارم جـز یک پـیام:
قـیامـت یقـه تـان را مـی گـیرم اگـر ولـی فقـیه را تـنهـا بگـذاریـد!
.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شهید مهدی بشیری فرزند تقی
تولد: همدان1/6/1341 شهادت:شلمچه26/10/1365
شما را نسبت به مسئله ولایت فقیه هشدار می دهم ، اگر همیشه در خط مستقیم زیر نظر اسلام قرار گیرید دیگر جای نگرانی نیست. محکم در مقابل دیگر خطوط بایستید .
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شهید امیر نادری فرزند اسدالله
تولد : همدان4/5/1346 شهادت:چناره3/1/1364
ببینید آمریکا و سران قدرت های بزرگ روی چه مسائلی در ایران دست می گذارند ، در آن زمینه ها هوشیار باشید .
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شهید امین بیات فرزند فرمان علی
تولد : ملایر 30/8/1336 شهادت: سومار : 25/8/1361
خدایا ! بهترین لذت های آخرتی و دنیایی را به من عطا کن و آن بهترین لذت که می دهی عبادت باشد . پروردگارا ! شهادتم را در راه دین و قرآن قبول بفرما و آن را خاری در چشم دشمنان اسلام قرار بده .
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
شهید رضا ترک ارزانفودی فرزند احمدعلی
تولد : همدان30/7/1339 شهادت:میاندوآب5/2/1361
خداوندا!شکرت بادکه در اوایل عمر به ما منت نهادی و حقیقت را به ما آموختی تا آگاهانه در راه تو قدم برداریم و ازدین تو و دین ائمه با نثار جان خود حفاظت کنیم .
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فرازهايي از وصيت نامه ي شهيد حاج علي محمدي پور

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و عليا ولي الله و اشهد ان خميني جلوه الله

خدايا اگر چه لياقت بندگي و رزمندگي در راهت را ندارم اما آمدم به اين ميدان نبردبا كفر با آنان كه مخالفت با دين تو را ميكنند .آمدم با آناني بجنگم كه عزت و شرافت اسلام را مورد هجوم قرار دادند با تمام تجهيزاتي كه ابر جنايتكاران در اختيارشان گذاشتند خدايا تو شاهدي كه به صغير و كبير ما رحم نكردند و با مردم ما چه كردند با اسلام و قران و مساجد تو چه كردند.خدايا تو را شكر ميگوييم كه اين راه را يعني جهاد در راهت را نصيب اين بنده بي لياقت نمودي . اين از بزرگي تو است اي مهربان اي خداي بزرگ روزگاري دل پيامبرت را خون كردند.روزگاري در مسجد كوفه اميرالمومنين را شهيد كردند. روزگاري آن جنايت بزرگ را بر اهل بيت امام حسين روا داشتند و امروز نيز نا جوان مردانه ترين جنايات را براين كشور مظلوم اسلامي انجام دادند و ميدهند. خدايا دوستان و عزيزانم همه رفتند من ماندم با روي سياه و خجالت از خود ت.اي كسي كه راه اسلام و دينت را به من نشان دادي. پايان راه را شهادت را روزيم فرما كه سخت در فراق تو مي سوزم در فراق بندگان مخلصت كه به سوي تو آمده اند يعني برادران همسنگرم و تواني برايم نمانده . فراق خودت -فراق دوستانم آنان كه به عشق تو سوختند .

خدايا خودت خوب ميداني كه زندگي تلخ ترين چيز برايم شده از همه چيز دنيا استعفا داده ام لحظه ايي نيست كه مرگ از نظرم دور شود .نزديك بودنش را احساس ميكنم اما يك دلهره اي دارم از اينكه كشته شوم و شهيد نباشم واي بر من .....

خداوندا بارها آمدم و برگشتم اما به حق خودت و رسولت و علي و فاطمه ات و همه ي ائمه قسمت ميدهم كه حالا ديگر با من آشتي كن.ميدانم بنده ي بدي بودم.ميدانم ولي تو خوبي تو بزرگي تو كريمي تو رحمان و رحيمي با عدالت با من رفتار مكن بلكه با فضلت رفتار كن اگر با ريخته شدن خون ما اسلام حاكم ميگردد پس اي دژخيمان كافر با گلوله هاي خود ما را نقش زمين سازيد.اي توپ ها ,خمپاره ها اي موشك ها آماده ي به خون غلتيدنيم .اسلام بالاتر است اي دنياييان نادان و منحرف آگاه باشيد كه ما سرباز خميني بزرگيم ما كفن شهادت كه كفن شهادت همان لباس بسيجي است پوشيده ايم و در درياي خون شنا ميكنيم تا به ساحل آزادي برسيم.و به شما اي مردم سست عنصر و از خدا بي خبر كه هرگز رو به جبهه نكرده ايد ميگويم:اگر همه در خانه ها و شهر ها بمانيد و در كانون گرم خانواده خود باشيد و من تا زمانيكه خميني دستور جهاد بدهد در جبهه خواهم ماند.اين بزرگترين افتخار من است و بدانيد كه روزگاري روزگار حساب است .

و به حسابتان خواهند .ادعاي مسلماني ساده است در عمل بايد مردانه بود و بدانيد شهادت آرزوي ماست.

و تا زمانيكه خداوند بخواهد و اسلام نياز به خون داشته باشد ميدهيم و با دل و جان و با عشق خون ميدهيم و شعارمان شعار حسين است هيهات منه الذله .

من از امام دست بر نخواهم داشت اگر چه خود را لايق سربازي اين امام نميدانم اما دلم خوش است كه او امام من است و افتخارم اين است كه سرباز خميني هستم و بدانيد كه هر كه از او دست بردارد به نيستي رفته است و هر كه يار خميني شود از همه ي مشكلات و آسيبها در امان است . او امام حق است نائب امام زمان و اطاعت از او بر هر مسلماني واجب است و تو اي مادر و پدر و خواهرانم و برادرانم صابر باشيد و خداي ناكرده دم به شكوه بر نياوريد .امام را ياري كنيد و در اين مصيبت صبر كنيد كه ان الله مع الصابرين . مرا حلال كنيد عفو كنيد كه خداوند مرا ببخشد و بيامرزد و شهيد قرار دهد . نماز را حجه الاسلام محمد هاشميان بخواند بر جنازه ام و اگر كفن نصيبم شد همان كه از مكه آوردم يك آرم سپاه بر كفنم نصب كنيد والسلام .خداحافظ

حاج علي محمدي پور
 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار


اي توپ ها ,خمپاره ها اي موشك ها آماده ي به خون غلتيدنيم .اسلام بالاتر است اي دنياييان نادان و منحرف آگاه باشيد كه ما سرباز خميني بزرگيم ما كفن شهادت كه كفن شهادت همان لباس بسيجي است پوشيده ايم و در درياي خون شنا ميكنيم تا به ساحل آزادي برسيم.
و به شما اي مردم سست عنصر و از خدا بي خبر كه هرگز رو به جبهه نكرده ايد ميگويم:اگر همه در خانه ها و شهر ها بمانيد و در كانون گرم خانواده خود باشيد و من تا زمانيكه خميني دستور جهاد بدهد در جبهه خواهم ماند.
اين بزرگترين افتخار من است و بدانيد كه روزگاري روزگار حساب است .

و به حسابتان خواهند .ا
دعاي مسلماني ساده است در عمل بايد مردانه بود و بدانيد شهادت آرزوي ماست.




 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2][/h]
وصيت نامه
رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بياناتشان به اين نكته اشاره داشته اند كه «وصيت نامه شهدا را بخوانيد...» اين توصيه در كلام گهربار حضرت امام خميني(ره) نيز ديده مي شود. در اين مجال فرصتي دست داده تا با هم مروري داشته باشيم بر گزيده اي از صد وصيت نامه...


وصيت نامه شهيد محمود احمدي
دست ازاين ماه تابان [امام خميني] برنداريد كه روزنه ي اميد مستضعفان جهان و ايران است. پيرو خط امام كه همان خط حزب الله است باشيد.

وصيت نامه شهيد غلامحسين ارباب رشيد
"با مردم برخورد اسلامي داشته باشيد، در راه اسلام و قرآن قدم برداريد و مواظب باشيد كه شيطان باعث دوري شما از خدا نگردد."

وصيت نامه شهيد حسين برهاني
- اي ملت بدانيد امروز مسئوليتتان بزرگ و بارتان سنگين است و بايد رسالتتان را كه پاسداري از خون شهيدان است انجام دهيد و تنها با اطاعت ازروحانيت متعهد و مسئول كه در راس آن ولايت فقيه مي باشد و امروز سمبل آن امام بزرگوار امت قادريد اين راه را ادامه دهيد.
- خواهرانم! در تربيت فرزندانتان بكوشيد و حجاب را رعايت كنيد، زهراگونه زندگي كنيد.....
- سفارشم اين است، مردم! به ياد خدا و روز جزا باشيد پيرو ائمه اطهار باشيد، كه .....
- مردم! امام زمان (عج) را فراموش نكنيد. مردم! دنباله رو روحانيت باشيد كه چراغ راه هدايتند.....
از امام اطاعت كنيد كه عصاره اسلام است، او را تنها نگذاريد كه نماينده حجه بن الحسن (ع) است.
10/5/1362

وصيت نامه شهيد ناصر بختياري
...من خودم را لايق نميدانم كه در جواب نداي هل من ناصر ينصرني به امام كبيرمان لبيك بگويم... ولي از امام (ره) مي خواهم كه مرا دعا كند تا بلكه نزد خداوند مورد قبول واقع شوم و به درجه اي كه در نهايت شهادت است برسم.
...خدايا شكر مي كنم كه مرا آزاد آفريدي تا آزاد فكر كنم تا بتوانم بندگيت را به جاي آورم.
خدايا! شكر تو را كه مرا پاسدار انقلاب خميني ات قرار دادي تا اينكه بتوانم خونم را فداي حسينت بكنم.
خدايا! شكر تو را كه مرا از اين نعمت انقلاب سرخ خميني برخوردار نمودي و به آن درجه اي رساندي كه لياقتش را نداشتم. ...آگاه باشيد كه در اين برهه از زمان مسئوليت سنگيني بر دوش داريد. شما پاسدار خون هاي ريخته شده براي اسلام عزيز هستيد و بايد شما عزيزان پيام خون شهيدان و شعار آنها را با كار و كوشش در راه خدا به جهانيان صادر نمائيد، و ثابت كنيد كه مي توانيم در پناه اسلام غير وابسته به ابرقدرت ها باشيم و به شعار بهشتي مظلوم و ديگر شهدا تحقق بخشيم و نداي مظلومانه امتمان را به گوش تمام مستضعفان جهان برسانيم تا اينكه لرزه بر اندام پوسيده مستكبران داخلي و خارجي بيندازيم...
و مستضعفين خود تصميم بگيرند و حاكم روي زمين باشند همانطوريكه كه خداوند به بندگانش وعده داده است:
"و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين..."
تا اينكه مقدمه اي براي ظهور مهدي (عج) و افراشته شدن پرچم لااله الاالله در جهان باشد.

وصيت نامه شهيد مجيد پازوكي
"درود بر امام امت، نايب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خميني كه هرچه داريم از وجود با بركت ايشان است كه اسلام و امت اسلامي را بعد از هزاروچهارصدسال دوباره زنده نمود. قدر امام را بدانيد و خالصانه پيروش باشيد، انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي امانت الهي هستند وظيفة همه ما پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي آن است. صلاح دنيا و آخرت ما در پيروي از ولايت فقيه مي باشد.فعالانه در مسائل انقلاب و اجتماع شركت نماييد. حضور گسترده و آگاهانة مردم ضامن انقلاب و اصول آن است. در نماز جمعه شركت كنيد و شعائراسلام را زنده تر كنيد".

وصيت نامه شهيد مرتضي بهراميان
از برادران و خواهران مي خواهم كه اين نهضت را حفظ كنيد و در راه صدور آن از هيچ كوششي دريغ نكنيد و مگذاريد بار ديگر دست جنايتكاران شرق و غرب در شما مسلط گردد و خونهاي هزاران شهيد از دست برود. در نمازهاي جماعت و جمعه با جديت شركت كنيد. با وحدت و اطاعت از مقام رهبري و پيروي از دستورات اسلام و پاسداري جدي از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن توطئه هاي استكبار را خنثي و نقش بر آب كنيد.

وصيت نامه شهيد محمود دايه علي
بسم الله الرحمن الرحيم
و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احيا عند ربهم يرزقون گمان مبريد كسانيكه در راه خدا كشته مي شوند، مرده اند بلكه زنده اند و نزد خدا روزي مي خورند. من محمود دايه علي وصيت نامه ي خود را به نام خدا و در راه تداوم انقلاب اسلامي به رهبري زعيم عاليقدر امام امت خميني روح خدا شروع مي كنم، اي مردم مسلمان و مستضعف ايران اين انقلاب را به رهبري امام امت ادامه دهيد ما ملت ايران خيلي خون داده ايم كه اين انقلاب به پيروزي برسد نكند كه از رهنمودهاي امام سرپيچي كنيد و امام را تنها بگذاريد او نايب امام زمان (عج) است. نگذاريد خون اين شهيدان پايمال شود ما هرچه خون بدهيم انقلابمان پايدارتر مي شود، اين آمريكائي خائن با كمك منافقين دارند شاخ و برگ اين نهال انقلاب را مي ريزند ما بايد نگذاريم كه اين ابرقدرتها، واسطه هاي داخلي آنها به اين انقلاب ضرور زيان برسانند. اگرچه همه را بكشند ما بايد تا آخرين قطره ي خونمان را به پاي اين نهال انقلاب بريزيم و آن را آبياري كرده و رشدش بدهيم. در زمان امام حسين (ع) امام را تنها گذاشتند حالا كه امام خميني راه او را مي رود ما نبايد اورا تنها بگذاريم. از خانواده ام مي خواهم كه خط امام را ادامه دهند و از مادرم مي خواهم برادرهايم را در بسيج شركت دهد تا اگر روزي به شهادت رسيدم بتوانند ادامه دهنده ي راه من باشند. از برادرهايم مي خواهم كه بعد از من اسلحه را به دوش بگيرند و خون خودشان را به پاي درخت اسلام بريزند تا درخت اسلام بارورتر گردد. هركس امام را قبول نداشته باشد و سر قبر من بيايد به خون تمام شهيدان خيانت كرده است. پدر و مادرم! ما امروز در زمان امتحان هستيم چون در جبهه وجود دارد حسيني و يزيدي و من راه حسين را انتخاب كرده ام شما هم از فرصت استفاده كنيد و به جبهه حسين بپيونديد. در هر كربلائي امام حسيني وجود دارد و حسين امروز با خميني است. در وجود امام عزيز دقت كنيد و با شناخت كامل راه او را ادامه دهيد؛ مادرم مي دانم كه در انتظار آمدن من هستيد و هم اكنون دعا مي كني اما حرف من به برادرانم اين است كه يكي يكي به جبهه هاي حق عليه باطل فرستاده شوند؛ من براي آنها طلب پيروزي بعد از شهادت مي كنم. دوستانم در پيروزي ما در اين جنگ هيچ شكي نداشته باشيد اين سخنان را به عنوان يك شهيد مي گويم كه اگر وحدت خودمان را از دست بدهيم و امام را تنها بگذاريم به خون تمام شهيدان خيانت كرده ايم و خدا شما را نمي بخشد. فقط در خط امام حركت كنيد و بدانيد بهترين تسليت براي من انتقام گرفتن خون تمام شهيدان است....
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
وصيت نامه شهيد ناصر جام شهرياري
...و تو اي خداي بزرگ كمكم كن كه جزء هدايت يافتگان باشم و نصرتم ده كه با دشمنان دين تو ستيز كنم. ...اي مسلمانان از همه قشر بدانيد كه وظيفه شرعي است كه از ولي امر مسلمين اطاعت كنيد. ...خدايا ياريمان كن تا از اماممان پيروي كنيم، و در خط امام كه همان خط اسلام است، باشيد. ...اي ملت بيدار ايران هوشيار باشيد و نگذاريد تاريخ تكرار شود، حال كه جنگ به نفع جمهوري اسلامي ايران پيش مي رود، همانهايي كه با امام علي (ع) گفتند كه مالك را برگردان، ما با قرآن نمي جنگيم، (در اينجا هم اين كار را نكنند) متأسفانه همين كار را كردند. ...قرآن و اسلام در ايران پياده مي شود، (اجرا مي شود) نه در حزب بعث صدام. ...آري در زمان دودمان ننگين پهلوي سرمان در لاك خودمان بود، و هيچ توجهي نداشتيم، كه بر ما و مكتب ما چه مي گذرد و باز خداوند بر ما منت نهاد و رهبري از سلاله محمد (ص) خميني اين مرد بزرگ، مرد با تقوا، اين اسلام شناس واقعي را ولي امر و رهبر و پيشواي ما كرد. ...اي آمريكاي خونخوار كه خون همه محرومان در سراسر گيتي به دست تو و يا جيره خوارانت مي ريزد، به ياري حق و همت امت اسلامي ديگر عمرت به پايان رسيده است و تو را در جهان كه رسوايي رسواتر خواهيم كرد.تو كه هر روز در جنوب لبنان و السالوادور خونها مي ريزي و سازمان حقوق بشرت در خواب خرگوشي فرو رفته است.

وصيت نامه پرويز خياميان
درود به رهبر عزيز ،قلب ملت ايران به نام الله در هم كوبنده ظلم و ستم. به نام خدائي كه به ما شعور داد تا خوب را از بد و زشت و پليد را از زيبا تميز داده و يكي را انتخاب كنيم. تقاضا دارم دخترم (صفورا) تا كلاس ششم ابتدايي فقط و فقط درس اسلامي خوانده و بعد قرآن ياد بگيرد و كاملاً اسلامي تربيت شود كه اين بزرگترين آرزوي من است. از همسرم و خانواده ام تقاضا دارم اگر در راه شهيد شدم در مرگ من گريه نكنند بلكه شادي بكنند تا روح من شاد گردد، اگر شهيد شدم جنازه مرا در اصفهان دفن كنيد. فرزند مرا نزد امام امت رهبر كبير انقلاب، پدر عزيزم خميني بت شكن ببريد تا دست بركتش را به صورت او كشيده و براي آنها دعا نمايند، والسلام ،پايدار ارتش جمهوري اسلامي ايران، پاينده ايران، و برقرار باد جمهوري اسلامي ايران.

وصيت نامه شهيد اكبر چاجي
براي اسلام و انقلاب تبليغات زيادي بكنيد تا نداي اسلام و اسلام طلبي به اقصي نقاط جهان برسد در اشاعه و گسترش فرهنگ اسلامي تلاش لازم را بنماييد و از هيچ كوششي دريغ نكنيد هميشه گوش به فرمان امام امت و مسئولين كشور باشيد".

وصيت نامه شهيد سيد عباس جولايي
....برادرانم! به ريسمان الهي اعتصام كنيد و آن را رها نسازيد ،هرچه به كلاس بالاتري از ايمان برويم درسهايمان مشكل مي شود و درس امتحانات مشكل تر و شيطان هم تلاشش بيشتر مي شود. مبادا پس از چند صباحي تحمل درد و رنج و زحمت در راه خداي بزرگ به دره نيستي سقوط كنيم، قرآن زياد بخوانيد و سعي كنيد زمانيكه خداوند با شما صحبت مي كند ترجمه تحت اللفظي آن را بدانيد .تقوا تقوا اساس كار است اگر تقوا نباشد اكثر عبادات به خاطر غير خدا مي شود، نماز را طوري بخوانيد كه بدانيد با خدا چه مي گوييد مبادا عباداتمان بندي باشد كه ما را از راه سعادت بازدار بدين واسطه كه فكر كنيم خيلي آدم خوبي هستيم عبادات ما بايد پله اي براي صعود ما به درجات و كلاسهاي بالاتر باشد.

وصيت نامه شهيد هدايت الله ثمرمند
"اينجانب براساس عقيده اي كه نسبت به اسلام و مكتب شهادت دارم با عزمي راسخ و اراده اي آهنين عازم جبهه شده ام.تا دين خود را نسبت به اسلام ادا كنم چون موقعي كه شهادت باعث سعادت ماست، افتخار شهيد شدن در راه اسلام را داريم"

وصيت نامه شهيد حسين ثامني
اي مسئولين توجه داشته باشيد امروز مسئوليت حفاظت از خون شهيدان در درجه اول به عهده شماست مبادا بين صحبت و رفتارتان با اين ملت شهيدپرور با مقامات بالاتر فرق كند. خود را عاقل و متعهد و حافظ اسلام و ديگران را بدخواه و جاهل ندانيد، در خود بيشتر دقت كنيد، مبادا جلوي خدمت مخلصان را بگيريد.
دقت كنيد با نيروهاي مخلص بسيج جزء با منطق و دليل به هيچ زبان ديگر سخن نگوئيد.
شرمنده دوستان شهيدم و درگه حق تعالي.
28/12/63

وصيت نامه حسين ترك
از مردم شهيدپرور مي خواهم كه هميشه در صحنه باشند ،ابرقدرتها بدانند مردم ايران هميشه در صحنه هستند و نمي گذارند كه خللي بر جمهوري اسلامي وارد شود. ابرقدرتها بدانند كه ما مردم ايران با جان و دل انقلاب را پذيرفتيم و آن را تا پايان جان حفظ خواهيم كرد. من از مردم مي خواهم رهبر و ولي فقيه را تنها نگذارند و به دستورات ايشان عمل كنند.از خواهران خود مي خواهم كه حجاب اسلامي را رعايت كنند و از برادرانم هم مي خواهم كه ادامه دهنده راه شهدا باشند و از پدر و مادرم هم مي خواهم كه اگر مي خواهند براي من گريه كنند براي غريبي امام حسين (ع) گريه كنند.

وصيت نامه شهيد نادر پوربندري

بر شما جنگ و جهاد واجب شد در حالي كه اين فرمان بر شما گران و سنگين و مورد كراهت شماست، ولي بدانيد كه چه بسا چيزي را كه ناگوار و مكروه مي دانيد در حقيقت به نفع شماست.بالعكس شما مي پنداريد كه شهيدان راه خدا مرده اند نه، بلكه زنده به حيات ابدي هستند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.

وصيت نامه شهيد رحيم تركان
مردان و مؤمنان بزرگ خدا كساني هستند كه به عهد و وفا پيمان بستند و حتي به بهترين درجه يعني شهادت رسيدند و اينجانب سوگند ياد مي كنم كه سعادت خويش را نمي يابم مگر در پيمودن خط خونين اباعبدالله الحسين (ع) كه راه تمامي شهداي انقلاب اسلامي است .
پدر و مادر عزيزم بدانيد و مطمئن باشيد كه امروز در راهي جاودانه گام نهادم كه انتهاي آن حضرت بقيه الله الاعظم قرار دارند ،انسان بايد از دنيا و زندگي پر مشقت آن كه موجب مي شود انسان غرق در گناه بشود رهايي پيدا كند و راه جهاد در راه خدا را پيش گيرد وليكن جهاد در راه خدا بايد حسين گونه باشد مردم شهيدپرور تقو را فراموش نكنيد و تقوا پيشه كنيد، پيرو خط ولايت فقيه باشيد و هر كاري مي كنيد فقط براي رضاي خدا باشد. اخلاص در عمل پيشه كنيد انشاالله خداوند ما را در زمره شهداي صحراي كربلا قرار دهد و ما را با حسين بن علي (ع) محشور گرداند .
در پايان از همه آشنايان و دوستان و همكلاسيها حلاليت مي طلبم.

وصيت نامه شهيد محسن پورقاسمي
"كساني كه به ولايت امام اعتقاد ندارند بر جنازه من حاضر نشوند، سلام مرا به رهبر عزيزم، پدر يتيمان برسانيد و به خانواده شهدا بگوييد كه تا آخرين قطره خونمان صحنه هاي نبرد حق عليه باطل را ترك نخواهيم كرد، و با خداوند پيمان مي بنديم كه در تمام عاشورا و كربلاها، حسين (ع) زمان را تنها نگذاريم، و سنگرها را خالي نخواهيم كرد و تا هنگامي كه پرچم لااله الا الله در تمام جهان به اهتزاز درنيايد و احكام اسلام و قرآن در زير پرچم توحيد و اسلام به اجرا درنيايد ساكت نخواهيم نشست.

وصيت نامه شهيد حسام اسماعيلي فرد
اگر شهادت نصيبمان شد، آن را دودستي مي گيريم و خدا كند زانوهايمان سست نشود. شهادت چيزي نيست كه نصيب هركس بشود هركس كه شهيد مي شود به كمال رسيده است، شهداي شما نمرده اند بلكه زنده اند و ناظر اعمال شما هستند.

وصيت نامه شهيد محمد علي توانگر
"خواهرم! شما با حجاب و برادرم!شما با براداشتن سلاح، از امام و جمهوري اسلامي كه حاصل خون بهاي شهيدان است دفاع كنيد.همچنان كه من با خونم نمي گذارم دشمن به همين آساني به ايران اسلامي تجاوز نمايد".

وصيت نامه شهيد محمدرضا رودسر ابراهيمي
شهادت، حد نهايي تكامل يك انسان است، شهادت بالاترين آرزوهاست، چه زيباست لحظه اي كه تفنگ از زمين كنده مي شود و به سوي دشمن نشانه مي رود، چه زيباست لحظه اي كه دشمن را ذليل و خوار به اسارت مي گيرد و چه شيرين است آن هنگام كه در خون خود مي غلتيم و با شهد شهادت سيراب مي شويم. اگر من كشته شدم راهي بود كه با ميل خود آمدم.....

وصيت نامه شهيد علي زارعي
به نام كسي كه هستي را آفريد سخنم را با نام او آغاز مي كنم و اين آخرين پيام من است به تمامي عزيزانم كه مرا مي شناسند و به كساني كه مرا دريافتند و مرا به عقل خود ديوانه پنداشتند. پدر و مادر عزيزم! فرزند شما آگاهانه قدم در راه پاسداري از انقلاب اسلامي گذاشت. پدر و مادرم! شهادت وديعه الهي است كه از جانب خداوند تبارك و تعالي براي آن كساني كه لايق هستند مي رسد و اين شهادت ها است كه باعث مي شود احكام اسلام و انقلاب پيشرفت بكند. مذهبي كه ما مسلمانان داريم مذهب شهادت است و اسلامي كه ما در راه آن آمده ايم مي خواهد انساني عادل و كامل به تمام معني بسازد. همانطوريكه در نهج البلاغه آمده است اكرم الموت قتل في سبيل الله شرافتمندانه ترين مرگها شهادت در راه خداست. خواهرانم و برادرانم! همچون حضرت زينب (س) و حضرت امام سجاد (ع) پيام خون شهيد را به همه برسانيد كه مذهب ما مذهب شهادت است. ما چون خدا داريم همه چيز داريم. هيچ وقت خدا را فراموش نكنيد و در هيچ شرايطي از خط امام فاصله نگيريد گرچه دشمن تشنه به خون گلوي ماست. كشته شدن در راه حق آرزوي ماست. وصيت مي كنم شما را ]كه[ دنباله رو آيه ي "يا ايها الذين آمنوا اطيعو الله و اطيعو الرسول و اولي الامر منكم " باشيد عبادت خداوند را از ياد نبريد؛ عبادتي كه همراه با جهاد در راه خدا باشد ارزش نماز را بدانيد. نماز جماعت را بخوانيد همانطور كه حضرت علي (ع) مي فرمايد:"كه ما بين كفر و ايمان هيچ فاصله اي نيست جز نماز."

وصيت نامه شهيد رسول زينعلي
خداوندا تو را شكر مي كنم كه مرا به دين خود هدايت كردي و از نعمت جهاد بهرهمندم ساختي تا بتوانم تو را بهتر بشناسم و از مشكلات و سختي ها راحتم ساختي تا به درگاهت نزديك تر شوم.
خدايا اگر در اين راه تقصير و كوتاهي شده است كه مي دانم شده و وظيفه ام را به خوبي انجام نداده ام مرا ببخش و مورد فضل و كرم خود قرار بده. از پدر و مادرم مهربان خودم كه زحمات فراواني را در راه تربيت من كشيده اند نهايت تشكر را مي كنم هرچند كه اگر به تعداد ريگهاي بيابان به آنها نيكي كنم نمي توانم حقشان را ادا كنم .
وصيتم به امت شهيدپرور اين است كه همان طور كه قبلاً در خط امام بوديد سعي كنيد كه هميشه پشت سر او حركت كنيد و اوامر او را به گوش جان بشنويد زيرا اكنون رهبر ما نائب بر حق امام زمان (عج) هستند و لازم است كه در اين زمان كه در غيبت كبري به سر مي بريم از ايشان پيروي كنيم چنانكه ولايت او ولايت امام زمان (عج) و اميرالمؤمنين (ع) مي باشد از خداوند متعال مي خواهم كه هميشه ما را از پيروان و شيعيان حضرت علي (ع) قرار بدهد.

وصيت نامه شهيد سيد محمد سادات
در راه خدا با آنان كه به جنگ و دشمني شما برخيزند جهاد كنيد ولي ستمكار نباشيد كه خدا ستمكاران را دوست ندارد. در مراسم نماز جماعت و جمعه شركت فعال داشته باشيد و در نمازهايتان براي رزمندگان اسلام و امام امت و براي ظهور مهدي (عج) دعا كنيد و افتخار كنيد كه در راه خدا و براي اسلام جهاد كردم و كشته شدم مبادا شما با شهادت و يا كشته شدن من ناراحت باشيد.

وصيت نامه شهيد حميدرضا زرچيني
حقير حميدرضا زرچيني (كربلايي) فرزند محمد، شماره شناسنامه 3467، متولد 1340 تهران ،هم اكنون اين وصيت نامه را در كمال عقل و شعور به رشته تحرير درمي آورم و اعتقادات خود را به مباني قرآن و سنت محمد (ص) و اهل بيتش و نظام جمهوري اسلامي ايران ابراز كرده و به دين اقرار مي كنم:"اشهدان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان عليا ولي الله" نيز اعتقاد دارم به رجعت ... و هم اكنون در اين برهه از زمان ،نداي هل من ناصر ينصرني از زبان پير عشق، تقوي مجسم ،ملكه در قالب انسان ،سالك جماران و به قولي كه بر حق هم گفته اند، نداي حسين زمان به گوش مي رسد و جوانان حزب الله يا جندالله ،به اين ندا لبيك مي گويد .وصيت به پدر و مادرم و امت شهيدپرور و ايثارگر ايران، پدر و مادر عزيز و مهربانم! همانطور كه 20 سال پيش خدا مرا به شما به امانت سپرد و شما مرا بزرگ كرديد و الحق كه از هيچ كوششي دريغ نكرديد و درآن هنگام مرا با قنداق سفيد بستيد، هم اكنون صاحبش امانتش را مي خواهد و شما با همان دستها مرا با پارچه سفيد (كفن) به صاحب اصليش بازگردانيد.... اما امام، به والله قسم امام يك نعمت الهي است و ما حزب اللهيان تا آخرين قطره خون خود را ،در راه هدفش كه همان مكتب محمد (ص) است ،نثار مي كنيم. او از سلاله پاك حسين (ع) و ابراهيم ثاني است، برادران و خواهراني كه عاشق اين مكتب هستيد ،خود را با كتابهاي اسلامي كه صدها فقيه و فيلسوف و عالم زحمت كشيده اند ،انس دهيد و با آنها دست دوستي دهيد. ...اطيعو الله و اطيعوالرسول و اولي الامر منكم،به تبليغات عوامل خارجي شرقي و غربي گوش فرا ندهيد و از سازمانهاي بين المللي همچون سازمان ملل متحد صلح نوبل، عفو بين المللي و كليساي واتيكان خوف به خود راه ندهيد، چه پروندهاي اين سازمان همه تاريك و كثيف است .... وصيت مي كنم بر سنگ قبرم نوشته شود:"عشاق اگر لقاي تو را آرزو كنند، بايد ز خون خويشتن اول وضو كنند"
24/2/1361

وصيت نامه شهيد الطفات شرافتي
هر لحظه احساس مي كنم ديگر اين روزها، آخرين لحظات زندگي من باشد و آنچنان كالبد وجودم لبريز از عشق و محبت او مي شود كه گمان نمي كنم حتي در ميان آتش جهنم هم لحظه اي چشم اميدم را از آن مبدأ فيض و اميد، از آن سراسر رحمان و رحمت بربندم.
فكر نمي كنم هيچ وقت عنايت او را نسبت به خودم، چه آن وقت كه اراده اش به خلقتم قرار گرفت و چه در لحظه هاي زندگي خود فراموش كنم. توصيه پيامبر اكرم (ص ) كه مي فرمايد:" در ميان شما 2 چيز قرآن و سنت(عترت) به امانت گذاشتم" فراموش نكنيد حضرت امير (ع) فراوان ما را به تقوا و نظم در امور، اغتنام فرصتها سفارش نموده اند، توجه به عمل اين سه مطلب به طور حتم در سرنوشت ما موثر است.
تا مي توانيد معلومات خود را نسبت به قرآن و به طور كلي اسلام بالا بريد، از آن مهمتر اين كه بر دانسته هاي خود جامه عمل بپوشانيد. توكل به خدا نماييد و از دعا، ذكر و زيارت و استعانت جوييد. سعي كنيد تمام امور زندگي خود را در پوشش نظام ولايت فقيه درآوريد و جهت زندگي خود را از او الهام گيريد.

وصيت نامه شهيد مهدي سلطاني
دست از ولايت فقيه و روحانيت مبارز برنداريد و به سخنان امام گوش دهيد كه مانند سخنان حضرت مهدي (عج) مي باشد. منافقان را به شدت سركوب كنيد. مادرم مگر من از علي اكبر و قاسم و ديگر شهداي كربلا عزيزترم، پس براي آنها گريه كنيد و شما برادرانم خواهشمندم كه راه مرا دنبال كنيد.

وصيت نامه شهيد احمد زاج شور
از تمامي برادران و خواهران مي خواهم كه راه ولايت فقيه كه همان راه خداست را ادامه بدهند . برادران در جبهه شركت كنيد و نگذاريد بعثيان برادران همخون ما را به شهادت برسانند و در راه اسلام با منافقان كوردل و از خدا بي خبر مبارزه كنيد.

وصيت نامه شهيد عبدالقادر سليماني
اي امت شهيدپرور ايران! از شما تقاضا دارم كه اتحاد خود را حفظ نموده و در جلسات مذهبي به ويژه دعاهاي كميل و توسل و نماز جمعه و جماعت شركت كرده و پشتيبان روحانيون و ارگانهاي انقلابي باشيد.

وصيت نامه محمد هادي فضلي
...با سلام و درود بيكران بر يگانه منجي عالم بشريت و نائب بر حقش امام خميني و با سلام و درود بيكران برخانواده هاي معظم شهدا و مجروحين و معلولين و اسراي جنگ تحميلي عراق و ايران ، پدر و مادرم از اينكه مرا پرورانده اند و زحمات طاقت فرسايي در طول زندگي من متحمل شده اند، از اينكه نتوانستم براي آنها فرزندي مثمرثمر باشم ،براي آنها از خداوند متعال شفاي عاجل وشاياني مي طلبم.... چنانچه اگر شهيد شدم در مرگم كمتر ناراحت باشيد و دوست دارم هر شب جمعه با خواندن يك آيه قرآن تسلي بخش روح من باشيد . هرچند نتوانستم خواسته هاي شما را برآورده سازم و زندگي لذت بخشي را به كشته شدن در راه خدا ترجيح دادم.
شعله اي بي ثمرم بهتر كه خاموش كنيد
رفتم از شهر شما ديگر فراموش كنيد

وصيت نامه شهيد بهروز غلامي
بهترين دعا دعاي كميل است اين دعا خيلي برايم تحسين انگيز و دل نشين است. سپاه بازوي ولايت فقيه است و تداوم دهنده انقلاب اسلامي در جهان است. با شكست صدام جنگ تمام نمي شود بلكه جنگ تا بعد از شكست عراق ادامه دارد پس ما بايد خود را براي نابودي اسرائيل آماده كنيم.

وصيت نامه مهدي عاصي تهراني
بسم الله الرحمن الرحيم
خدايا تو خود مي داني كه دلم مي خواست كه در راه رضاي تو قدم بردارم كه در قالب اوقات برنداشتم، به خاطر اينكه نمي دانستم و باز عمل مي كردم، به اين دليل بود كه تو را نشناختم و نمي ديدم... خدايا هنوز هم نمي دانم اين خودم هستم كه اين جريده را مي نويسم يا نفس سركش و جاه طلب من است.
اي عزيز! اي ستار! اي غفار، با اين عقل و چشم ناقصم ذره اي از كرم و لطف و ستاريت تو را حداقل در خودم مي بينم كه من چه بوده ام و تو مرا چگونه نشان دادي، من چه كردم و تو پنهان كردي، من چه راهي را مي رفتم و تو نگذاشتي و بخشيدي و هدايت كردي... پس از شكر خداوند كه اين سعادت را نصيب من كرد كه در اين راه كه همانا راه انبيا و اوليا خاص خداوند است قدم برداشته و رهبر آنها باشم. و با تشكر از خانواده ام كه طوري عمل كردند كه من بتوانم در مسير زندگي چنين راهي را انتخاب كنم.
فرزندانم را خوب تربيت كنيد و خود نيز دنباله رو راه شهيدان از صدر اسلام تا انقلاب اسلامي ايران باشيد و امام (ره) را فراموش نكنيد. به حرف ياوه گويان توجهي نكنيد و با توكل به خدا بر دهان ياوه گويان بكوبيد به اميد زيارت كربلا و قدس عزيز. خداوند انشاء الله مرا در زمره شهداي انقلاب اسلامي قرار دهد.
والسلام عليكم و رحمه الله بركاته

وصيت نامه شهيد رمضانعلي عبدي
مردم مسلمان! خط امام را ادامه بدهيد كه خط اصيل اسلام است. اين گروه ها نمي توانند براي شما پابرهنه ها كار كنند و اين شعار است كه مي گويند:"خلق" ...برادران و خواهران مسلمان به سخنان امام امت گوش دهيد. چون هر يك كلمه اش درسي است براي من و شما ....
 

.:ارمیا:.

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
وصیت نامه ی شهید محمدرضا شفیعی

وصیت نامه ی شهید محمدرضا شفیعی




قسمتی از وصیت نامه:

سفارش من به کسانی که این وصیت نامه را می خوانند، این است که:

سعی کنید یکی از افرادی باشید که همیشه سعی در زمینه سازی برای ظهور صاحب الامر دارند و بعد جامعه را پاکسازی کنید.
و
دعا کنید که این انقلاب به انقلاب جهانی آقا امام زمان متصل شود.

پس اگر می خواهید دعاهایتان مستجاب شود، به جهاد اکبر، که همان خودسازی درونی است بپردازید.

ای برادر و خواهر مسلمان!

بدان که با شعار، در خط امام بودن، ولی در عمل، دل امام را به درد آوردن، وظیفه ی انسانی و اسلامی ما نیست.

ما که هنوز خود را نساخته ایم و تمام کارهایمان اشکال دارد، چگونه می خواهیم دیگران را بسازیم و انقلابمان را به جهان صادر کنیم؟!

در کارها از خود محوری و تفسیر کارها به میل خود بپرهیزیم و سعی در خودسازی داشته باشیم
و
خیال نکنیم با کمی فکر که داریم، فکرمان از همه بالاتر است و از همه خودساخته تر و خلاصه... نظرمان بهتر است!!

منبع: کتاب 50سال عبادت

پ.ن: ایشون همون
شهیدی هستند که پیکرشون بعد از 16 سال، سالم برگشت!


 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار


وصیت نامه جانباز شهید احمد بابکان







بايد بدانيم كه سه چيز انسان را بهشتي و جهنمي‌ مي‌كند:

1- تفكر

2- سكوت

3- كلام



هر نگاهي نيست در او سودي، و هر كلامي‌ كم نيست در آن ياد خداوند، پس او تقوي است،و سكوتي كه در آن فكر نباشد پس غفلت است، پس خوشا به سعادت كسي

كه نظر او عبرت است و در سكوتش فكر كردن باشد و حرف زدنش ذكر خدا باشد،

گريه كند بر خطايش و مردم از او در امان باشند. (بابت چشم و زبان و ...) و

بايد بدانيم آنچه امروز ممكن است خداي ناكرده به انقلاب اسلامي‌ ما ضربه بزند فقط هواپرستي‌ها و خودخواهي‌ها و بي عدالتي‌ها خواهد بود.

بكوشيد همه تابع حق باشيد و از تفرقه‌اندازي‌ها دوري كنيد و بايد سعي نماييم تا تمامي‌ خواسته‌هايمان را بر خواسته‌هاي خداوند تبارك و تعالي منطبق

گردانيم و هميشه توكل به خداوند و توسل به ائمه (ع) كه امكان‌پذير مي‌باشد، داشته باشيم.








.
 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار

گزیده ای از وصیت نامه شهید محمد اکبریان

خواهرم:تو با عفت و حجابت و شهداء با خونشان همچون دو خار در چشمان دشمنيد
.پس وظيفه تو در اين زمان و در آينده حفظ حجاب و عفت است. در حجاب به ياد فاطمه و زينب (س)باشيد و بدانيد كه اين پاكدامني شما ما را به ياد خديجه كبري مي اندازد.


برادرم:آنچنان زندگي كن كه فكر كني اين آخرين نفس توست و آنچنان به فضل و بخشش خدا اميد داشته باش كه فكر كني تا ابد زنده اي . پس هميشه خدا را در نظر داشته باش و بدان كه خدا نيز تو را در تمام مراحل زندگي نظاره گر است. پس خطا مكن و بدان الان وظيفه تو رفتن به جبهه و ياري نائب امام زمان(عج) يعني امام خميني است.


دوستان و آشنايان عزيزم:دنيا مي گذرد و همه به سوي او مي شتابيم. بدانيد كه هر كسي آخرت را به دنيا فروخت سخت در اشتباه است و بايد به فكر باشد تا خود را نجات دهد و راه نجاتش تنها در اين است كه بداند از كجا آمده و به كجا مي رود و آخرت را در نظر داشته باشد.
دوستان الان راه امام خميني راه امام حسين(ع) و راه حق است . همه از او اطاعت كنيد و گوش به فرمانش باشيد كه ان شاء الله بتوانيم پرچم لا اله الا الله را در سراسر جهان برافراشته نمائيم و در انتظار ظهور مولا امام زمان (عج) باشيم.


در آخر دعا براي امام امت اين بت شكن تاريخ و ابراهيم زمان ، خميني بت شكن و پيروزي رزمندگان اسلام را فراموش نكنيد.



والسلام علي عبادالله الصالحين
محمد اكـبريـان
 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار



شهیدی که ۱۸۲۵ گناه انجام داد!



حسین خصاف به تاریخ اول فروردین ۱۳۴۶ در کاشان متولد شد. او در چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ طی عمایات کربلای ۴ ، بال در بال ملائک گشود. آن چه خواهید خواند ، وصیت نامه به جامانده از شهید حسین خصاف است. وصیت نامه ای که مدت کوتاهی پیش از شهادت او به رشته ی تحریر درآمده است:

وصیت نامه شهید حسین خصاف :




به خدا و رسول او ایمان آورید و به مال و جان در راه خدا جهاد كنید .این كار اگر دانا باشید برای شما بهتر است تا خدا گناهان شما ببخشد و در بهشتی كه زیردرختانش نهرهای آب گوارا جاری است داخل گرداند و در بهشت عدن جاودانی منزل های نیكو اعطا فرماید؛ این همان رستگاری بزرگ بندگان است.
سوره صف،آیات ۱۱ و ۱۲


با درود و سلام به امام عصر (عج) و با سلام به امام امت و به شهیدان اسلام از اول تا آخر، وصایای من تمام این سوره است كه دو آیه آن ذكر شده ولی واجب دیدم كه چند تذكر برای خوانندگان این وصیت بنویسم.

۱-
خدای متعال یك نعمت بزرگی كه به ملت داده همین امام بزرگ و كبیرمان است كه نائب بر حق امام زمان (عج) است. قدر این امام را بدانید كه هر چه بركت برای ملت است همین امام است به سخنان آن بزرگوار گوش فرا دهید و به حرف های او عمل كنید. من چند مرتبه به دوستان گفته ام اگر ما امام خود را بشناسیم امام عصر (عج) ظهور می كند.

۲- به امت اسلامی ایران به خصوص ملت شهیدپرور كاشان عرض می كنم كه خط امام كه همان خط امام زمان(عج) است بشناسید و دنباله­ رو آن باشید. نگذارید بعضی افراد كه سابقه پیش از انقلابشان معلوم است بر شما مسلط شوند كه این افراد انقلاب را به بی­راهه می­برند و منحرف می­كنند.

۳-
دعا زیاد بكنید ( امام را و رزمندگان را ) ... و قرآن را بخوانید. من مدتی كه به كاشان آمده بودم می­دیدم كه افراد خیلی به قرآن و نهج ­البلاغه بی ­اهمیت هستند. بدانید كه در روز قیامت این دو كتاب از ما شكایت خواهند كرد

۴- و حرفی كه برای دوستان دانش آموز دارم این است كه مرا حلال كنند. من هر چه حرف زدم شما عمل كردید؛ هر چه بدی كردم شما به من خوبی كردید و از معلمین محترم كه نتوانستم حق شاگردی را برایشان به جا بیاورم معذرت می­خواهم و حلالیت می طلبم. هم كلاسی های عزیز! اگر نمی­توانید درس بخوانید به جبهه بیایید، این جا دانشگاه است. یك چیزی می­شنوید؛ باید دید این جا محل خوب شدن است. محلی است كه انسان از گناه پاك می­شود.

در نظر بگیرید كسی در روز یك گناه انجام می­دهد حتی زیادتر، در سال چند گناه انجام داده؟ وقتی گناهان خود را به یاد می ­آورم از خود شرم می­كنم. ۵ سال است كه من به تكلیف رسیده­ام ،روزی اگر یك گناه انجام بدهم می­شود ۱۸۲۵ گناه.
برادران دانش آموز مواظب خودتان باشید؛ ازشما می­خواهم كه به دعای كمیل بروید.


كلامی برای خانواده خود بگویم: ای مادر و پدر عزیزم! شما یك عمر برایم زحمت كشیدید ولی من برای شما چه كرده ­ام؟ حدیثی هست كه (گر می­خواهی گناهت پاك شود به مادر و پدرت كمك كن) ولی من اینگونه برای شما نبودم از شما می­خواهم كه مراحلال كنید، در عوض اگر من شهید راستین در درگاه خداوند بودم شما را شفاعت می­كنم. انشاالله.

والسلام

به روایت ........


 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار


قسمتی از وصیت نامه شهید

:gol:محمد مصطفی پور:gol:


خدایا: تو می دانی که من در این بیابان سرد و خموش، همچنان می گردم

وبرف های نشسته بر زمین را با دست هایم کنار می زنم تا لاله ای که شهادت است را پیدا کنم



و بتوانم راهی به سوی آن پیدا نموده و پایم را از زنجیر زندگی دنیوی آزاد نمایم

وحیات اخرویرا برای خود بر گزینم.





برادران وخواهران ! شهدا بر اعمال ما ناظرند. نکند خدای نکرده اعمال و رفتار ما باعث افسردگی


روح این عزیزان گردد. باید دقت کنیم ودر خودمان بیشتر تجدید نظر نماییم.

بیاییم خود را از تمامیآنچه که موجب عدم رضایت خداوند و ائمه اطهار و شهیدان خواهد شد

شست و شو دهیم ومطیع خالص خداوند باشیم

شهدا رفتند و ما باید خودمان را بسازیم تا بتوانم به آنها برسیم.



 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار
کجايند مردان بي ادعا


قبرم را ساده و هم سطح زمين درست كنيد و با اندكي سيمان روي آن را

بپوشانيد و فقط با انگشت روي آن بنويسيد



:::
پركاهي تقديم به آستان قدس الهي :::




77.jpg
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
عمل به وصایا ...

عمل به وصایا ...


.
.
.


بگذارید گمنام بمانم!!


به خدا قسم گمنام بودن بهتر است از اینکه فردا ، افرادی وصایایم را شعار قرار دهند

و

عمل را فراموش کنند ...

( شهید دهنویان
)



 

**آگاهدخت**

مدیر تالار اسلام و قرآن
مدیر تالار
بسم الله الرحمن الرحیم



وصیت کرده بود در مراسم تشییع جنازه اش، تا گلزار شهدا، دستش را از تابوت بیرون بیاورند تا همه بدانند آدمی در کوچ از دنیا، با دست خالی می رود.



شهید سید عبدالظریف تقوی سوق


به روایت...
 

Similar threads

بالا