همین الان داری به چی فکر میکنی؟

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به یه چیزی دارم فکر میکنم که اصلا نمیدونم باید بهش فکر کنم یا نه🙄
چرا من نمیفهمم جریان چیه؟🥴
من خودمم همینطوری ام گاهی ، مثلا اطرافیانم میگن نفهمه فلان .. ! اعصابم بهم می‌ریزه ، گیج می‌کنن
...
دوباره خط هامو تو گوشی شیائومی گذاشتم الان .
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
به حرفی که امروز پسرم گفت.
توی تلویزیون میگفتن که به نظرتون زیباترین گل کدومه؟
پسرم فوری گفت به نظر من مامانم زیباترین گلِ🥺
بچه کم زبون بریز تو🥺😍
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
به اینکه مهدیه جون یکم خاکشیر بریز داخل چایی بخور خوب میشی
و اینکه الان وقت خرید ماشین نیست قیمت ماشین الان اصلاااا قیمت واقعی نیست حباب داره …اگ سرمایه ای دارین وقت وقت خرید طلاست!
ما چند ماه قبل انقدر سر فروش ماشین بخاطر خرید خونه اذیت شدیم که الان فقط میخوایم زودتر ماشین رو عوض کنیم.
شوهرم که علنا میگه من ازین ماشین بدم میاد😂
البته درست هم میگی که زمان خرید و فروش نیست، چون از دیروز که ماشین رو گذاشتیم برای فروش، کسی زنگ نزده.
 

♥@SH!M♥

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ما هم دقیقا همین وضعیم!
ولی خب الان واقعا قیمتای ماشین خیلییی زیااااادی و مسخره بالاست!!ماشینای خوبو‌ک الان اصلا نمیشه طرفشون رفت!!همین ماشینای چینی تا قبل عید سه چهار تومن بودن الان شدن بالای۵ت!!!!
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
به اینکه همیشه من احوال پرس اشناها و‌دوستان هستم و نگرانشون ولی اونا انگار ن انگار!!نمیدونم شاید من توقعم زیاده!🤣🤣🤣🤣
به اینکه:
نه عزیزم شما پر توقع نیستی، کمکاری از اوناست.
منم دو سه سال قبل یهو به خودم اومدم و دیدم که همیشه منم که دارم از بقیه خبر میگیرم و به خودم گفتم که یه مدت خبر نگیریم تا ببینم چی میشه و واقعا اون مدت هیچ کدوم خبرب ازم نگرفتن.
تا اینکه بعد از دو سه ماه با دوستهام جمع شدیم و بهم گفتن کجایی، چرا خبری ازت نیست، منم بهشون گفتم که اتفاقا از قصد خبری ازم نبود ببینم کدومتون ازم خبر میگیرین، ازین به بعد همینه، هر کی ازم خبر گرفت، منم متقابلا خبرگیرش میشم و این شد که از اون روز دوستهای واقعیم رو شناختم و با خیلی‌ها ادامه دادم و با خیلی‌ها هم ارتباط قطع شد.
 

frotan68

کاربر حرفه ای
نمیدونم.
علیرضا و فروتن میدونند.
یه جوری از دومی میگن که من به خودم هم شک کردم😂
والا منم دقیق اطلاع ندارم از کامنتای عقرب یه چیزایی حس کرده بودم تیری در تاریکی انداختم ولی انگار علیرضا پیگیری کرده به اطلاعاتی دست یافته ولی چون عقرب خودش هنوز واکنشی به اخبار نداشته منم نمیدونم قضیه واقعیست یا خیر:Dعقرب خاتون بیا مارو از این ابهام خبری خارج کن
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
دارم به حس خوب خوردن چای نبات بعد از ناهار فکر میکنم :D
همه رو توی خماری گذاشتی حالا داری به حس خوب چای نبات فکر میکنی؟😂
مراقب باش نباتش زعفرونی نباشه😁
 

Similar threads

بالا