گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

sevda66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلاااااااااااااااام
سلااااااام خوش اومدی
 

mehrdad.k.r

عضو جدید
کاربر ممتاز
آها خیلی خوبه. شنیدم تولید کاتالیست هم نیاز به تجهیزات زیادی نداره.باید دید تقاضا تو چیه.
آره.تازگیا ایران هم کاتالیست میزنه.اگه خدا کمک کنه ارشد برم تهران کاتالیست خودمو میسازم.
راستی شیرینی کی میدین؟
 

sevda66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آره واقعاً.بعضی وقتا که فکر میکنم که باید از فنی برم دپرس میشم.:cry:
آره همینه دیگه .آدم خیلی دلتنگ میشه ولی از طرفی بعد اینکه درست تموم شه بری یونی ببینی هم دوره ایات هم رفتن میبینی دیگه صفایی هم نداره.با اونا خوش میگذشت
 

sevda66

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
این روبینا ما رو تو توهم گذاشت رفت .عجبااااااا. میگم قضیه مزدوجیه؟
 

mehrdad.k.r

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره همینه دیگه .آدم خیلی دلتنگ میشه ولی از طرفی بعد اینکه درست تموم شه بری یونی ببینی هم دوره ایات هم رفتن میبینی دیگه صفایی هم نداره.با اونا خوش میگذشت
هییییییییی روزگار :(
زنبیلو بردارو بیار :)
 

(✿◠‿◠) Darya

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خبــــــــــــــر خبـــــــــــــــــــر



دوستان محترم مهندسی شیمی
منتظر یک خبر خیلی خیلــــــــــی خیلـــــــــــــی خوشحال کننده باشین
که تا ساعتی دیگر اعلام میگردد.



خود را آماده کنید که خبر بسیار مهمی پیش روست.



 
بالا