نگاه شما: ایستگاه اتوبوس نجف آباد

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تصویر زیر مربوط به ایستگاه اتوبوس واحد شهرستان نجف آباد در اصلی‌ترین خیابان شهر یعنی خیابان شریعتی است، شهرداری در کمال آرامش کل پیاده رو را با ساخت ایستگاه اشغال کرده ولی اگر یک مغازه دار یک صندوق میوه در پیاده‌رو بگذارد گشت رفع سد معبر آن صندوق را می‌برد.



 

aminvo

عضو جدید
مال باباشه.میتونه.

قشنگ گفتی دوست عزیز


باز هم خدارا شکر که این طوری گرفته، در اطرف ما که مکان پر رفت و آمد هم هست ساختمانی را سالهاست که شهرداری دارد می سازد که تمام مواد ساختمانیش در پیاده روست. بعد هم که شکایت کردند میله زدند و با پلاستیک کلا دور پیاده رو بستند تا خیال مردم راحت شود و دو کارگر بیچاره که کلا ساختمان را می سازند دیگر فحش نخورند، البته جای خوشحالی دارد چون این دو کارگر در ساختمان سازی به خودکفایی رسیدند و دو نفره یک ساختمان 14 طبقه را می سازند. امیدوارم که روزی بتوان هنر این دو فرد را جهانی کرد و کل جهان از این دو کارگر افغان که در ایران کار می کنند الگو برداری کنند. البته این الگو برداری در سالهای پیش انجام شده و تلاش شده در مترو اصفهان پیاده سازی شود با این تفاوت که تعداد زیادی مهندس ناظر اضافه شده تا الگوی برداشته شده صحیح پیاده شود.

امان از دست شما آقا بهنام، ببین با یک ایستگاه اتوبوس ما را به کجا رساندی، به جایی که مترو نداشته را پز می دهند با کارت اتوبوس هم می توانید از آن استفاده کنید، البته خوب است دیگر، می توانید دچرخه بردارید و در تونل زیر زمینی بروید، حداقل دیگر خودرویی مزاحم شما نیست!!!
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
فکر کنم اون دو تا کارگر بتونن تو کناب گینس جایگاهی داشته باشن
 

shakibam

عضو جدید
کاربر ممتاز
خب این چه حرکتیه؟همون اول برنامه ریزی کنین که دیگه مجبور نشید گند بزنین تو پیاده رو و ادعا کنین که به مردم خدمت کردید.
 

havij139

عضو جدید
کاربر ممتاز
من فکر کردم واسه اینکه به قول خودشون ایستگاه قشنگ ساختن ولی آفتاب میاد تو و همه به جای اینکه داخل بشینن ,اومدن بیرون,این عکسو گذاشتید:دی

قضیه ی پیاده رو هم که دیگه جای خودش...
 

Similar threads

بالا