الان چه حسي داري؟

plant_biology

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چرا‌؟ تو که ماشالله همیشه خوش انرژی بودی؟
.
خوبم خداروشکر
حمله ای که اتفاق افتاده و هموطنام شهید شدن خیلی ناراحتم کرده لعنت به یهود !
امام علی که دل رحمترین بودن در جنگ خیبر۶۰۰ تا ۷۰۰ یهودی رو گردن زدن،چرا؟ چون میدونستن که یهود از کافر هم بدتره و ببخشید حیوانی هست که هیچ جوره رام نمیشه مگه با مرگ!

هیتلر میگه یک روز فرا می رسد که به خاطر نکشتن هر یک یهودی،من را نفرین می کنید!
انرژی من رو فقط خانواده ام شارژ نمی کنن هم وطنام خیلی برام مهمن درسته همه توی سختی هستیم ولی
نمی تونم تحمل کنم بیگانه اینکارو باهامون بکنه

انشالله خدا به ما و بازمانده های عزیزشون صبر بده
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
شاید الان حس پدرو مادرمو درک میکنم هشت سال جنگ چه دلواپسی هایی داشتن
من این روزها پسرم رو که نگاه میکنم، هزار جور نگرانی میاد توی ذهنم، پسر من و بچه های مثل پسرم چه گناهی دارن؟
ما این چند روز اصلا نزاشتیم پسرم متوجه بشه، بیشتر از خبرهای آنلاین پیگیر هستیم، اگه تلویزیون هم بزنیم شبکه‌ی مربوط به خبرهای جنگ، با صدای بسته شده نگاه میکنیم به خبرها. خودمون هم با صدای آروم در موردش صحبت میکنیم.
بچه‌ها گناهی ندارن که در معرض اینجور خبرها قرار بگیرن🥺
پر از حس تنفرم از باعث و بانی‌های همه‌ی این اتفاقات.
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من این روزها پسرم رو که نگاه میکنم، هزار جور نگرانی میاد توی ذهنم، پسر من و بچه های مثل پسرم چه گناهی دارن؟
ما این چند روز اصلا نزاشتیم پسرم متوجه بشه، بیشتر از خبرهای آنلاین پیگیر هستیم، اگه تلویزیون هم بزنیم شبکه‌ی مربوط به خبرهای جنگ، با صدای بسته شده نگاه میکنیم به خبرها. خودمون هم با صدای آروم در موردش صحبت میکنیم.
بچه‌ها گناهی ندارن که در معرض اینجور خبرها قرار بگیرن🥺
پر از حس تنفرم از باعث و بانی‌های همه‌ی این اتفاقات.
متاسفانه بچه هام بزرگسال هستن و خودشون پیگیر همه مسایل . اضطراب و وحشت تو چشمهاشون میبینم اما کاری ازم برنمیاد😔
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
متاسفانه بچه هام بزرگسال هستن و خودشون پیگیر همه مسایل . اضطراب و وحشت تو چشمهاشون میبینم اما کاری ازم برنمیاد😔
چقدر عجیب که این باشگاه صحبت در مورد یک جنگ واقعی توی کشورمون رو هم داره به خودش میبینه.
.
مضطرب و نگرانم
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حس روزای تکراری
دوباره شب شد
دوباره صبح میشه
ایکاش هنوز سه‌شنبه‌ی هفته ی قبل بود و تو اینو نوشته بودی و من گله نمیکردم از این تکرار مکررات😭
انگار گرد مرگ پاشیدن همه جا.
حس ترس
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
فعلا اینایی که تهران هستند بیشترین خطر را دارند
امروز یه سری موشک داشتن میفرستادن طرف اسراییل ولی افتاد توی یکی از روستاهای اصفهان و مثل اینکه کلی تلفات داشت، یاد حرف تو افتادم که دیشب گفتی میترسی موشک‌ها بیفته روی سر شما🤦‍♀️
.
.
کلافه‌م که این بچه امشب نمیخوابه🙄
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
انگار گرد مرگ پاشیدن همه جا. صبح به امید شنیدن خبر خوب چشمهام رو باز کردم ولی مثل اینکه بدترم شده.
حس گیجی.
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حسی که من دارم اینه که یکی از طرفین کوتاه میاد
خوب بیاد دیگه.
حتما باید با خاک یکسان بشیم تا کوتاه بیان؟
دیروز فیلم پارکینگ شهرداری تجریش رو دیدم که نابود شده بود، باورم نمیشد که هفته ی قبل همه ش ماشینمون اونجا پارک بود، کلی ماشینهای بنز و بی ام دبلیو پارک شده توی پارکینگ که معلوم بود سالهاست اونجا پارکن، اون مغازه گلفروشی زیرش، عطاری کنارش، فرش فروشی روبروش، اون آقایی که همون کنار پارکینگ ازش گیلاس خریدیم، همه چی داغون شده بود🥺🥺🥺
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
همه قوی نیستند
تحمل آدمها فرق می‌کنه
دیشب خانم همسایه بخاطر شوک و ترس چند ساعت جیغ میزد و گریه میکرد
شرایط خوبی نیست😔
من فیلم ساوه رو دیدم، چه شب سختی داشتین🥺
 

Similar threads

بالا