ای ول ابجی مریم
زدی همه رو تار ومار کردی
همشهری ما هستی دیگه![]()
تا دیروز با هم کارد و پنیر بودید سایه همو با تیر می زدید حالا شدید همشهری
اصلا به یکی دیگه می گم چای بریزه
ای ول ابجی مریم
زدی همه رو تار ومار کردی
همشهری ما هستی دیگه![]()
تا دیروز با هم کارد و پنیر بودید سایه همو با تیر می زدید حالا شدید همشهری
اصلا به یکی دیگه می گم چای بریزه
ما کی کارد و پنیر بودیم
همیشه خوب بودیم تهمت نزن
اره ابجی مریم درست می گم
این شهرامه حسودیش میشه می بینه دونفر باهم خوبن می خواد تفرقه افکنی کنه
شهرام می گم یکی دیگه هم بزنه تو سرت ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
تو عمل انجام شده قرار گرفتمداشتیم داش رامین همین الان تو نبودی اش می خواستی؟
باشه یه اشی واست بپزم یه وجب روغن روش باشه
قربون دستت، روغنم داشت اشکال نداره فقط بی زحمت از اون مدل چماقیش نباشه 
آره خب مشخصه، بروبچ گفته بودن مهربونید، در ضمن گفته بودن آشپزیتونم خوبهسلام
صبح شماام بخير
نترس من مهربونم![]()
غريب افتادي پسرم؟؟
باشه بذا ببينم چيكا ميتونم بكنم![]()
مواد اوليه آشو ندارم
اگري ويت؟؟؟![]()

نه جوون خواستي بخور خواستي ببر.....به شهرام نده استرس داره براش بدهتو عمل انجام شده قرار گرفتمقربون دستت، روغنم داشت اشکال نداره فقط بی زحمت از اون مدل چماقیش نباشه
آره خب مشخصه، بروبچ گفته بودن مهربونید، در ضمن گفته بودن آشپزیتونم خوبه![]()
حالا این کیکه واسه خوردنه یا اینم مدلش مثل همون آشتونه![]()
مشاهده پیوست 81020............
سلام............
صبح همگی بخیر باشه.............![]()
نه جوون خواستي بخور خواستي ببر.....به شهرام نده استرس داره براش بده
به آقادستيار مديرمون بده![]()
![]()
میگم عاشقه نگید نهچرا نمیادددددددددددددددددددددد؟
مخلصیم داداش..........سلام داش محسن
مقسی ابجی
پس میبرم، اینجوری خطرش کمترهنه جوون خواستي بخور خواستي ببر.....به شهرام نده استرس داره براش بده
به آقادستيار مديرمون بده![]()
![]()


سلام............
صبح همگی بخیر باشه.............![]()
میگم عاشقه نگید نه
کی قراره بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام داداش شهرام.........صبح تو هم بخیر
برو بخواب تا ساعت 4:45 بعد برو توسایتنتایجو می گم بابا
سلامسلام............
صبح همگی بخیر باشه.............![]()

بيبين نداشتيمااااپس میبرم، اینجوری خطرش کمتره
آب قند درس کن واسه شهرام![]()
سلام داداش شهرام.........
چاکرم..........
چه خبر داداش؟
فکر کنم بوی زن داداش داره میاد.........![]()

سلام آبجی مریم............سلام
خوبي
درساتو خوندي؟
بيبين نداشتيماااا
به من نگو اينكارو بكن اينكارونكن![]()
برو بخواب تا ساعت 4:45 بعد برو توسایت
الان که نمی زنن

مگه ماه مهر بو داره که میگن:زن داداش مگه بو داره؟![]()
نه جملم حالت دستوری نبود که!! بجون شهرامبيبين نداشتيماااا
به من نگو اينكارو بكن اينكارونكن![]()

سلام برادر رامین........نه جملم حالت دستوری نبود که!! بجون شهرام
گفتم شاید یه چماق هم جای آب قند حواله کنی براش![]()
قرار نبود لو بدیجدی ؟
چه دقیق ساعتو می گی؟
خداییش راست می گی؟
ببینم تو کجا دقیقا کار می کنی؟ نکنه تو گزینش یا نیروی انسانی نفت هستی زود راستشو بگو![]()


سلام آبجی مریم............
ممنون خوبم..........
دیروز 2 تا زلزله ی 3 ریشتری از بیخ گوشم گذشت...![]()
باشه ايندفعه قبولهنه جملم حالت دستوری نبود که!! بجون شهرام
گفتم شاید یه چماق هم جای آب قند حواله کنی براش![]()
بابا چکار داش شهرام دارید می بینید که امروز اصلا حالش خوش نیست


به منم بوگووووووووووووووووووقرار نبود لو بدی
نه شوخی بود
ولی 2 به بعد قراره جمع کنن
ایشاله درست می شه
بابا به جان داش شهرام الانه که قلبت وایسه بی خیال
حالا خوبه که................ (خودت که می دونی چی رو می گم)
مشاهده پیوست 81023..........
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |