من و دخترم تو هال بودیم یک لحظه حس کردم کولر رفت بالا به شدت خورد زمینمن فیلم ساوه رو دیدم، چه شب سختی داشتین![]()
پنجره اتاق به شدت بسته شد سه بار تکرار شد
بعد هم جیغ و داد و ...
من و دخترم تو هال بودیم یک لحظه حس کردم کولر رفت بالا به شدت خورد زمینمن فیلم ساوه رو دیدم، چه شب سختی داشتین![]()
یعنی چی کولر رفت بالا و خورد زمین؟ کولر چی؟ کولر گازی یا پنجره ای یا آبی؟من و دخترم تو هال بودیم یک لحظه حس کردم کولر رفت بالا به شدت خورد زمین
پنجره اتاق به شدت بسته شد سه بار تکرار شد
بعد هم جیغ و داد و ...
از بالا پشت بوم صدا اومد کولر آبی پشت بومه فکر کردم صدای اونه نگو صدای موج انفجار بودیعنی چی کولر رفت بالا و خورد زمین؟ کولر چی؟ کولر گازی یا پنجره ای یا آبی؟
یعنی کولرتون شکست؟
من از استرس دارم خفه میشم، همه ی فامیل هامون از تهران اومدن شمال، چقدر سخته خونه زندگیت رو بزاری و بریاز بالا پشت بوم صدا اومد کولر آبی پشت بومه فکر کردم صدای اونه نگو صدای موج انفجار بود
دیشب دیدم گرگان جز شهرهای امن گفته شدهمن از استرس دارم خفه میشم، همه ی فامیل هامون از تهران اومدن شمال، چقدر سخته خونه زندگیت رو بزاری و بری![]()
وای به گوش اونا نرسه بزنه غیرامنش کنهدیشب دیدم گرگان جز شهرهای امن گفته شده
فدات عزیزم دلموای به گوش اونا نرسه بزنه غیرامنش کنه
امن باشه،همهی ایران بیان اینجا اصلا، شماها همهتون بیاین خونهی ما، روی سر من جا دارین![]()
به اینکه قطعا همینطورهحس میکنم دیگه آخراشه، خیلی طول نمیکشه تا تموم بشه این اوضاع
موافقم، عجیب غریبه ولی پولداره هاحس میکنم ترامپ چند قطبی
مردک هر لحظه یه چیزی میگه

مرده شور اون پولموافقم، عجیب غریبه ولی پولداره ها
آدم چند قطبی باشه ولی پولدار باشه![]()
قدرت هم خوبه.مرده شور اون پول
یکی مثل ترامپ دیگه پول راضیش نمیکنه فقط قدرت میخواد ..

دیکتاتور درونتو بکشقدرت هم خوبه.
پول و قدرت رو به من بدین، قول میدم آدم خوبی باشم![]()
![]()
اتفاقا شوهرم هم بهم میگه که یه دیکتاتور درونی داریدیکتاتور درونتو بکش![]()

من فکر میکنم همه دارن .به محیط و اطرافیان بستگی داره بعضی ها تقویت میشه بعضی ها سرکوباتفاقا شوهرم هم بهم میگه که یه دیکتاتور درونی داری![]()
برای من سرکوب شده، یه وقتهایی میاد یه خودی نشون میده و میرهمن فکر میکنم همه دارن .به محیط و اطرافیان بستگی داره بعضی ها تقویت میشه بعضی ها سرکوب
فعلا که نزدن،خدا ب خیر بگذرونهطرفهای خونهی شما رو نزدن؟
.
منم نگرانم از بابت همه چی
اگه اطرافتون چیز خاصی نداره، نگران نباش احتمال زدنشون خیلی کمه.فعلا که نزدن،خدا ب خیر بگذرونه
پر از اضطرابم
پناه بر خدااگه اطرافتون چیز خاصی نداره، نگران نباش احتمال زدنشون خیلی کمه.
.
احساس گرما
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3635 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |