شما بیشتر باید به آبان ماه فکر کنیبه فردا و پس فردا و ...
من خودمم همینطوری ام گاهی ، مثلا اطرافیانم میگن نفهمه فلان .. ! اعصابم بهم میریزه ، گیج میکننبه یه چیزی دارم فکر میکنم که اصلا نمیدونم باید بهش فکر کنم یا نه
چرا من نمیفهمم جریان چیه؟![]()
به اینکه به سلامتی آبان ماهه؟شما بیشتر باید به آبان ماه فکر کنی
به اینکه مرسی اقا اسی که بیاد بودیبه اینکه شیما چند وقته نیست
امیدوارم ربطی به مشکل بچه نداشته باشه
ما چند ماه قبل انقدر سر فروش ماشین بخاطر خرید خونه اذیت شدیم که الان فقط میخوایم زودتر ماشین رو عوض کنیم.به اینکه مهدیه جون یکم خاکشیر بریز داخل چایی بخور خوب میشی
و اینکه الان وقت خرید ماشین نیست قیمت ماشین الان اصلاااا قیمت واقعی نیست حباب داره …اگ سرمایه ای دارین وقت وقت خرید طلاست!
به اینکه بلهبه اینکه به سلامتی آبان ماهه؟![]()
جدی؟یا سرکارمون گذاشتی؟آخه خودش چیزی نمیگهبه اینکه بله
شما هم آذر ماه بودین درسته؟
حالا به نظرت سومی کیه؟جدی؟یا سرکارمون گذاشتی؟آخه خودش چیزی نمیگه
بله آذر
توییحالا به نظرت سومی کیه؟
نمیدونم.سومی؟!!!!!دومی کی بووووود؟؟![]()
به اینکه:به اینکه همیشه من احوال پرس اشناها ودوستان هستم و نگرانشون ولی اونا انگار ن انگار!!نمیدونم شاید من توقعم زیاده!![]()
والا منم دقیق اطلاع ندارم از کامنتای عقرب یه چیزایی حس کرده بودم تیری در تاریکی انداختم ولی انگار علیرضا پیگیری کرده به اطلاعاتی دست یافته ولی چون عقرب خودش هنوز واکنشی به اخبار نداشته منم نمیدونم قضیه واقعیست یا خیرنمیدونم.
علیرضا و فروتن میدونند.
یه جوری از دومی میگن که من به خودم هم شک کردم![]()
عقرب خاتون بیا مارو از این ابهام خبری خارج کنخوب یه آزمایش بده مشخص میشهنمیدونم.
علیرضا و فروتن میدونند.
یه جوری از دومی میگن که من به خودم هم شک کردم![]()

همه رو توی خماری گذاشتی حالا داری به حس خوب چای نبات فکر میکنی؟دارم به حس خوب خوردن چای نبات بعد از ناهار فکر میکنم![]()
همه رو توی خماری گذاشتی حالا داری به حس خوب چای نبات فکر میکنی؟
مراقب باش نباتش زعفرونی نباشه![]()
نوش جونت![]()
![]()
![]()
![]()
چای نبات الان حس خوبی بهم میده
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
:•:•:•: فکر کن همین الان زنگ در خونتون رو بزنن ... :•:•:•: | زنگ تفريح | 133 | |
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
دوس داری همین الان چه خبری بشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 188 |