#& طرفداران بارسلونا &#

Shahab

مدیر تالار عکس
مدیر تالار
کاربر ممتاز
بازیکنان بارسا قبل از بازی با سویا با لباسهایی که در مورد حمایت و پشتیبانی از ابیدال بود وارد زمین شدند.


 

Shahab

مدیر تالار عکس
مدیر تالار
کاربر ممتاز
پلاکارد یکی از هواداران مسی در ورزشگاه نوکمپ :


Messi, I didn't believe in God, until I got to know you

مسی ، من به خدا باور نداشتم ، تا اینکه تو رو شناختم
 

حامدیا

اخراجی موقت
بنده حامدیا با.... سال سن طرفدار بارسا:surprised: البته اول آلومنیوم هرمزگان ...لیگ برتری هم شد دیگه دو آتیشه . و بازیکن مورد علاقه هم ژاوی هست حیونی قول داده بیات آلومنیوم هرمزگان مردی ژاوی
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir

110 سال پیش، روزی به یاد ماندنی در تاریخ باشگاه می باشد. در تاریخ 23 مارس 1902 بارسا با پیروزی قاطعانه 15-0 برابر اف سی کاتالا، موفق به کسب جام کوپا ماسایا شد. این اولین جامی بود که باشگاه در تاریخ خود کسب کرده است.

جام کاتالونیا در ابتدا کوپا ماسایا نام داشت. ایده ساخت این جام را آلفونس ماسایا رئیس باشگاه هیسپانیا ارائه داد. او در تاریخ 16 دسامبر 1900 اعلام کرد که قصد دارد این رقابت را برای باشگاه های کاتالانی ایجاد کند و هر تیمی موفق شود سه بار قهرمان این جام شود می تواند جام این رقابت را برای همیشه پیش خودش نگه دارد. بین ماه های ژانویه و آوریل سال 1901 این رقابت برگزار شد که تیم هیسپانیا قهرمان شد و بارسلونا رتبه دوم را کسب کرد.


اما بارسا موفق شد در دوره دوم کوپا ماسایا به قهرمانی برسد (1902/1901). تیم هر 8 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و 60 گل زد و تنها دو گل دریافت کرد. در بازی فینال که در تاریخ 23 مارس 1902 برگزار شد، بارسلونا موفق شد تیم کاتالا رو با نتیجه 15-0 در هم بکوبد. ترکیب تیم در آن دیدار به این ترتیب بود: ریگ، ویتی، اسمارت، والدز، تراداس، مارین، پارسون، استینبرگ، گمپر، لاک و کوایرانته. گل های بارسا را در این دیدار این بازیکنان به ثمر رساندند: استینبرگ (6 بار)، گمپر (3 بار)، لاک (3 بار)، پارسون ( 2 بار) و کوایرانته. جالب است برخی از مردم به وجود داشتن کاپ قهرمانی شک داشتند، برای از بین بردن این ابهام، کاپ را در حضور عموم نمایش دادند.

عمر کوتاه تورنومنت

در فصل 1902/03 بارسلونا به دلیل اینکه اعلام ناعادلانه مردودی پیروزی برابر هیسپانیا، از تورنومنت کنار رفت. دلیل این کار رعایت نکردن تعداد بازیکنان برای قرارگیری در ترکیب رسمی بود، که البته صحت نداشت. جذابیت این رقابت ها به خاطر نبود بارسلونا از بین رفته بود و در نهایت اسپانیول قهرمان این رقابت شد. این بود که بارسلونا در سال 1903 تصمیم به ساختن جام کوپا بارسلونا کرد، بارسا در آن رقابت موفق به کسب 12 برد و دو تساوی شد.

کوپا ماسایا از بین رفت و در فصل 1904-1903 رقابت های قهرمانی کاتالونیا ساخته شد، اما اینکه کاپ قهرمانی ماسایا را به کدام قهرمان تحویل بدهند تبدیل به یک مشکل شده بود. هیسپانیا دیگر وجود نداشت و بارسا و اسپانیول می توانستند توافقات لازم را انجام دهند، در نهایت تصمیم گرفته شد که جام را در آن سال به اسپانیول بدهند. سال ها بعد، در سال 2001، اسپانیول جام را برای ساخت نسخه دیگری از آن به بارسلونا سپرد و این جام تنها نسخه ای ست که در موزه به نمایش گذاشته شده است.
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: علی شکرانه / FCBarcelona.ir

بارسا تنها دو گل نیاز دارد تا به تعداد گل زده اش در فصل قبل برسد و در صورت به ثمر رساند 8 گل تیم به بهترین رکورد خود در به ثمر رساندن گل در یک فصل در زمان هدایت گواردیولا می رسد.

