روبینا یکمشو بگو دیگهههههه.بچه ها اگه دوستای دیگه هم اومدن و این صفحه رفته بود بهشون خبر بدین
ممنونم![]()
روبینا یکمشو بگو دیگهههههه.بچه ها اگه دوستای دیگه هم اومدن و این صفحه رفته بود بهشون خبر بدین
ممنونم![]()
سلااااااام خوش اومدیسلاااااااااااااااام
آره.تازگیا ایران هم کاتالیست میزنه.اگه خدا کمک کنه ارشد برم تهران کاتالیست خودمو میسازم.آها خیلی خوبه. شنیدم تولید کاتالیست هم نیاز به تجهیزات زیادی نداره.باید دید تقاضا تو چیه.
شیرینی چی؟آره.تازگیا ایران هم کاتالیست میزنه.اگه خدا کمک کنه ارشد برم تهران کاتالیست خودمو میسازم.
راستی شیرینی کی میدین؟
دروووووووووود.سلاااااااااااااااام
ارشد دیگه.چه هیجانی دارین شما الآن.شیرینی چی؟

روبینا یکمشو بگو دیگهههههه.
حدس میزنم که یا خاله میشین یا عمه.پرسیده بودی در مورد خودمه
فقط این رو بگم ک نه.......
حالا باز بقیه حدس ها با شما![]()

آره حتما ازین هیجاناارشد دیگه.چه هیجانی دارین شما الآن.![]()
خب میگه در مورد خودم نیست اینکه در مورد خودش میشه عمه و خاله.حدس میزنم که یا خاله میشین یا عمه.![]()
مهرداد پرسیده بود راجع به ارشده؟پرسیده بودی در مورد خودمه
فقط این رو بگم ک نه.......
حالا باز بقیه حدس ها با شما![]()
حدس میزنم که یا خاله میشین یا عمه.![]()
ای وای چرا؟آره حتما ازین هیجانا![]()
الان ترم چندی؟ای وای چرا؟
نگران نباشین بابا.
من برای نتایج کنکور سراسری از ۸ صبح تا ۴ عصر پشت کامپیوتر بودم تا اومد.
هرچی صلاحه همون میشه.
میرم ۷.الان ترم چندی؟

یکی از بچه های باشگاه مزدوج شده؟من پارسال هم خاله شدم هم عمه
نه در مورد ارشد هم نیست
این سال آخر عین برق میگذره مخصوصا که کارای آدم بیشترم میشه اصلا نمیفهمی چه جوری میگذره.میرم ۷.![]()
مزدوج؟ چه باحال گفتیییییییییینیکی از بچه های باشگاه مزدوج شده؟![]()
آره واقعاً.بعضی وقتا که فکر میکنم که باید از فنی برم دپرس میشم.این سال آخر عین برق میگذره مخصوصا که کارای آدم بیشترم میشه اصلا نمیفهمی چه جوری میگذره.

مزدوج؟ چه باحال گفتیییییییییین![]()
آره همینه دیگه .آدم خیلی دلتنگ میشه ولی از طرفی بعد اینکه درست تموم شه بری یونی ببینی هم دوره ایات هم رفتن میبینی دیگه صفایی هم نداره.با اونا خوش میگذشتآره واقعاً.بعضی وقتا که فکر میکنم که باید از فنی برم دپرس میشم.![]()
هییییییییی روزگارآره همینه دیگه .آدم خیلی دلتنگ میشه ولی از طرفی بعد اینکه درست تموم شه بری یونی ببینی هم دوره ایات هم رفتن میبینی دیگه صفایی هم نداره.با اونا خوش میگذشت![]()


راستی گفتن منتظر خبرهای خوب باشیم ینی چندتا خبرههههههه؛)این روبینا ما رو تو توهم گذاشت رفت .عجبااااااا. میگم قضیه مزدوجیه؟
فعلا غصه ی چیزی که نیومده رو نخور . حالشو ببرهییییییییی روزگار
زنبیلو بردارو بیار![]()
چشمفعلا غصه ی چیزی که نیومده رو نخور . حالشو ببر![]()

فعلا که ما باید منتظر باشیم ببینیم چی میشهراستی گفتن منتظر خبرهای خوب باشیم ینی چندتا خبرههههههه؛)
به سلامت منم برم سالاد بپزم برای ناهار.خب من فعلا میرم .تا بعد![]()

| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |