mahz
کاربر حرفه ای
ایسیدیم دیم اوباما ده ترکدی
آخ دئدین (آخ گفتی)
شب خوش
دئییرم یعنی صرفی اشتباه سرف یازیبسان.
اونه دیمدم
ایسیدیم دیم اوباما ده ترکدی
آخ دئدین (آخ گفتی)
شب خوش
دئییرم یعنی صرفی اشتباه سرف یازیبسان.
به جون خودم اگه میدونستم ناراحت میشی عمرا نمیپرسیدم. انشالله که قبول شی. خدایی مردمو بد سرکار گذاشتن.
از فاجعه هم بدتره
واقعا واسم جالب بود
فکر نمی کردم اینقدر بیچاره باشیم
فاجعه چرا عزیز من، آدم میره جایی که براش ارزش قائل باشن، نه اینکه واسه یه استخدام کوفتی هزار بار بابا ننه ات رو بیارن جلوی چشمت.از فاجعه هم بدتره
واقعا واسم جالب بود
فکر نمی کردم اینقدر بیچاره باشیم
زنده باشی مادر بزرگشونااا
به به........میگم شما یه سری کلاس برگزار کنید......من که حتما شرکت میکنم.........شما که شیخو هم دیگه درس میدی........:دی
یاخچی دئمه دین اوندا ایکیمیزی ده اوتورر دیلر ائشیه.ایسیدیم دیم اوباما ده ترکدی
اونه دیمدم
نه بابا سالار شرمنده دعوات کردمولی حتی یاداوریشم هم برام سخته.
توکل به خدا.
خدای ما هم بزرگه.
................................................
می گم مادر بزرگ شما اقدام کردی واسه پریدن یه نه؟
شیراز کجا بوده من ملایریم
اگه شیراز بودم چه غمی داشتم میرم سر قبر خواجه شیراز فال حافظ می فروختم اصلا هم غصه بیکاری رو نمی خوردم
بله ه ه ه ................... حتما برید.....شمارو به عنوان استاد میگیرن نه دانشجو..باور کنبله همینه
یکی از دوستان رفتند اکسفورد از اونجا تعریف میکرد
منم بتونم میرم
البته جزئ نفرات اخر کنکور
مگه وکیل الرعایا شیرازی نبوده؟ :دی....اشکال نداره...ملایر نونوایی میزنیم.....البته نون سنگکا....باشه؟نه بابا سالار شرمنده دعوات کردمولی حتی یاداوریشم هم برام سخته.
توکل به خدا.
خدای ما هم بزرگه.
................................................
می گم مادر بزرگ شما اقدام کردی واسه پریدن یه نه؟
شیراز کجا بوده من ملایریم
اگه شیراز بودم چه غمی داشتم میرم سر قبر خواجه شیراز فال حافظ می فروختم اصلا هم غصه بیکاری رو نمی خوردم
فاجعه چرا عزیز من، آدم میره جایی که براش ارزش قائل باشن، نه اینکه واسه یه استخدام کوفتی هزار بار بابا ننه ات رو بیارن جلوی چشمت.
زنده باشی مادر بزرگشون
مگه شما بند رو درک کنید
یک بار داشتم بریا یکی از دوستان فواید تقلب رو توضیح میدادم استاد شنید
مجبور شدم سیبیل استاد رو چرب کنم تا بشینم سر جلسها
ون یه گوشه که تا40متر کسی نبود
میفهمم چی میگی. پنجاه و نهی هستی؟نه بابا سالار شرمنده دعوات کردمولی حتی یاداوریشم هم برام سخته.
توکل به خدا.
خدای ما هم بزرگه.
................................................
می گم مادر بزرگ شما اقدام کردی واسه پریدن یه نه؟
شیراز کجا بوده من ملایریم
اگه شیراز بودم چه غمی داشتم میرم سر قبر خواجه شیراز فال حافظ می فروختم اصلا هم غصه بیکاری رو نمی خوردم
واسه رفتن که اشک نمیریزن. خوش به حالتون میرید هم یه کشور دیگه رو میبینید هم پخته تر میشید هم دنیای پیشرفته تری رو میبینید. کاش قسمت مام بشه موقعیتش پیش بیاد یه لحظه هم نمیمونم.شهرام دست رو دلم نذار که خونه..............باید
زندگی منو ببینی به خدا........یا دارم اشک میریزم که اگه کارای رفتنم درست نشه اینجا چه خاکی به سرم بریزم.....از یه طرف اشک میریزم اگه کارم درست بشه چطوری برم یه مملکت دیگه بدون خوانوادم.....اصلا ولش کن...........وضعیته ما داریم به خدا...............
اون پسره آخریه طفلی معلوم نیست چرا وضعیتش اینطوری شده....گناه دارن به خدا.....نخبه هستن
اقا شهرام نذار بگم پدر بازاری هستندو پول تو جیبت رو همین الا 500000 میخرم
شکسنت نفسی نفر مایید
بله ه ه ه ................... حتما برید.....شمارو به عنوان استاد میگیرن نه دانشجو..باور کن
مگه وکیل الرعایا شیرازی نبوده؟ :دی....اشکال نداره...ملایر نونوایی میزنیم.....البته نون سنگکا....باشه؟
والا ما خیلی وقته برای پریدن اقدام کردیم.....50 درصد قضیه که رضایت من بوده حله ..مونده 50 درصد اون دانشگاها که هنوز.....:دی
بیشتر از فاجعه منظور اون اوین بود....و مملکتی که این همه مغزو از دست میده.......
پیر شی احسانشون.....مگر شما یه کم از این فلسفه های نون و آب دار یادمون بدی.............
شهرام دست رو دلم نذار که خونه..............باید
زندگی منو ببینی به خدا........یا دارم اشک میریزم که اگه کارای رفتنم درست نشه اینجا چه خاکی به سرم بریزم.....از یه طرف اشک میریزم اگه کارم درست بشه چطوری برم یه مملکت دیگه بدون خوانوادم.....اصلا ولش کن...........وضعیته ما داریم به خدا...............
اون پسره آخریه طفلی معلوم نیست چرا وضعیتش اینطوری شده....گناه دارن به خدا.....نخبه هستن
بله ه ه ه ................... حتما برید.....شمارو به عنوان استاد میگیرن نه دانشجو..باور کن
مگه وکیل الرعایا شیرازی نبوده؟ :دی....اشکال نداره...ملایر نونوایی میزنیم.....البته نون سنگکا....باشه؟
والا ما خیلی وقته برای پریدن اقدام کردیم.....50 درصد قضیه که رضایت من بوده حله ..مونده 50 درصد اون دانشگاها که هنوز.....:دی
بیشتر از فاجعه منظور اون اوین بود....و مملکتی که این همه مغزو از دست میده.......
پیر شی احسانشون.....مگر شما یه کم از این فلسفه های نون و آب دار یادمون بدی.............
میفهمم چی میگی. پنجاه و نهی هستی؟
من فکر کردم خود شیراز زندگی میکنی.
واسه رفتن که اشک نمیریزن. خوش به حالتون میرید هم یه کشور دیگه رو میبینید هم پخته تر میشید هم دنیای پیشرفته تری رو میبینید. کاش قسمت مام بشه موقعیتش پیش بیاد یه لحظه هم نمیمونم.
شما الان تافل داری؟
بازاری کجا بوده دل خوشی داری هااااااااااااااااا
بازاری بود اینقدر واسه کاری که 2000 کیلومتر دور از خانواده باشه له له میزدم
می رفتم دم حجره می نشستم با دمم گردو می شکستم.
پدرمم یه لیسانس که مثه بقیه تحصیلکرده های مملکت حقش ضایع شده و از این همه ثروت و حق مملکت یه معلمی با یه حقوق بخور نمیر عایدش شده
ای بابا، یه قضیه ای بود راجع به اوباما، تو این یه مورد از ترجمه معافم کنید.به خدا اگه دستم میرسید بهتون...............با هم میگن....قهقه
هم میزنن.... ترجمه لطفا.....احسانشون ایندفه وظیفه شماست......

فیفا دیممبه خدا اگه دستم میرسید بهتون...............با هم میگن....قهقه
هم میزنن.... ترجمه لطفا.....احسانشون ایندفه وظیفه شماست......
جسارتا کلاس رفتید؟ الان یعنی فول فولید؟ه ی ی ی ....گفتنش راحتتره به خدا.... خانواده....دوری....... بی خیال.....بلی مدرک زبان داریم از نوع آیلتس
ه ی ی ی نگو شهرام......نگو.........
بازاری کجا بوده دل خوشی داری هااااااااااااااااا
بازاری بود اینقدر واسه کاری که 2000 کیلومتر دور از خانواده باشه له له میزدم
می رفتم دم حجره می نشستم با دمم گردو می شکستم.
پدرمم یه لیسانس که مثه بقیه تحصیلکرده های مملکت حقش ضایع شده و از این همه ثروت و حق مملکت یه معلمی با یه حقوق بخور نمیر عایدش شده
فکر کردم 59 به خاطر اسمت. ماشالله چقدر اسرار آمیزه. تا دور همیم بگو بینیم قضیه چی بوده.بذار من این نصفه شبی یکی دوتا واقعیت رو رونمایی کنم که البته اکثرا میدونن وباز تکرار میکنم
اولا زادگاه وکیل الرعایا ملایره و نه شیراز شیاز پایتخت حکومتش بوده وگرنه کریم خان ملایری بوده
ثانیا اینقدم پیر نیستم 59 ای نیستم 64 ام
چه خبره اگه 59 بودم و بیکار که تا حالا هفت کفن پوسونده بودم.
این عدد هم یه چیز دیگست
یوخ بی خیال اول.فیفا دیمم
ه ی ی ی ....گفتنش راحتتره به خدا.... خانواده....دوری....... بی خیال.....بلی مدرک زبان داریم از نوع آیلتس
ه ی ی ی نگو شهرام......نگو.........

والله بقاپ داداشاقا شهرام ناراحت نباش
هر کسی تو زندگیش فرست پیشرفت و ترقی رو پیدا میکنه
پدر من و شما نتونستن از این موقعیت استفاده کنند
من و شما باید عبرت بگیریم
و اماده براشیم برای قاپیدن فرصت ها
درست میشه پسر
چشم حتما.....لطفا نام مرا بنویسید......حتما شرکت میکنم.........قول میدم..............به خدا شما با همکاری شیخ یه دانشگاه بزنیدما هر چی داریم از دوستان گل تو این باشگاه داریم
شما طالب نشدی ترکی یاد بگیری
کلاس تشکیل نمیشه با این نفراتهاااااااااااااااا
بیخیال غصه خوردن نداره بگو هر چه از دوست اید خوش اید
از خدا بخواه هر چی به صلاحته همونو بذاره پیش پات.
حتما راز خوشبخت شدن تو هم خارج رفتن نیست.البته خدا میدونه شاید نباشه.
پس از خا بخواه هر چی صلاحته بذاره پیش پات. و به ارزوهات برسی.
نگار خانوم خدای ما جوونها هم بزرگه
تهران درس خوندن
میگفت اینجا برای گرفتن یه ماده شیمیایی
باید 1000 نفر رو ببینی و 1000 تا امضا بگیری
میگه اونجا فقط کافیه بگی چقدر میخوای 2 برابرش رو فراهم میکنند
اقا شهرام ناراحت نباش
هر کسی تو زندگیش فرست پیشرفت و ترقی رو پیدا میکنه
پدر من و شما نتونستن از این موقعیت استفاده کنند
من و شما باید عبرت بگیریم
و اماده براشیم برای قاپیدن فرصت ها
درست میشه پسر

بذار من این نصفه شبی یکی دوتا واقعیت رو رونمایی کنم که البته اکثرا میدونن وباز تکرار میکنم
اولا زادگاه وکیل الرعایا ملایره و نه شیراز شیاز پایتخت حکومتش بوده وگرنه کریم خان ملایری بوده
ثانیا اینقدم پیر نیستم 59 ای نیستم 64 ام
چه خبره اگه 59 بودم و بیکار که تا حالا هفت کفن پوسونده بودم.
این عدد هم یه چیز دیگست

بچشمفکر کردم 59 به خاطر اسمت. ماشالله چقدر اسرار آمیزه. تا دور همیم بگو بینیم قضیه چی بوده.
یوخ بی خیال اول.

والله بقاپ داداش

| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |