jijal
عضو جدید
کسی نیست جواب من رو بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من هنوز باورم نمی شه همه ی رشته های یک دانشگاه ظرفیتش تکمیل شده باشه...
یعنی هیچکدومشون سراسری قبول نشدن ؟ یعنی نوبت ما که شده هیچکس انصراف نزده ه ه ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه می شه آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
