منظورمو نگرفتی.من معدلم نسبتا خوب بود.این یعنی اینکه درسی رو که تدریس میشد خوب میخوندم.اما چه درسی تدریس میشد؟الان فکرشو میکنم خیلی اعصابم خرد میشه.مثلا موازنه فقط مقدمه و فصل اولش رو تدریس کردن.استادی که واسه مکانیک اورده بودن مقدماتش رو هم بلد نبود.بچه ها انقد دستش انداختن گذاشت رفت تا اخر ترم.اخه تو سراسری کجا اینطوریه؟

کم کم این سطح پایین علمی عادی میشه و همه عادت میکنن و در نتیجه بی سواد بار میان.اما تو سراسری استاد از دانشجو کار میکشه.و دانشجو به زحمت کشیدن عادت میکنه.خیلی خیلی کم پیش میاد که تو ازاد دانشجو شرایط رو درک کنه و خودش بره زحمت بکشه و کار کنه.
مصاحبه کرمانشاه بودم دیگه.مگه داداشت جای دیگه بود؟اونجا نه قبول نشدم.