اره پرنده هم پر نمیزنه...من که ازساعت 10 اینجا پلاسم ولی دریغ از یگ رهگذر
اما تا چند دقیقه دیگه جو عوض میشه...
اره پرنده هم پر نمیزنه...من که ازساعت 10 اینجا پلاسم ولی دریغ از یگ رهگذر
اره پرنده هم پر نمیزنه...
اما تا چند دقیقه دیگه جو عوض میشه...
بیخیال سخت نگیر به خودت...این مواقع شب نتم فک کنم دچار حستگی میشه .یک ساعت باید وایسم تا یه پیام بده .خیر سرش مثلا سرعت 2مگه
فردا برم سراغ شرکت و ازشون شکایت کنم
سلام دوستان مهندساره پرنده هم پر نمیزنه...
اما تا چند دقیقه دیگه جو عوض میشه...
ایول سالار....سلام دوستان مهندس
این در جواب آقا وحید که میگه اینجا هیچ پرنده ای پر نمیزنه:
![]()
ایول به جمال اواتارتایول سالار....
پرندت هم مردونس....
نوکرتم داداش...ایول به جمال اواتارت




داداش محمد اینجایی؟؟؟
چیکار داری میکنی؟؟؟در خدمتم رفیق !
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
فهرست طرح های توجیهی و مطالعات امکان سنجی موجود در باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | 7 | |
|
|
تکمیل ویکی باشگاه مهندسان ایران | مهندسی شیمی | مهندسی شیمی | 1 |