الهیمن رفتم شام درست کردم و برگشتم(آخه مامانم مریض شده)![]()
خوب میشه ایشاله عزیزم
..........
سودی جون ببخشید سرعتم کمه همه رو باهم جواب میدم.....مانتوهم میخری عزیز
الهیمن رفتم شام درست کردم و برگشتم(آخه مامانم مریض شده)![]()
خسته نباشی .آخی ایشالله خوب شه زودتر.من رفتم شام درست کردم و برگشتم(آخه مامانم مریض شده)![]()
آره بابا فقط یه بوتیکش خوشم اومد که اونم تو مایه های مانتویی بود که چند روز پیش خریدم.دقیقا مثل من که یه بار یه نفر بهم گفت برو گلدیس.خیلی بد بود![]()
خواهش میشه.نه بابا راحت باش منم وضع سرعتم بهتر نیست.آره حالا ضروری نیست بیشتر عشقی بود..........
سودی جون ببخشید سرعتم کمه همه رو باهم جواب میدم.....مانتوهم میخری عزیز
مرسی.خسته ام....سلام نازنین...خودت خوبی؟؟
داداشای خوفی باشید خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو....اره پ چی صحرای سینا![]()
نه هنوز عزیزمشما دو تا آخر یه بلایی سر هم میارین![]()
آره بابا بیخودی جا اشغال کرده.تیراژه تنوعش خیلی بیشتره همیشه اونجا میرم.
سلام نازنین حون.تو هم کار تکمیلت تمومید به سلامتی؟

سلام خانومییییی.salam
چرا ؟تو هم مثه آنا و سینا تمومش کن بره خیالت راحت شه دیگه.نه هنوز عزیزم![]()
سلام.salam
برو در پناه خدا آبجی نازی. ایشالا همه چیز به روال عادیش در میاد زودی.وای بچه ها کلافه شدم.دوباره باید برم این بار شام بدم به خانواده!دوستون دارم.بای![]()
سلام.
سلام خانومییییی.

نه داره فکر میکنه.چه بد اخلاقه... اییییشششش...
.....خیلی هم خوبهچه بد اخلاقه... اییییشششش...
راستی سیا هم که موضوع پروزتو انتخاب کردهچه بد اخلاقه... اییییشششش...
نه داره فکر میکنه.
.....خیلی هم خوبه![]()
راستی سیا هم که موضوع پروزتو انتخاب کرده![]()
ای بابا سینایی این چه قیافه ای؟تو به این خوش اخلاقی.
....اره سودی از پس پروزش بر میاد به نظرت ؟؟راستی سیا هم که موضوع پروزتو انتخاب کرده![]()

....انقدر هندونه زیر بغل سینا نذار سودیای بابا سینایی این چه قیافه ای؟تو به این خوش اخلاقی.
میسی!ای بابا سینایی این چه قیافه ای؟تو به این خوش اخلاقی.
من بالاخره با وکیلم میام سراغت!....اره سودی از پس پروزش بر میاد به نظرت ؟؟![]()
حیف که خوابم میاد! وگرنه.......انقدر هندونه زیر بغل سینا نذار سودی![]()
....ویدایی ابم تو یک جوی نمیره با صحراداداشای خوفی باشید خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

....چه وقت خوابه اخهمهندسین گل، دانشمندان آینده، شب همه تون بخیر! خوب بخوابیدو خوابای رنگی ببینید!![]()

انقدر اذیتش نکن. بیا قهر کرد رفت بخوابه.....انقدر هندونه زیر بغل سینا نذار سودی![]()
....عیب نداره من هستم که سودی نکنه من دوست نداریانقدر اذیتش نکن. بیا قهر کرد رفت بخوابه.![]()

شبت بخیر سینا جان خوب بخوابی.مهندسین گل، دانشمندان آینده، شب همه تون بخیر! خوب بخوابیدو خوابای رنگی ببینید!![]()
هر کی 4صبح بیدار شه یه ریز بیدار باشه.الان بیهوش میشه دیگه.....چه وقت خوابه اخه....خواب من سیاه سفیده
![]()
....ار ه همون ساعتی که من میخوابم سینا بیدار میشه پسشبت بخیر سینا جان خوب بخوابی.
هر کی 4صبح بیدار شه یه ریز بیدار باشه.الان بیهوش میشه دیگه.
نه تو هم خوبی مهربونی سیا. میدونی هر کدومتون نباشین جاتون خالیه.من دوس ندارم هیچکدومتون ناراحت باشین.....عیب نداره من هستم که سودی نکنه من دوست نداری![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |