اصلا حس درس در وجودم مرده...چرا ؟؟؟بچسب به درست من باید تاصبح بیداربمونم تازه بازم نمیرسم
بسه دیگه هرچی خوندم...
نه ارشد میدم نه واسه این ترم میخونم...
مشروط میشم میره...
اصلا حس درس در وجودم مرده...چرا ؟؟؟بچسب به درست من باید تاصبح بیداربمونم تازه بازم نمیرسم
چرا بی خیال یکم کتاباتو نگاه کن شاید حجمش هولت داد مشروط بشی پشیمون میشی هااصلا حس درس در وجودم مرده...بسه دیگه هرچی خوندم...نه ارشد میدم نه واسه این ترم میخونم...مشروط میشم میره...
بیخیال شما وقتتو طلف نکن من تأثیر پذیریم مخصوصا رو حرف صفره....چرا بی خیال یکم کتاباتو نگاه کن شاید حجمش هولت داد مشروط بشی پشیمون میشی ها
اینا تو جوشهاخرین سنگر سکوتهههههههههههههه
کاملا معلومه تاثیرپذیریت صفره ناراحت نشی اخلاقتم صفره برادر اخوی دادا داداش کاکوبیخیال شما وقتتو طلف نکن من تأثیر پذیریم مخصوصا رو حرف صفره....بسه این همه درس خوندیم چی توش بود؟؟؟ترمو 1و2-جرم-حرارت-عملیات-راکتور-پالایش-گاز-....رسمو کشیدن...شبتون بخیر آبجی...بدرووود
حق ما گرفتنی نیست...اخرین سنگر سکوتهههههههههههههه
همشو گفتین غیر اونی که ما خوزستانیا میگیم،کوکا...کاملا معلومه تاثیرپذیریت صفره ناراحت نشی اخلاقتم صفره برادر اخوی دادا داداش کاکو
گفتم اما برعکس گفتمش گفتم کاکو ....مثل اینکه کوکا درسته......کوکاکولا؟؟همشو گفتین غیر اونی که ما خوزستانیا میگیم،کوکا...
ایول بهنام خیلی باحال بود...
نه کاکو شیرازیا میگن....گفتم اما برعکس گفتمش گفتم کاکو ....مثل اینکه کوکا درسته......کوکاکولا؟؟
سالاری کاک بهنام...چاکریم اقا وحید بامرام
ایول داریوش...آسمون ابرهات بردار وبرو
دیگه تنها من وبگذار وبرو
آسمون اخمهات واکن آبی شو
آسمون آفتابی شو آفتابی شو
آسمون غرق خونه دل من
آسمون دشت جنونه دل من
تک وتنها توی دنیای بزرگ
آسمون بی همزبونه دل من
آسمون مرده دیگه مهر وفا
بزم ما پرشده از رنگ وریا
نه محبت میشه پیدا نه صفا
آسمون قهره دیگه از ما خدا
آسمون کاشکی که میشد بپرم
تودلآبی تو خونه کنم
کاشکی میشد مثل ابرهای تو
زار زار گریه مستونه کنم
آسمون غرق خونه دل من
آسمون دشت جنونه دل من
به امید آنکه آسمون دلت همیشه آفتابی بلشه
سالاری کاک بهنام...
درست گفتم؟؟
یه هو می گفتی سالاری نان برنجی بهنام .............کاک بهنام؟؟؟؟؟؟سالاری کاک بهنام...درست گفتم؟؟
بد بدسلااااام به همگیشبتون بخیرچطوراییید؟
چراااااااااااااا؟بد بد
واقعا درست گفتم یا اشتباه؟؟؟اره هرجور راحتی
سلامسلااااام به همگی
شبتون بخیر
چطوراییید؟

همین جوریچراااااااااااااا؟![]()
اشتباه می خواستی کرمانشاهی بگیواقعا درست گفتم یا اشتباه؟؟؟
خدا رو شکرسلام
خوبه خوب...
سرحاله سرحال...
![]()

آره دیگه...اشتباه می خواستی کرمانشاهی بگی
همینجوری یهوییییییی خوبه خوب باشهمین جوری
کاک اسمه شیرینی کرمانشاهیه داش میشه برا میشهآره دیگه...
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |