► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کاروان استقلال وارد عربستان شد

کاروان باشگاه استقلال با استقبال مدیران باشگاه الهلال وارد عربستان شد.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اعضای تیم استقلال عصر روز دوشنبه با استقبال مدیران باشگاه الهلال وارد ریاض شدند.
نمایندگان الهلال به اعضای تیم استقلال گل هدیه دادند.
طبق برنامه، آبی‌پوشان نخستین تمرین خود را در عربستان دوشنبه شب در زمین شماره 2 ورزشگاه بن فیصل انجام خواهند داد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] زرینچه: استقلال هیچ ضعف فنی ندارد/ به فینالیست شدن امیدوارم

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92020402654
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸



کاپیتان اسبق استقلال معتقد است این تیم در بهترین شرایط قرار دارد و او امیدوار است به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی سه بر صفر استقلال بر الریان قطر و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مطرح کرد: تیم الریان در بازی رفت هم هیچ شانسی برای پیروزی نداشت و در بازی دیروز هم با توجه به این که قعرنشین گروه بود، دیگر نمی توانست برای برد و صعود تلاش کند. استقلال هم از این شرایط حریف استفاده کرد و به یک پیروزی خوب رسید.
او ادامه داد: استقلال با کسب سه امتیاز مقابل الریان کار خودش را راحت کرد تا بتواند با امیدواری برای دور بعد مسابقات نقاط ضعف و قوت خودش را بررسی کند و با وضعیت بهتری به ادامه بازی‌ها بپردازد. به هر حال تیم با طراوت خوبی بازی می‌کرد، این اتفاق طبیعی هم است. استقلال تنها یک قدم با قهرمانی فاصله دارد و همین موضوع باعث شده انگیزه مضاعفی پیدا کند. الریان نیز هیچ فشاری به استقلال وارد نکرد و این باعث شد که کار ما نمود بیشتری پیدا کند.
زرینچه همچنین در پاسخ به این پرسش که عملکرد استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کند؟ توضیح داد: کار استقلال در مجموع مثبت بود. به هر حال گرفتن امتیاز در خانه حریف زمانی که شما در مرحله گروهی بازی می‌کنید بسیار اهمیت دارد. در این بین مهم این است که استقلال نگاه دقیقی به بازی‌های بعدی‌اش در آسیا داشته باشد تا بتواند در مراحل بعد هم به سلامت به سرمنزل مقصود برسد.
پیشکسوت استقلال با بیان این که به فینالیست شدن آبی‌ها امیدوار است، به ایسنا گفت: قلعه‌نویی شناخت کافی را از استقلال پیدا کرده است و تیمش در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارد. همچنین به اعتقاد من این تیم هیچ ضعف فنی ندارد و تنها گرفتاری و مشکلش شرایط مالی باشگاه است. به هر حال نمی‌شود گفت که یک تیم از پیش برنده است، اما آرامش برای رسیدن به موفقیت‌ها همیشه باید وجود داشته باشد.
بازیکن اسبق استقلال همچنین با اشاره به این که کادر فنی و بازیکنان این تیم می‌توانند با آرامش برای مرحله بعدی برنامه‌ریزی کنند، افزود: استقلال در لیگ برتر شانس اول قهرمانی است و این قدرت را دارد که بتواند در هر دو بازی در خوزستان و تهران برابر فولاد و داماش به پیروزی برسد. به اعتقاد من قهرمانی با این تیم شدنی است.
جواد زرینچه در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا قصد مربیگری در فوتبال را ندارد؟ تصریح کرد: یکی، دو پیشنهاد از لیگ یک داشتم، اما هنوز جواب قطعی نداده ام. البته این تیم‌ها امکانات خوبی ندارند و نمی‌شود دست بسته کار کرد. چون زحمات به چشم نمی‌آید. من در نظر دارم در تیمی که هدف لیگ برتری شدن دارد کار کنم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
طالب‌لو:مسئولان به استقلال نگاه ملی داشته باشند/ از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم




دروازه‌بان اسبق تیم استقلال گفت: حالا که استقلال در شرایط حساسی قرار دارد مسئولان باید به این تیم نگاهی ملی داشته باشند.
وحید طالب‌لو در خصوص حضورش در تیم ملی نونهالان، به عنوان مربی و برنامه‌های این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم زیر 14 سال راهی 8 تیم آسیا شد و بازی‌های نهایی این تیم سال آینده در خردادماه برگزار می‌شود، از همین رو فعلا ادامه حضورم در آنجا مشخص نیست اما در طول ماه قرار است 12 روز بازیکنان با هم جمع شوند و به صورت فشرده کار کنند.
وی در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که داشتم امسال تمریناتم را زود شروع کردم و با توجه به حضور 10 روزه‌ام در مشهد، می‌خواستم جبران آن 10 روز را کرده باشم. فعلا تا اول خرداد ماه با وزنه کار می‌کنم و پس از آن تمرین دروازه‌بانی را هرچه سریعتر آغاز خواهم کرد. قرار است هفته‌ای 3 جلسه تمرین دروازه‌بانی و 3 جلسه کار با وزنه را پشت سر بگذارم.
دروازه‌بان سابق تیم استقلال در خصوص پیشنهاداتش از باشگاه لیگ برتری گفت:‌ قبل از اینکه مسابقات امسال به پایان برسد، یکی دو جلسه با دو تیم لیگ برتری داشتم که شرایط خوب پیش رفت و مقرر شد، بعد از پایان رقابت‌ها و مشخص شدن تکلیف مربیان آن دو تیم مذاکرات را نهایی کنم. یک تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی به من پیشنهاد دادند و البته منتظر پیشنهادات جدید هستم تا در آینده شرایط را بررسی کنم.
طالب لو ضمن تبریک به هواداران، مسئولان، بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال، گفت: این قهرمانی را به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و به اعضای کادر فنی، بازیکنان و مسئولان این تیم خسته ‌نباشید می‌گویم و از مسئولان و فوتبالی‌ها می‌خواهم که حالا به استقلال، رنگی نگاه نکنند. این تیم اگر به مرحله بعد صعود کند، نباید به پای یک سری افراد خاص نوشته شود و باید وسیع‌تر و ملی به موضوع نگاه کنیم چون فوتبال ما به این موفقیت‌ها نیاز دارد و اگر به این شرایط برسیم رونق بیشتری خواهد گرفت. امیدوارم فوتبالی‌ها به استقلال کمک کنند و این تیم سال آینده یارگیری خوبی داشته باشد و بتواند بعد از سال‌ها مقامی در خور نامش در آسیا کسب کند.
وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون گفت: به خاطر جشن قهرمانی که گرفته شد از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تشکر می‌کنم و انصافا من که در خانه نشسته بودم از برگزاری این جشن لذت بردم. چندین سال بود که حسرت چنین مراسمی به دل مان مانده بود و امیدوارم این کار خوب آنها تداوم داشته باشد.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
همیشه بحث حرفه ای بودن را رعایت کرده ام. آدم وقتی وارد یک حرفه ی درامد زا می شود باید خیلی چیز ها را رعایت کند تا بتواند در آن حرفه به کارش ادامه دهد
سایت گل – رضا عنایتی فصل درخشانی در مس نداشت اما بازهم یکی از خوبهای مس بود و شاید اگر نیم فصل ، آنطور که دلش می خواست ، از کرمان به شهر دیگری کوچ می کرد حالا به رکود عجیب 120 گل زده در لیگ برتر رسیده بود. با او در شرایطی حرف زدیم که او به دنبال انتخاب تیم تازه خود است :
از فصلی که گذشت بگویید؟
فصل خوبی بود با توجه به نتایجی که گرفتیم خوب بود البته اول فصل را خوب شروع نکردیم اما در ادامه روند خوبی را در پیش گرفتیم و واقعاً حیف شد که این تیم نتوانست سهمیه کسب کنید.
از خودت راضی بودی؟
خب با توجه به اینکه نزدیک به 11 بازی پشت مهاجمان بازی کردم فکر کنم آمار خوبی از خودم به جا گذاشتم و توانستم برای تیمم مفید باشم.
چرا در این چند فصل در تهران بازی نکردی؟
خب من دوست داشتم که در تهران باشم اما شرایط مهیا نبود و من هم فکر کنم در تیمهایی هم که بازی کردم شرایط خوبی را تجربه کردم.
پس این فصل تو را در یک تیم تهرانی می بینیم؟
خب من به خاطر مشکلات خانوادگی که دارم مجبورم در تهران بازی کنم و نمی توانم از خانواده ام دور باشم.. بله یک پیشنهاد از تیم تهرانی دارم که فکر کنم تا آخر هفته ی دیگر تکلیفم مشخص می شود.
به استقلال فکر می کنی؟
مگر می شود به استقلال فکر نکرد. من بهترین خاطراتم را با این تیم دارم. استقلال یک تیم بزرگ است و من دوست دارم در پایان دوران بازی ام به استقلال بیایم و با این تیم به فوتبالم پایان دهم اما خب باید پیشنهادی باشد که بتوانم به استقلال بروم و فعلاً که این اتفاق نیفتاده است.
ماجرای رفتنت به پرسپولیس چه بود؟
آن موضوع بر می گردد به نیم فصل که در آن زمان به سردار رویانیان هم گفتم که همه من را استقلالی می دانم و نمی خواهم هواداران استقلالی را ناراحت کنم. برای همین عذر خواهی کردم و به پرسپولیس نرفتم.
علت اینکه همیشه در گلزنی موفق هستی چیست؟
من همیشه بحث حرفه ای بودن را رعایت کرده ام. آدم وقتی وارد یک حرفه ی درامد زا می شود باید خیلی چیز ها را رعایت کند تا بتواند در آن حرفه به کارش ادامه دهد. من هم از خیلی چیزهایی که دوست دارم می گذرم تا بتوان سالم زندگی کنم و سر حال باشم. چرا که آدم سر حال می تواند درست تصمیم بگیرد و درست فکر کند و بازی کند.
یعنی چطور زندگی می کنی؟
خب من همیشه سعی کرده ام سر یک زمان مشخص بخوابم.. در تغذیه خیلی دقت می کنم و از خوردن خیلی چیزها که شاید دوست هم داشته باشم می گذرم.رعایت همه اینها به شرایط جسمانی آدم کمک می کند.
.در لیگ برتر چند گل زده ای؟دقیقاً نمیدانم این را باید از عادل فردوسی پور بپرسید اما فکر می کنم حدوداً 113 گل یا 114 گل زده ام.
تا چه زمانی می خواهی به بازی کردن ادامه بدهی؟
من تا زمانی که توان داشته باشم و بتوان مفید واقع شم و بقیه مرا تحمل کنند فوتبال بازی می کنم. اگر ببینم کسی واکنش نشان می هد آن زمان است که از فوتبال خداحافظی می کنم.
به مربی گری هم فکر می کنی؟
قطعاً من از فوتبال جدا نمی شوم چرا که زندگی ما با فوتبال گره خورده است اما قبل از آن سعی می کنم تمام مدارک مربی گری را بگیرم بعد از آن با قدرت وارد کار مربی گری شوم.

لابد الگویت هم امیرقلعه نویی است . فکر می کنی چرا او همیشه موفق می شود؟
امیر خان فوتبال و بازیکنان ایران را کاملاً شناخته است. برای همین بر اساس تاکتیک و نحوه فوتبالی که می خواهد در طول فصل بازی کند یار گیری می کند. امیر خان خیلی باهوش است و همیشه در یار گیری موفق عمل می کند. انصافاً گرفتن 5جام کار راحتی نیست...هنوز علاقه داری به خوانندگی؟
علاقه داشته ام و دارم اما فعلاً به کل خوانندگی را تعطیل کرده ام و به فوتبال فکر می کنم
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
طالب‌لو به راه آهن پیوست


دروازه‌بان اسبق تیم استقلال به راه‌آهن پیوست.




به گزارش خبرگزاری فارس، وحید طالب لو دروازه‌بان اسبق تیم استقلال امروز با عقد قراردادیبه تیم راه‌آهن پیوست.
طالب لو که دو فصل پیش از استقلال به شاهین بوشهر رفته بود در تیم بوشهری و بر اثر یک حادثه دچار آسیب‌دیدگی شد و پس از نیم‌فصل شرایط حضور در زمین را پیدا کرد اما در نهایت با تیمی به توافق نرسید.
این دروازه‌بان برای فصل جدید امروز بعد از ظهر پس از مذاکره با مسئولان راه آهن با این تیم به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
واکنش مجری طرح سرود استقلال به عقد قرارداد با علیرضا افتخاری


مجری ترانه باشگاه استقلال نسبت به عقد قرارداد علیرضا افتخاری با این باشگاه واکنش نشان داد.



  • Tweet

سیاوش خواهانی مدیر و مجری طرح ترانه قهرمانی باشگاه استقلال که با همکاری جمع کثیری از هنرمندان نظیر بابک جهانبخش، پویا امینی، بیژن بنفشه‌خواه، حمیا خندان، مجتبی کبیری و ... و از مهاجمان فعلی این تیم آرش برهانی و فرزاد حاتمی در آن برای تیم محبوب خود خوانده بودند در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از مدیرعامل باشگاه حکمی مبنی بر انجام امور ساخت موسیقی‌های قهرمانی باشگاه استقلال در دو سال گذشته به مدت پنج سال دریافت کردم و این موضوع به این معنا بوده که کسی حق دخالت در چنین فرآیند حساس و دشواری را نداشته و تنها قائم مقام باشگاه نظری جویباری و معاون فرهنگی باشگاه استقلال به عنوان متولیان این حرکت فرهنگی حق ارائه اظهار نظر و پیشنهاد و نظارت را خواهند داشت.
وی افزود: چطور شخص محترم معاون حقوقی باشگاه در کسوت یک کارشناس موسیقی برآمده و با وجود بی‌اطلاعی نامبرده در این حوزه حساس صریحاً‌ در این مسئله ورود کرده و حتی استقلال تصمیمات قائم مقام باشگاه و معاون فرهنگی وی را به زیر سؤال برده؟
وی در ادامه نیز از علاقمندی خود به صدای زیبای علیرضا افتخاری سخن گفت و افزود:‌ آقای افتخاری از اساتید و خوانندگان برجسته کشورمان به شمار می‌آیند اما هنوز درنیافته‌ام که ایشان چطور پس از خواندن ترانه باشگاه سپاهان به یک‌باره به خوانندگی برای تیم استقلال علاقمند شده‌اند؟‌ افتخار من و گروه هنرمندان ایران این بوده که با وجود تعدد ترانه‌های واصله به فدراسیون فوتبال، در جشن قهرمانی استقلال در آزادی تنها آهنگ قهرمانی ساخت گروه هنرمندان ایران به تهیه کنندگی‌ام موسوم به «رنگ احساس» که تنها آهنگ متن بالا بردن کاپ قهرمانی در این روز زیبا توسط بازیکنان بود،‌ انتخاب و به کرات و بیش از ده‌ها بار به گوش رسید.
خواهانی ادامه داد: منتظر برپایی یک جلسه بازگشت قائم مقام باشگاه علی نظری جویباری هستم تا در حضور معاون فرهنگی باشگاه رسیدگی کامل و جامعی به آن صورت پذیرد، زیرا که در صورت انجام این قرارداد توسط معاون محترم حقوقی به نشانه اعتراض مراحل پایانی ساخت کلیپ و موزیک ویدئو این اثر را به حالت تعلیق کامل با حضور هنرمندان ایران در خواهم آورد.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]برهاني با استقلال تمديد کرد[/h]
[h=2] مهاجم تيم فوتبال استقلال قرارداد خود را با اين باشگاه تمديد کرد.[/h]

