مهم ترین اخبار فوتبال ایران

اخبار

ربات
مجتبی جباری: این گل را به همسرم تقدیم می‌كنم

مجتبی جباری: این گل را به همسرم تقدیم می‌كنم

ما بازی خوبی را انجام دادیم، مسلط بر توپ و میدان بودیم و خودم لذت بردم. در این شرایط وقتی در زمین مسابقه می‌دوم لذت می‌برم و خیالم راحت است.

بيشتر...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ماجرای قرارداد یک و نیم میلیاردی رحمتی !!

ماجرای قرارداد یک و نیم میلیاردی رحمتی !!

ماجرای قرارداد یک و نیم میلیاردی رحمتی
من پیشنهاد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیونی تومانی برای بازی در یک تیم ایرانی داشتم.
من پیشنهاد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیونی تومانی برای بازی در یک تیم ایرانی داشتم.

سید مهدی رحمتی در برنامه پارک ملت با اشاره به تصویر منفی که از بازیکنان در رسانه ها نشان داده می شود گفت: در یکی از سریال ها نشان داده شد که بازیکنی با مردی تصادف کرده و از صحنه تصادف فرار می کند از آن زمان دید مردم نسبت به ستاره های فوتبال منفی شد.

وی افزود: در چند وقت اخیر تصویری که از من نشان می دهند تصویر بازیکنی پولکی است در صورتی که من پیشنهادی بالغ بر ۴ برابر سقف قرارداد داشتم اما نپذیرفتم همچنین پیشنهاد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیونی تومانی که بخاطر بازی در یک تیم ایرانی به من شد رد کردم.
 

behzadk2019

کاربر فعال تالار مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
حساب های باشگاه داماش گیلان مسدود شد

حساب های باشگاه داماش گیلان مسدود شد

مدير عامل باشگاه داماش گيلان در حاشيه مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال درباره اين مجمع اظهار كرد: نشست خوبي بود و اين كه براي اصلاح اساسنامه يك كميته تشكيل شد، بسيار مناسب و مفيد است، اميدواريم كه اين كار ختم به خير شود.
امير عابديني مي‌گويد، با استعفاي دينورزاده موافقت مي‌كند و براي سرمربيگري داماش مذاكراتي با ابراهيم قاسم پور انجام داده است.

به گزارش ايسنا مدير عامل باشگاه داماش گيلان در حاشيه مجمع عمومي ساليانه فدراسيون فوتبال درباره اين مجمع اظهار كرد: نشست خوبي بود و اين كه براي اصلاح اساسنامه يك كميته تشكيل شد، بسيار مناسب و مفيد است، اميدواريم كه اين كار ختم به خير شود.

عابديني درباره اين موضوع كه گفته مي‌شود، دينورزاده پس از شكست سنگين داماش مقابل سپاهان در رختكن استعفاء داده، گفت: به من خبر دادند كه دينورزاده در رختكن با بازيكنان خداحافظي كرده است، اگر صحت داشته باشد، دينورزاده از داماش مي‌رود و من با استعفاي او موافقت خواهم كرد. ما فعلا مذاكراتي را با ابراهيم قاسم پور انجام داده‌ايم و در صورت توافق او را جايگزين دينورزاده مي‌كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه اتفاقي براي دارايي‌هاي باشگاه داماش گيلان رخ داده، گفت: حساب‌هاي باشگاه را در رابطه با شركت «هلدينگ» (اختلاس سه هزار ميليارد توماني) مسدود كردند.

خبرنگاري از عابديني پرسيد شما گفته بوديد براي تماشاي پرسپوليس و استقلال به ورزشگاه آزادي مي‌رويد، چه شد كه نرفتيد كه مدير عامل داماش در پاسخ گفت: من تا در ورودي ورزشگاه هم رفتم، اما در آنجا من را راه ندادند، چر ا كه كارت پاركينگ نداشتم و حق هم با آن‌ها بود.

وي درباره نتيجه‌ داربي هم گفت: اين يكي از بهترين داربي‌ها در طي چند سال اخير بود، نبايد فقط بازي بد پرسپوليس را ببينيم، چرا نمي خواهيد بازي زيباي استقلال را ببينيد؟ استقلال در اين بازي واقعا خوب بازي كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از وضعيت فعلي داماش كه در رتبه شانزدهم ليگ است، راضي هستيد، با خنده گفت: ما قرار است پايين‌تر از پرسپوليس باشيم و تا الان هم به هدفمان رسيده ايم .
 

اخبار

ربات
باز هم پای دایی در میان است!

باز هم پای دایی در میان است!

لیدرهای باشگاه پرسپولیس با انتقاداتی تند نه تنها نوری بلکه شماری دیگر از بازیکنان این تیم را مورد اتهام قرار دادند: "چرا پنالتی را گل نکردی، تو آدم دایی هستی، ۸ بازیکن پرسپولیس راه‌آهنی هستند، شما بی‌غیرتید، شما لیاقت این تیم را ندارید."

بيشتر...
 

اخبار

ربات
امیر قلعه‌نویی: داربی ملاك نیست، پرسپولیس مدعی است

امیر قلعه‌نویی: داربی ملاك نیست، پرسپولیس مدعی است

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: از بازیكنان تیمم راضی هستم اما گاهی اوقات اشتباهاتی انجام می‌دهند.

بيشتر...
 

Farez 132

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
برای اولین بار از پرسپولیسی بودن خودم شرمسار شدم...

برای اولین بار از پرسپولیسی بودن خودم شرمسار شدم...

نوجوان 17 ساله تهرانی قربانی حادثه ای تلخ پس از داربی شد.
به گزارش خبرآنلاین؛ نوجوانی 17 ساله که در مسیر بازگشت از داربی با پرچم استقلال ، شادی می کرد در تونل رسالت دچار سانحه ای مرگبار شد. او که همراه با دوستانش بعد از داربی ، پرچم استقلال را در دست داشتند ، به یکباره با خودروی 206 قرمز رنگی مواجه می شوند که چند طرفدار پرسپولیسی ناراحت از باخت را در خود جای داده بود. سرنشینان خودرو خم می شوند تا پرچم استقلال را از دستان موتورسواران بکشند و این کش و قوس سبب می شود تا موتورسوار ، تعادلش را از دست بدهد. حاصل این اتفاق تصادفی دردناک و درگذشت میلاد خبازی 18 ساله می شود که تک پسر خانواده خبازی بوده است.
اگرچه سرنشینان خودروی 206 بازداشت شده اند اما لحظه ای سهل انگاری جان یک جوان بی گناه را به سادگی از او گرفت تا داربی باز هم قربانی داشته باشد. مراسم سومین روز درگذشت این نوجوان دوشنبه شب در مسجدی در محله شمیران نو برگزار شد و خانواده او تا سال های سال باید هر بار روز داربی می رسد تلویزیون خانه شان را خاموش کنند تا شاید غم این حادثه تلخ را از یاد ببرند
http://www.khabaronline.ir/news-174349.aspx
 

Farez 132

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
حبیب کاشانی از پرسپولیس رفت؟

حبیب کاشانی از پرسپولیس رفت؟

لحظاتی قبل سایت گل خبر از استعفای حبیب کاشانی داد.
به گزارش خبرآنلاین؛ درحالی که حبیب کاشانی پس از 90 ساعت سکوت مطلق ، در گفت و گویی با روزنامه شخصی خود اعلام کرد بهتر است وزیر ورزش ، اعضایی را در هیات مدیره ، دور هم جمع کند که بتوانند با هم راحت تر کار کنند ، خبر استعفای او روی سایت گل قرار گرفت. اگرچه هیچ منبع رسمی تا این لحظه ، خبر را تائید نکرده اما گفته می شود اختلاف نظر بر سر اعضای هیات مدیره پرسپولیس ، سبب شده تا کاشانی تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد. استعفایی که البته هنوز مکتوب نیست و به دست مسئولان وزارت ورزش هم نرسیده است.
این روزها سرپرست پرسپولیس به دلیل نتایج ضعیف ، متهم اصلی ناکامی های تیم محبوب پایتخت است . بسیاری از هواداران تیم خواهان جدایی کاشانی از پرسپولیس هستند

http://www.khabaronline.ir/news-174360.aspx
 

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
كاشاني سكوتش را شكست


حبيب کاشاني پس از حدود 96 ساعت سکوت مي‌گويد از حميد استيلي و کادر فني پرسپوليس حمايت کامل را انجام مي‌دهد و به آنها اعتقاد دارد.



سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز مصاحبه‌اي با روزنامه پرسپوليس انجام داده و از حميد استيلي و کادر فني‌اش حمايت کرده است.
کاشاني مي‌گويد:«بعد از ديدار با استقلال دو جلسه با حميد استيلي برگزار کردم و نقطه نظرات او را پيرامون نمايش پرسپوليس در ديدار با استقلال جويا شدم. استيلي نقطه نظرات خود را مطرح کرد و من هم شنيدم. از همين رو تصميم بر اين شد تا فردا (چهارشنبه) جلسه کميته فني باشگاه تشکيل شده و حميد استيلي مقابل اعضاي اين کميته حاضر شود تا اظهارات، دلايل و نقطه نظرات خود را به اعضاي محترم اين کميته اعلام کند. ما شخصا به کار حميد استيلي، اعضاي کادر فني و تک تک بازيکنان پرسپوليس اعتقاد داشته و از آن‌ها حمايت مي‌کنيم».
سرپرست پرسپوليس در مورد انتخاب اعضاي هيات مديره که امروز از سوي وزير ورزش و جوانان اسامي آن‌ها اعلام شود، گفت: «اميدوارم آقاي عباسي وزير محترم وزارت ورزش و جوانان افرادي همسو در جهت منافع باشگاه پرسپوليس را به عنوان اعضاي هيات مديره انتخاب کند، نه مثل افرادي که در سال‌هاي گذشته در جهت منافع شخصي و جزيره‌اي خود عمل مي‌کردند. اميدوارم اين انتخاب براي پرسپوليس و خيل عظيم هوادارانش راهگشا باشد.»

منبع


 

khooshe

مدیر بازنشسته
شوك دوم به فوتبال ايران

شوك دوم به فوتبال ايران

شوك دوم به فوتبال ايران


شکايت فدراسيون فوتبال از تيم المپيک عراق به دليل استفاده از بازيکن صغرسن بي نتيجه باقي مانده است تا شانس دوباره ايران براي حضور در المپيک 2014 از دست برود.



