به سلامتی دختر شیما خانم
به اینکه مرسی علیرضابه سلامتی دختر شیما خانم
عزیزم دلمبه اینکه مرسی علیرضا
امیدوارم ی ویروس ساده باشه
مرسی مهدیه جونعزیزم دلم
ایشالله که همینطوره![]()
بچه درد داره الان؟ شرایطش چطوریه؟مرسی مهدیه جون
به اینکه این روزا دارم سخت ترین روزای زندگیمومیگذرونم
ادم خودش حاضره هزار درد بگیره ولی یه خار تو پای بچه ش نره!![]()
بنظرم به داخل دهانش سرایتم کرده!!!بچه درد داره الان؟ شرایطش چطوریه؟
بنظرم به داخل دهانش سرایتم کرده!!!
امشب نتونست درست غذا بخوره
شاید گلوش ورم کردهبنظرم به داخل دهانش سرایتم کرده!!!
امشب نتونست درست غذا بخوره
سلام عزیزم احتمالا ویروسی علایم بچه رو بده چت جی بی تی راهنماییت میکنهن عزیزم زیاد شده
میخچه نیسته انگار
فردا میبرمش ی دکتر دیگهسلام عزیزم احتمالا ویروسی علایم بچه رو بده چت جی بی تی راهنماییت میکنه

نگران نباش ویروس دست پا دهنه.چند روزی داخل دهان و روی دست و پاش جوش در میاره.حتی بعضی بچه ها ناخون هاشون میوفته ولی دوباره بعد یه ماه درمیاد.ایشالا زودی خوب میشهمرسی مهدیه جون
به اینکه این روزا دارم سخت ترین روزای زندگیمومیگذرونم
ادم خودش حاضره هزار درد بگیره ولی یه خار تو پای بچه ش نره!![]()
قربون شما بهار جونبه اینکه چه خوبه فروتن برگشت![]()
سلامممم ممنون خوبیم و خوبه اتفاقا چند شب پیش داداشم اومد خونمون همین که رسید حدقه چشمای منو بررسی کرد گفت چرا v نداریسلام عزیزم، خوبی؟ نینی خوبه؟
هنوز v در نیاوردی؟![]()

سلامبه به سرکار خانم فروتن
خوبی
خوش اومدی؟
بچه بدنیا اومد؟

سلام ممنونسلام خوش اومدی
دچار فلج سایت شده بودی؟
به روی ماهت
خدارو شکربه اینکه شکر مشکل دخترم ی ویروس بوده ک تا چند روز دیگ خوب میشه
امیدوارم خودتون و خانوادتون همیشه تنتون سالم باشه و همگی در پناه خدا باشید![]()
خداروشکر عزیزم، چه خبر خوبی، امیدوارم همیشه خوشحال باشیبه اینکه شکر مشکل دخترم ی ویروس بوده ک تا چند روز دیگ خوب میشه
امیدوارم خودتون و خانوادتون همیشه تنتون سالم باشه و همگی در پناه خدا باشید![]()
نسیم صبح وزید و ز دل غبار برفتبه اینکه شکر مشکل دخترم ی ویروس بوده ک تا چند روز دیگ خوب میشه
امیدوارم خودتون و خانوادتون همیشه تنتون سالم باشه و همگی در پناه خدا باشید![]()

به اینکه:خدا رو هزاران هزار بار شکربه اینکه شکر مشکل دخترم ی ویروس بوده ک تا چند روز دیگ خوب میشه
امیدوارم خودتون و خانوادتون همیشه تنتون سالم باشه و همگی در پناه خدا باشید![]()
به اینکه مرسی اقا اسینسیم صبح وزید و ز دل غبار برفت
حرارت از تن رنجور گلعذار برفت
چو غنچه خنده زد آن روی چون بهار لطیف
به یک نسیم شفا رنگ زرد زار برفت
به شکر عافیتی کز کرم نصیبش شد
ز جان خسته ما سایه خمار برفت
تقدیم به نوگل امید![]()
به اینکه مرسی نغمه جون…ببخشید ک نگرانیمو به همه منتقل کردمبه اینکه:خدا رو هزاران هزار بار شکر
به اینکه:همیشه خوش خبر باشی شیما جون،راحت شدم
فداااات مهدیه جونخداروشکر عزیزم، چه خبر خوبی، امیدوارم همیشه خوشحال باشی![]()
خدارو شکر
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
:•:•:•: فکر کن همین الان زنگ در خونتون رو بزنن ... :•:•:•: | زنگ تفريح | 133 | |
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
دوس داری همین الان چه خبری بشنوی؟؟؟؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 188 |