► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قلعه‌نويي:



مجيدي فعلا در شرايط ايده‌آل نيست

جام جم آنلاين: سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره علت غیبت فرهاد مجیدی در بازی فردا گفت: به دلیل شرایط سنی فرهاد و بر اساس نتیجه تست‌ها برای او برنامه تمرین طراحی کرده‌ایم و طبق برنامه ما حدود سه یا چهار هفته زمان لازم است که مجیدی به شرایط ایده‌آل برسد.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن از هفته بیستم لیگ برتر گفت: از این که بار دیگر به اصفهان آمده‌ام، خوشحالم. باشگاه ذوب‌آهن یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران است که حق بزرگی به گردن ورزش کشور دارد. امیدوارم این باشگاه هرچه زودتر به دوران طلایی‌اش بازگردد. زمانی‌ که در سپاهان بودم، رقابت تنگاتنگی با این تیم داشتیم که البته بیشتر آنها پیروز می‌شدند.
او ادامه داد: همیشه بازی‌های استقلال و ذوب‌آهن خیلی خوب بوده است؛ به ویژه این که اکنون فرهاد کاظمی در راس این تیم است. تفکرات او به من خیلی نزدیک است و مانند من به فوتبال هجومی می‌اندیشد. تنها دغدغه من برای بازی فردا زمین فولادشهر است. این زمین در گذشته که با سپاهان مهمانش بودیم، خیلی خوب بود ولی گویا امروز شرایط خیلی خوبی ندارد.
بازي با ذوب‌آهن براي ما فينال است
قلعه‌نویی ادامه داد: فیلم بازی‌های ذوب‌آهن را در داخل و خارج از خانه دیده‌ و آنها را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم. می‌دانیم که بازی سختی را پیش‌رو داریم. اعتقاد دارم که بازی‌های دور برگشت مانند جام حذفی حساس هستند و هر کدام مانند یک فینال یا بازی تک‌حذفی می‌مانند. فردا هم برای ما یک فینال است. ذوب‌آهن در 50 متر رو به جلو بسیار خوب عمل می‌کند و مخصوصا با بازگشت حدادی‌فر روند هجومی‌اش خیلی خوب شده است. قاسم یکی از بهترین‌های فوتبال ماست که مدت 5 – 6 ماه در تبریز در خدمتش بودم. هافبک‌های ما باید خیلی باهوش و با‌تمرکز بازی کنند. حریف نقاط ضعفی هم دارد که اگر اجازه دهید درباره‌ آنها چیزی نگویم.
سه چهار هفته زمان لازم است تا مجيد به شرايط ايده‌آل برسد
قلعه‌نویی در ادامه درباره علت غیبت فرهاد مجیدی در بازی فردا گفت: به دلیل شرایط سنی فرهاد و این که مدت‌ها از فوتبال دور بوده، از دکتر حاج‌قاسم خواستیم که چند تست از او بگیرد که بر اساس نتیجه این تست‌ها برای او برنامه تمرین طراحی کرده‌ایم که فاز به فاز جلو می‌رویم تا در نهایت یک مجیدی کاملا آماده داشته باشیم. طبق برنامه ما حدود سه یا چهار هفته زمان لازم است که مجیدی به شرایط ایده‌آل برسد.
وی افزود: البته کسانی هم هستند که مانند نویدکیا هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی استثنا هستند. به نویدکیا یک برنامه زندگی ورزشی دادم که هنوز هم آن را انجام می‌دهد و هم در زمان من و هم حالا بیشترین بازی را در تیمش انجام می‌دهد. می‌خواهیم بیشترین استفاده را از نظر کیفی و کمی از مجیدی و جباری ببریم. نمی‌خواهم در کار تیم ملی دخالت کنم اما با حضور جباری و نویدکیا دغدغه‌های خط میانی تیم ملی هم برطرف می‌شود.
نكونام و اوساسونا
سرمربی استقلال در ادامه درباره احتمال بازگشت نکونام به اوساسونا هم اظهار کرد: جواد کاپیتان تیم ملی و جزو افتخارات فوتبال ماست. او 9 یا 10 سال در لالیگا بازی کرده است که باعث می‌شود نگاه ویژه‌ای به او داشته باشیم اما هنوز هیچ پیشنهادی برای او نیامده است. وقتی هم که پیشنهادی بیاید ابتدا به سه چیز توجه می‌کنیم؛ منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساس بازیکن. همان طور که وقتی برای زندی پیشنهادی آمد شرایط سنی او و منافع باشگاه را سنجیدیم و به این نتیجه رسیدیم که رفتنش هم به سود ماست و هم خودش.
فعلا زود است درباره قهرماني حرف بزنيم
سرمربی استقلال درباره صدرنشینی تیمش هم به ايسنا گفت: اکنون فقط بازی به بازی فکر می‌کنیم. فکر کردن به صدرنشینی ممکن است ما را از هدف دور کند. به بازیکنانمان هم توصیه می کنم که به جدول نگاه نکنند. خیلی جاها باید روزه سکوت بگیریم که به هدف نزدیک‌تر برسیم. هنوز 15 هفته تا پایان فصل مانده و زود است که درباره قهرمانی حرف بزنیم.
30سال طول می‌کشد سپاهان،‌ سپاهان دوران من شود
قلعه‌نویی در ادامه و در پاسخ به این سوال که اگر بار دیگر از سوی یک تیم اصفهانی پیشنهادی داشته باشد، به این شهر بازمی‌گردد یا خیر گفت: هر وقت به اصفهان می‌آیم غمی دلم را می‌گیرد که می‌توانستم با سپاهان یک قهرمانی آسیا کسب کنم اما همان قصه مار و پله و آدم‌هایی که نمی‌خواستند این اتفاق بیفتد اجازه این کار را نداد. شاید 30 سال طول بکشد که سپاهان مانند آن سالی که من در آن بودم خوب بازی کند و در آسیا قدرتمند ظاهر شود. زدن 17 گل به غول‌های آسیا آن هم در هفت بازی کار ساده‌ای نیست. البته نمی‌خواهم بگویم که موفقیت‌های سپاهان در آن سالها تنها به خاطر من بوده چون من تنها جزئی از سیستم این باشگاه بودم.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
امیر قلعه‌نویی: ذوب‌آهن از ما تاکتیکی‌تر بازی کرد/ پرس میزبان نظم ما را بر هم زد



سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امروز تیم فرهاد کاظمی یک فوتبال تاکتیکی ارائه داد و از ما به مراتب بهتر بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: جا دارد قبل از هر چیز به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به خاطر فوت خواهرشان تسلیت بگویم و از مهمان‌نوازی ذوب‌آهنی‌ها نیز تشکر کنم. امروز تیم فرهاد کاظمی از ما تاکتیکی‌تر بازی کرد و یک فوتبال بسیار زیبا ارائه داد، مشکل اصلی بازی امروز کیفیت زمین بود چرا که این زمین برای هر تیمی که بخواهد کارهای تاکتیکی انجام دهد مشکل‌ساز است. به اعتقاد من اگر این بازی راس ساعت 15 برگزار می‌شد از کیفیت بهتری برخوردار می‌شد چرا که هوا بهتر بود. به هر حال اعتقاد دارم که هوای سرد یکی از عواملی بود که نگذاشت هر دو تیم بازی خوبی ارائه دهند.

وی افزود: قدرت تاکتیکی ذوب‌آهن بسیار چشمگیر بود و من به فرهاد کاظمی تبریک می‌گویم که چنین تیمی را آماده کرده است. ما اصلا انتظار چنین بازی را از ذوب‌آهن نداشتیم ولی به هر حال امروز یک بازی قدرتی انجام دادیم و البته شرایط باد و جو نیز اجازه نمی‌داد که ما توپ را به خوبی به جریان بیندازیم. به هر حال خوشحالم که با امتیاز از اصفهان به تهران برمی‌گردیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: بازی خوب ذوب‌آهن و پرس عالی که این تیم انجام داد کمی نظم تیمی ما را بر هم زد اما در کل توانستیم منظم بازی کنیم. به هر حال همان‌گونه که گفتم کیفیت زمین اجازه نمی‌داد که ما بهتر از اینها بازی کنیم شاید یکی از مشکلات تیم ذوب‌آهن هم همین زمین نامرغوب باشد که نمی‌تواند به خوبی بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید ذوب‌آهن در لیگ برتر ماندگار می‌شود یا خیر؟ گفت: اعتقاد دارم اگر فرهاد کاظمی تیمش را در همین شرایط نگه دارد قطعا ذوب‌آهن در جدول رتبه‌اش تک رقمی خواهد شد خصوصا بازی‌هایی که پخش سراسری می‌شود انگیزه بازیکنان هر تیمی را بالا می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا مشکل رحمتی و نکونام حل شده است، گفت: دغدغه‌ای از این بابت نداریم و همانگونه که گفتم این مشکل در بندرعباس حل شد. به هر حال مدیران استقلال باید فکر مشکلات مالی تیم را بکنند تا شرایط استقلال بهتر شود چرا که ما داریم به خاطر مردم تلاش می‌کنیم تا در سه جام موفق باشیم.

قلعه‌نویی افزود: اعتقاد دارم چند تیم، مدعی قهرمانی هستند؛ از جمله تیم سپاهان که یک باشگاه به تمام معناست و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد. اگر "ساکت" از این تیم رفت حداقل مدیر ورزشی مثل رحیمی آمد که این تیم را سر و سامان دهد اما باز هم اعتقاد دارم این زمین برای سپاهان مشکل‌ساز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد:جو ورزشگاه فولادشهر در مجموع خوب بود و ما مشکل خاصی را مشاهده نکردیم.
 

vinca

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
برهانی:باید مثل چلسی فکر کنیم/دوست داشتم با ابومسلم در مشهد بازی کنیم



فوتبال ایران/مهاجم تیم استقلال گفت:مدافعان ذوب آهن مقابل ما بیش از اندازه محکم بازی می کردند.

به گزارش اوج نیوز،آرش برهانی درباره بازی استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت:بازی خوبی نبود.شرایط زمین فولادشهر باعث شد تا بازی جالبی از کار در نیاید و نتوانیم برنامه های تاکتیکی مان را پیاده کنیم.علاوه بر این سرمای هوا هم بر عملکرد هر دو تیم اثر منفی گذاشته بود.

وی افزود:ذوب آهن تیم خوبی است و فکر می کنم در این زمین بد فوتبال خوبی را نشان داد.با یک امتیاز از اصفهان برگشتیم و به نظرم با توجه به شرایطی که بر بازی حکفرما بود،نتیجه خوبی گرفتیم.

مهاجم استقلال درباره تعویش در آغاز نیمه دوم عنوان کرد:شرایط زمین به حدی خراب بود که اصلا نمی شد فوتبال بازی کرد و توپ را چرخاند.به همین دلیل کادر فنی تغییر تاکتیک داد و با صلاحدید قلعه نوعی تعویض شدم.

برهانی درباره حضورش در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولاد شهر گفت:پس از تعویض به داخل رختکن رفتم و دوش گرفتم.به دلیل سرمای هوا به جایگاه خبرنگاران رفتم و یک ربع بازی را در این محل دیدم.می توانستم روی نیمکت بنشینم اما خواستم به جایی بروم تا از سرما در امان باشم.

مهاجم استقلال درباره اینکه به نظر می رسید مدافعان ذوب آهن خشن بازی می کنند بیان داشت:فوتبال ورزش محکمی است اما به نظرم مدافعان ذوب آهن مقابل ما بیش از اندازه محکم بازی می کردند.هر چند این هم ایرادی ندارد.

وی درباره بازی روز چهارشنبه استقلال مقابل ابومسلم در جام حذفی گفت:بازی مشکلی در پیش داریم.ابومسلم تیم خوب و با انگیزه ای است که این موضوع کار ما را سخت می کند.برنامه ویژه ای داریم تا مثل سال گذشته قهرمان جام حذفی شویم.

باید با هوش بازی کنیم و در این مسابقه جایی برای اشتباه نداریم.البته من شخصا دوست داشتم بازی در مشهد برگزار می شد تا فرصت زیارت حضرت امام رضا(ع)را هم پیدا کنیم.هر چند امیدوارم ابومسلم به لیگ برتر بازگردد تا فرصت حضور در مشهد را پیدا کنیم.

برهانی درباره فاصله کم بازی مقابل ذوب آهن در لیگ برتر و ابومسلم در جام حذفی اظهار داشت:باید به این شرایط عادت کنیم.وقتی چلسی در جام باشگاههای جهان در ژاپن بازی کرد،دو روز بعد با وجود خستگی سفر در انگلیس هم به میدان رفت.این برای من جای سوال بود که آنها چگونه ریکاوری کردند و این قدر با صلابت به میدان رفتند.باید مثل بازیکنان چلسی فکر کنیم.من خودم از این شکل بازی ها استقبال می کنم.

وی درباره اسقبال اندک تماشاگران از بازی های استقلال به رغم صدرنشینی این تیم گفت:از هواداران استقلال در اصفهان تشکر می کنم که ما را تنها نگذاشتند.فکر می کنم به دلیل سرما از بازی های ما در تهران استقبال نمی شود اما اعتقادم بر این است هواداران حضور گسترده تری در آزادی خواهند داشت.چهارشنبه منتظر آنها هستیم تا به جمع 4 تیم جام حذفی صعود کنیم.در هر صورت ما انجام وظیفه می کنیم و امیدوارم در ادامه هواداران مثل روزهای خوب گذشته حضور پررنگ تری داشته باشند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] نکونام: تا آخر فصل در استقلال می‌مانم/ فاضلی: نکونام در حال مذاکره با استقلال است

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 91101810813
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۴



جواد نکونام خبر جدایی‌اش از استقلال را رد کرد.
پس از انتشار خبر جدایی جواد نکونام از استقلال، هافبک آبی‌های تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با رد این خبر گفت: این خبرها صحت ندارد. من تصمیمی برای جدایی از استقلال نگرفته‌ام و همان طور که پیش از این گفته بودم تا آخر فصل در استقلال می‌مانم.
نکونام افزود: متاسفانه برخی ها به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند و با انتشار چنین اخباری سعی می‌کنند حاشیه‌هایی را برای استقلال به وجود بیاورند، اما من بدون توجه به این شایعه سازی‌ها به موفقیت در استقلال فکر می‌کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد که در استقلال موفق شوم.
به گزارش ایسنا، این صحبت‌ها در حالی است که محمود رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های جواد نکونام به ایسنا گفته است که نکونام در حال انجام مذاکراتی با باشگاه استقلال است که در نهایت به تصمیم وی برای ماندن یا نماندن در استقلال منجر خواهد شد. او همچنین گفت که احتمال دارد این مذاکرات دو یا سه هفته به طول بینجامد.
 

hah

عضو جدید
شایعه یا واقعیت؟ به دلیل استفاده استقلال از بازیکن غیر مجاز, تراکتور قهرمان لیگ فصل قبل میشود
در اين صورت اين تيم 69 امتيازي خواهد شد و با 60 گل زده 30 گل خورده و تفاضل 30 اين تيم با سپاهان در امتياز و تفاضل برابر است اما چون گل زده بيشتري دارد قهرمان خواهد شد.

اين خبر فعلا در حد يک شايعه است. الونگ الونگ که نيم فصل دوم سال گذشته به استقلال پيوست آي.تي.سي نداشته و حالا همين موضوع دردسر ساز شده است او که در ليگ دهم براي پيکان به ميدان مي رفت به صورت قرضي به اين تيم پيوسته بود و در ليگ يازدهم که آبي پوش شد بايد مجددا" از باشگاه دي استرادا و فدراسيون کشور مربوطه آي . تي. سي دريافت مي کرد اما گويا با اين تصور که وي بازيکن ليگ ايران بوده کسي پيگير آي.تي.سي وي نگرديده است و فراموش کرده بودند که حضور اين بازيکن در پيکان قرضي بوده و در اصل وي بازيکن دي استرادا محسوب مي شده است!يک کارشناس حقوقي در اين باره مي گويد«چنين بازيکني بازيکن غير مجاز تلقي مي شود و در ديدارهايي که به ميدان رفته بايد نتيجه آن سه بر صفر شود.» اگر اينگونه بوده باشد روي آسيايي شدن استقلال تاثيري ندارد. زيرا آبي ها به سبب قهرماني در جام حذفي به آسيا رفته اند و او در جام حذفي بازي نکرده است و گرنه شاهين بوشهر به جاي اين تيم به آسيا مي رفت. قرارداد الونگ روز 14 دي ماه 1390با استقلال ثبت شده و اين تيم آخرين بار قبل از فينال حذفي، در چارچوب نيمه نهايي اين رقابت ها روز 9 دي با شهرداري ياسوج ديدار کرده که قبل از تاريخ عقد قرارداد الونگ با آبي هاست و او نمي توانسته در آن ديدار و قبل از آن به ميدان رفته باشد. در فينال هم او در کنار جباري و آندو در جايگاه ويژه نشسته بود. اما در ان صورت ماجراي ليگ برتر جالب مي شود.او در ليگ برتر فقط مقابل در هفته هيجدهم مقابل سپاهان (90دقيقه) بازي کرد که نتيجه آن يک بر يک مساوي بود، پرسپوليس(45 دقيقه) (دربي 3-2ايمون زايد)ودر برابرتراکتور(هفته بيست و سوم – 5 دقيقه)که استقلال دو بر صفر برنده شد و مقابل نفت آبادان در هفته سي و سوم به ميدان رفته که دو بريک استقلال بازي را برده است. حالا در صورت اثبات اين امر: 1-سپاهان چون سه بر صفر برنده مي شود و چون آن ديدار به تساوي رسيده بود دو امتياز ديگر به امتيازهايش اضافه مي گردد. يک گل از گل هاي خورده اش کم مي گردد و دو گل به گل هاي زده اش اضافه خواهد شد. در اين صورت اين تيم 69 امتيازي است با 56گل زده و 26 خورده و تفاضل 30. 2-تراکتور سه بر صفر برنده مي شود و چون آن ديدار را دو بر صفر باخته بود لذا سه امتياز به امتيازهايش اضافه مي شود، دو گل از گل هاي خورده آن کسر و سه گل به گل هاي زده اش افزوده مي گردد. در اين صورت اين تيم 69 امتيازي خواهد شد با 60 گل زده و 30 گل ورده و تفاضل 30.اين تيم با سپاهان در امتياز و تفتضل برابر است اما چون گل زده بيشتري دارد قهرمان خواهد شد. 3-استقلال 7 امتياز بابت دو برد مقابل تراکتور و نفت آبادان و تساوي با سپاهان را از دست مي دهد و 59 امتيازي مي شود اما در همان رده سوم باقي مي ماند. 4-نفت آبادان هم 46امتيازي مي شود و تا رده هفتم بالا مي آيد.پرسپوليس هم که درون ميدان برده و تاثيري در امتيازهايش ندارد.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
شایعه یا واقعیت؟ به دلیل استفاده استقلال از بازیکن غیر مجاز, تراکتور قهرمان لیگ فصل قبل میشود
در اين صورت اين تيم 69 امتيازي خواهد شد و با 60 گل زده 30 گل خورده و تفاضل 30 اين تيم با سپاهان در امتياز و تفاضل برابر است اما چون گل زده بيشتري دارد قهرمان خواهد شد.

خوب تو متن هم اشاره شده هیچ کسی حتی مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ هم نمیدونستن
وظیفه چک کردن این مسائل و دادن مجوز بازی به بازیکن که خود باشگاهها نیستن ، هستن ؟؟ این اگه واقعیت داشته باشه مربوط میشه به اشتباه یکی دیگه ، درسته؟
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] ستار همدانی: جام حذفی برای استقلال اهمیت ویژه‌ای دارد

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 91101911610
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۲



مربی تیم فوتبال استقلال گفت، جام حذفی برای باشگاه استقلال دارای اهمیت ویژه‌ است.
ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با بازی فردا (چهارشنبه) این تیم در جام حذفی مقابل ابومسلم اظهار کرد: بازی‌های تیم ابومسلم را آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف این تیم را پیدا ‌کرده‌ایم. این تیم یکی از تیم‌های ریشه دار ایران است و حضور این تیم در لیگ یک ایران باعث تاسف است. ابومسلم با توجه به مشکلات مالی و حواشی خود تیم بسیار خوبی است و قطعا ما این تیم را دست کم نخواهیم گرفت. از سویی دیگر با توجه به تک حذفی بودن این دیدار با تمام قوا حاضر خواهیم شد.
این عضو کادر فنی استقلال در ادامه اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر و جام حذفی با یکدیگر فرق دارند، از این جهت که مسابقات لیگ برتر فرسایشی بوده و نیاز به برنامه‌ریزی‌های بلند مدت دارد، ولی در جام حذفی با توجه به برگزاری حدود پنج بازی و راهیابی تیم قهرمان به جام باشگاه‌های آسیا این جام برای باشگاه استقلال دارای اهمیت ویژه است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در مسابقه فردا بازیکنان ذخیره استقلال بازی خواهند کرد؟ گفت: در این زمینه اطلاع زیادی ندارم، ولی فاصله میان بازیکنان ذخیره و اصلی استقلال بسیار کم استد. از سوی دیگر استقلال در معدود بازی‌هایی از ترکیب ثابت استفاده کرده است.
همدانی در پایان ابراز امیدواری کرد که بازی این تیم مقابل ابومسلم بازی تماشاگر پسندی شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] برگزاری تمرین استقلال در غیاب ماجدی، بیگ‌زاده و اکبرپور

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 91101911574
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵


تمرین استقلال از ساعت 13 با حضور امیر قلعه‌نویی و در غیاب ماجدی، بیگ‌زاده و اکبرپور انجام شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از حضور تماشاگران در این تمرین ممانعت به عمل آمد که بعد از 20 دقیقه با اجازه امیر قلعه‌نویی حدود 20 تماشاگر این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.
در ابتدای تمرین قلعه‌نویی به مدت 5 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد، سپس به مدت 5 دقیقه هم با مجید صالح به گفت‌وگو پرداخت و در همین زمان بازیکنان استقلال در دو گروه به دویدن میان موانع و حرکات کششی پرداختند.
مهدی رحمتی بعد از 10 دقیقه تاخیر به تمرین استقلال آمد و به سایر بازیکنان ملحق شد. پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین بازیکنان به مدت 30 دقیقه در سه گروه به بازی آقاوسط پرداختند. سپس بازیکنان به حرکات ترکیبی بدون توپ مشغول شده و پاسکاری تک ضرب در دو گروه به صورت رقابتی در نیمه زمین را تمرین کردند.
حمید بابازاده در حین تمرین با دروازه‌بان استقلال به تمرین اختصاصی پرداخت. در 30 دقیقه پایانی این تمرین سانتر از جناحین و شوت به دروازه از سوی بازیکنان این تیم انجام شد.
میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال به علت تدارک سفر به مالزی و هاشم بیگ‌زاده و سیاوش اکبرپور به علت مصدومیت در این تمرین غایب بودند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

برتری استقلال مقابل ابومسلم در نیمه اول
خبرگزاری فارس: نیمه اول دیدار تیم‌های استقلال و ابومسلم در یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال با برتری آبی‌پوشان به پایان رسید.






  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و ابومسلم از ساعت 16:30 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

جی لوید ساموئل در دقیقه 25 گل استقلال را وارد دروازه ابومسلم کرد.
البرز حاجی‌پور قضاوت این دیدار را به عهده داشت که در نیمه نخست به امیرحسین صادقی از استقلال و علی ‌حق‌دوست از ابومسلم کارت زرد نشان داد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کنایه هواداران آبی به موسوی با کتانی قرمز/رحمتی باز هم کاپیتان شد



خبرگزاری فارس: هواداران استقلال به مهاجم تیم خود بابت کتانی قرمز رنگ کنایه زدند.



  • Tweet



به گزارش خبرگزاری فارس، هواداران استقلال به ایمان موسوی که همراه سایر نیمکت نشینان در حال بالا آمدن از رختکن بود به دلیل پوشیدن کتانی قرمز رنگ کنایه زدند و شعار دادند" موسوی یادت باشه کتانی ات آبی باشه" موسوی بعد از این شعار به سرعت کتانی خود را عوض کرد.
* نیمکت نشینی مجتبی جباری، حنیف عمران زاده و آرش برهانی نشان دهنده تغییر در ترکیب استقلال است. با نیمکت نشینی جباری در این مسابقه بار دیگر مهدی رحمتی کاپیتان آبی ها شد.میثم بائو و علی حمودی در عوض در ترکیب اصلی حضور دارند.
* امروز سالگرد درگذشت سجاد عظیمی بازیکن جوانی است که چند سال قبل به دلیل ضربه در هنگام فوتبال دچار مرگ مغزی شد. عکس بزرگی از این بازیکن مرحوم در ورزشگاه نصب شده که امیر قلعه نویی و هادی برگی زر سرمربیان استقلال و ابومسلم به ادای احترام پرداخته و با خانواده او که در ورزشگاه حضور دارند، صحبت کردند.
* مهدی رحمتی و نکونام هم با پدر این بازیکن مرحوم خوش و بش کردند.
*پرویز میرزا حسن از پیشکسوتان تیم پاس است که در گذشته به یک تیم برزیلی است از فاصله 40 متری گل زده است. او اکنون در ورزشگاه حضور دارد.
*قلعه نویی با عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران صحبت کرد.
*کی‌روش سرمربی تیم ملی که امروز وارد ایران شد در ورزشگاه حضور دارد. همچنین فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران نیز در ورزشگاه حاضر است.
* 200 هوادار ابومسلم که از مشهد آمده اند در ورزشگاه حضور دارند. این نفرات پرچم بزرگی از ابومسلم را در جایگاه پرسپولیسی ها پهن کرده اند. آنها همچنین به شدت امیر قلعه نویی سرمربی استقلال را تشویق کردند و امیر هم برای آنها دست تکان داد.
* مهدی محمودی فردی است که ناراحتی ریه دارد و امروز با اکسیژن در ورزشگاه حاضر شد. امیر قلعه نویی با وی عکس یادگاری انداخت.
* هواداران استقلال به تلافی شعار هواداران پرسپولیس در بازی روز گذشته، علیه رویانیان شعار دادند. آنها می گفتند « رئیس محبوب کیه کارت ستاد سوخته»
* هواداران استقلال در حمایت از رئیس جمهور بابت واگذاری ورزشگاه شهید کشوری به این باشگاه بنری را با خود به ورزشگاه آزادی آورده بودند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جباری: خسته بودیم اما به هدف خود رسیدیم/شرایط مجیدی بهتر می‌شود


خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در این مسابقه کمی خسته بودیم اما به هدف خود رسیدیم.



  • Tweet

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی جباری پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر مس عنوان کرد: به علت فشردگی بازی‌ها کمی خسته بودیم اما تمام تلاش خود را کردیم تا به برتری دست یابیم و خوشحالم به این هدف رسیدیم.
وی ادامه داد: فکر کنم در بازی‌های بعدی بهتر شویم و عملکرد قابل قبول‌تری خواهیم داشت.
هافبک استقلال در خصوص حضور فرهاد مجیدی و شرایط متفاوت در استقلال گفت: صد در صد همین گونه است. مجیدی از قدیمی‌های استقلال است و هواداران به او علاقه دارند. او در این دیدار به تیم کمک کرد و در بازی‌های‌ آینده شرایط بهتری خواهد داشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برهانی:‌خوشحالم که رکورد زدم و دل هوداران شاد شد/امیدوارم در دربی گل بزنم


خبرگزاری فارس: مهاجم تیم استقلال گفت: خوشحالم که رکورد زدم و باعث خوشحالی هواداران شدم.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش برهانی پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر مس عنوان کرد: بازی خوب و حساب شده‌ای انجام دادیم دو گل به ثمر رساندیم و از آن به خوبی دفاع کردیم و در پایان توانستیم تیم خوب مس را شکست دهیم.
وی در مورد گل‌هایی که در این دیدار به ثمر رساند تصریح کرد: توپ‌هایم در این بازی به گل تبدیل شد. در بازی‌های قبلی توپ‌هایم از کنار دروازه رد می‌شد و شاید با اختلاف بیشتری اما این بار توپ‌هایم به گل تبدیل شد.
مهاجم استقلال در مورد دربی گفت: در دربی گل سه امتیازی زده‌ام امیدوارم در ملوان بتوانم گلزنی کنم و در ادامه در دربی بتوانم به این روند ادامه دهم.
برهانی در مورد دستیابی به عنوان بهترین گلزن استقلال یادآور شد: بسیاری از این امر خوشحالم و امیدوارم با گل‌های خود دل هواداران را شاد کنم.
وی در مورد اینکه آیا رکورد گلزنی در لیگ را شکسته، یادآور شد: فکر می‌کنم باید 3-4 گل دیگر به ثمر برسانم. خوشحال می‌شوم با این گل‌ها باعث موفقیت استقلال شوم.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
بوناچیچ: امیدوارم قلعه‌نویی قهرمان شود/ اشتباه مقابل استقلال وحشتناک است

لوکا بوناچیچ پس از شکست 2 بر یک مس کرمان برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت:به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم. خیلی سعی کردیم امروز بازی خوبی نشان بدهیم اما استقلال برتر از ما بود. در کل فصل مهاجمان ما مشکل داشتند. در این 2 بازی آخر هم همین روند ادامه داشت و ما باختیم. هر 2 گل استقلال روی اشتباهات خودمان به ثمر رسید.

وی ادامه داد: اشتباه مقابل تیمی مثل استقلال وحشتناک است. از سه بازی آخر مقابل تراکتورسازی، فولاد و استقلال نگاه ویژه‌ای به تیم داشتم اما می‌دانم باید بیشتر کار کنیم تا ناکامی‌ها را جبران کنیم.
میدوارم قلعه‌نویی دوباره قهرمان شود، به خاطر اینکه از نظر من استقلال ساختار خوبی دارد. شیوه و سبک استقلال را دوست دارم.
وی در مورد اینکه بعد از گل مساوی بازهم مس باز بازی کرد، گفت: به طور طبیعی به دنبال برد بودیم اما مقابل استقلال بودیم. اگر دنبال مساوی بودیم یک اشتباه کار را تمام می‌کرد. جناحین راست و چپ ما مشکل داشتند و باید نزدیک‌تر بازی کنند و نباید باز بازی کنیم. من فقط 2 هفته است آمده‌ام یکماه تا یکماه و نیم وقت می‌خواهم. امروز مقابل بهترین تیم ایران و شاید آسیا بازی کردیم که بازی با این تیم ساده نیست.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقلال میزبان سپاهان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی شد

مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برای تعیین میزبانی و میهمانی دو تیم سپاهان و استقلال امروز در سازمان لیگ برگزار شد و تیم استقلال به حکم قرعه به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قلعه‌نویی: شاید دربی زیبا نشود/کسر امتیاز را مدیران استقلال حل می‌کنند



خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید دربی بازی زیبایی از کار در نیاید، شاید هم زیبا شود.



  • Tweet




به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با ملوان مسابقه سختی است، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و سخت تر از آن این است که مقابل تیم خوب و مردمی ملوان بازی می‌کنیم اما خوشحالیم که ملوان هم برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آید .
وی در مورد اینکه استقلال همواره در انزلی مشکل داشته و زمین ورزشگاه تختی ناهموار است گفت: زمین انزلی قطعاً از زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان بهتر است، در اصفهان زمین سفت بود ،البته استقلال برای هر شرایطی خودش را آماده می‌کند.
سرمربی استقلال درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر 6 امتیاز از استقلال به دلیل بدهی به رینالدو گفت: این مسئله مربوط به مدیریت است و به ما ربطی ندارد، تمام فکر و ذکر ما باید داخل زمین باشد و این مسئله هم کار مدیریتی است. البته مدیریت باشگاه استقلال این مسئله را خودشان حل و فصل می‌کنند.
وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی گفته است ممکن است به بازیکنان 2 اخطاره پرسپولیس استراحت بدهد تا به دربی برسند گفت: ما فقط به ملوان فکر می‌کنیم.
قلعه نویی در مورد میزبانی از سپاهان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم خود اصفهانی‌ها هم از اینکه بازی در تهران است خوشحال باشند، زیرا سپاهان هم خوب فوتبال بازی می کند و بازیکنان تکنیکی دارد. هردو تیم فوتبال بازی می‌کنند اگر قرار بود بازی به این زیبایی در فولادشهر برگزار شود قطعاً از کیفیت آن کم می‌شد.
سرمربی استقلال درمورد بازی فرهاد مجیدی در مقابل مس کرمان گفت: مجیدی با روزهای اوجش فاصله دارد اما زحمت خودش را کشید.
وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال در بازی با ملوان گفت: فقط خسرو حیدری مصدوم است و سایر بازیکنان به این بازی می‌رسند، محمدرضایی هم به این بازی خواهد رسید. امروز هم به بازیکنانی که مقابل مس 90 دقیقه بازی کردند استراحت دادیم.
سرمربی استقلال درمورد عکس گرفتنش با نونهالان فوتبالیست گفت: اینها سرمایه‌های مملکت هستند شاید از بین آنها 2 یا 10 بازیکن بیرون بیاید اما مسئله مهم این است که آنها از نظر روحی و روانی به آرامش برسند این مسائل مهم‌تر از مسائل دیگر است، در کنار تمرین استقلال آمدیم عکسی هم با آنها گرفتیم .
قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال چه زمانی به بلوغ کامل تاکتیکی می‌رسد گفت : ما در لیگ قهرمانان آسیا به بلوغ کامل تیمی می‌رسیم .
وی در مورد اینکه یعنی در دربی هم استقلال به بلوغ نمی‌رسد گفت: متری نیست؛ شاید دربی زیبا شود، شاید هم بازی زیبایی از کار در نیاید. یک بازی ملاک نمی‌شود، مهم آن است که شرایط ما خیلی خوب است و روند رو به رشدی داریم و این یعنی آنکه به شرایط ایده‌آل هم می‌رسیم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نشان دادن مجدد عدد 4 توسط مجیدی ؛ مدل بالای ماشین قلعه نویی

* قبل از شروع تمرین مجتبی جباری به صورت پنهانی و در حضور تمام بازیکنان به نمایندگی از آنان به آرش برهانی به خاطر شکستن رکورد گلزنی در استقلال هدیه‌ای را اهدا کرد.

* قبل از شروع تمرین امروز بازیکنان تیم استقلال با یکدیگر در خصوص کسر 6 امتیاز از این تیم و صحبت‌های پیرامون این موضوع از خبرنگاران سؤال می‌کردند.

* در ابتدای تمرین امروز استقلال امیر قلعه نویی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. قلعه نویی از بازیکنان تیم خواست آرش برهانی را که در بازی مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند و با 91 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال شد، تشویق کنند.

* حمید بابازاده تمرینات سفت و سختی را برای سید مهدی رحمتی در نظر گرفته بود.

* فرهاد مجیدی در تمرین روز پنجشنبه استقلال به درخواست عکاسان با دست خود عدد شماره 4 را نشان داد که با استقبال شدید تماشاگران حاضر در کمپ روبرو شد.

* حدود 50 هوادار استقلال از آرش برهانی و فرهاد مجیدی می خواستند تا در دربی گل بزنند.

* شاهرخ بیانی و ایوب اصغرخانیاز تماشاگران تمرین بودند.

* کادر پزشکی دقایقی با مجیدی گفتگو کردند. گویا این بازیکن کمی سرما خورده است و پزشکان استقلال در این باره از او سوال کردند.

* خسرو حیدری که بازی استقلال مقابل ملوان را از دست داده است، در این تمرین حضور نداشت.

* اتومبیل امیر قلعه نویی در تمرین سوژه شده بود و برخی هواداران حاضر در محل از مدل و کلاس بالای آن حرف می زدند.

* حنیف عمران زاده شالی بر صورت خود انداخته بود که مورد توجه عکاسان قرار گرفت.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نکونام: روی حقیقی پنالتی نکردم/ پرسپولیس موقعیتی نداشت

خبرگزاری فارس: هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: خطایی روی حقیقی مرتکب نشدم و او خودش را به من زد و به زمین افتاد.


  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس،‌حرکت جواد نکونام و سرنگونی رضا حقیقی در محوطه جریمه استقلال یکی از پر سروصداترین صحنه‌های دربی 76 بود.
خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در همین زمینه و در خصوص دومین تجربه این بازیکن با پیراهن استقلال در دربی گفت‌وگویی با نکونام انجام داده که در زیر می‌خوانید.
فارس: بازی چطور بود؟ خیلی از پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند استقلال از دست آنها در رفت.
اصلا در رفتن و این مسائل نیست، مطرح کردن چنین صحبت‌هایی هم درست نیست. پرسپولیس موقعیت گلی نداشت و فقط به ارسال‌های مستقیم روی آورده بود. نیمه دوم کفه ترازو به نفع آنها سنگینی می‌کرد ولی در مجموع آنها فقط یک موقعیت داشتند و آن هم روی پاس‌های بلند و توپ‌های بلند بود. فکر می‌کنم حساسیت دربی اینقدر بالا است که اجازه بازی روان را به هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌دهد.
فارس: قبل از بازی گفته بودی که حساسیت این بازی به اندازه حساسیت‌ دربی‌های اسپانیا نیست، هنوز هم سر حرفت هستی؟
حساسیت آنها به خاطر ارائه بازی‌های زیبا است، حساسیت بازی تهران کاذب است و اصلا اجازه نمی‌دهد که فوتبال بازی کنی، در آنجا به این خاطر حساس هستند که چه تیم قهرمان می‌شود ولی در ایران جایگاه دو تیم تأثیری در عملکرد آنها در دربی ندارد و ممکن است یک تیم در رده‌های پائین جدول باشد ولی بازی بهتری ارائه کند. در اسپانیا هر تیمی که بهتر بازی می‌کند، برنده هم می‌شود.
فارس: انتظار می‌رفت استقلال بازی بهتری به نمایش بگذارد، چرا این اتفاق نیفتاد.
در نیمه اول بهتر از حریف بودیم و مالکیت توپ و زمین در اختیار ما بود اما در نیمه دوم پرسپولیسی‌ها طوری بازی می‌کردند که بازیکنان ما را هم از جریان بازی خارج کنند. در نیمه دوم قبول دارم که آنها بهتر بودند ولی همانطور که گفتم دربی طوری نیست که بتوانی راحت فوتبال بازی کنی و عملکرد خوبی به نمایش بگذاری.
فارس: از بازی خودت راضی بودی؟
آن چیزهایی که از من خواسته بودند در زمین اجرا کردم.
فارس: قلعه‌نویی از بازیت راضی بود؟
او که تک تک به بازیکنان نمی‌گوید آیا از عملکردشان راضی است یا خیر، ولی در کل می‌دانم چون ما صدرنشین بودیم قلعه‌نویی از نتیجه راضی نیست. او دوست دارد در تمام بازی‌ها برنده باشد.



فارس: بین دو نیمه آیا قلعه‌نویی دستور حمله صادر کرد و یا قصد داشت بازی را کنترل کند؟
او از ما می‌خواست حمله کنیم اتفاقا ایرادی که در بین دو نیمه از ما گرفته شد این بود که چرا از فضاها استفاده نمی‌کنید؟ قلعه نویی می‌خواست که از فضاها استفاده کنیم و از موقعیت‌ها بهره ببریم.
فارس: قبول داری جمعیت زیادی به ورزشگاه آمده بود چون به نظر بیشتر از 100 هزار نفر در آزادی حضور داشتند.
یکی از دلایل حضور پر رنگ تماشاگران در این بازی خوب نتیجه گرفتن پرسپولیس بود ضمن آنکه بازی در ساعت خوبی برگزار شد و تماشاگران مجبور نبودند تا ساعات آخر روز معطل بمانند همه این‌ها در استقبال تماشاگران دخیل بود.
فارس: به آن صحنه مشکوک برسیم. صحنه‌ای که خیلی‌ها اعتقاد داشتند تو روی حقیقی خطا کردی.
آن صحنه اصلا پنالتی نبود. اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که آن موقعی که به حقیقی می رسم اصلا دستم بالا نبود و هنگامی که به او رسیدم ایستادم او به من خورد و خودش را به زمین انداخت ولی اگر دقت کنید حتی اعتراض هم به تصمیم قهرمانی نکرد و فقط بابت گرفتن کارت زرد به داور اعتراض می‌کرد.
فارس: اما گل‌محمدی اعتراض داشت که قهرمانی بازی را برای استقلال در آورد.
من کاری به صحبت‌های کسی ندارم. محسن قهرمانی یکی از بهترین داوران ایران است و در وسط زمین هم به وی گفتم به یک دلیل از داوری او خیلی خوشم می‌آید که بازی را از سرعت نمی‌اندازد و به موقع آوانتاژ می‌دهد متاسفانه سرعت فوتبال در ایران پائین است و در کل اعتقاد دارم داوری‌های ما از فوتبالمان جلوتر است.
فارس: در پایان فکر می‌کنی کار استقلال در آینده برای قهرمانی چقدر سخت است؟
همین‌طوری هم کارمان سخت بود در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر شد و می‌دانیم که تیم‌های دیگر امتیازات خود را به ما نزدیک‌تر می‌کنند. من اعتقاد دارم باید بازی به بازی نتیجه بگیریم تا انشاءالله به قهرمانی برسیم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
زمان دیدار استقلال و پیکان اعلام شد


خبرگزاری فارس: زمان دیدار استقلال و پیکان در روز سه‌شنبه اعلام شد.




