چه جالب!!!!نظر من و شما 180 درجه باهم فرق داره!!!!!چه تفاهمی!!!!!ببین آخه وقتی یکی از یه چیزی ناراحته اگه حرفشو مثله خودش ادامه بدی ناراحتتر میشه پس باید چیزی بهش گفت که هم مربوط باشه هم روحیش عوض شه.همدردی گاهی اوقات آدمو ناراحتتر میکنه.این نظر منه.