آرش برهاني مهاجم تيم استقلال که گفته مي‌شد امسال از اين تيم جدا مي‌شود، پس از صحبت با مسئولان اين باشگاه قرارداد خود را به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد و اين بازيکن در جمع آبي‌پوشان ماندني شد.

به گزارش فارس، برهاني که از تيم تراکتورسازي پيشنهاد جدي داشت و حتي با سرمربي اين تيم مذاکره کرده بود پس از صحبت با علي فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را يکسال ديگر تمديد کرد.

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
این بار اکبرپور هم نیامد!/حضور بازیکنان امید و نگرانی هواداران برای ستاره ها


تیم فوتبال استقلال سومین جلسه تمرینی خود را برای فصل جدید برگزار کرد.



  • Tweet

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز سومین جلسه تمرینی خود را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد. مطالبق معمول دو روز گذشته تمامی اعضای کادر فنی استقلال در تمرین حاضر شدند و هر کدام در خصوص نحوه شکل گیری تمرینات با یکدیگر صحبت می کردند.
* مربیان تیم استقلال قبل از شروع تمرین در خصوص دیدار فردای تیم ملی مقابل کره جنوبی صحبت کردند.
*نکته جالب تمرین امروز عدم حضور سیاوش اکبرپور بود. این بازیکن که در دو جلسه ابتدایی در تمرین شرکت کرد و بازیکنی را از رده بزرگسالان ندید ناراحت شد و امروز در تمرین شرکت نکرد. قرار است اکبرپور هم مثل بازیکنان دیگر از اواخر هفته در تمرینات حاضر شود.
* تنها چند بازیکن از تیم امید به همراه عابدینی و پیرهادی در تمرین امرور حاضر بودند.
* علاوه بر اعضای کادر فنی، میرشاد ماجدی، پورحیدری، دین محمدی و بیانی هم در تمرین آبی پوشان حاضر بودند.
* اندک هواداران حاضر در کمپ حجازی در خصوص جدایی حمودی و بازیکنانی که شایعه رفتنشان به قطر شنیده می شود با یکدیگر صحبت می کردند.انها نگران جدایی ستاره های تیمشان بودند و می گفتند تیم های دیگر دور اول اردوهایشان تمام شده اما استقلال هنوز خوب تمرین نمی کند.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
گفتگو با ساموئل جی لویید
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جی‌لویید ساموئل هافبک اهل ترینیدادوتوباگوی استقلال، در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

*شرایط استقلال را بعد از تمریناتی که در این مدت انجام دادی، چطور می‌بینی؟
فکر می‌کنم بعد از انجام دو بازی، بدن من هم مثل سایر بچه‌ها روی فرم می‌آید. شرایط تیم الان خوب است چون تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم که البته با دو سه بازی دوستانه هم همراه بود.
*بازیکنان جدیدی جذب استقلال شده‌اند، نظرت در خصوص آنها چیست؟
همگی آنها بازیکنان خوبی هستند. تیم بر اساس نیازهایی که در هر پست داشته، بازیکن جدید جذب کرده ولی در مسابقات معلوم می‌شود که توانایی هر یک از آنها در چه حدی است.
*خیلی‌ها معتقدند تیم فعلی استقلال، خیلی بهتر از تیم سال قبل است. با این موضوع موافقی؟
باید بازیکنان همدیگر را بشناسند و هماهنگ شوند تا بشود در این مورد حرف زد.
*در هفته اول لیگ باید در تبریز به مصاف گسترش فولاد بروید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
من هیچ شناختی از این تیم ندارم ولی به احتمال فراوان کادرفنی، فیلم بازی‌های آنها را آنالیز کرده‌اند و اطلاعات کافی را در این خصوص به ما می‌دهند.
*امسال چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی؟
مثل فصل قبل دو سه تیم هستند که مدعی‌اند ولی باید چند بازی بگذرد تا بشود در این خصوص نظر داد.
*هواداران استقلال در جریان تمرینات تیم، همواره شما را تشویق می‌کنند و بابت اینکه قراردادتان را با استقلال تمدید کردید، از شما تشکر می‌کنند. چه صحبتی با آنها دارید؟
من از آن‌ها تشکر می‌کنم. تشویق‌های آنها به من خیلی انگیزه می‌دهد و امیدوارم امسال، بتوانم بهتر از سال قبل برایشان بازی کنم.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]گزارش تمرین امروز استقلال/ فتح الله‌زاده بر دوش هواداران[/h]

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که علی فتح‌الله‌زاده برای بررسی روند پیشرفت کمپ استقلال به این محل آمده بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور همه‌ی اعضای کادر فنی استقلال آغاز شد. پیش از آغاز تمرین امروز، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه در محل تمرین حاضر شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

تماشاگران استقلال به نفع علی فتح‌الله‌زاده شعار دادند و در یکی از شعارها برتری فتح‌الله‌زاده به رویانیان را یادآوری کردند. این شعار با واکنش فتح‌الله‌زاده روبه‌رو شد و او از تماشاگران خواست این شعار را تکرار نکنند. علی فتح‌الله‌زاده هم‌چنین با تماشاگران استقلال عکس یادگاری گرفت. تماشاگران استقلال با نشان دادن عدد 4 کنار فتح‌الله‌زاده با او عکس گرفتند.

جواد نکونام نیز با ورود به تمرین استقلال به شدت از سوی تماشاگران با شعار «جواد لالیگایی» تشویق شد.

نصب چند بنر از علی فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی و منصور پورحیدری در تمرین امروز از نکات جالب بود. در یکی از این بنرها تصویر فتح‌الله‌زاده در حالی که در حال نظارت بر کمپ استقلال بود کشیده شده بود و زیر این بنر نوشته شده بود «کارهای بزرگ، مردان بزرگ می‌خواهد». در یکی دیگر از این بنرها خطاب به امیر قلعه‌نویی نوشته شده بود «تو آخرین طبیبی که لحظه‌های آخر به داد ما هواداران رسیدی».

ورود فتح‌الله‌زاده در حالی صورت گرفت که او روی دوش هواداران استقلال به تمرین آمد. فتح‌الله‌زاده پس از بازدید از امکانات کمپ و عکس با هواداران، محل تمرین را ترک کرد.

هواداران استقلال امروز از تاج می‌خواستند مانع از گران شدن بلیت استادیوم‌ها شود.

15 دقیقه نخست تمرین امروز استقلال را دویدن و پاسکاری دو به دو تشکیل داد.

از دیگر نکات جالب تمرین امروز، استقبال بازیکنان از نکونام بود.

هم‌چنین مهدی رحمتی نیز با جواد نکونام خوش و بشی داشت.

جواد نکونام و آندرانیک تیموریان امروز به تمرینات اختصاصی با بدنساز استقلال مشغول شدند.

در ادامه تمرین استقلال بازی آقاوسط در قالب دو گروه به مدت 15 دقیقه در دستور کار آبی‌های پایتخت قرار گرفت.

مهدی رحمتی نیز امروز با حمید بابازاده مشغول تمرینات اختصاصی بود. او در این تمرین آسیب دید و پس از بررسی پزشکان بار دیگر به تمرین بازگشت.

رحمتی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسید آیا مصدومیتش جدی است، گفت: نه خدا را شکر مشکلی نیست.

در حالی که 30 دقیقه از آغاز تمرین استقلال گذشته بود فوتبال درون تیمی به مدت 15 دقیقه در دستور کار آبی‌پوشان قرار گرفت. این تمرین را هم اعضای کادر فنی استقلال با دقت نظارت کردند.

در حالی که ساعت 19:45 را نشان می‌داد بازیکنان استقلال به مدت 15 دقیقه مشغول مرور حرکات تاکتیکی شدند.

پاسکاری و ارسال از جناحین با هدف گلزنی در دستور کار استقلالی‌ها در این بخش از تمرین قرار گرفت. این تمرین با نظارت مستقیم قلعه‌نویی برگزار شد.

بخش پایانی تمرین امروز استقلال را ضربات ایستگاهی که تنها مختص به چند بازیکن داشت تشکیل داد؛ بازیکنانی مثل پژمان نوری و احمد جمشیدیان زیر نظر اعضای کادر فنی استقلال در این تمرین شرکت داشتند.

تمرین امروز استقلال را چیزی حدود 400 نفر از نزدیک تماشا کردند و ساعت 20:15 به پایان رسید.

استقلال فردا ساعت 17 تهران را به سمت تبریز برای دیدار روز پنج‌شنبه برابر گسترش فولاد ترک خواهد کرد.
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
گسترش فولاد تبریز - استقلال؛ قهرمان می‌آید، نبرد آبی‌پوشان

گسترش فولاد تبریز در این فصل به لیگ برتر آمده، گسترش تنها تیم لیگ برتری است که از یک «سرمربی - بازیکن » بهره می‌برد. رسول خطیبی مربی که گسترش را به لیگ برتر آورده همچنان به عنوان بازیکن هم در میدان حضور دارد. این تیم برای استقلال از نظر فنی ناشناخته است. با این حال استقلال قهرمان فصل گذشته در این فصل هم با همان قدرت وارد مسابقات می‌شود. البته قلعه‌نویی بارها گفته استقلال این فصل قوی‌تر از فصل قبل است و علی فتح‌الله‌زاده نیز پیشاپیش قهرمانی تیمش را در لیگ برتر تبریک گفت!

با این حال نباید انگیزه بازیکنان جوان گسترش فولاد را دست‌کم گرفت. در تیم گسترش فولاد ایمان موسوی مهاجم فصل گذشته استقلال هم حضور دارد. انگیزه موسوی شاید بیشتر از بقیه بازیکنان گسترش باشد اما گل زدن به قهرمان فصل گذشته که ترکیب خط دفاع و دروازه‌بان فصل گذشته را حفظ کرده کار بسیار سختی است. استقلال می‌خواهد لیگ برتر را با برد شروع کند تا از روز اول نشان بدهد که یک مدعی درجه اول است ولی شاید جوانان آبی‌پوش تبریزی بتوانند اولین شگفتی را در لیگ سیزدهم خلق کنند. جدال آبی‌پوشان تهرانی و تبریزی حساس‌ترین بازی شب دوم از هفته اول لیگ است.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]ناشناخته‌های تبریزی در کمین قهرمان آبی/ نبرد آسیایی در اصفهان[/h]
خبرگزاری تسنیم: هفته نخست رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر با برگزاری شش دیدار در روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته نخست لیگ برتر سیزدهم پنجشنبه شب با شش دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این مسابقات استقلال قهرمان فصل گذشته میهمان گسترش فولاد تازه وارد است و سپاهان و فولاد نیز در اصفهان دیدار حساسی را پیش رو دارند. تمامی دیدارهای پنج‌شنبه مانند دو بازی چهارشنبه (یعنی پرسپولیس - تراکتورسازی و استقلال خوزستان و ذوب آهن) در ساعت 22 برگزار می‌شود.

گسترش فولاد تبریز - استقلال ( ورزشگاه یادگار امام تبریز)

گسترش فولاد سرانجام به لیگ برتر رسید و اکنون با امیدهای زیادی به این مسابقات گام گذاشته است. تبریزی‌ها ترجیح دادند به جای ریخت و پاش رایج برخی تازه واردها ترکیب کادر فنی و تیم خود را تا اندازه ای حفظ و تقویت کنند. برگزاری نخستین دیدار مقابل استقلال که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است، محکی جدی برای تعیین عیار شاگردان رسول خطیبی خواهد بود اما استقلال نیز با توپ پر در تبریز به میدان می‌رود، آنها ردای قهرمانی را بر شانه دارند و به دنبال آغازی مقتدرانه هستند.

استقلال که مجتبی جباری را دیگر ندارد اکنون با بازگشت آندرانیک تیموریان و رضایت دادن حیدری، منتظری، رحمتی و نکونام به ماندن، شمایل تیم قهرمان را حفظ کرده است. انگیزه تازه واردهای تبریز به جای خود اما استقلال به دنبال آن است تا از تبریز برای دفاع از قهرمانی استارت بزند.

سپاهان - فولاد (ورزشگاه فولادشهر اصفهان)

سپاهان و فولاد فصل گذشته در لیگ برتر رقابتی تنگاتنگ داشتند و در نهایت تیم اصفهانی به صورت مستقیم آسیایی شد و تیم اهوازی به پلی آف لیگ قهرمانان راه یافت. سپاهان در این دیدار از تیمی که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده رونمایی می کند. نخستین بازی مجتبی جباری با پیراهن سپاهان اتفاق ویژه این دیدار است و از سوی دیگر حضور آرش افشین بازیکن فصل گذشته فولاد مقابل همبازی‌های سابقش نکته دراماتیک این بازی خواهد بود.

سپاهان در فصل نقل و انتقالات یعقوب کریمی، رحمان احمدی، هادی عقیلی، علی حمودی و شجاع خلیل‌زاده را نیز به خدمت گرفته و این یعنی تغییرات فراوان در ترکیب این تیم اما فولاد خوزستان چندان تغییری در ترکیبش ایجاد نکرده و تمرکز اهوازی‌ها در کنار جذب بازیکنانی چون فرزاد حاتمی و عباس محمد رضایی روی جذب بازیکنان جوان و خارجی بوده است. اکنون باید دید در نبرد آسیایی ها و در اصفهان کدام تیم لیگ سیزدهم را با موفقیت آغاز می‌کند.

صبای قم - ملوان انزلی (ورزشگاه یادگار امام قم)

محمد مایلی کهن همواره یکی از منتقدان مربیان چشم آبی (خارجی) در فوتبال ایران است و اکنون لیگ سیزدهم را در تیم جدیدش با مصاف مقابل یکی از همین مربیان خارجی آغاز خواهد کرد. صبا سکان هدایت خود را به مایلی کهن داد تا این تیم جوان قمی را برای دوره جدید لیگ برتر آماده کند. صبا در این فصل تجربه رضا عنایتی را هم به بازیکنان جوانش افزوده تا با استفاده از این بازیکن که در گلزنی سن و سال را بی معنی کرده بتواند نمایی از صبای قدرتمند دو فصل پیش را پیدا کند. ملوان انزلی که صحبت از بی پولی در آن رایج است نیز کم خرید نداشته و از جمله آنها می توان به محسن یوسفی، حسن اشجاری و دغاغله اشاره کرد. هرچند ملوان پژمان نوری و مهرداد اولادی را نیز از دست داد.

راه آهن - مس کرمان (ورزشگاه تختی تهران)

راه آهن با منصور ابراهیم زاده و رویاهایی که مدیرانش در سر دارند گام به لیگ سیزدهم خواهد گذاشت. آنها با رفتن دایی یک خانه تکانی چه روی نیمکت و چه در ترکیب خود داشتند و بیشتر سعی کردند تا از تیم های سقوط کرده بازیکنانی چون برزای و آلکسانیان را بگیرند یا طالب لو دور مانده از فوتبال را به ترکیب خود بیاورند و در نهایت جوانانی چون میلاد نوری را به جمع خود اضافه کنند.

ابراهیم زاده به هر تیمی که رفته آن تیم را مدعی کرده که آخرین نمونه آن نفت لیگ دوازدهم بود. اکنون باید راه آهن مدل ابراهیم زاده را در این دیدار بررسی کرد، آن هم مقابل تیمی که معجونی از حاشیه است و از کادر فنی آن کمتر کسی است که در کرمان با شلنگ کتک نخورده باشد. هنوز هم مشخص نیست که بالاخره تقوی روی نیمکت سرمربیگری این تیم می ماند یا در نهایت تسلیم فشار حاشیه ها در کرمان می شود. مس با این وضعیت روز آسانی در تهران نخواهد داشت.

فجرسپاسی - نفت ( ورزشگاه حافظیه شیراز)

سرانجام بعد از یک فصل چشم یک تیم لیگ برتری غیر از استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه حافظیه روشن خواهد شد. فجری ها تصمیم دارند در این فصل دیدارهای خانگی را در حافظیه برگزار کنند. غلامحسین پیروانی به اصل خود بازگشته و شاگردان سابق مانند معدنچی و صبری را نیز فراخوانده تا شاید فجر لیگ سیزدهم یکبار هم که شده نه برای بقا که برای رسیدن به رده های بالای جدول بجنگد.

در مقابل نفت هم با تحولاتی اندک و اضافه کردن بازیکنانی چون اولادی، کامیابی نیا و رسول نویدکیا کمی تغییر در چهره تیمی خود ایجاد کرده اما از همه مهمتر روی نیمکت این تیم یحیی گل محمدی جایگزین منصور ابراهیم زاده شده است. گل محمدی بعد از یک نیم فصل پر فراز و نشیب از پرسپولیس جدا شد و اکنون با تیمی که خودش از ابتدا هدایت آن را برعهده دارد به میدان می‌رود و باید توانایی‌هایش را این بار در تیمی که فصل گذشته هم مدعی بود نشان دهد.

داماش - سایپا (ورزشگاه عضدی رشت)

داماش گیلان یکی از تیم هایی است که کمترین ورودی را داشته و میزبان سایپایی است که تغییرات بسیاری در تیم خود داشته است. داماش همچنان ناظمی را بر روی نیمکت دارد و در مقابل سایپا انگین فیرات را جایگزین تقوی کرده است. برای تیم گیلانی که فصل گذشته از پرحاشیه ترین تیم های لیگ برتر بود و شاید تعداد زیاد نفرات خروجی و اندک ورودی نشانه ای از مشکلات مالی باشد، می توان از هم اکنون فصل دشواری را پیش بینی کرد اما باید دید رویای نارنجی سایپا با فیرات به چه سرانجامی خواهد رسید.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]دکتر نوروزی: دست آندرانیک مشکل چندانی ندارد/ رحمتی آماده بازی است[/h]
معاون پزشکی باشگاه استقلال گفت:آندرانیک تیموریان مشکل خاصی ندارد.

دکتر نوروزی در گفت و گو با اوج نیوز در خصوص وضعیت آندرانیک تیموریان اظهار داشت:از دست وی عکسبرداری شده و تصاویر نشان می دهد که وی مشکل چندانی ندارد.

وی افزود:آندو در صورت صلاحدید کادر فنی در بازیهای آینده می تواند به میدان برود.

نوروزی درباره مصدویمت رحمتی در تمرین روز گذشته خاطرنشان کرد:

مصدومیت وی جزئی بود و او تمرین روز گذشته را تا به انتها پیگیری کرد و مشکلی بابت بازی فردا شب ندارد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]کعبی:استقلالی ام اما از نوع خوزستانی اش / جواب کسانی که از فوتبال هیچ چیز نمی فهمند را نمی دهم[/h]
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین کعبی پس از سالها که پیراهن های قرمز رنگ فولاد و پرسپولیس را برتن کرد در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر،هم استقلالی شده است و هم باید پیراهن آبی بپوشد! او که در سال های گذشته گفته بود دوست دارد بازهم برای پرسپولیس بازی کند امسال در اهواز پا به توپ می شود و برای تیم استقلال خوزستان به میدان می رود.خودش می گوید:«شرایط طوری رقم خورد که بالاخره من هم استقلالی شدم.فوتبال است دیگر اما اصلا ایرادی ندارد چون من به فوتبال بازی کردن در اهواز افتخار می کنم.اینجا مردم خوبی دارد و چون خوزستان زادگاه خودم است افتخار می کنم که قرار است برای استان خودم فوتبال بازی کنم.»
او در پاسخ به این سوال که فکر می کردی روزی استقلالی شوی این واکنش را نشان می دهد:«بله،اما استقلال تهران نه،فقط استقلال خوزستان.من الان استقلالی هستم اما نه آن استقلالی که در تهران است.اینجا مردم اینقدر به من لطف دارند که اصلا به این چیزها فکر نمی کنم.»
از کعبی درباره بازی فردا با ذوب آهن سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد:«می خواهیم سه امتیاز را بگیریم.« داشتم درباره ذوب آهن حرف می زدم،آنها تیمشان خوب است و مربی خوبی هم جذب کرده اند.تیمشان قدر است و تازه جان گرفته اند.فکر می کنم ما شرایط سختی خواهیم داشت.ذوب آهن یکی از تیم هایی بوده که همیشه مدعی است و قطعا امسال هم تیم خوبی را روانه میدان خواهند کرد.»
او در پایان گفت:«در هفته های گذشته انتقادهای زیادی از تیم ما کرده اند.خیلی ها به سهراب بختیاری زاده گیرداده اند و مسایل مختلفی را بیان کرده اند اما باید بگویم که ما به این مسائل توجهی نمی کنیم و اصلا جواب آنها را نمی دهیم.کسی که از فوتبال چیزی نمی داند را نباید جوابش را داد.»
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]اهدای تندیس افتخار فدراسیون پزشکی ورزشی به آندرانیک تیموریان[/h]
آندرانیک تیموریان به خاطر بازی با تعصبی که برای تیم ملی فوتبال انجام داد و طی آن با دست شکسته این تیم را در دیدار برابر کره‌جنوبی و کسب مجوز جهانی همراهی کرد، از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی تندیس افتخار دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان یکی از بهترین‌های دیدار 28 خردادماه تیم ملی فوتبال مقابل کره‌جنوبی بود که در اولسان برگزار شد و طی آن تک گل رضا قوچان‌نژاد منجر به پیروزی تیم ملی کشورمان برابر میزبان و کسب مجوز حضور در جام جهانی 2014 برزیل شد.

در جریان این بازی تیموریان با وجود آسیب دیدگی و شکستی دست دقایق زیادی برای تیم ملی ایران بازی کرد و با پاس گلی که به قوچان‌نژاد داد، نقش اساسی در پیروزی تیم ملی و جهانی شدن فوتبال ایران داشت. در همین راستا فدراسیون پزشکی ورزشی قصد دارد از این بازیکن با اهدای تندیس افتخار تقدیر کند.

لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: بدون شک تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در این بازی ارزشمند بودند اما کاری که تیموریان انجام داد و با وجود شدت آسیب دیدگی هم تیمی‌هایش را همراهی کرد و نقش حمایتی کاملی از قوچان‌نژاد داشت، نشان از تعهد بالای این بازیکن دارد.

وی تاکید کرد: تیموریان چهره ارزشمند فوتبال ایران در این بازی بود و به همین دلیل فدراسیون پزشکی ورزشی قصد دارد از او تقدیر به عمل آورد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین گفت: طی مراسمی که به مناسب روز پزشک (اول شهریورماه) برگزار می‌شود، از تیموریان با اهدای تندیس افتخار و یک هدیه تقدیر خواهد شد. البته هنوز تاریخ دقیق این مراسم مشخص نیست.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]انصاری‌فرد حق خروج از استان را پرداخت نکرده است/مانعی برای حضور او در بازی امشب نیست[/h]
دبیر هیئت فوتبال تهران گفت: کریم انصاری‌فرد تا به الان برای پرداخت حق خروج از استان در هیئت فوتبال حاضر نشده است.

رضا عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه در برخی رسانه به نقل از هیئت فوتبال اعلام شده بود که کریم انصاری فرد نمی تواند امشب برای تراکتورسازی به میدان برود گفت: در مورد این مسئله هیچ کدام از اعضای هیئت فوتبال تهران اظهارنظری نکردند و بحث در این مورد مربوط به سازمان لیگ است و آن ها باید تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه گفته می شود کریم انصاری فرد باید حق رشد پرداخت می کرده است، اظهارداشت: حق رشد توافقی بین خود بازیکن و باشگاه است و چندان مسئله جدی نیست.

دبیر هیئت فوتبال تهران در مورد اینکه آیا کریم انصاری فرد حق خروج از استان را پرداخت کرده است، عنوان کرد: من هنوز کریم انصاری فرد را ندیدم و او برای پرداخت حق خروج از استان به هیئت فوتبال تهران نیامده است. البته این موضوع جز آن دسته از آیتم هایی نیست که مانع از حضور بازیکن در میدان شود اما هرچه زودتر این اتفاق باید انجام شود و مطمئنم که به زودی انصاری فرد هم به هیئت فوتبال می آید.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]خطیبی و گسترش فولاد پنجه در پنجه قهرمان/نبرد فولادی در نصف جهان[/h]

خبرگزاری پانا: استقلال به عنوان مدافع قهرمانی لیگ دوازدهم در تبریز مقابل تیم تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد تبریز صف آرایی می کند.

به گزارش خبرگزاری پانا، فردا شب هفته اول لیگ برتر فوتبال با انجام 6 بازی به پایان می رسد که در مهترین دیدار تیم استقلال به عنوان مدافع قهرمانی لیگ دوازدهم مقابل تیم ناشناخته و تازه لیگ برتری شده گسترش فولاد قرار می گیرد.

آبی های پایتخت در حالی به مصاف این تیم تبریزی می روند که حریف تازه به لیگ برتر آمده و رسول خطیبی در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی در لیگ برتر باید مقابل ژنرال توانایی های خود را نشان دهد. این تیم تبریزی که در فصل نقل و انتقالات بی سرو صدا عمل کرده و تقریبا تیم جوانی را هم بسته، آزمون سختی مقابل شاگردان قلعه نویی خواهد داشت.

از سوی دیگر استقلال که تقریبا با سر و صدای زیادی وارد نقل و انتقالات شد، توانست با حفظ بازیکنان فصل گذشته خود البته به جز جباری، آنردانیک تیموریان، پژمان نوری، جمشیدیان، قاضی و نظری را جذب و تیم خود را تقویت کند. حالا این تیم کار دشواری را برای تکرار قهرمانی دارد و باید دید آبی ها در اولین گام مقابل تیم ناشناس گسترش فولاد به چه نتیجه ای خواهند رسید.

جدال فولادی در نصف جهان

تیم های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان هم فردا شب در اصفهان زورآزمایی می کنند. سپاهان که فصل گذشته رتبه ای بهتر از سومی به دست نیاورد، مقابل تیم چهارم فصل پیش قرار می گیرد. کرانچار که امسال هم در نقل و انتقالات مثل همیشه بدون سرو صدا و چراغ خاموش عمل کرد، مقابل فولاد محک جدی خواهد خورد چرا که تیم فولاد خوزستان هم برای حضوری پرقدرت در لیگ سیزدهم تیم خوب و جوانی را آماده کرده است و باید دید سیمای این 2 تیم در لیگ سیزدهم چقدر متفاوت شده است. این نبرد فولادی ها در اصفهان جذاب خواهد بود چرا که می توان تقریبا قدرت 2 تیم را برانداز کرد.

برنامه کامل بازی های هفته اول سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به شرح ذیل است:

چهارشنبه 2/5/92

پرسپولیس........................تراکتورسازی تبریز

استقلال خوزستان...............ذوب آهن اصفهان

پنج شنبه 3/5/92

گسترش فولاد تبریز................استقلال

سپاهان اصفهان...................فولادخوزستان

صبای قم............................ملوان انزلی

راه آهن..............................مس کرمان

فجرسپاسی........................نفت تهران

داماش گیلان.......................سایپا

تمام بازی ها راس ساعت 22 برگزار می شود.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]بازیکن استقلال در نجف گلزنی می‌کند![/h]
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوازدهم لیگ برتر عراق موسوم به الیت لیگ روز گذشته (سه‌شنبه) با یک دیدار پیگیری شد. در این دیدار تیم فوتبال النجف در خانه خود پذیرای السلیمانیه بود. آبی‌پوشان النجف در این دیدار با درخشش کرار جاسم، بازیکن استقلال موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 از سد میهمان خود بگذرند.
کرار در حالی برای النجف به میدان رفت که چند روز پیش با استقلال قرارداد بست و این موضوع شائبه‌هایی را به وجود آورده چرا که برخی معتقدند او در صورتی می‌تواند به استقلال بپیوندد که بازیکن آزاد باشد.
برای النجف در کرار محمد (4)، کرار جاسم محمد (34- پنالتی و 62) و حیدر عبدالله (73) گلزنی کردند.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
جدال شاگرد و استاد در مستطیل سبز/ رونمایی از دسترنج امیر و رسول



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از این هفته آغاز خواهد شد و تیم گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام میزبان استقلال تهران است.

گسترش فولادی ها که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند در حالی در این رقابت ها حاضر می شوند که با سخت ترین قرعه ممکن روبه رو شده اند.

این تیم در بازی نخست میزبان تیم اول فصل گذشته استقلال تهران است و در بازی دوم و سوم به مصاف تیم های دوم و سوم جدول تراکتورسازی و سپاهان خواهند رفت.

تنها شانس گسترش فولاد برگزاری هر سه بازی نخست در تبریز است و این می تواند برای شاگردان رسول خطیبی تا حدودی کار را آسان کند.

از نکات قابل توجه این بازی رو در رویی رسول خطیبی با امیر قلعه نویی است. رسول خطیبی در جام ملت های 2007 از بازیکنان اصلی امیر قلعه نویی در تیم ملی بود. خطیبی سابقه بازی به صورت قرضی در استقلال را هم دارد.

نخستین بازی دو تیم

گسترش فولاد تبریز اولین حضور خود را در لیگ برتر سپری می کند، اما در جام حذفی ایران سابقه بازی با تیم های لیگ برتری پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب آهن اصفهان را دارد و در سال 89 تا دیدار پایانی جام حذفی ایران صعود کرده است.

استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی در هفته اول به مصاف تیم ناشناخته گسترش فولاد می رود. استقلالی ها سه فصل پیش نیز در نخستین بازی لیگ برتر در تبریز به مصاف تیم تازه صعود کرده شهرداری رفته و به سختی با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

نبرد دو تیم آبی پوش در هفته اول تحت الشعاع بازی تراکتورسازی با پرسپولیس خواهد بود، اما بدون شک رونمایی از تیم های امیر قلعه نویی و رسول خطیبی جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

بازی تیم های گسترش فولاد تبریز با استقلال تهران روز پنج شنبه 3 مرداد ساعت 22 در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]مشاور جدید فتح‌الله‌زاده منصوب شد[/h]مدیرعامل استقلال طی حکمی فریبرز قادری را به عنوان مشاور انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فریبرز قادری به عنوان مشاور علی فتح‌الله زاده در باشگاه استقلال منصوب شد.

در حکم او آمده که امید است با توکل بر خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]استقلال با تاخیر عازم تبریز شد/ استقبال از آبی ها با پرچم تراکتور[/h]

پرواز استقلال با تاخیر راهی تبریز شد.

به گزارش اوج نیوز،کاروان استقلال با 30 دقیقه تاخیر در ساعت 17:15 از فرودگاه مهرآباد به تبریز عزیمت کرد.

این در حالی است که جمعی از هواداران استقلال،گسترش فولاد و تراکتورسازی از هم اکنون در فرودگاه شهید مدنی تبریز مستقر شده اند.

نکته جالب اینکه چند هوادار تراکتور هم با پرچم تیم خود در فرودگاه حضور دارند.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]بر اساس ماده 18 آیین نامه فیفا: کرار می تواند قرار دادش را با استقلال رسمی کند[/h]
بر خلاف صبحت های اخیر در مورد قرار داد هافبک عراقی استقلال با نجف عراق این بازیکن می تواند با آبی پوشان قرار داد ببندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کرار چند شب پیش با پیراهن نجف عراق به میدان رفت و دو گل برای این تیم به ثمر رساند، اما نکته ای که وجود دارد این است کرار با توجه به ماده 18 قرار داد آیین نامه فیفا بند سوم ذکر شده اگر یک بازیکن قرار دادش به پایان رسیده و یا شش ماه به پایان آن باقی مانده باشد می تواند با تیم دیگری قرار داد امضا کند،

با این حال فقط دو بازی دیگر مانده تا نجف عراق کارش در لیگ به پایان برسد و به همین خاطر کرار می تواند با آبی پوشان پایتخت قرار داد ببندد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]فردوسی پور: پرسپولیسی ها هم از پنالتی قهرمانی شوکه شدند/ نصیرزاده:او حدسی سوت زد[/h]
ورزش لیگ برتر - محسن قهرمانی اولین پنالتی لیگ را در شرایطی گرفت که عادل فردوسی پور خیلی زود بتواند اولین سوژه داغ 90 اول فصل جدیدش را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که هنوز 15 دقیقه از بازی پرسپولیس با نراکتورسازی نگذشته بود ، محسن قهرمانی روی یک سانتر و برخورد توپ با دست مدافع تراکتورسازی اعلام پنالتی کرد.

پنالتی او خشم تراکتوری ها را به همراه داشت. بلافاصله بعد از اعلام این تصمیم ، عادل فردوسی پور گزارشگر بازی که از این تصمیم داور شوکه شده بود ، گفت:

« حالا خود پرسپولیسی ها هم از این پنالتی شوکه شدند. ببینید مجید جلالی کنار زمین چه می کنه!»

وقتی رضا حقیقی این پنالتی را از دست داد ، فردوسی پور گفت:« چه شانسی آورد که این توپ گل نشد!»

بعد از این تصمیم هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری درباره این تصمیم قهرمانی به خبرآنلاین گفت:

« تصاویر نشان می داد داور اشتباه کرده و به نظر می رسد او حدسی تصمیم گرفته است. »

بعد از این تصمیم ، مجید جلالی به داوری اعتراض داشت و حتی چند بار به سمت کمک های قهرمانی رفت اما به برخورد تند قهرمانی مواجه شد تا بعد از این آرام به کارش ادامه دهد!
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]استقلال یکدست سفیدپوش شد[/h]
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، نشست هماهنگی پیش از بازی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز برگزار شد که میرشاد ماجدی، سرپرست تیم به نمایندگی از استقلال در این جلسه حضور داشت.

در این نشست مقرر گردید که در بازی فردا شب استقلال و گسترش فولاد، تیم استقلال با لباسهای یکدست سفید در مقابل یکدست آبی‌پوشان گسترش فولاد به میدان برود.

همچنین با توافقات صورت گرفته، هواداران استقلال در طبقه دوم ورزشگاه و پشت نیمکت تیم استقلال مستقر می‌شوند.
 

*tasnim*

کاربر فعال تالار پزشکی ,
کاربر ممتاز

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]نیکبخت: هر تصمیمی قلعه‌نویی بگیرد تابع هستم/ مردم مرا با شماره ۲۲ استقلال می‌شناسند[/h]
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه بازی کنم یا نه، به نظر قلعه‌نویی بستگی دارد و من تابع تصمیم قلعه‌نویی هستم.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را به خصوص در یک هفته اخیر پشت سر گذاشتیم و من فکر می کنم کادر فنی استقلال برای انتخاب ترکیب اصلی کار سختی را داشته باشد.

وی در خصوص حریف فردای استقلال مقابل گسترش فولاد گفت: تا آنجا که من می دانم آنها تیم جوانی هستند و قطعا می خواهند از امتیاز میزبانی استفاده کنند اما استقلال قطعا برای دیدار فردا به قصد 3 امتیاز به میدان می‌رود و می‌خواهیم اولین بازی را با برد تمام کنیم.

نیکبخت در خصوص چقدر احتمال دارد برای استقلال بازی کند گفت: این نظر سرمربی تیم است و قلعه‌نویی از ابتدا مردانگی کرد و من را در استقلال پذیرفت.مطمئن باشید هر تصمیمی او بگیرد تابع آن هستم.

وی در خصوص انتخاب شماره 22 استقلال گفت: من سالها با پیراهن استقلال با این شماره بازی کردم و مردم من را با این شماره می‌شناسند. از همین رو باز هم در فصل جدید با این شماره بازی خواهم کرد.
 

mohammad5mousavi

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=1]جلالی: آنقدر بد نبودیم که بازنده شویم/ داور لجبازی کرد[/h]
به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و با وجود 10 نفره بودن مالکیت توپ بیشتری داشتیم اما آنقدر خوب نبودیم که برنده شویم و آنقدر بد هم نبودیم که ببازیم. از بازیکنانم ممنون هستم. بعد از 10 نفره شدن سعی کردیم با آوردن بازیکنانی بازی را به تعادل بکشیم ولی متاسفانه در یک لحظه بازی را از دست دادیم و در اولین بازی خوب بازی کردیم و هفته‌های آینده تلاش می‌کنیم که بهتر بازی کنیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: وقتی بدانیم داور بی قصد و غرض است می‌توان اشتباهاتش را قبول کرد اما وقتی داور لجبازی می‌کند را نمی‌توانیم این مسئله را تحمل کنیم. اشتباهات داوری را صبورانه تحمل کردیم. وقتی لجبازی می‌کند تحمل اشتباهاتش سخت است.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: علی کریمی در آنچه مورد نظرمان بود عمل نکرد اما شاید با فرصت دادن به او شرایط عوض شود.

جلالی در مورد اینکه چه زمانی قرار است اشتباه‌های داوری تمام شود و آیا از داور شکایت می‌کنید یا نه، گفت: اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. اما اگر این اشتباهات بازی را تحمل نمی کردیم قواعد بازی به هم می‌خورد. مجموعه داوری کشور باید شرایط را بهتر کنند ولی انصافا خیلی اذیت شدیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد عملکرد تاکتیکی‌اش در نیمه دوم گفت: قبل از آوردن ربیع‌خواه به زمین، پرسپولیس از سمت راست خیلی حمله می‌کرد و با آوردن او بازی را بالانس کردیم و با اینکه 10 نفره بودیم و یار اصلی‌مان را هم از دست دادیم باید بگویم خوب کار کردیم هرچند در خط حمله دست‌مان باز نبود.

جلالی در مورد اتفاق‌هایی که برای کریم انصاری‌فرد قبل از بازی رخ داد، گفت: موضوع انصاری‌فرد یک موضوع پیچیده‌ است که ترجیح می‌دهم الان درموردش صحبت نکنم اما فردا یا پس فردا بهتر می‌توانم در مورد صحبت کنم. اتفاقاتی در حال رخ دادن است که برایم عجیب است.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه این شکست بخاطر کم شانسی تیمش بود، گفت: به هر حال این شکست رخ داد و سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد رضایت هواداران را جلب کنیم.
 

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نکونام: به رويانيان گفتم استقلالي هستم



جواد نکونام پس از پايان تمرين امروز تيم استقلال در خصوص حضور دوباره اش در استقلال اظهار داشت: نمي توان گفت که مشکلي داشتم بلکه نياز به يکسري صحبت ها بود ولي در نهايت خوشحال هستم که دوباره در خدمت تيم محبوبم خواهم بود. همانطور که بارها گفته بودم دوست دارم با پيراهن استقلال از فوتبال خداحافظي کنم و حتي پيشنهاداتي داشتم ولي با تمام احترام به همه آنها دوست داشتم تا يک سال ديگر دوباره با تيم محبوبم به ميدان بروم.

به گزارش فارس، وي در خصوص عدم حضورش در ليگ امارات گفت: آن پيشنهاد سه ماه پيش به من داده شد ولي چون ليگ آنها اسمش تغيير کرد و با توجه به اينکه خودم را يک ايراني مي دانم تصميم گرفتم براي هميشه زير پرچم کشورم بازي کنم و براي من هميشه خليج، فارس خواهد بود و شايد حتي مي توانستم پول کلاني از آنها بگيرم اما کشور و مردمم را به آنها ترجيح دادم.

نکونام در خصوص پيشنهاد تراکتورسازي گفت: آنها مذاکرات خيلي بسته اي با مدير برنامه هايم داشتند ولي جا دارد از جلالي که مربي و استادم بوده تشکر کنم و به آنها هم گفتم که اولويتم استقلال است و حتي تفاهم هايي هم به وجود آمد و گفتم که اگر روزي شرايط فراهم شد در خدمت مجيد جلالي باشم اما من خودم را جزء کوچکي از استقلال مي دانم و به همين خاطر در اين تيم ماندم.

خبرنگاري پرسيد، اين مشکلاتي که شما گفتيد برطرف شده و آيا در طول فصل گريبان شما را نمي گيرد، که نکونام گفت: من حرفي از مشکل نزده ام و مطمئن باشيد با يک جلسه يا دو جلسه نزد مديرعامل رفتن مشکلات هيچ بازيکني حل نمي شود. همانطور که گفتم در نهايت خوشحال هستم که با استقلال به همکاري ام ادامه مي دهم.

نکونام در پاسخ به اين سؤال که آيا آماده است يا خير؟ گفت: از نظر بدني آماده نيستم و به صورت اختصاصي تمرين کرده ام، تمرين تيمي نداشته ام و هر زمان که مربيان صلاح بدانند بدون مشکل کار مي کنم.

وي در خصوص اينکه چه نکته اي را در ليگ سيزدهم جالب توجه مي بيند، گفت: ليگ هر روز سخت تر مي شود و رقابت تنگاتنگ تر که اين مسئله براي همه تيم ها کار را دشوار مي کند.

هافبک استقلال در خصوص پيشنهاد پرسپوليس به او گفت: جا دارد ابتدا از علي دايي تشکر کنم چون ما با هم هم بازي بوديم و به عنوان يک دوست با او صحبت کردم. وقتي با چنين شخصيتي صحبت مي کنم احساس غرور مي کنم و از همينجا به صورت رسمي از دايي تشکر مي کنم ولي او به من گفت که هر زمان که دوست داشتم مي توانم در خدمت آنها باشم. رويانيان نيز با مدير برنامه هايم صحبت کرد و من به او گفتم که استقلالي هستم و نمي توانم لباس تيمم را عوض کنم. آنها هم چون فکر کرده بودند من مي خواهم به تيمي جز استقلال بروم با من مذاکره کردند.

وي در پايان در خصوص اينکه هواداران در اين مدت نگران او بودند، گفت: من مصاحبه اي نکردم تا تشنج ايجاد نشود و بارها گفته ام که در ايران براي استقلال بازي مي کنم مگر آنکه اتفاقاتي بيافتد تا از اين جدا شوم.
 
Similar threads

Similar threads

بالا