به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهایی که خبر رسید تیم امید ایران به دلیل استفاده از بازیکن2 اخطاره فرصت حضور در مرحله گروهی مسابقات مقدماتی المپیک را از دست داده هیچ یک از ما خبر نداشتیم که اهمال کاران، یکی از شانس های ایران برای برگشتن ورق به سمت خود را نیز از دست داده است.
درست در همان بازی برگشت که امیدهای ناامید ایران مقابل عراق صف آرایی کرده بودند کاپیتان تیم عراق با وجود صغر سن به مصاف امیدهای ما رفته بود.
طبق قانون فیفا تیمی که متوجه شود رقیب از بازیکن صغر سن استفاده کرده تا 2 ساعت بعد از بازی این فرصت را دارد اعتراض خود را به ناظر بازی ارائه کند اما در ادامه اهمال کاری در تیم امید هیچ مسئولی از ایران با وجود اینکه می دانستند چنین مسئله ای در تیم رقیب رخ داده این اعتراض را نکرده و پس از اینکه نامه اعتراض خود را فردای بازی به فیفا ارسال می کنند کمیته انضباطی فیفا این درخواست را رد می کند.
فدراسیون ایران در مرحله بعدی 48 ساعت فرصت داشته تا اعتراض دوباره ای به این مسئله کند و همین اتفاق هم رخ می دهد و حتی فدراسیون فوتبال هم برای نتیجه گرفتن وکیل هم استخدام می کند.
کمیته انضباطی فیفا پس از اعتراض دوم ایران این پرونده را بررسی می کند و از فدراسیون عراق می خواهد تا مدارک خود را به فیفا ارائه کند اما جالب اینجاست که AFC و فدراسیون عراق تا امروز در ارائه مستندات به کمیته انضباطی فیفا معطلی سوال برانگیزی داشته اند و مسابقات مقدماتی المپیک در مرحله گروهی به زودی آغاز می شود و شکایت ایران هم در کمیته انضباطی فیفا در حال خاک خوردن است.


به گزارش فارس، پایگاه خبری "استاد الدوحه نت" به نقل از منابع خبری خود اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران در خصوص استفاده تیم المپیک عراق از مثنی خالد بازیکن این تیم در دوره مقدماتی المپیک لندن که دارای صغر سنی است، به فیفا شکایت کرد.
این منابع اعلام کردند که فدراسیون ایران شکایت خود را تسلیم کرده است و امیدوار است که این مسئله برای روشن شدن حقیقت بررسی شود.
این پایگاه خبری به نقل از این منابع تاکید کرد که در سن این بازیکن دستکاری شده است و وی سنی بیشتر از حد مجاز داشته است. این شکواییه به فدراسیون عراق رسیده است ولی فدراسیون این کشور، این موضوع را تاکنون مخفی نگاه داشته است.
به گفته این منابع در صورت ثابت شدن این موضوع، تیم المپیک عراق از ادامه بازی‌ها محروم خواهد شد و این به معنای خروج عراق از دور مسابقات مقدماتی المپیک لندن است.
به گزارش فارس، اینکه در صورت محرز شدن این موضوع تا چه حد به نفع فوتبال ایران است بی اطلاعیم. سؤال اینجاست که چرا فدراسیون فوتبال چنین مسئله مهمی را تاکنون پنهان کرده است!
اکنون سایت های عربی این خبر را تایید می کنند و اگر موضوع رسانه ای تر می شد و پیگیری ها جدی می شد شاید شانس امید ایران برای حضور در مسابقات المپیک 2014 زنده تر می شد، اما این اتفاق رخ نداد و ایران نتوانست از این فرصت طلایی برای سفر به لندن بهره بگیرد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
متن کامل استعفاي کاشاني

متن کامل استعفاي کاشاني

متن کامل استعفاي کاشاني


حبيب کاشاني گفت: عده‌اي براي کسب منافع خود مانع از موفقيت باشگاه پرسپوليس شدند.




