چطوری جو بدیم؟
مثلا بیایم شایعه راه بندازیم که امسال وزارت علوم اعلام کرده به خاطر تقلبات گسترده آزمون ارشد کنسل شده و باید دوباره برگزار بشه. خوبه؟![]()
چطوری جو بدیم؟
مثلا بیایم شایعه راه بندازیم که امسال وزارت علوم اعلام کرده به خاطر تقلبات گسترده آزمون ارشد کنسل شده و باید دوباره برگزار بشه. خوبه؟![]()
=
آره عزیزم..خب باید حساب ببریم دیگه...اینا نمیدونن که ما تو نت کار بدی نمیکنیم..هرچی بگیم که گوش نمیدن...از آشنایی با شما خوشبختم..از اینکه یکی مثل موقعیت من پیدا شده..
![]()
سلام مامان بزرگ خیر خودم..مرسی..خوبی عزیز؟
میسی عزیزم.خانمی از خودته..مامان بزرگ از من کوچیکترهیعنی من هلاک این حساب بردنتم به خدا. بس که خانمی.
قربونت برم نوه عزیزم. شکر خدا. نفسی هست.
چه خبرا؟ آدینه خوش گذشته؟ :دی
خانوم ها و اقایون کنکوری بیان این چند روزه باقیمانده یکم جو بدیم خوش میگذره تا جواب ها بیاد![]()

به سلام داداش مجهول..خوبی داداش؟لیدیز اند جنتلمن
سلامی گرم به شما عزیزان
به سلام داداش مجهول..خوبی داداش؟
میسی عزیزم.خانمی از خودته..مامان بزرگ از من کوچیکترهخدارو شکر که خوبی...سلامتی مامان بزرگ..راستی شما موقعیت منو نداری؟
. ولی چه میشه کرد. زندگی این روزا حداقل 70-80 درصدش کامپیوتر و اینترنته. من که امسال حتی کتابای نمایشگاهو هم آنلاین خریدم. حتی زحمت ندادم تشریف ببرم ببینم 
ooooooooooooooooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oooooooooooooooooooooooooooo
جوش کافی بود؟
ما که ترکوندیم کنکور رو![]()
میسی..خوبم..بد نیست..داداشم اومده بود خونهسلام آبجی سارا
مرسی خوبم
تو خوبی؟خوش میگذره؟دیشب کجا غیب شدی یهو!!!![]()

:دی
نه والا من ندارم. البته خوانواده مدام پیش بینی میکنن که بالاخره من یه روز پای کامپیوتر نابینا میشم. ولی چه میشه کرد. زندگی این روزا حداقل 70-80 درصدش کامپیوتر و اینترنته. من که امسال حتی کتابای نمایشگاهو هم آنلاین خریدم. حتی زحمت ندادم تشریف ببرم ببینم
سلام علیکم.
به نظر میاد کنکور مارو ترکونده نه ما کنکورو با این وضعیت جو سازی تو.
میسی..خوبم..بد نیست..داداشم اومده بود خونه![]()
خب بگو داریم با بچه ها تو باشگاه کار فرهنگی انجام میدیم قتل که نکردیم
داداش نداری؟آره آدم تنبل میشه..:دی
نه والا من ندارم. البته خوانواده مدام پیش بینی میکنن که بالاخره من یه روز پای کامپیوتر نابینا میشم. ولی چه میشه کرد. زندگی این روزا حداقل 70-80 درصدش کامپیوتر و اینترنته. من که امسال حتی کتابای نمایشگاهو هم آنلاین خریدم. حتی زحمت ندادم تشریف ببرم ببینم
سلام علیکم.
به نظر میاد کنکور مارو ترکونده نه ما کنکورو با این وضعیت جو سازی تو.

خب اون این چیزا سرش نمیشه...خب داداشه دیگه...خوشش نمیادداداشت که میاد زود فلنگ رو میبندی دیگهخب بگو داریم با بچه ها تو باشگاه کار فرهنگی انجام میدیم قتل که نکردیم
![]()

