شما ک از خود هستی عزیزماشااله چه کاریه..هنوز نیومدی شروع کردی.افرین..
مرسی خانمی.اومدم که چوب نخورماخه گفتم شاید مهمونا رو هم تنبیه کنید.
![]()
.......من خودم دیر اومد ترسیدم همه با چوب بریزن رو سرممنو انگار دارن صدا میزنن............بزار میگم ویدا ظرفارو که شست بیاد کمکت 2تایی با هم طی بکشید..............![]()
دلمون خوشه 1 مرد تو تالار داریمـــا!!!!!!!!!