کاشاني در متن استعفانامه خود به اتفاقات گذشته از زمان حضورش در پرسپوليس، مسائل اخير اين باشگاه، اعتقاد و اعتماد به تيمش براي کسب يک جام قهرماني و ساير موضوعات ديگر اشاره کرده است.
به گزارش ايسنا، متن کامل نامه کاشاني به عباسي به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
برادر گرامي جناب آقاي دکتر عباسي
مقام عالي محترم وزارت ورزش و جوانان
سلام عليکم
احتراما، همان طور که مستحضريد به لطف خداوند متعال و عزيزان متولي ورزش در سال 86 به عنوان مديرعامل باشگاه بزرگ فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب گرديدم و علي‌رغم وجود مشکلات عديده و کمبود امکانات، عدم منابع درآمد، کسر 6 امتياز از طريق فيفا و... به لطف خداوند بزرگ و اهل بيت عليهم السلام و دعاي خير هواداران موفق به قهرماني در ليگ برتر شديم و پس از آن به عللي که همه مي‌دانند، مجبور به کناره‌گيري شدم. هرچند همان زمان هم استعفايم مورد انتقاد و گلايه رييس جمهور محترم قرار گرفت... ولکن در مورخ 11 مهرماه سال 88 از طريق رسانه‌ها متوجه شدم که مجددا به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده‌ام و علي‌رغم ميل باطني و دستور صريح مسئولين محترم ورزش کشور براي مدت چند روز (به ظاهر) به باشگاه برگشتم و با توجه به مسائل عديده و همه تنگناها و مشکلات موجود از جمله بستن تيم و انتخاب کادر فني توسط مديران قبل، عدم بدن‌سازي و نداشتن منابع مالي با اندک پتانسيل و بضاعت موجود به لطف خداوند متعال و ايجاد انگيزه و تشويق و ترغيب مجموعه کادر فني و بازيکنان و دعاي خير هواداران، موفق به قهرماني در جام حذفي گرديديم. اما در سال سوم حضور علي‌رغم باخت‌هاي متعدد به عنوان مثال (5 باخت متوالي يا 17 باخت در طول فصل) با صبر و حوصله هواداران و اطمينان و حمايت مسئولين موفق به کسب سومين جام قهرماني شديم.
و اما در سال جاري همان گونه که مطلعيد، پس از گذشت 8 ماه تاکنون موفق به دريافت منابع مالي تخصيص يافته نشده‌ايم (500 ميليون تومان در 8 ماه) اما در اين مدت تمام اردوهاي خارجي و داخلي، شرکت در جام باشگاه‌هاي آسيا، تعميرات و مرمت ورزشگاه درفشي‌فر (کارهاي عمراني)، هماهنگي جهت خروج دانشجويان و مشمولين تيم فوتبال براي شرکت در مسابقات و اردوهاي خارجي، دريافت مجوز استفاده از ورزشگاه امام رضا (ع) به مدت دو سال و انجام تمرين‌ها و مسابقات تيم‌هاي پايه بدون هيچ مشکلي، افزايش درآمد از طريق اسپانسرينگ، پرداخت بخش عظيمي از بدهکاري باشگاه از طريق درآمدهاي حاصل از پخش مستقيم تلويزيوني، بليت فروشي و تبليغات محيطي به نحو احسن صورت پذيرفته است.
در حالي که 7 هفته از ليگ جاري مي‌گذرد، علي‌رغم تنگناها و فشارهاي عديده هنوز موفق به کسب جايگاه درخور انتظار هواداران نشده‌ايم اما 27 هفته از ليگ باقي مانده، جام حذفي و جام باشگاه‌هاي آسيا در پيش است لذا با اتکال به خداوند متعال و اهل بيت عليهم‌السلام و شناخت از توانايي‌هاي کادر فني و اعتقاد و ايمان به شرافت بازيکنان و علاقه وافر هواداران يقين دارم همچون سال‌هاي گذشته حداقل يک جام قهرماني کسب خواهيم نمود.
و اما روزگار عجيبي است برادر عزيز! در حال حاضر ظاهرا عده‌اي به دلايل مختلف معتقدند که علت ناکامي‌هاي تيم پرسپوليس از مديريت و کادر فني نشات گرفته است. هرچند که اينجانب و بسياري از کارشناسان ورزشي اعتقاد راسخ داريم که عده‌اي با استفاده از امکانات مالي و عوامل خود با سوء استفاده از فضاي رسانه‌اي سعي دارند به دلايل معلوم و يا علاقه به روزمرگي در اين باشگاه پرطرفدار براي کسب منافع خود، مانع قهرماني (براي چهارمين سال) و موفقيت اين باشگاه گردند و بارها عرض نموده‌ام که با فوتبال مي‌توان به بهشت رفت، ظاهرا در اين زمان چون نمي‌توان باعث خوشحالي هواداران و مردم گرديد خداي نکرده سر از جهنم درنياوريم!
لذا ضمن تشکر از همه عزيزان و هواداران پرشور و ميليوني باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و کسب حلاليت از همه عزيزان و علي‌رغم پيغام رياست محترم جمهوري قبل از سفرشان به نيويورک مبني بر اينکه به جديت به فعاليت ادامه دهم ولکن بنا به دلايلي که در اين مجال نمي‌گنجد و به جهت کاستن از حجم فشارهاي فزاينده از دوش تک تک بازيکنان و کادر فني اين باشگاه استعفاي خود را تقديم مي‌دارم. هرچند که اينجانب به عنوان يک هوادار، هميشه و در هر کسوتي که باشم خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستم و همواره آرزوي موفقيت و سربلندي باشگاه محبوب خود را از خداوند متعال دارم. براي همه مسئولين آينده باشگاه آرزوي موفقيت دارم. ضمنا متعاقبا گزارش جامع و مفصلي از فعاليت‌هاي انجام شده در طي دو سال فعاليت خود جهت استحضار و بهره‌برداري ارائه خواهم نمود.
حبيب کاشاني
29 / 6 / 90
حبيب کاشاني پس از ‌23 ماه و دو هفته (‌717 روز) سرپرستي در اين باشگاه از اين سمت استعفا کرد.




 

khooshe

مدیر بازنشسته
علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال شد

علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال شد

علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال شد


با حکم عباسي، وزير ورزش و جوانان اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال معرفي شدند.


به نقل از پايگاه خبري ورزش و جوانان، در نشست امشب هيات مديره باشگاه فرهنگي - ورزشي استقلال تهران که با حضور دکتر عباسي وزير ورزش و جوانان و اعضاي هيات سيد احمد رسولي نژاد،جواد زرينچه، اميدوار رضايي، غلامحسين فرزامي، مقداد نجف نژاد، عبدالرضا ساور و علي فتح الله زاده برگزار شد،اعضا، علي فتح الله زاده را که از خردادماه سال گذشته سرپرستي اين باشگاه را بر عهده داشت، به عنوان مدير عامل جديد باشگاه انتخاب کردند.
شايان ذکر است در اين نشست سيد احمد رسولي نژاد به عنوان رييس هيات مديره معرفي شد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
احتمال كسر 6 امتياز از استقلال

احتمال كسر 6 امتياز از استقلال

احتمال كسر 6 امتياز از استقلال


با شکايت هافبک پيشين استقلال، اين تيم در آستانه کسر 6 امتياز قرار گرفت.



به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد حیرانی مشاور بین الملل باشگاه استقلال با اشاره به حکم فیفا در مورد بدهی به این بازیکن گفت: هفته پیش این حکم به دستمان رسید که در آن ریز مطالبات "پائولو رینالدو" پرویی -بازیکن کنونی تیم کیه‌وو- آمده است. بر اساس شکایت مدیربرنامه های این بازیکن، رینالدو بیش از یکصد هزار دلار از استقلال طلب دارد که به این رقم باید جریمه دیرکرد هم افزود.
وی گفت: در حکم فیفا آمده که اگر تا یک ماه این مطالبات پرداخت نشود، فدراسیون بین المللی فوتبال تصمیمات سخت گیرانه تری اتخاذ خواهد کرد و اولین آن کسر 6 امتیاز از تیم استقلال است، کما اینکه به تازگی این اتفاق برای یکی از تیم های لیگ برتری سال گذشته افتاد.
حیرانی افزود: تعجب بر انگیز اینکه رینالدو دستمزد آبان ماه سال 1388 خود را هم نگرفته و این در شرایطی است که استقلال در آن زمان مشکلات مالی نداشت و جریمه این دیرکرد ها به همراه مطالبات معوقه بدهی استقلال را به این بازیکن سنگین تر می کند.
مشاور بین الملل باشگاه استقلال تاکید کرد: با راهنمایی کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در مهلت تعیین شده درخواست تجدید نظر خود را به فیفا ارسال کردیم اما هنوز فیفا به این نامه ما پاسخی نداده است. در صورتی که این درخواست مورد پذیرش فیفا قرار نگیرد، استقلال تنها 20 روز برای پرداخت این پول فرصت دارد.
حیرانی عنوان کرد: این نخستین بار در تاریخ باشگاه استقلال است که اختلافات مالی با یک بازیکن به فیفا کشیده می شود و فیفا دراین مورد تصمیم می گیرد و حالا مدیران استقلال باید تاوان سهل انگاری گروه قبلی را بپردازند.

 

Farez 132

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اعضای هیات مدیره پرسپولیس /گزارش تصویری

اعضای هیات مدیره پرسپولیس /گزارش تصویری

سردار محمد رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور
لطف الله فروزنده دهکردی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور

محمد حسین نژاد فلاح نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس و عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس




بچه ها به جز علی پروین و پنجعلی بقیه اقایون با این سمتی که گرفتند چند شغله به حساب میان ؟؟؟؟
 

اخبار

ربات
دایی: این آقا باید زودتر از این حرف‌ها كار را به كاردان می‌سپرد

دایی: این آقا باید زودتر از این حرف‌ها كار را به كاردان می‌سپرد

سرمربی پیشین پرسپولیس پس از استعفای کاشانی گفت: این آقا باید زودتر از این حرف‌ها کار را به کاردان می سپرد.

بيشتر...
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال «تيم بودن» را معني مي‌كند

استقلال «تيم بودن» را معني مي‌كند

چرا آبي‌ها باز هم پرسپوليس را مغلوب كردند؟

استقلال «تيم بودن» را معني مي‌كند

جام جم آنلاين: هفتاد و يكمين شهرآورد سنتي پايتخت هم مانند 2 بازي قبلي (69 و 70)‌ با برد استقلال به پايان رسيد تا بار ديگر شادي و شعف به خانه استقلالي‌ها و غم و اندوه به محفل پرسپوليسي‌ها سرازير شود، اما چرا غم و اندوه و چرا شادي و شور؟ به راستي چه عواملي سبب شده تا استقلال بتواند شهرآورد 71 را با قدرت از آن خود كند؟

برد اخير استقلال برخلاف فصل پيش كه جماعت سرخ، جلوي پيروزي‌هاي استقلال اما و اگر مي‌گذاشتند و هر يك را با اشتباهات داوري مرتبط مي‌دانستند، با اقتدار به دست آمد. در اين برد چند عامل تاثيرگذار بود كه به طور خلاصه به بررسي هر يك از آنها خواهيم پرداخت.
مديريت، آنچه شما خواسته‌ايد!
علي فتح‌الله‌زاده را از آن زمان كه مهدي هاشمي‌نسب (زننده 3 گل در 3 داربي پياپي به استقلال)‌ را به استقلال آورد بيشتر شناختيم. او به متخصص بمب تركاندن در فصل نقل و انتقالات معروف شد و همگان او را جزو مديران موفق در فصل نقل و انتقالات مي‌شناسند. وي همواره در فصل‌هايي كه سكان هدايت باشگاه استقلال را در دست داشته تيم‌هايي در خور اعتنا و اصطلاحا پرستاره را جمع و جور كرده است. نمونه‌اش همان تيم فصل هشتم كه براي قلعه‌نويي بست و قهرمان هم شد. او براي سرمربيان تيمش اعم از قلعه‌نويي، مظلومي يا هر كس ديگري مصداق همان برنامه تلويزيوني «آنچه شما خواسته‌ايد» است و هر كس كه مرد اول فني تيمش خواهانش باشد را جذب مي‌كند، حتي گلر اول تيم ملي. او با اين رويه، اساس تيمي را ساخت كه در شهرآورد 71 چه درون زمين و چه روي نيمكت دست مظلومي را براي بازي با پرسپوليس باز گذاشته بود. فتح‌الله‌زاده، در آن دوران خواب و خوراك نداشت، اما جمعه شب مزد تلاشش را گرفت.
كادر فني، تجميع خبره‌ها
مظلومي را مربي‌اي صددرصد استقلالي مي‌شناسيم. او طبق اسناد دوران مربيگري‌اش هرگز برابر پرسپوليس در هيچ تيمي شكست نخورده و اين خود عاملي است از جهت خبره شدن براي چنين مصاف سنگين و حساسي. او كه 2 بازي رفت و برگشت فصل پيش را هم از رقيب سنتي برده بود بخوبي مي‌دانست كه چطور و از كدام مسير برد سوم را نيز محقق كند، اما در كنار او يكي از مربيان برجسته ديگر استقلالي هم روي نيمكت تيم حاضر است. منصور پورحيدري كه طي 7 سال حضورش در استقلال به عنوان سرمربي، فقط يك بار مغلوب پرسپوليس شده ‌ و حالا با مظلومي تيمي قدرتمند را در جمع مردان فني استقلال تشكيل داده‌اند كه به هيچ‌وجه به شكست مقابل پرسپوليس فكر نمي‌كنند. به اين جمع اضافه كنيد «ميشائيل هنكه» آلماني را كه در بايرن مونيخ و كنار دست «هيتسفلد» بارها عناوين قهرماني در بوندس‌ليگا، جام حذفي آلمان و ليگ قهرمانان اروپا را تجربه كرده است. او كه غيبتش در روزهاي تمرين قبل از بازي با تراكتورسازي چنان مشهود بود كه سبب شد استقلال اولين شكست فصل خود را تجربه كند، براي شهرآورد 71 هر چيزي كه اسمش را تجربه مي‌گذارند در اختيار مظلومي گذاشت تا استقلال با تجميع اين مردان فني خبره، باز هم پرسپوليس را مغلوب كند.
بازيكنان، مجربان خلاق
از خط دروازه شروع مي‌كنيم. استقلال به پرسپوليس چطور گل زد؟ گل اول را مدنظر داريم. ضربه مستقيم ميداوودي با دفع ناقص معمارزاده به جباري رسيد و... اما در نقطه مقابل! ضربه ايستگاهي مازيار زارع به دورترين نقطه از محل استقرار مهدي رحمتي (پاي تير عمودي مخالف)‌ رفت و دروازه‌بان استقلال به جاي دفع ناقص (در آن شرايط كه دستش به سختي به توپ رسيد)‌ طوري به آن ضربه زد كه مجبور شد دوباره خودش آن را جمع كند.
نكته: استقلال‌ در تمام خطوط خود‌ امثال رحمتي را دارد و همين است كه شاگردان مظلومي با آرامشي خاص در طول 90 دقيقه برابر هر تيمي كار مي‌كنند
شايد اگر رحمتي هم توپ را به درون محوطه 6 قدم دفع ناقص مي‌كرد پرسپوليس به گل مي‌رسيد. اين تيم (استقلال)‌ در تمام خطوط خود‌ امثال رحمتي را دارد و همين است كه شاگردان مظلومي با آرامشي خاص در طول 90 دقيقه برابر هر تيمي كار مي‌كنند. در شهرآورد 71 هر چه پرسپوليسي‌ها را عجول، مضطرب و ناهماهنگ مي‌ديديم، استقلالي‌ها به مراتب خونسردتر و راحت‌تر كار مي‌كردند و اين رفتارشان بيشتر سبب مي‌شد تا سرخ‌ها ناهماهنگ‌تر كار كنند.
هر دو تيم پاس اشتباه داشتند، اما اين آمار در تيم بازنده سر به فلك مي‌گذاشت. استقلال باتجربه‌هايي ‌ در خط مياني‌اش داشت مثل تيموريان و جباري كه هريك براي خود يك تيم هستند. تيموريان كه از چند فاكتور جنگندگي، توان فيزيكي بالا، مديريت در ميانه زمين و توپ پخش كردن به طور همزمان بهره مي‌برد جمعه، خط هافبك پرسپوليس را يك‌تنه فلج كرده بود و در تمام جنگ‌ها سربلند مي‌شد. كنار دست او هم يك جباري خونسرد با ديدي عالي ايستاده بود كه هر كاري دلش خواست برابر مازيار زارع كرد و هافبك دفاعي پرسپوليس فقط شاهد نمايش خيره‌كننده شماره 8 استقلال بود. از ميداوودي و مجيدي هم گفتن و نوشتن فقط كاغذ سياه كردن است، چراكه هر كسي حتي پرسپوليسي‌ها هم به توان تهاجمي اين دو مهره خلاق در نوك خط حمله استقلال واقف هستند. برهاني را هم كه ديديم، به محض ورود به ميدان با چند فرار از پشت مدافعان پرسپوليس كاري كرد كه بعد از شوت خطرناك يوسفي روي دروازه ميثاق همه آنها از فرط خستگي روي زمين نشستند. در اين تيم البته امثال حنيف عمران‌زاده، خسرو حيدري، پژمان منتظري و جاسم كرار هم حاضر بودند كه آنها هم در‌جاي خود از عوامل تاثيرگذار در برد سوم استقلال طي يك سال اخير محسوب مي‌شوند؛ مهره‌هايي ارزشمند كه هر تيمي آرزوي داشتن‌شان را در سر دارد.
هواداران، هميشه حاضر
از همه اين فاكتورها كه بگذريم يار دوازدهم تيم استقلال- بويژه در اين فصل- بخوبي وظايف خود را در قبال تيم محبوبش انجام داده است. هواداران اين تيم از همان اولين مصاف خانگي برابر داماش گيلان با حضور 65 هزار نفري‌شان ثابت كردند كه پشتيبان تيم محبوب‌شان هستند و اين را در بازي با فجر هم نشان دادند. روز بازي با تراكتور 85 هزار نفري كه به آزادي رفتند ثابت كردند كه طرفداران استقلال قدر تيم‌شان را مي‌دانند و در بازي جمعه هم الحق كه بيشتر از طرفداران پرسپوليس، تيم خودشان را تشويق كردند. با اين حساب مشخص مي‌شود كه چرا استقلال در روزي كه خيلي‌ها شانس برد را بيشتر براي پرسپوليس قائل بودند باز هم مقتدرانه رقيب سنتي‌اش را مغلوب كرد. 2 گل زد، 2 بار توپ را به تير كوبيد و 2 يا 3 گل را هم نزد.
در واقع تيم مديريتي، فني، بازيكنان و هواداران اين فصل استقلال تركيب برنده‌اي را تشكيل داده‌اند كه حاصلش هم برد با اقتدار در داربي 71 بود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
نامه AFC به سپاهان رسيد

نامه AFC به سپاهان رسيد

فردا آخرين‌مهلت ارسال‌مدارک براي صدور راي


نامه AFC به سپاهان رسيد

جام جم آنلاين: نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تخلف باشگاه سپاهان به خاطر استفاده کردن از یک بازیکن دو اخطاره در دیدار با السد قطر به این باشگاه رسید.


به گزارش مهر، پس از آنکه استفاده تیم فوتبال سپاهان از یک بازیکن دو اخطاره (رحمان احمدی) در دیدار این تیم برابر السد قطر محرز شد و باشگاه قطری برای احقاق حق خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد، باشگاه سپاهان به دنبال مشخص شدن این وضعیت استعلام هایی را از کنفدراسیون آسیا انجام داد که سه شنبه شب پاسخ استعلام خود را دریافت کرد.
براساس نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه سپاهان باید اسناد و اظهارات قانونی و مستند خود مبنی بر استفاده از این بازیکن محروم را تا پایان وقت اداری روز 22 سپتامبر (فردا پنجشنبه) به این کنفدراسیون ارائه کند تا پرونده این موضوع برای تصمیم گیری نهایی تشکیل و در اختیار کمیته انضباطی این کنفدراسیون قرار گیرد.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا روز 23 شهریورماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که در پایان شاگردان لوکابوناچیچ با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند اما در پایان این دیدار مسئولان تیم قطری به خاطر استفاده کردن سپاهان از یک بازیکن دو اخطاره به ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردند.
 

babak 123

عضو جدید
کاربر ممتاز
عابدزاده پیتزا می فروشد، معلم و سردار مدیریت می کند!

عابدزاده پیتزا می فروشد، معلم و سردار مدیریت می کند!

کانون هواداران پرسپولیس : اکثر پیشکسوتان تیم پرسپولیس عقیده داشتند که این تیم نیاز به شوک دارد، اما شوکی که دیشب به پیکره ‏ی 40 میلیون هوادار پرسپولیس وارد شد، یک مقدار زیادی بود. حبیب کاشانی رفت، این خبری بود که شاید خیلی‏ ها را خوش حال کرد و عده ای را هم ناراحت، آن ها تا توانستند علیه کاشانی چه در استادیوم و چه در فضای مجازی شعار دادند تا وی بالاخره ورزش را بیخیال شد و به قول علی دایی به مدرسه رفت.
هواداران پرسپولیس پس از مدت ها امیدوار شدند که پیشکسوتان محبوب این تیم نظیر دادکان، عابدزاده، پروین و ... به این تیم برگردند و شیر زخمی پرسپولیس را دوباره آماده ‏ی شکار کنند. همانطور که وزیر کاملاً ورزشیِ ورزش! خبر داده بود، قرار بود دیروز هیئت مدیره و مدیر عامل پرسپولیس پس از 2 سال بالاخره معرفی شوند، به همین دلیل اکثر هواداران این تیم از دیروز صبح سایت های ورزشی را زیرو رو می کردند تا زودتر متوجه هیئت مدیره و مدیر عامل تیم محبوب خود شوند، اما چنان شوکی به آنان وارد شد که هیچ کس فکرش را نمیکرد. "سردار سرتیپ پاسدار محمد رویانیان " مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شد. مطمئناً کسی که برای اولین بار این خبر را دیده باشد، چند ثانیه بدون حرکت سر جایش خشک شده است و آرزوهایش مبنی بر بازگشت پیشکسوتان به پرسپولیس را بر باد رفته دیده است. آیا خواسته ی 40 میلیون هوادار پرسپولیس که خواهان رفتن حبیب کاشانی بودند، آمدن سردار رویانیان بود؟ مگر شعار همیشگی مسئولان ورزشی و غیر ورزشی کشور، احترام به خواسته های مردم نیست؟ چند درصد از همین مردم خواهان مدیرعاملی سردار رویانینان عزیز بودند؟ کافیست هراز گاهی سری به خیابان تجریش تهران بزنید، سر راهتان با مغازه ‏ای مواجه می‏شوید که به طور غیر معمولی شلوغ است، صاحب آن مغازه کسی نیست جز یکی از محبوب ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرسپولیس، یعنی احمدرضا عابدزاده. در روزگاری که احمدرضا عابدزاده در گوشه ای از شهر، مشغول تحویل پیتزا و محاسبه‏ ی قیمت ساندویچ مشتریانش است، سردار رویانیان و نمایندگان مجلس در ساختمان پرسپولیس جولان می‏دهند. برای پی بردن به عمق فاجعه، کافیست سری به موتور جست وجو گر گوگل بزنید و اسم "محمد رویانیان" را سرچ کنید و بعد از آن به عکس های ورزشی مدیر عامل پرسپولیس نگاهی بیاندازید.
http://www.perspolis-club.com/%D8%A...AA%D8%B2%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%8

 

shahruzs

عضو جدید
کاربر ممتاز
میگن وقتی اسکندر ایران رو تصرف کرد برای اداره چنین مملکت بزرگی مشورت کرد و به این نتیجه رسید که برای اروم نگه داشتن این مردم باید هیچکس در جای خود نباشد و هر کسی در کاری غیر تخصص خود گمارده شود تا هیچکس توانایی خود را به ظهور نرساند و این رسم تا به امروز باقی ماند که معلم بشه فوتبالیست فوتبالیست بشه پیتزایی و .........
 
  • Like
واکنش ها: hah

اخبار

ربات
فقط پروین به آرزویش رسید ؛ پرسپولیس ما اومدیم!!

فقط پروین به آرزویش رسید ؛ پرسپولیس ما اومدیم!!

کسی هم یادش نبود بپرسد شعار دادن پرسپولیس به فوتبالی ها و پیشکسوتان چه شد؟آیا رویانیان فروزنده ونژاد فلاح فوتبالی محسوب می شوند؟یا پیشکسوت پرسپولیس؟آیا الان پرسپولیس به پیشکسوتان رسید؟

بيشتر...
 

اخبار

ربات
پروین: پرسپولیس به فجر هم ببازد استیلی بركنار نمی‌شود

پروین: پرسپولیس به فجر هم ببازد استیلی بركنار نمی‌شود

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درصورت شکست برابر فجر سپاسی هم حمید استیلی به کار خود ادامه خواهد داد.

بيشتر...
 

esmaeili60

عضو جدید
کاربر ممتاز
رییس سابق پلیس راهور، مدیر عامل پرسپولیس شد!

رییس سابق پلیس راهور، مدیر عامل پرسپولیس شد!

 

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اولین هدیه رویانیان برای پرسپولیسی‌ها: كارت سوخت 500 هزار تومانی!

اولین هدیه رویانیان برای پرسپولیسی‌ها: كارت سوخت 500 هزار تومانی!

آفتاب: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب به بازیكنان و كادر فنی به عنوان هدیه كارت سوخت 500 هزار تومانی پرداخت كرد.

محمد رویانیان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس روز گذشته در تمرینات این تیم حضور پیدا كرد.

اما وی در اقدامی جالب و غیرمنتظره پس از جلسه‌ای با كادر فنی به هركدام از بازیكنان و كادر فنی 500 هزار تومان كارت هدیه داد كه می‌توان برای تهیه بنزین از آن استفاده كرد.

پرسپولیسی‌ها با این كارت می‌توانند هم از سوخت بنزین استفاده كنند و هم می‌توانند آن را نقدا از عابرین بانك دریافت كنند.

این كارت هدیه‌ها امروز از سوی كادر فنی به بازیكنان داده شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی روز یكشنبه در شیراز در چارچوب هفته ششم به میدان خواهند رفت.

منبع
 

اخبار

ربات
مظلومی: نمی‌دانم کمیته انضباطی چرا جریمه‌ام کرده است

مظلومی: نمی‌دانم کمیته انضباطی چرا جریمه‌ام کرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به جریمه کمیته انضباطی اعتراض دارم، زیرا رای آنها به شخصیت من برخورده است.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
رویانیان و پروین در تمرین پرسپولیس + عکس

رویانیان و پروین در تمرین پرسپولیس + عکس

رویانیان و پروین در تمرین پرسپولیس

بيشتر...
 

raminbabak

اخراجی موقت
کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟

کریم باقری برای همیشه از ایران رفت؟

به گزارش خبرآنلاین؛ کریم باقری که اواسط تابستان امسال همراه با خانواده اش به آمریکا رفته شاید در همان جا ماندگار شود. نزدیکان به کاپیتان همیشه محبوب پرسپولیس ، می گویند او رفته تا اقلا برای چندسالی همراه با خانواده اش آنجا زندگی کند و با پایان فوتبالش ، فرزندانش بتوانند آنجا تحصیل کنند. آقا کریم سال قبل فوتبال را کنار گذاشت و درحالی که همیشه گفته هیچ علاقه ای به فوتبال ندارد ، امسال پیشنهاد مدیریت فنی راه آهن تهران را رد کرد و تصمیم به رفتن گرفت.

http://www.afkarnews.ir/vdci3paw.t1arrl6cc,b2t.sltz14.html
 

اخبار

ربات
نصرتی: دربی به تاریخ پیوست، سؤال نکنید!

نصرتی: دربی به تاریخ پیوست، سؤال نکنید!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار رویانیان در اهدای پاداش به بازیکنان قشنگ بود.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
علی دایی: از بازیكنانم راضی نیستم

علی دایی: از بازیكنانم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری گفت: از نحوه بازی بازیکنانم در برابر تیم فوتبال داماش گیلان راضی نیستم.

بيشتر...
 

اخبار

ربات
علی كریمی درگیری لفظی با پروین را تكذیب نكرد

علی كریمی درگیری لفظی با پروین را تكذیب نكرد

علی کریمی گفت: با این برد شرایط ما بهتر شد و باید بازی به بازی بهتر شویم.

بيشتر...
 

کربلایی

مدیر بازنشسته
اینم از فرهنگ بالا و ادب ونزاکت بازیکنان شاهین

اینم از فرهنگ بالا و ادب ونزاکت بازیکنان شاهین

سلام
به اطلاع میر ساند:
دیشب در بازی شهرداری و شاهین بوشهر دو بازیکن شاهین(مهدی کیانی و میثم منیعی) درآوردن و رسما شاشیدن زمین چمن یادگار....

http://www.goal.com/iran/news/1825/...ل-شرم-آور-دو-بازیکن-شاهین-در-زمین-چمن-ورزشگاه

فکر کنم شرح بیشتری لازم نباشه
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا