حرفاتون رو قبول دارم
ولی مثلا" ریاضی 1 انتگرال گیری جز به جز!!!
خب این چیزی هست که به نظرم نباید یادم بره ولی بعده یک سال میبینم یادم نیست!!!
نه اینکه اصلا" یادم نباشه مثلا" وقتی انتگرالش رو دیدم نفهمیدم باید از جز به جز برم یا کسرهای جزئی یا متغیر مثلثاتی یا...
ولی با یه ورق زدن کتاب ریاضی 1 همه چیز رو یادم اومد! ولی چرا نسل ما اینطوری هست؟ دانشجوهای سالهای 60 اینطوری نیستن؟؟
نوع تدریس اونا فرق داشته یا نوع خوندن؟ اگه خوندن چه جوری باید بخونم که یادم نره!!!
بنظرم وقتی مطلبی رو میخوندن براشون ملموس بوده و کنارش کاربردش هم میخوندن ..
مثلا من سر کلاس معادلات با استاد بحثم شد که چی این همه معادلات بی خود میخونیم
ولی وقتی برای کنکور میخوندم .. تازه فهمیدم چه اشتباهی میکردم و چقدر مهم بودن تک تک اون معادلات و کاش اون زمانی که معادلات میخوندم درکی هم از کاربردش داشتم
این یک علته فقط .. و علتهای زیادی داره
===========
یه مقایسه کاملا بنظرم اشتباهی هست خودت رو با قدیمی ها مقایسه میکنی
جای طرف میگفت الان همه شدن لیسانس بی سواد .. در حالی که یه دیپلمه بیشتر بلده
من هم برگشتم به طرف گفتم تو داری یه فرد دیپلمه که 20 سال سابقه داره رو با یه لیسانسی که یک سال هم سابقه نداره مقایسه میکنی و این کاملا اشتباه هست
باید وقتی مقایسه صورت میگیره .. اون تجربه ها هم به مدرک اضافه کرد