  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم استقلال و پیکان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز سه‌شنبه ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
پیش از این به دلیل اینکه پیکان در این بازی میزبان بود و این مسابقه روز قبل از بازی پرسپولیس و فولاد برگزار می‌شد سازمان لیگ زمان و مکان این مسابقه را اعلام نکرده بود.
استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان تیم پیکان است.
 

V A H ! D

کاربر فعال تالار مهندسی صنایع ,
کاربر ممتاز
نخستین شوک آسیایی به استقلال!!!!!!!

نخستین شوک آسیایی به استقلال!!!!!!!


.
.
.

[h=2]قطر برای نکونام، مجیدی و عمران زاده ویزا صادر نکرد![/h]



در حالی که استقلال چند روز دیگر برای بازی با الریان قطر در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به دوحه می رود

سفارت این کشور از صدور ویزا برای نکونام و دو بازیکن دیگر سر باز زده است
.


[FONT=&quot]سرپرست تیم استقلال ضمن تایید این خبر گفت:

ما از قبل کارهای مربوط به ویزا را انجام دادیم ولی متوجه شدیم که ویزای سه بازیکن تیم صادر نشده است

البته در این باره نگران نیستیم و نامه نگاری‌های خود را انجام داده ایم و امیدواریم خیلی زود ویزای این بازیکنان صادر شود[/FONT][FONT=&quot][/FONT] ... :mad:


 

yafa 7

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]استقلال - نفت آبادان ؛ از نگاه آمار[/h]
[h=2]دهمين تقابل استقلال و نفت آبادان در ليگ برتر فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.[/h]


تيم‌هاي استقلال و نفت آبادان از هفته بيست و هفتم دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاهي فوتبال ايران در حالي فردا (پنجشنبه) براي دهمين‌ بار به مصاف هم مي‌روند که در 9 ديدار رو در رو در کارنامه بازي‌هاي اين دو تيم در تاريخ ادوار ليگ برتر 4 برد براي آبي‌پوشان و 5 برد براي آباداني‌ها به ثبت رسيده و از مساوي خبري نيست.

به گزارش فارس، در اين ميان سهم آبي‌پوشان از 29 گلي که در ديدارهاي رو در روي استقلال - نفت آبادان به ثمر رسيده 15 گل و سهم نفت آبادان هم 14 گل است تا به اين ترتيب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسيدن گل شماره 30 در اين ديدار باشند.

در اين ميان نفت تنها در فصل‌هاي دوم، هفتم، دهم، يازدهم و دوازدهم در ليگ برتر حضور داشته تا در تاريخچه ديدارهاي استقلال با اين تيم آباداني به جز اين 4 فصل در ساير فصول خبري نباشد.

نکته قابل توجه اينکه هيچگاه در ديدارهاي اين دو تيم شاهد نتيجه تساوي نبوده‌ايم و نفت از معدود تيم‌هاي ليگ برتري محسوب مي‌شود که توانسته است بيش از حريف سرشناس تهراني در کارنامه رويارويي‌هاي دو تيم، برتري بيشتري را به ثبت برساند تا به اين ترتيب بتوان به نفت آبادان به نوعي گربه سياه استقلال لقب داد.

در اين ديدارها البته استقلال با پيروزي 6 بر 2 خود، پرگل‌ترين و مقتدرانه‌ترين پيروزي را در تاريخچه رويارويي ديدارهاي دو تيم به ثبت رسانده که در صورت برتري در بازي فردا، آبي‌ها علاوه بر نزديک شدن به عنوان قهرماني ليگ دوازدهم، در تعداد بردهاي خود هم با نفت آبادان مساوي خواهند کرد.

ديدارهاي اين دو تيم کم خاطره‌انگيز نبوده است. در ديدار رفت فصل هفتم، بازيکنان استقلال به خاطر شکست 3 بر 2 خانگي با تصميم فيروز کريمي تنبيه شده و مجبور شدند پس از بازي در ورزشگاه و مقابل تماشاگران دور زمين بدوند!

در بازي رفت فصل دهم هم در جريان ديدار دو تيم در آبادان يکي از هواداران آباداني به خاطر چاقوکشي در ورزشگاه دستگير شد!

در جدول رده‌بندي استقلال با 52 امتياز صدرنشين است و نفت آبادان هم با 16 امتياز آخرين تيم رده‌بندي ليگ محسوب مي‌شود.



 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
رحمتی آنفلوآنزا گرفت، مجیدی همبازی نوجوانان شد/ حاتمی دروازه‌بان جدید استقلال!


خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال تحت تأثیر استعفای مدیرعامل این باشگاه و البته غیبت مهدی رحمتی قرار داشت.



  • Tweet

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم استقلال از ساعت 16 امروز در حالی تمرینات خود را پیگیری کرد که قرار است بازیکنان این تیم خود را برای مسابقه فردا مقابل صنعت نفت آبادان آماده کند. در تمرین امروز تیم استقلال سید مهدی رحمتی به دلیل آنفلوآنزای شدید غایب بود اما تمامی بازیکنان دیگر در کمپ زنده‌ یاد حجازی حضور داشتند.
* قبل از آغاز تمرین امروز فرهاد مجیدی، حنیف عمران‌زاده، حسن اشجاری و علی حمودی 4 بازیکنی بودند که امروز زودتر از سایرین به کمپ آمده بودند و از همین رو در زمین چمن مصنوعی کمپ در کنار نوجوانان فوتبال بازی کردند. این مسئله باعث شد تا تماشاگران به آن سمت رفته و این مسابقه را تماشا کنند.
* استعفای علی فتح‌الله‌‌زاده باعث شده بود تا بازیکنان استقلال از یکدیگر در این خصوص سؤال پرسیده و آخرین شرایط را جویا می‌شدند.
* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایق کوتاهی با بازیکنان صحبت کرد. وی که با لباس گرمکن در تمرین حاضر شده بود بلافاصله در کنار دیگر بازیکنان پا به توپ شد و در بازی آقا وسط آنها شرکت کرد.
* فرزاد حاتمی و حنیف عمران‌زاده 2 بازیکنی بودند که قبل از تمرین امروز با یکدیگر شوخی می‌کردند آنها لاستیک‌هایی را که روی کاورهای چمن کشیده شده بود به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند.
* مرحله اول تمرین دویدن دور زمین زیر نظر حاج قاسم بود سپس بازیکنان در قالب گروه‌های چند نفره به بازی آقا وسط رو آورده و در نهایت فوتبال درون تیمی انجام دادند.
* سرمربی تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز از بازیکنان می‌خواست تا با دقت به یکدیگر پاس بدهند چون همین ضربات در جریان بازی‌های باید اجرا شود.
* تعدادی از بانوان برای گرفتن عکس یادگاری در تمرین امروز حضور داشتند.
*هواداران تیم استقلال در خصوص تاریخ سفر آبی‌پوشان به قطر و همچنین استعفای مدیرعامل این باشگاه سؤالاتی را می‌پرسیدند.
* آخرین بخش تمرین امروز به این صورت انجام شد که جواد نکونام پشت ضربه پنالتی ایستاد و فرزاد حاتمی دروازه‌بان شده بود جالب اینجاست که حاتمی هر چه قدر سعی می‌کرد نمی‌توانست توپ نکونام را بگیرد.
* تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 17:10 به پایان رسید.
دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت19 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
صالح: صبا تیم بسیار منسجمی است


خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: صبا بازیکنان بسیار خوبی دارد و تیم منسجمی است.




به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مجید صالح در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار صبای قم گفت: صبا چه در زمان ویسی و چه حالا که مرفاوی هدایت آن را بر عهده دارد، تیم بسیار خوبی است. بازی سختی را در پیش داریم، صبا پتانسیل فنی بسیار خوبی در نقاط کلیدی زمین دارد. آنها فوتبال زیبایی را بازی می‌کنند.
وی افزود: خیلی ناراحت شدم که صبا بر اساس یک اتفاق در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، به نظر من آنها چند گل جلو بودند. دوست داشتیم 4 نماینده در آسیا داشته باشیم اما این چیزی از شایستگی‌های صبا کم نمی‌کند.
صالح در مورد اینکه پس از دیدار با الریان بلافاصله باید در لیگ برتر به میدان برود، گفت:‌ این دیدار نقطه عطفی برای استقلال است که بعد از انجام یک مسابقه بین‌المللی وارد بازی‌های داخلی می‌شود و قرار گرفتن در یک شرایط حرفه‌ای در وضعیت بازی‌های لیگ کار سختی است. اگر بتوانیم با قدرت کار کنیم و خودمان را به این شرایط برسانیم می‌توانیم نگاهی به بالای جدول و حفظ صدرنشینی داشته باشیم.
وی افزود: می‌بینید که مجیدی را به دلیل مصدومیت و نکونام،‌ اکبرپور و حاتمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. این مشکل ما و 3 تیم دیگری است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و فشردگی بازی‌ها برای آنها مشکل ایجاد می‌کند. امیدواریم امسال بتوانیم با این موضوع کنار بیاییم.
صالح خاطرنشان کرد: اطلاع دارید که تقویم بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تحت تاثیر لیگ کشورهای شرق آسیا و علی‌الخصوص ژاپن و کره است که شروع این مسابقات هماهنگ با شروع لیگ آنها است. در غرب آسیا هنوز نتوانستیم بر این موضوع فائق شویم و بازی‌ها را بر اساس تقویم لیگ این کشورها برگزار کنیم. به خاطر شرایط اقتصادی از جذب بازیکن برای این 6 مسابقه معذور هستیم و همین اتفاقات باعث می‌شود که فشار زیادی به نماینده‌های ایران بیاید. هر تیمی که آماده‌تر باشد و بتواند ریکاوری مناسبی را انجام دهد، مطمئنا موفق خواهد شد. در استقلال برنامه خودمان را دنبال می‌کنیم. بازیکنانمان اکثرا در یک سطح هستند به همین خاطر از تمام نفرات بهره می‌بریم تا فشار زیادی به تمام بازیکنان وارد نشود.
مربی استقلال در مورد اینکه صبای قم در خانه سخت می‌بازد، عنوان کرد:‌ صبا، صمد مرفاوی را به عنوان یک مربی بزرگ در اختیار دارد. شرایط فوتبال ایران نسبت به 15 سال گذشته فرق می‌کند. زمانی وقتی به مصاف پرسپولیس و استقلال می‌رفتیم از قبل 2 گل عقب بودیم اما اکنون فاصله تیم‌ها بسیار نزدیک است. شاید در مسابقه تیمی 4 گل دریافت کند اما مثل تمام تیم‌ها این نتایج اتفاقی است. در جریان مسابقه تیمی برنده می‌شود که کمتر اشتباه کند و لحظات است که نتایج بازی‌ها را مشخص می‌کند. اعتقاد دارم صبا هم در خانه و هم در خارج از خانه تیم خطرناکی است و در بازی رفت شرایط‌مان کمی فرق داشت و پس از گل زودهنگامی که به ثمر رسانیدیم، توانستیم نتیجه را حذف کنیم اما اکنون شرایط‌مان بسیار بهتر است.
صالح در مورد اینکه چرا به برگزاری دیدار جام حذفی در 9 فروردین انتقاد دارند، عنوان کرد: هنوز تصمیم نهایی در این ارتباط گرفته نشده، پس ما از پیش قضاوت نمی‌کنیم. نمی‌خواهیم قضاوت زودی انجام دهیم اما معمولا از وقتی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بوده استقلال مظلوم واقع شده است. مثالی را بیان می‌کنم. پس از بازی مقابل کره جنوبی که یک پیروزی غرور‌آفرین کسب کردیم به مصاف تراکتورسازی رفتیم. استقلال در دیدار مقابل کره 4 بازیکن اصلی داشت که حدود یک نیمه در حالی بازی می‌کردند که تیم ایران 10 نفره شده بود. رحمتی، نکونام، حیدری و منتظری نفراتی بودند که سازمان دفاعی تیم را تشکیل می‌دادند. بعد از آن بازی رحمتی مصدوم شد و از جواد نکونام نتوانستیم استفاده کنیم، همین شد که مقابل تراکتورسازی شکست خوردیم. تراکتورسازی در آن مسابقه بهتر بازی کرد و حقش پیروزی بود اما در یک شرایط نامساوی به میدان رفتیم. آن بازی حتی می‌توانست روز یکشنبه برگزار شود و با توجه به اینکه پرسپولیس هم در تهران بازی داشت با انجام بازی در ساعت‌های متفاوت برای پخش زنده آن هم مشکلی ایجاد نمی‌شد.
وی افزود: به احتمال فراوان و طبق چیزی که در سال‌های اخیر دیدیم بازیکنان ما مقابل کویت هم بازی خواهند کرد. در شرایطی انجام بازی ما با سپاهان عادلانه است که دو تیم بازیکن به تیم ملی ندهند اما باید واقع‌بینانه باشیم که ما در غیر اینصورت ضرر خواهیم کرد. رئال مادرید روز گذشته در زمانی به میدان رفت که دقیقا منچستر بازی داشت. این تصمیم برای این گرفته شده بود که رئال باید در لیگ قهرمانان آسیا با منچستر بازی کند تا زمان استراحت هر دو تیم یکسان باشد. در فوتبال روز دنیا ثابت شده 5 ساعت استراحت بیشتر تأثیر دارد چه برسد به اینکه یک تیم 24 ساعت استراحت بیشتری داشته باشد، وقتی به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می‌کنیم باید این جزئیات را در نظر بگیریم. باشگاه ما روی این موضوع مصر است و امیدوارم این دیدار در شرایط عادلانه‌ای انجام شود.
صالح در مورد فشردگی بازی‌های استقلال یادآور شد: مدیریت انرژی را در راستای کار خودمان در نظر گرفتیم، در هر پست برای بازیکنان آلترناتیو داریم تا فشار به صورت یکنواخت به بازیکنان وارد شود. وقتی به عنوان قهرمان جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم این موضوع باعث می‌شود با حریفان سخت‌تری هم‌گروه شویم. تیمی که به عنوان سوم لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود، به خاطر اینکه بازی‌های بیشتری انجام داده ارزشمندتر است. البته ما سال قبل در لیگ سوم شدیم اما با توجه به قهرمانی در جام حذفی از سهمیه این مسابقات استفاده کردیم و صبا که در لیگ چهارم شده بود به عنوان نماینده سوم لیگ برتر مجوز حضور در آسیا را دریافت کردیم.
وی گفت: ما با الهلال، العین و الریان هم‌گروه هستیم که دو تیم از آنها قهرمان کشور خود بودند. این نشان می‌دهد که کارمان بسیار سخت‌تر است. این موضوع باعث شده فشار بیشتری را تحمل کنیم. در کنار آن رقابت نزدیکی در بالای جدول با رقبای‌مان داریم. جام حذفی هم برای ما اهمیت دارد و می‌خواهیم در آن نیز موفق شویم. امیدوارم ثمره تلاشمان را ببینیم. استقلال پیش از این به خاطر قهرمانی در آسیا 2 ستاره روی پیراهنش وجود داشته که می‌خواهیم سومین ستاره را نیز دریافت کنیم. وقتی سپاهان در جام باشگاه‌های جهان حاضر شد، این خوشحالی برای کل ایرانی‌ها بود. قصد داریم بعد از مدت‌ها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود و برای کشورمان جام بیاوریم.
صالح در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند در گروه صدرنشین شود، اظهار داشت: این مسئله بستگی به موفقیت‌مان تا حدود زیادی در دیدار در مقابل العین دارد. باید در آن مسابقه تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا بتوانیم موفق شویم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
میلاد غریبی اولین خرید استقلال برای فصل آینده؟


میلاد غریبی را باید اولین خرید باشگاه استقلال نامید. ظاهرا نزدیکان امیر قلعه نویی با این بازیکن جوان سایپا مذاکره کرده اند ورضایت او را برای حضور در استقلال فصل آینده جلب کرده اند. این در حالی است که مسئولان باشگاه سایپا تلاش کردند که با بیان دلایلی غریبی را از رفتن به استقلال منع کنند حتی شنیدیم با پدر و مادر این بازیکن هم صحبت کردند اما غریبی بازیکن جوان سایپا عزم خود را جزم کرده که از سایپا جدا شود و رویای آبی پوش شدن دارد و هرچه مسئولان باشگاه سایپا وضعیت امین منوچهری را برای او مثال زده اند فایده ای نداشت.
فصل گذشته نیز امین منوچهری از سایپا به استقلال رفت اما در نهایت در نیم فصل از این تیم جدا شد و به تیم نفت رفت.


 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تمرين آبي‌پوشان

تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب سرمربي و 3 بازيکن اين تيم برگزار شد.

تيم استقلال يک روز پس از برتري مقابل تراکتور‌سازي از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برنامه هاي آماده‌سازي خود را پيگيري کرد.

به گزارش فارس،در تمرين امروز آبي‌پوشان مهدي رحمتي، خسرو حيدري و مجتبي جباري حضور نداشتند ضمن آنکه امير قلعه‌نويي نيز در تمرين امروز اين تيم حاضر نشد.

*جواد نکونام هافبک تيم استقلال که در بازي روز گذشته تک گل اين تيم را مقابل تراکتور‌سازي به ثمر رساند قبل از آغاز تمرين امروز براي دقايقي با مجيد صالح و ديگر اعضاي کادر فني استقلال صحبت کرد. همچنين فرهاد مجيدي نيز پيش از شروع تمرين با مربيان استقلال گفت‌وگو کرد.

*قبل از آغاز تمرين امروز آرش برهاني از تمامي بازيکنان به خاطر دريافت کارت قرمز در دقيقه 30 مسابقه ديروز عذرخواهي کرد.

برهاني از تمامي بازيکنان تشکر کرد و با خنده و شوخي به آنها مي‌گفت انشاءالله در بازي آينده که غايب هستم جبران مي‌کنم!

*پيروزي استقلال در بازي ديروز سوژه اصلي اندک تماشاگران حاضر در تمرين بود و آنها در خصوص اين اتفاق با يکديگر صحبت مي‌کردند.

*پيش از آنکه تمرين آبي‌پوشان آغاز شود حنيف عمران‌زاده، ايمان موسوي و فرزاد حاتمي 3 بازيکني بودند که در کنار نوجوانان کمپ استقلال تمرين کرده و اين مسئله باعث خوشحالي بازيکنان مدرسه فوتبال استقلال شد.

*بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال مقابل تراکتور‌سازي بازي کرده بودند پس از 20 دقيقه ريکاوري کمپ زنده‌ياد حجازي را ترک کردند. بقيه بازيکنان در قالب دو گروه به فوتبال درون‌تيمي پرداختند.

*بنابر اعلام کادر فني اعضاي تيم استقلال فردا را به استراحت مي‌پردازند و از روز دوشنبه مجددا براي ديدار با العين امارات آماده خواهند شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال و العین سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند

خبرگزاری فارس: دو تیم استقلال و العین روز سه‌شنبه آخرین تمرین خود را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.


  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هماهنگی فدراسیون فوتبال برای بازی استقلال و العین امروز در فدراسیون با حضور نماینده حراست وزارت ورزش و فدراسیون، معاون ورزشی باشگاه استقلال، نماینده کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، نماینده امور فرهنگی و تشریفات و پزشکی برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد که تیم العین فردا شب که وارد تهران شد در هتل اسپیناس اقامت کند. کاروان تیم اماراتی ۲۱:۳۰ فردا شب در فرودگاه امام خمینی حضور پیدا می کنند. اعضای این تیم روز سه شنبه ساعت ۱۹ الی ۲۰ در ورزشگاه آزادی تمرین خود را برگزار می کند.
همچنین اعضای تیم داوری و ناظران نیز در هتل آزادی مستقر می شوند. نشست مربیان نیز ساعت ۱۱:۳۰ آغاز می شود و ساعت ۱۲:۳۰ جلسه هماهنگی بازی برگزار می شود.
تیم استقلال نیز سه شنبه از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی تمرین خود را برگزار می کند.
دیدار تیم های استقلال و العین از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جباری قهر کرد، مجیدی با عکس خودش عکس گرفت!/هافبک آبی‌ها بستری شد

خبرگزاری فارس: آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب مجتبی جباری و تعداد دیگری از بازیکنان این تیم برگزار شد.


  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را در سال 91 از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.
تمرین امروز آبی‌پوشان غایبان زیادی را به خود می‌دید، مجتبی جباری که از بعد دیدار با العین امارات دیگر در برنامه‌های تاکتیکی این تیم شرکت نکرده است، امروز هم به کمپ حجازی نیامد تا شایعه قهر او قوت بگیرد. ظاهراً جباری به خاطر مشکلات مالی در تمرینات تیم استقلال شرکت نکرده است. با این وجود این بازیکن غایب دیدار استقلال و نفت تهران خواهد بود.
*کیانوش رحمتی دیگر بازیکنی بود که در تمرین امروز استقلال شرکت نداشت. این بازیکن به دلیل آنفولانزای شدید چند روزی است که در خانه بستری شده و با کسب اجازه از کادر فنی نمی‌تواند در تمرینات تیم استقلال شرکت کند. همچنین آرش برهانی که در بازی فردا محروم است دیگر غایب تمرین امروز استقلال بود. آرزه کاماچو بازیکن بولیویایی استقلال نیز به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته و او هم در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت. حنیف عمران‌زاده نیز به دلیل مسائل انضباطی همچنان در تمرینات غایب است.
*یکی از طرفداران تیم استقلال که از کاشان به تهران آمده بود با یک دستگاه وانت نقاشی بسیار بزرگی را از فرهاد مجیدی به کمپ زنده‌یاد حجازی آورد. وی با همین عکس مقابل درب کمپ حجازی ایستاد و هنگامیکه مجیدی وارد ورزشگاه شد با تعجب به این عکس نگاه می‌کرد. جالب است که این هوادار عکس را برای فرهاد مجیدی آورده تا او با خود ببرد ولی نه فرهاد مجیدی وانت دارد و نه این نقاشی بزرگ که حتی از کاپیتان تیم استقلال هم بلندتر است در ماشین او جا می‌شود. این هوادار کاشانی قبل از شروع تمرین از فرهاد مجیدی خواست تا در کنار عکس خودش عکس بگیرد که مجیدی این کار را کرد و سپس یک امضاء روی این نقاشی کشید.
*حدود 30 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشتند و آنها در خصوص غیبت مجتبی جباری سؤالاتی را می‌پرسیده و نگران بودند.
*امیر قلعه‌نویی که خود را از نشست خبری به تمرین رسانده بود برنامه‌های آبی‌پوشان را زیر نظر گرفت.
*سید مهدی رحمتی که چند روز در تمرینات استقلال حضور نداشت، امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.
*شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده، حاضران تمرین امروز آبی‌پوشان بودند و میرشاد ماجدی نیز در تمرین امروز حاضر نبودند.
*بازیکنان تیم استقلال در ابتدای تمرین به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس به سمت دروازه شوت زدند. مرحله پایانی تمرین ارسال از جناحین بود که بازیکنان در قالب دو گروه این برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند.
*تیم فوتبال استقلال پس از مسابقه فردا تا روز چهارم فروردین‌ماه تمرینات خود را تعطیل اعلام کردند و این تیم برای دیدار روز دهم فروردین از چهارمین روز نوروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سرگردانی کاروان استقلال در فرودگاه ریاض/ فتح الله زاده به عربستان رفت

کاروان استقلال در فرودگاه بین المللی ریاض سرگردان شد و عدم برنامه ریزی مناسب میزبان در رفع این مشکل باعث خستگی بازیکنان استقلال شد.


  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال،اعضای تیم استقلال که ساعت 17:35 عصر دوشنبه وارد فرودگاه بین المللی ریاض شدند برای ترک فرودگاه و عزیمت به هتل محل اقامتشان دچار مشکل و سرگردانی شدند.
این اتفاق در بدو ورود استقلال به عربستان برای بازی دشوار مقابل الهلال جای تعجب و شگفتی دارد.


*استقلال در این سفر فرهاد مجیدی و حسن اشجاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
به گزارش فارس، علی فتح الله زاده به همراه چند تن از اعضای هیئت مدیره در این سفر آبی پوشان را همراهی کردند.
اعضای تیم استقلال در هتل رادیسون بلو ریاض مستقر می شوند.
دیدار تیم های الهلال و استقلال روز چهارشنبه در ساعت 22:10 به وقت تهران برگزار می شود.
 
Similar threads

Similar threads

بالا