توام کنکور دادی مگه؟ میانگینت چنده؟
داداش نداری؟آره آدم تنبل میشه..![]()
نه. البته اشتباه کردم. مخصوصا دانشگاه آزادو. میدونی چرا؟ اینو از من داشته باشید اگه ایران نمیخواید بمونید اصلا دانشکاه سراسری نباید درس بخونید. چون معدلو وحشتناک میارن پایین و هوش خارجی ها هم فکر کنم خیلی ی ی پایین هست چون نمیفهمن کسی که دانشگاه سراسری معدلش 16 هست شاید خیلی بی خود بهش نمره کم داده باشن. و فقط نگاه معدل میکنن. من که اگه کارم نشه میرم پیام نور یا مجازی یا بین الملل باور کن صد شرف داره.
والا تو خونه کسی به من خیلی ایراد نمیگیره. نمیدونم چرا؟ رفتم تو فکر..![]()
من که خیلی تنبل شدم.........
سرکار خانوم نگار .......... 1000 مین پست شما و 5 ستاره شدن شما را تبریک عرض نموده از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی داریم![]()
خیلی ممنون. شاد شدم. بالاخره ارتقا یافتم. 
از منم ایراد نمیگیرن..خب برادر این جذبه رو نداشته باشه که هیچی..نه. البته اشتباه کردم. مخصوصا دانشگاه آزادو. میدونی چرا؟ اینو از من داشته باشید اگه ایران نمیخواید بمونید اصلا دانشکاه سراسری نباید درس بخونید. چون معدلو وحشتناک میارن پایین و هوش خارجی ها هم فکر کنم خیلی ی ی پایین هست چون نمیفهمن کسی که دانشگاه سراسری معدلش 16 هست شاید خیلی بی خود بهش نمره کم داده باشن. و فقط نگاه معدل میکنن. من که اگه کارم نشه میرم پیام نور یا مجازی یا بین الملل باور کن صد شرف داره.
والا تو خونه کسی به من خیلی ایراد نمیگیره. نمیدونم چرا؟ رفتم تو فکر..![]()
من که خیلی تنبل شدم.........

چقد ذوق کرد مامان بزرگ جونم..پس من دیگه کلاهمو میندازم هوا با2500و خورده ای پستخیلی ممنون. شاد شدم. بالاخره ارتقا یافتم.
جاداره که تشکر کنم از تمام شما دوستان عزیزم که توی این راه همیشه حامی من بودید. و در سختترین لحظات چهار ستاره ای بودن من مثل صخره ایستادگی کردید.خیلی ممنون![]()
مثل اینکه خودتم بدت نمیاد..مگه زمان قلقلک میرزاست آخهاز منم ایراد نمیگیرن..خب برادر این جذبه رو نداشته باشه که هیچی..![]()
از منم ایراد نمیگیرن..خب برادر این جذبه رو نداشته باشه که هیچی..![]()
خوش به حال داداش شماست به خدا. من که دوستام که برادرای اینطوری دارن همیشه درحال کاشت بادمجان زیر چشم بدبخت هستن.
چقد ذوق کرد مامان بزرگ جونم..پس من دیگه کلاهمو میندازم هوا با2500و خورده ای پست![]()
خب اون تعصب داره رو این مسائل..انقد زمونه بد شده که...حساب کن اون بیاد پیشم بشینه ببینه من دارم بابچه ها حرف میزنم خب به غیرتش برمیخوره دیگه....اخلاقش اینطوریه..اگه شما باشی ناراحت نمیشی؟مثل اینکه خودتم بدت نمیاد..مگه زمان قلقلک میرزاست آخه
جذبه باید روی مسائل دیگه ای باشه نه همچین چیزایی
اون اهل کتک زدن نیست..از اینکه اینطوریه ناراحت نیستم..خوش به حال داداش شماست به خدا. من که دوستام که برادرای اینطوری دارن همیشه درحال کاشت بادمجان زیر چشم بدبخت هستن.
تا حالا ارتقا نیابیده بودم فکر کنم :دی
سلام به همهسهیلا سریع و فوری بیا جواب بده......دیشب چرا نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نشد که بیاماون اهل کتک زدن نیست..از اینکه اینطوریه ناراحت نیستم..

سلام به همه
به قول شهرام خیییییلی دوستون دارم خییییییلی باحالید کل 40 صفحه رو خوندمکلی خندیدم(الان حامد میگه مگه اومده بودی سیرک؟
)
شهرام خان هم که به سلامتی اومده نیست که سلام عرض کنیم
مامان بزرگبه خدا دیشب خونه نبودم امروزم از 8 تا 1 کلاس داشتمنشد که بیام
سهیلا جونم. سلام. تمام 40 تارو خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باریکلا
جات خیلی خالی بود.
چه خبرا؟ خوبی؟ کلاس اونم جمعه؟

اونم یه استاد
آره دیگه فضولی امان نداد
فدات عزیزم
آره این استادمون نرسیده درسو به حد نصاب برسونه 3تا جمعه از 8 صبح فوق گداشته واسه موازنه و استاتیکاونم یه استاد
![]()
اوکی گرفتم چی میگی..مرسی عزیزم..خانمی از خودته..لطف داری..ولی فکر نکنم از همسرم اینطوری حساب ببرمنه سارا. دقت نکردی.
دوستای من زیر چشم برادراشون بادمجان میکارند..
همیشه میگن ما زیر بار نمیریمو از این حرفا.
به خاطر همینه میگم که هلاک اون خانومیتم عزیزم.
به قول داداش شهرام که میگه( امیدوارم اینطور که از داداشت حساب میبری از همسرتم حساب ببری)حالا کو گوش شنوا..مگه میشه دوستایی مثل شماها رو داشته باشم بهتون سر نزنم؟

آخی. آره درک میکنم دیدن چهره یه استاد اونم این همه ساعت چقدر سخته.
من فارغ التحصیل شدمو حکمت این استاتیکو برای مهندسی شیمی نفهمیدم!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم درس مشترک همه رشته ای مهندسی باشه
)| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |