گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

javad_arash2003

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان
خوب یه چندروز اول انتظار نداشته باشید کسی بیاد
همه درگیر هستند
انشااله دوباره همه برمی گردن
 

ستاره67

عضو جدید
سلام مجدد به همه ی مهندسان عزیز.شبتون بخیر.
الانم کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگم موافقت کنید کلید اینجا رو این روزا بدید به من یا malina آخه ما کلا اینجاییم.:biggrin:
 

ستاره67

عضو جدید
قدر سه چیز را سه طایفه دانند:قدر جوانی را پیران،قدر صحت را بیماران وقدر نعمت را محتاجان.

قدردان داشته هایمان باشیم پیش از آنکه به نداشته هایمان افزوده شوند.

التماس دعا
 
آخرین ویرایش:

bera

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اواتارت مریمی منو یاد کارتون (نل )میندازه
 

malina

عضو جدید
کاربر ممتاز
چه حبرا؟در ضمن اواتار تازه مبارک

زود زود تغییر چهره میدی

روبراهی؟
مرسی
2 روزه تغییر دادم هیچکی نگفت مبارک.تو ذوق بچه زدن:D
خب تو سن رشده دیگه...اول جوجه بود الان 4 5 سالشه.
ای خدا رو شکر.شما چی؟
 
  • Like
واکنش ها: bera

bera

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ساده‌ترین کار جهان این است که خود باشی و دشوارترین کارجهان این است که کسی باشی که دیگران می‌خواهند
 

bera

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هنگامی که دری از خوشبختی به روی ما بسته میشود، دری دیگر باز می‌شود ولی ما اغلب چنان به در بسته چشم می‌دوزیم که درهای باز را نمی‌بینیم.
«هلن کلر»
 

bera

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من پری دریاییم :D
سلامتی
بله خوب بود چای شما خالی
شما چطوری؟چیکارا میکنی؟

در اینکه شما پری دریایی هستید هیچ شکی نیست

منم حوبم وطبق معمول مشغول بدست اوردن یه لقمه نان

خب تعریف کنید .کجاها رفتید؟
 
بالا