مسی با 54 گل بهترین گلزن تیم است، این بازیکن آرژانتینی به طور میانگین در تمام بازی هایی که در مسابقه بوده است گلزنی کرده است.


اگرچه هنوز دو ماه به پایان این فصل باقی مانده است، بارسای گواردیولا به رکورد های سابق خود بسیار نزدیک شده است. در این سه شنبه، بارسا با پنج گلی که مقابل خرانادا به ثمر رساند تعداد گل های زده در بازی های رسمی این فصل را به 150 رساند. فردی که آخرین گل تیم تا به حال را به ثمر رسانده است لئو مسی می باشد. هت تریک بازیکن آرژانتینی موجب شد تا وی در آن شب بزرگ رکورد سزار را بشکند.

گواردیولا، سرعت شکستن رکورد

تیم به شکستن رکورد میزان گلزنی در یک فصل تحت هدایت گواردیولا بسیار نزدیک شده است. در واقع آن ها برای رسیدن به رکورد فصل گذشته شان نیاز به زدن تنها دو گل داردند (152) و همچنین در آستانه شکستن بهترین رکوردشان که در سال اول گواردیولا بود می باشند (158). تیم حداقل 13 بازی دیگر در این فصل خواهد داشت، 10 بازی در لالیگا، یک بازی در فینال جام حذفی و دو بازی در یک چهارم لیگ قهرمانان.

مسی، برترین گلزن

مسی با 54 گل بهترین گلزن تیم است. در این فصل بازیکن آرژانتینی به سرعت فوق العاده ای گلزنی می کند و از تعداد گل هایش در فصل پیش که 53 گل بود پیشی گرفته است. مسی در حال حاضر بهترین گلزن لالیگا (پیچیچی) با 34 گل است و همچنین با 12 گل آقای گل لیگ قهرمانان نیز هست. او هر رکوردی که در مقابلش باشد را می شکند. بعد از مسی بهترین گلزن تیم سسک می باشد. او در اولین فصل حضورش در تیم اول بارسا 15 گل به ثمر رسانده است. سومین گلزن برتر تیم ژاوی با 14 گل است. این بهترین آمار گلزنی کاپیتان دوم بارسا از سال 1998 که وارد تیم اصلی شد در یک فصل است.

از 100 تا 150 در 18 مسابقه

در 9 ژانویه امسال سسک فابرگاس صدمین گل فصل بارسلونا را به ثمر رساند. او این گل را در کورلا ال پارت و در دربی کاتالونیا زد. بارسا بعد از آن بازی در 18 بازی که انجام داد (11 بازی در لیگ، 5 بازی در جام حذفی و 2 بازی در لیک قهرمانان) شمار گل هایش را به 150 رساند.

البته در بازی با مایورکا 2 گل زد حالا نمی دونم این 2گل حساب کردن یا نه!!
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir

در هر دو مورد، گزارش داور مسابقه برای این دو کارت به این شرح است: «استفاده بازیکنان از آرنج».

روز دوشنبه، باشگاه بارسلونا درخواستی را مبنی بر تجدید نظر کارت هایی که در دقایق 57 و 88 بازی به تیاگو و پویول در بازی مایورکا نشان داده شده بود، به کمیته داوران لالیگا ارائه داشت.


در هر دو مورد، داور مسابقه، آیزا گامز، گزارش خود را چنین نوشته بود: «استفاده بازیکنان از دست خود باعث از بین رفتن شانس گلزنی حریف شد». کارت زرد تیاگو نیز دومین کارت او در این مسابقه بود که منجر به اخراج او از زمین بازی شد.
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
نام آفلای در جمع مسافرین به میلان

نام آفلای در جمع مسافرین به میلان

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سمیرا محمدی / FCBarcelona.ir

بعد از شش ماه دوری از میادین، بازیکن هلندی بلاخره با پشت سر گذاشتن مصدومیت خود، برای بازی چهارشنبه شب به تیم ملحق شد. آلوز و اویر نیز روز شنبه به تیم پیوستند. تیم روز دوشنبه به تمرین مشغول بود و سه شنبه نیز عازم ایتالیا خواهد بود.

با وجود اینکه آفلای هنوز تائیدیه کامل پزشکی را بعد از شش ماه مصدومیت دریافت نکرده است، اما نامش در بین بازیکنان قرار گرفته است. او از زمان پیوستنش به تیم اول از درد زانو رنج برده است. بارسا با همراهی 21 بازیکن، صبح سه شنبه به میلان سفر خواهد کرد؛ 19 بازیکنی که برای بازی مایورکا نیز حضور داشتند بعلاوه آلوز که مصدومیتش بهبود یافته است و دروازبان تیم ب، اویر. اما بارترا در این جمع حضور ندارد.


اسامی بازیکنان حاضر در لیست به این شرح است: والدس، پینتو، آلوز، پیکه، فابرگاس، پویول، ژاوی، اینیستا، الکسیس، مسی، تیاگو، ماسکرانو، کیتا، سرجیو بوسکتس، پدرو، آفلای و کوئنکا که همگی از اعضای تیم اصلی هستند به همراه مونیسا، مونتویا، اویر و کریستین تیو.

تمرین در سیوتات اسپورتیوا

تمامی اعضای تیم به جز اویر، صبح دوشنبه در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند؛ در حالیکه آبیدال انفرادی و آدریانو نیز جداگانه در سالن تمرین می کردند.

جلسه تمرینی آینده، ساعت 19 عصر سه شنبه در سن سیرو خواهد بود.
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
آخه این انصاف رئال......با یه تیم گمنام نمیدونم چی بازی داشته باشه بعد بارسلونا با میلان...بازی داشته باشه بعد بگن بارسا هم به فینال رسید و رئال هم اصلا از کجا معلوم بارسا به فینال...البته خدا نکنه به فینال نرسه نه اصلا انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
!!!!

!!!!

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: الیکا چلانگری / FCBarcelona.ir

بارسلونا هفته ای پر مشغله را با دو بازی بسیار جذاب پیش رو دارد. بازی روز چهارشنبه لیگ قهرمانان در ایتالیا مقابل میلان و پس از آن در روز شنبه بازی لالیگا در نیوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو.

با رسیدن به اواخر ماه مارس، تیم پپ گواردیولا دو بازی بزرگ پیش رو خواهد داشت. پس از پیروزی روز یکشنبه در مایورکا، بازیکنان صبح روز گذشته در سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند. آن ها امروز، سه شنبه، به میلان پرواز خواهند کرد و عصر امروز در ساعت 19:00 در جوزپه مئاتزا تمرین خواهند کرد.


روز چهارشنبه در ساعت 20:45 (به وقت محلی) میلان و بارسا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با یکدیگر دیدار خواهند کرد که بارسا برای دهمین برد خود تلاش می کند.

تا جمعه در میلان

پیش از بازگشت صبح روز جمعه برای تمرین ساعت 13:00 در نیوکمپ، بازکنان تا روز پنج شنبه در ایتالیا خواهند ماند و ظهر آن روز در سنترو اسپورتیو فاچتی واقع در حوالی میلان تمرین خواهند کرد.

بازی مقابل بیلبائو در روز شنبه

روز شنبه ساعت 12:30 آخرین تمرین بازیکنان پیش از رویارویی با اتلتیک بیلبائو -در ساعت 10 شب- در نیوکمپ انجام خواهد گرفت. فردای آن روز تیم شروع به آماده سازی در سیوتات اسپورتیوا خوان گمپر برای بازی برگشت روز سه شنبه مقابل میلان خواهد کرد.
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
منبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: حامد رنجبر / FCBarcelona.ir

ستاره بین المللی آرژانتینی به شکستن رکوردها ادامه می دهد. او این بار رکورد 34 گل باشگاه در یک فصل لالیگا را که از فصل 1996/97 دردست رونالدو، مهاجم برزیلی بوده است را شکست. او درحال حاضر 35 گل به ثمر رسانده و با فیلیپ کوکو -که رکورد 205 بازی برای بارسا را دارد- برابری می کند.

یک بار دیگر ثابت شد که مسی یک بازیکن تعیین کننده است. او در بازی شنبه شب مقابل مایورکا موفق به گلزنی شد و همین امر سبب شد بارسا در مسیر پیروزی قرار گیرد. گلی که سبب شد او 35 مین گل خود در لالیگا را در پرونده خود ثبت کند، رکورد جدیدی را برای باشگاه در تعداد گل های به ثمر رسیده در یک فصل برجای گذاشت. از فصل 2009/10 او در رکورد 34 گل با مهاجم برزیلی، رونالدو مشترک بود.


بهترین گلزن لیگ در حال حاضر از جایگاه ویژه خود لذت می برد. او در هشت بازی متوالی خود برای بارسا موفق به گلزنی شده است، از جمله 5 گل در لیگ, او به طور کلی 18 گل درآن دوره به ثمر رسانده است. او تاکنون 55 گل چشمگیر و موثر در این فصل به ثمر رسانده است.

نزدیک شدن به رکورد کوکو

مسی 205 مین بازی خود را در لیگ مقابل مایورکا انجام داد، در نتیجه به عنوان یک بازیکن خارجی با رکورد فیلیپ کوکو به عنوان کسی که بیشترین بازی را برای بارسا انجام داده است برابری کرد. بنظر می رسد که او می خواهد در بازی بعد مقابل اتلتیکو مادرید، از رکوردی که قبلا در دست سرمربی سابق هلندی، فرانک رایکارد، بوده است پیشی بگیرد. هواداران ممکن است به یاد بیاورند که در ماه دسامبر گذشته، مسی به عنوان یک بازیکن خارجی که بیشترین رکوردها را برای بارسا بدست آورده است، ابتدا با رکورد کوکو برابری کرد و سپس از او پیشی گرفت.

سه شنبه هفته قبل او توانست رکورد بلند مدت گلزنی در باشگاه که قبلا در دست سزار رودریگز بود را با هتریک ارزشمند خود در بازی مقابل خرانادا بشکند.
ارزش: 10.00 (3 رای) - ارزش‌گذاری این خبر |
 

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
this one's for you Abi

I hope (that)God helps you

http://www.fcbarcelona.ir/index/modules/xcgal/albums/userpics/20452/normal_1-abidal (11).jpg

http://www.fcbarcelona.ir/index/modules/xcgal/albums/userpics/20452/1-abidal (13).jpg

http://www.fcbarcelona.ir/index/modules/xcgal/albums/userpics/20452/1-abidal (8).jpg



http://www.fcbarcelona.ir/index/modules/xcgal/albums/userpics/20452/normal_fcb (5)~0.jpg











 
آخرین ویرایش:

Dear.Doctor

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
تیم وارد میلان شد!!

تیم وارد میلان شد!!

منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: تارا تاج / FCBarcelona.ir

آبی و اناری پوشان ساعت 12:00 امروز (به وقت محلی) وارد میلان شدند و بلافاصله راهی هتل محل اقامت خود شدند. آنها تا ساعت 19:00 که زمان اولین تمرینشان در این شهر می باشد در هتل به استراحت خواهند پرداخت.

تمامی اعضای هیئت اعزامی اف سی بارسلونا به میلان، ساعت 9:30 صبح امروز در نیوکمپ گرد هم جمع شدند و پس از آن برای سفر به فرودگاه ال پرات منتقل شدند. پرواز چارتر آنها ساعت 10:30 بارسلونا را به مقصد میلان ترک کرد و حوالی ساعت 12:00 وارد این شهر شد، سپس اعضای تیم بلافاصله راهی هتل شدند، آنها پس از چند ساعت استراحت، آخرین جلسه تمرین خود قبل از بازی چهارشنبه شب را در زمین اصلی سن سیرو برگزار خواهند کرد.


تمرین امروز تیم در میلان ساعت 19:00 به وقت محلی برگزار خواهد شد و قبل از آن گواردیولا و پیکه در کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد. مدیر باشگاه، ساندرو راسل و معاونین او، بارتومئو، فائوس و کاردونر و همچنین مدیران دیگر تیم، موئیکس، مونز، گواینووارت، برداس و آررویو در راس هیئت اعزامی همراه تیم در این سفر می باشند.

ضیافت شام با حضور مقامات رسمی دو تیم

طبق سنت همیشگی امشب ضیافت شام مدیران دو تیم در رستوران کراکو میلان برگزار خواهد شد. آدریانو گالیانی از آ.ث میلان و ساندرو راسل از اف سی بارسلونا، نمایندگان اصلی دو تیم هستند که در این ضیافت شام حضور خواهند یافت.
 

Similar threads

بالا