گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

شهرام 59

عضو جدید
کاربر ممتاز

گستاخ دست رو داداش بزرگترت بلند می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه باید فلکت کنم.
 

malina

عضو جدید
کاربر ممتاز

malina

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای ول بابا....512 خیلی خوبهههههههههههه
موافقین یه آهنگ شاد بزارم براتون؟:redface:
 

seabride

عضو جدید
کاربر ممتاز
يه سوال ميخوام بگم غورباقه ها تصميم گرفتن مسابقه دو بدن
از كدوم زمان استفاده كنم
پست پرفكت ميشه؟
 

seabride

عضو جدید
کاربر ممتاز

seabride

عضو جدید
کاربر ممتاز

seabride

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرعت دانلودش 125 کیلو بر ثانیه
خوبه؟
اگه مثه من بي جنبه باشي خودتو وقتتو زندگيتو با نت بر باد ميدي
از الان كنترل شده بيا
من ميخوام برم وايمكس بگيرم

فداااات
دان کردی؟
جطوری بود؟:redface:
نه عزيزم الان نميتونم رفتم خونه حتمادان ميكنم
 
بالا