حراست منظورتونهشما از حراصت دانشگاه بدترید که
خو باشه قبول
فقط آهنگ شاد بزارید ما دلمون وا شه
صدای دست آقایونم باید بشنویماااااا![]()
اهنگ فقط یا عباس قادریسه یا داش جواد یساری. بقیه غیر مجازن
اقایون هم دست نمی زنن فقط به صورت پانتومیم و بی صدا با حرکات موزون از خودشون شادی در و کنن(زبون برره ای)

