آزار دهنده ترين كارهايي كه آقايون انجام ميدهند

ahmadi-2010

عضو جدید
یک عادت بد دیگه که خیلی ناراحت کننده است این است که اقایان عفت کلام ندارند.خیلی بد صحبت میکنند.از الفاظ رکیک خیلی راحت استفاده میکنند :mad:
شما لطف دارین ولی اون دوستمون حداقل یه درصد 99.9 برای اینجور آدما قائل شدن ...بد نیست شما هم یه بلانسبت بعضیها و یا 99.999 درصدی هم میگفتید....ثواب داشت!!!!
 

ssara2025

عضو جدید
کاربر ممتاز
خلایق هرچی لایق
یه روز شیراز تو یه رستوران بودم دو تا عرب با دشداشه اومدن چهارتا زن داشتن و یه 7-8 تایی بچه زناشونو فرستادن سر یه میز براشون چلو خورشت گرفتن نفری یکی
بعد ای زنا پوشیه شونو میزدن بالا یه قاشق میزاشتن دهنشون باید از زیر چادر و پوشیه به بچه شونم غذا میدادن
مردا نشستن یه میز دیگه همه جور غذا سفارش دادن
یه خورده شو میخوردن ته مونده شو میدادن زناشون بخورن
آی اسلام حفظ میشد اونجا جاتون خالی

حالم از این تعبیرها بهم می خوره که بی شعوری یه عده رو ربط می دن به اسلام
مثل اینکه خوشتون میاد که چرت و پرت بگید
نفهمی و حیوانیت اون مردها چه ربطی داره به اسلام ؟
اونا ذاتشون حیوونه و اسلام واسه خر و گاو نیومده واسه انسانها اومده:mad::mad::mad:
 

salizadeniri

عضو جدید
کاربر ممتاز
شما لطف دارین ولی اون دوستمون حداقل یه درصد 99.9 برای اینجور آدما قائل شدن ...بد نیست شما هم یه بلانسبت بعضیها و یا 99.999 درصدی هم میگفتید....ثواب داشت!!!!
راست میگین اما درصد نداشتم بدم.اکثرشون همین طورند البته مودب هاشون تو جمعهای مردانه جلوی خانمها خودشان را کنترل میکنند.مثال بارزش هم استادیوم فوتباله.
 

hamid15

عضو جدید
کاربر ممتاز
حالم از این تعبیرها بهم می خوره که بی شعوری یه عده رو ربط می دن به اسلام
مثل اینکه خوشتون میاد که چرت و پرت بگید
نفهمی و حیوانیت اون مردها چه ربطی داره به اسلام ؟
اونا ذاتشون حیوونه و اسلام واسه خر و گاو نیومده واسه انسانها اومده:mad::mad::mad:
شما حالت خوبه؟
برو احکام کنیز در اسلامو بخون
یک کلام میگفن کنیز بی کنیز این دری وری یا مال کیه
شوهر 50 و خورده ای سالت دختر هفت ساله بگیره صبر کنه 9 سالش بشه باهاش بخوابه
حال میکنی اونم با چل پنجاتا زن
اینکارو پیغمبر اسلام کرد (عایشه)
عایشه هدیه ابوبکر بود و نتیجه شم خلیفه شدنش بود
اسلام اون چیزی نیست که تو افکارت داری اسلام یه واقعیته که باید بری ببینی چیه
117 جلد بحار الانوارو برو بخون
ببینم اگه یکیو بکشن جلو دوتا زن شهادتشون قبول نیست باید چارتا زن باشن ولی دوتا مرد قبوله اینو من گفتم یا اسلام
خواستی بیا خصوصی بحث کن اینجا نمیتونم بیشتر ازاین بگم
 

negin jo0on

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ای تازه وارد عزیز....یه نگاه به جمله خودت بنداز:
من قبول دارم جوانهای ما حیض شدن
حیض : یعنی دوره ایی از ماه که خانمها....
هیز: یعنی آدم بدکار
منظورت چی بود منظورت اینه که پسرها هم حیض میشن؟؟؟!!!:biggrin::biggrin:


:w15::w15::w02::w13:
 

zanememar

عضو جدید
کاربر ممتاز
الحق که خوب اومدی.اکثر این آقایون شنتل پنتلن.خیلی کم توشون مرد منظم و مرتب پیدا می کنی!
 

Roya.r

عضو جدید
سلام
من قبول دارم جوانهای ما حیض شدن
کاریش نمیشه کرده فقط میشه براشون دعا کرد
من تودانشگاهم میبینم که 100% گناه تقصیر پسر ها نیست
دخترها با یک وضعی میان بیرون که فقط میشه گفت همه جاشون حراج در اختیار ملت قرار دادن


دختران امروزی ماببخشید برخی از آنها به همه ملت سرویس میدهند
همین وبس


آدم خوبه همیشه ایرادای خودشو اول برطرف کنه بعد بیفته دنبال ایراد گرفتن از بقیه!
شما پسرا 1عمر هرجور خواستین پوشیدین هرجا خواستین تو هر ساعتی رفتین معنی محدودیت رو نمیدونین چون هیچوقت تو شرایطش نبودین پس حق ندارین انقدر راحت ما رو محکوم کنین.
لباسای خودتونم 1 نگاه بندازین بد نیست! جدیدا که شلواراتون دیگه اصلا فاق نداره!
شما هام که ماشالا اصلا براتون مهم نیست خیلی ریلکس خم وراست میشین حال آدم بهم می خوره بخدا. یکم رعایت کنین!
 

daneshjoo_1361

عضو جدید
بـعـد از اتـمــام يک روز سخت کاري بالاخره به خونه ميام، کـفشهامو در ميارم و با خـوشحـالـي بــا شوهرم سلام واحـوالـپرسي مي کنم، او در مورد کارهاي روزانه خود براي من توضيح مي دهد اما زماني که نوبت به من مي رسد،بايـد با کسي صحبت کنم که مرتبا سرش را تکان ميدهد،آهـان آهان مي گـويـد و بـه صـفـحـه تـلـويزيـون يا کامپيوترچسبيده و به هيچ چيز ديگري هم توجه ندارد.
حـتـي اگـر يک بمب اتم نـيز از آسمان به زمين برخورد کندآنها از سر جاي خود تکان نمي خورند مثل اين است که بامــردمک چشم خود به صفحه تلويزيون چسبيده اند. البته اگـرچـه تــمام مردها داراي چنين خصوصياتي نيستند، اما تعداد بسيار زيادي از آقايون اين کارها را انجام مي دهنـد.واقعا عجيبه!

زماني که بالاخره براي رفتن به رختخواب آماده مي شوم و با خستگي تمام خود را به سمت حمام مي کشانم وقتي مي خواهم بنشينم چيزي جز يک لبه سرد سراميکي وجود ندارد. خداي من سر صندلي حمام چه بلايي آمده است؟

عاداتي که خانمها از آن متنفرند
:mad:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1- رخدادهاي غير ارادي
شما آروغ ميزنيد، تف مي کنيد، گاز معده خود را رها مي کنيد و – سردسته تمام اين کارها - آب بيني خود را با سرعت يک موشک به بيرون پرتاب مي کنيد. انجام چنين کارهايي آن هم در ملا عام بسيار ناخوشايند و دور از ادب مي باشد. اگر خانمي که با شما زندگي مي کند تمام مدت راه برود و گازهاي آتشفشاني را از دهان خود خارج کند و از نشيمن گاه خود نيز گازهاي بي صدا ولي کشنده روده اي معده اي آزاد کند، آيا شما ديوانه نمي شويد؟ پس بهتر است که به دستشويي برويد و عادات کوچک خصوصيتان را براي خودتان نگه داريد. ما خانم ها که اين کار را انجام ميدهيم، آيا اينطور نيست؟

2- تنظيم تعلقات شخصي
من در مورد ماشين شخصي شما صحبت نمي کنم، بلکه در مورد بعضي از اندام هاي بدنتان به ويژه اندام تناسلي صحبت مي کنم که هيچ گاه نمي توانيد از شر آنها خلاص شويد. اصلا نگران نباشيد آنها هيچ كجا نخواهند رفت. اگر مجبور شديد آنها را بخارانيد بهتر است اين کار را با احتياط بيشتري انجام دهيد. اين خارش هاي گاه و بي گاه براي خانم ها نيز اتفاق مي افتد اما شما تا به حال نديده ايد که به راحتي دستمان را از دامن هايمان بالا ببريم و به سرعت چيزي را درست کنيم و در سر جاي خودش قرار دهيم. مجددا از دستشويي استفاده کنيد. ( البته مراقب باشيد که روي صفحه اول روزنامه ها شاهد چنين تيتري نباشيم:" جمع کثيري از مردها به دليل مراجعه بيش از حد به دستشويي اخراج شدند" )

3- شنيدن... هنگاميکه به نفع آنهاست
جريان شنيدن هاي گاه و بي گاه و انتخابي چيست؟ آيا آقايون چيزي مثل يک ***** در مغز خود کار گذاشته اند که تنها زماني از خود عکس العمل نشان مي دهد که حرفي در مورد مسائل مورد علاقه آنها گفته شود مثل غذا، روابط جنسي و هر چيزي که به نفع آنهاست؟ يا اينکه نه فقط نوعي بي علاقگي نسبت به چيزهايي است که خانم ها مي گويند؟

من خودم قبول دارم که خانم ها از اين در و آن در صحبت ميکنند و کلا موجودات پرحرفي هستند اما مردها نيز نبايد تمام گفته هاي آنها را ناديده گرفته و تنها بر طبق علايق خود عمل کنند. شايد لازم باشد که در يک رابطه در مورد خيلي از مسائل با يکديگر مشورت کنيد، پس نبايد حرف هايي که در نظر شما جزء مهملات و چرنديات به حساب مي آيند را به راحتي دور بريزيد.

4- بي توجهي کردن

من واقعا به اين يکي علاقه دارم. اين کوچه علي چپي که شما مي رويد کجاست؟ من خيلي کنجکاو هستم که بدانم چون خيلي دوست دارم که گاهي اوقات خودم هم به آنجا سري بزنم. شما با اين کار خيلي راضي به نظر مي رسيد و ذهن خود را تماما بر روي آن متمرکز مي کنيد مثل اينکه اصلا چيزي تا به حال وجود نداشته است، کاملا آرام و خونسرد. اما از سوي ديگر خانم ها هيچگاه نمي توانند نسبت به محيط اطرافشان بي اهميت باشند و در آن واحد به 10 موضوع مختلف فکر مي کنند.

اين که شما به راحتي به خواب و خيال فرو ميرويد و براي محيط اطراف خود ارزش قائل نيستيد واقعا ناراحت کننده است. ما خانم ها زماني راضي مي شويم که مردها به چيزهايي که ما مي خواهيم توجه کنند.

5- باقي گذاشتن آثار
آقايون چه بخواهند دوش بگيرند، چه آشپزي کنند، حياط را تميز کنند و يا اينکه بر روي يک پروژه مهم کار کنند، صفي طولاني از بقاياي وسايل مورد استفاده را در پشت سر خود درست مي کنند. از لباس هاي پرت و پلا از اتاق خواب تا در حمام شما متوجه مي شويد که آنها داخل حمام هستند. اگر بخواهند به شما در تهيه شام " کمک" کنند شما در آشپزخانه تلي از بشقاب ها و قابلمه ها و ماهي تابه ها را مشاهده خواهيد کرد. به همين دليل خانم ها هميشه به راحتي مي توانند تشخيص دهند که شما کجا هستيد و چه کاري انجام مي دهيد. آيا شما به اين خاطر از خود رد پا به جاي مي گذاريد تا بتوانيد آسانتر راه برگشت را پيدا کنيد؟ شايد شما بيش از حد در روياها و افسانه هاي شخصيتان غرق شده ايد

6- کوتاه کردن و تراشيدن
اگر به دستشويي برويد مي بينيد که تکه هاي کوچک موي پا و زير بغل همه جا هست. جمع کردن موها کار پردردسري است. خوب، زمانيکه موهاي خردشده را بر روي لبه هاي دستشويي و ناخن هاي کوتاه شده را روي زمين پيدا مي کنيم نه تنها برايمان خوشايند نيست بلکه رنجش آور و آزار دهنده نيز مي باشد. بعد از اينکه کارتان تمام شد بهتر است همه جا را تميز کنيد.

7- ناديده گرفتن شرايط بديهي
خيلي جالب است که برخي عادات آزاردهنده آقايون کاملا منطبق بر هم و با هم روي مي دهند. البته متوجه نشدن کوتاه کردن موها و يا لباس جديدي که خانم خريداري کرده است جزء موارد ابتدايي به شمار مي روند. آقايون بهتر است زندگي خود را کمي دقيق تر بررسي کنيد و در زندگي توجه بيشتري را به خانم ها معطوف کنيد.

چه کسي اهميت مي دهد که اگر يک فرش جديد در اتاق نشيمن پهن شده باشد و يا اينکه همسرتان از يک عطر جديد استفاده کرده است؟ شايد چندان هم مهم به نظر نرسد اما يک چنين جزيياتي هستند که زندگي را جالب و پرفروغ مي کنند. بنابراين براي چيزهاي جزئي و کوچک نيز اهميت قائل شويد. اين يک سرمايه گذاري اساسي بر روي خانم هايي است که دوستشان مي داريد.

8- سندرم " من مريضم، ازم مراقبت کن"
به نظر مي رسد که بيشتر مردها هنگام مريضي تمايل بسيار زيادي دارند که تبديل به يک کودک تمام عيار شوند. آنها آه و ناله مي کنند، از همه چيز شکايت مي کنند و هيچ گاه هيچ چيز در نظر آنها "درست" به نظر نمي رسد. همسرتان با مراقبت و نگهداري از شما هيچ مشکلي ندارد. اما به جاي ناله و زاري چرا سعي نمي کنيد که از کارهايي که او براي شما انجام مي دهد تشکر کنيد.

9- چشم چراني
عده اي از مردها وجود دارند که داراي چشم هاي جادويي تنبلي هستند، آنها تصادفا به خانم هاي ديگر تا زماني که همسرشان متوجه نشود خيره مي شوند.

البته گروه ديگري از مردها هم هستند که از روي بي مبالاتي براي خانم هايي که در حال راه رفتن در خيابان هستند سوت مي زنند و يا تکه پراني مي کنند. عده اي از مردها نيز سعي مي کنند چشم هاي خود را موقع شناس و با نزاکت تربيت کنند اما به نظر ميرسد که باز هم نمي توانند به طور کامل جلوي آن را بگيرند.

چشم هاي آنها طوري کار مي کند که انگار مي خواهند جاي ديگري را نگاه کنند اما متاسفانه جهت نگاه آنها به طور ناخودآگاه به سمت ديگري کشيده مي شود و درست مثل شخصيتهاي کارتوني عمل مي کنند. بهتر است تا حرکات خود را مجددا باز بيني کنيد. اين عادت را که مي خواهيد سر تا پاي ما را بر انداز کنيد ترک کنيد و کنترل نگاههاي هرز خود را به دست گيريد. و در آخر نيز رعايت ادب و نزاکت را بياموزيد.

شما در يک خيابان دو طرفه قرار داريد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

رفتار خانمها هم غير قابل پيش بيني ميباشد. آنها نيز به نوبه خود رفتارهاي آزار دهنده اي را دارند اما اگر بتوانيم تا اندازه اي با خصوصيات جنس مخالف خود آگاه شويم، از اين طريق مي توانيد قدم هاي موثري را در برطرف کردن دل آزردگي ها و رنجش ها بر داريد.

من از روي تجربه شخصي به شما پيشنهاد مي کنم که اگر تنها به خاطر يک بازي کامپيوتري به همسر خود بي توجهي مي کنيد بهتر است از اين کار دست برداريد تا آنها نيز از عادات ناراحت کننده خود دست بردارند. همچنين اگر از گرفتن بيني و خاراندن بخش هايي از بدن خود به صورت آشکارا دست بر داريد، خانم ها نيز ديگر احساس نمي کنند که لازم است دائما دست هاي خود را بشويند.

هنگامي که ماه عسل تمام مي شود رفتارهاي آزار دهنده دو طرف آشکار مي شود پس بهتر است هر دوي شما براي متوقف کردن آنها تلاش کنيد. اگر شما با تماشاي تلويزيون نسبت به او بي توجهي نکنيد او هم کاري انجام نمي دهد تا شما خيلي بيشتر اذيت شويد. ما بايد در اين راه با يکديگر همکاري کنيم، مگه نه؟!
عزيزم تو اگه يه هفته با من زندگي كني مكي فهمي كه همهي مردا اينطور نيستن تازه من انقدر ازت سوتي بگيرم كه بگي اي كاش اينم يكم كثيف بود من وسواس ندارم ولي كلا دوست دارم مثل يه نجيب زاده رفتار كنم
 

sortme

عضو جدید
عزيزم تو اگه يه هفته با من زندگي كني مكي فهمي كه همهي مردا اينطور نيستن تازه من انقدر ازت سوتي بگيرم كه بگي اي كاش اينم يكم كثيف بود من وسواس ندارم ولي كلا دوست دارم مثل يه نجيب زاده رفتار كنم
مطمئن باش هیچ خانومی از زیادی نجیب زاده بودن مردا خوشش نمییاد چون در اون صورت حتی یه لحظه هم قابل تحمل نیست.پس زیاد به خودت امیدوار نباش.تازشم همیشه آقایون در سوتی دادن پیشقدم بوده و هستن پس از این بابتم خیال خانوما راحته.ok:biggrin::biggrin::biggrin:
 

daneshjoo_1361

عضو جدید
مطمئن باش هیچ خانومی از زیادی نجیب زاده بودن مردا خوشش نمییاد چون در اون صورت حتی یه لحظه هم قابل تحمل نیست.پس زیاد به خودت امیدوار نباش.تازشم همیشه آقایون در سوتی دادن پیشقدم بوده و هستن پس از این بابتم خیال خانوما راحته.ok:biggrin::biggrin::biggrin:
قرار نيست شما خانوما خوشتون بياد مهم ما مردا هستيم ما هستيم كه مهم هستيم ما مردا جنس برتريم در ضمن فكر نكنم تا حالا كسي تونسته باشه يا جرات كرده باشه از من سوتي بگيره:biggrin::biggrin::biggrin:
 

sortme

عضو جدید
قرار نيست شما خانوما خوشتون بياد مهم ما مردا هستيم ما هستيم كه مهم هستيم ما مردا جنس برتريم در ضمن فكر نكنم تا حالا كسي تونسته باشه يا جرات كرده باشه از من سوتي بگيره:biggrin::biggrin::biggrin:
جرات نمیخواد که.همین که میگی ما مردا مهم هستیم یعنی نیستید.از لحاظ جنسم که همه میدونن جنس هرچی ظریفتر قیمتی تر.پس خانوما جنس برترن نه آقایون.و سوتی سوم اینکه اگه کسی جرات نکنه از تو سوتی بگیره یعنی قابل تحمل نیستی.حالا هی بگو من جنتلمنم.:biggrin::biggrin::biggrin:
 

daneshjoo_1361

عضو جدید
جرات نمیخواد که.همین که میگی ما مردا مهم هستیم یعنی نیستید.از لحاظ جنسم که همه میدونن جنس هرچی ظریفتر قیمتی تر.پس خانوما جنس برترن نه آقایون.و سوتی سوم اینکه اگه کسی جرات نکنه از تو سوتی بگیره یعنی قابل تحمل نیستی.حالا هی بگو من جنتلمنم.:biggrin::biggrin::biggrin:
برو برو بچه اخه ضعيفه رو چه به اين حرفا از قديم گفتن زن چو ره بازار گرفت بزن وگرنه تو در خانه ماني چو زن حالا اصلا شما رو چه به اينترنت و اين حرفا.....
 

daneshjoo_1361

عضو جدید
من تا حالا هیچ نجیب زاده ای و ندیدم که این جوری با یه دختر صحبت کنه بهش بگه ضعیفه!!!!!!!!!!:eek::surprised:
شما تعریفت از نجیب زاده چیه؟:question::D[/QUOT
خوب عزيزم احتمالا تو تا حالا اصلا نجيب زاده نديدي :D ببين گلم من با اشخاصي كه اداب و تربيت بفهمن مثل يه جنتلمن باهاشون حرف ميزنم ولي اگه بفهمم كه طرف ميخواد از اين رفتارم سوئ استفاده بكنه مطمئنا باهاش عين خودش حرف ميزنم و اين كارو خوب بلدم
 

sortme

عضو جدید
من تا حالا هیچ نجیب زاده ای و ندیدم که این جوری با یه دختر صحبت کنه بهش بگه ضعیفه!!!!!!!!!!:eek::surprised:
شما تعریفت از نجیب زاده چیه؟:question::D[/QUOT
خوب عزيزم احتمالا تو تا حالا اصلا نجيب زاده نديدي :D ببين گلم من با اشخاصي كه اداب و تربيت بفهمن مثل يه جنتلمن باهاشون حرف ميزنم ولي اگه بفهمم كه طرف ميخواد از اين رفتارم سوئ استفاده بكنه مطمئنا باهاش عين خودش حرف ميزنم و اين كارو خوب بلدم
از نحوه حرف زدنت معلومه چه قدر با ادب و با تربیت هستی.به نظر من نه تنها نجیب زاده نیستی بلکه از اون ...هستی که آرزوی نجیب زاده بودن دارن:mad:برو یه کم با ادب باش نمیخواد نجیب زاده باشی.
 
آخرین ویرایش:

samira_3001

عضو جدید
کاربر ممتاز
از نحوه حرف زدنت معلومه چه قدر با ادب و با تربیت هستی.به نظر من نه تنها نجیب زاده نیستی بلکه از اون چاله میدونی هایی هستی که آرزوی نجیب زاده بودن دارن:mad:
ولی افسوس که این آرزو را باید به گور ببری.:biggrin:


من عاشق امضات شدم..........
 

شيميست جوان

عضو جدید
salam

salam

salam manam ba nazare u movafegham:smile:
سلام
من قبول دارم جوانهای ما حیض شدن
کاریش نمیشه کرده فقط میشه براشون دعا کرد
من تودانشگاهم میبینم که 100% گناه تقصیر پسر ها نیست
دخترها با یک وضعی میان بیرون که فقط میشه گفت همه جاشون حراج در اختیار ملت قرار دادن
من برای شما داستانی تعریفی کنم که
در زمان شاه سرهنگی بازنش به فرودگاه رفته بود که از اتفاق آخوندی با زنش انجا بودن که قصد سفر به جایی داشتن -زن سرهنگ نیمه عریان بود اما در آن طرف زن آخوند کاملآ باحجاب بود
سرهنگ شاهنشاهی رو کرد به آخونده گفت که چیکار داری میکنی اینقدر زنت را در منگنه قرار مده بزار راحت باشه
آن آخوند گفت من زنم مانند یک ماشین شخصی در اختیارم است
نه مثل زن تو که مانند تاکسی به همه سرویس میدهد یا در اختیار همه است.

دختران امروزی ماببخشید برخی از آنها به همه ملت سرویس میدهند
همین وبس
 

hector javan

عضو جدید
برو برو بچه اخه ضعيفه رو چه به اين حرفا از قديم گفتن زن چو ره بازار گرفت بزن وگرنه تو در خانه ماني چو زن حالا اصلا شما رو چه به اينترنت و اين حرفا.....
دوست عزیز این نحوه حرف زدن با خانوما اصلا درست نیستا.بحث بکن اما توهین نه نه...;)
این حرفا مال عهد حجره.
 

daneshjoo_1361

عضو جدید
از نحوه حرف زدنت معلومه چه قدر با ادب و با تربیت هستی.به نظر من نه تنها نجیب زاده نیستی بلکه از اون ...هستی که آرزوی نجیب زاده بودن دارن:mad:برو یه کم با ادب باش نمیخواد نجیب زاده باشی.

البته من قبلا توضیحات لازم رو دادم و با شخصیتی مانند شما خیلی لطف کردم که این طور حرف زدم برای شما واقعا متاسفم که انسان های دورو برتون این گونه هستن که توصیف کردید و بدتر که فکر میکنی همه مردا اینطورن یه توصیه میکنم برید رفتار درست و طرز صحبت با یه نجیب زاده مثل من رو یاد بگیرید تا به خودتون جرات ندید که اینطور گستاخانه حرف بزنید 
 
بالا