ihih_jimbo
عضو جدید
باشه نگارجان شما پایه ترجمه باش من چارپایتم.باشه مهرداد خان.....اما گفته باشم اگه فردا بمب گذاشتن ترکیدم جواب این جماعت نوه با خودت............![]()
درضمن من خودم مامور آزانسم خیالت راحت از بمب ممب خبری نیست.
باشه نگارجان شما پایه ترجمه باش من چارپایتم.باشه مهرداد خان.....اما گفته باشم اگه فردا بمب گذاشتن ترکیدم جواب این جماعت نوه با خودت............![]()
آقا انقدر دود به خوردمون دادید که تفکرم خشک شد......
به جای اسپانیا، صادر کردیم افغانستان، اونا هم یه تن گل خشخاش گذاشتن روش پس فرستادن....منم گفتم فعلا متوقف کنیم صادراتو تا بیاید شماها.
)فکر میکرد دارم مسخره بازی در میارمو از خنده رو زمین غش کرده بود...دیگه داشتم میمردم سرخ شده بودم که خدا خواسته نفسم وا شد و تونستم دهنمو ببندم.....تا دو هفته گردنم بهیچ سمتی نمیچرخید عینه گراز فقط مسیرای مستقیمو میتونستم برم و برای نگاه کردن به اطراف فقط مسیرای مستقیمو انتخاب میکردم.....آقا یه جوری گزینش کنید که بعدش مثل استخدام من پشیمون نشین.مهرداد/دانشجوی ترم اخر پتروشیمی/معدلشم خوبه نظر من مدیر فروشه حالا باز گزینش نهایی با خودت.....شماره پرسنلی و سمتشو بزن تا وارد سیستم شرکت بشه
مهرداد/دانشجوی ترم اخر پتروشیمی/معدلشم خوبه نظر من مدیر فروشه حالا باز گزینش نهایی با خودت.....شماره پرسنلی و سمتشو بزن تا وارد سیستم شرکت بشه
دود که مغز رو جلا میده .مگه ندیدی این ادمهای معتاد چه سوادی دارن.
عیبی نداره از این اشتباهات پیش میاد
چقدر تولید داشتیم؟

من با سیگار بیشتر حال میکنم ........قلیون خوشم نمیادبزار با قلیون خیلی فاز میده
من بشم مدیر فروش اگه کسی دیگه دود بهش جواب نداد بهش سرنگ میفروشم.اینم تو شرطامه!!!!!!!!!!!!!!!مهرداد/دانشجوی ترم اخر پتروشیمی/معدلشم خوبه نظر من مدیر فروشه حالا باز گزینش نهایی با خودت.....شماره پرسنلی و سمتشو بزن تا وارد سیستم شرکت بشه
والا هنوز به واحد شمارش قلیان آشنا نیستم.... عدد؟ نفر؟ دستگاه؟
روزی 1000 نفر تولید داشتیم........![]()
چاکرم داداشمخلصم اقا محسن
خوب هستید؟
آقا محسن خیلی مخلصیم.عرض ادب داریم خدمت شما.
منم مهرداد هستم![]()
من شیر نالگیل میخوامپیشکش هیئت مدیره شرکت بین المللی دود پردازان اینده :
دو سیب نعنا خدمت اقا بهنام
![]()
طالبی مخصوص خدمت محسن خان
![]()
هلو خدمت حسین اقا
![]()
نوشابه خدمت مهرداد خان
![]()
کارکنان نسوان برای دریافت سهمیه قلیون هرچه زودتر به دفتر هیئت مدیره مراجعه فرمایند...
ااااااا شما خیلی خطر ناکی.من بشم مدیر فروش اگه کسی دیگه دود بهش جواب نداد بهش سرنگ میفروشم.اینم تو شرطامه!!!!!!!!!!!!!!!
پیشکش هیئت مدیره شرکت بین المللی دود پردازان اینده :
دو سیب نعنا خدمت اقا بهنام
![]()
طالبی مخصوص خدمت محسن خان
![]()
هلو خدمت حسین اقا
![]()
نوشابه خدمت مهرداد خان
![]()
کارکنان نسوان برای دریافت سهمیه قلیون هرچه زودتر به دفتر هیئت مدیره مراجعه فرمایند...
نه ولی پشتکار خوبی داره...یه دوره 3 ماهه واسه آموزش میفرستیمش دوبیاموزشها ودوره های لازم رو دیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیشکش هیئت مدیره شرکت بین المللی دود پردازان اینده :
دو سیب نعنا خدمت اقا بهنام
![]()
طالبی مخصوص خدمت محسن خان
![]()
هلو خدمت حسین اقا
![]()
نوشابه خدمت مهرداد خان
![]()
کارکنان نسوان برای دریافت سهمیه قلیون هرچه زودتر به دفتر هیئت مدیره مراجعه فرمایند...
ویدا کجا میری تازه سر شبه ل....شب بخیر دوستان
حامد من فقط دوسیب آلبالونوشابه خدمت مهرداد خان
![]()
باشه نگارجان شما پایه ترجمه باش من چارپایتم.
درضمن من خودم مامور آزانسم خیالت راحت از بمب ممب خبری نیست.![]()
چشممان روشن!
بساط فسق و فجور راه انداخته اید؟
چشممان روشن!
بساط فسق و فجور راه انداخته اید؟
آخه دیگه آببببببججججججججییییییییی جواب نمیده.باید تزریق کنم.ااااااا شما خیلی خطر ناکی.
نگار به خدا من خودمم......ببین چقدر خوب مچ همرو گرفتم.....اون روز که از خاوری اعتراف گرفتیم...امروز هم که شما میگی
مامور آژانسی.... حتما فردا هم سر و کله ی هیتلرو بقیه پیدا میشه. سریع همه اعتراف کنید واقعا کی هستید.....زود باش سپیده ویدا بهنام حامد محسن حسین و ........
چشممان روشن!
بساط فسق و فجور راه انداخته اید؟
سلام بر شیخ...افتخار استخدام در این شرکت را میدهید؟شرکتیست خیر خواهانه
ببین چقدر خوب مچ همرو گرفتم.....اون روز که از خاوری اعتراف گرفتیم...امروز هم که شما میگی
مامور آژانسی.... حتما فردا هم سر و کله ی هیتلرو بقیه پیدا میشه. سریع همه اعتراف کنید واقعا کی هستید.....زود باش سپیده ویدا بهنام حامد محسن حسین و ........

| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |