چرا؟ تو که ماشالله همیشه خوش انرژی بودی؟خداروشکر عزیزم❤
حس ناراحتی و بغض
حمله ای که اتفاق افتاده و هموطنام شهید شدن خیلی ناراحتم کرده لعنت به یهود !چرا؟ تو که ماشالله همیشه خوش انرژی بودی؟
.
خوبم خداروشکر
من این روزها پسرم رو که نگاه میکنم، هزار جور نگرانی میاد توی ذهنم، پسر من و بچه های مثل پسرم چه گناهی دارن؟شاید الان حس پدرو مادرمو درک میکنم هشت سال جنگ چه دلواپسی هایی داشتن
متاسفانه بچه هام بزرگسال هستن و خودشون پیگیر همه مسایل . اضطراب و وحشت تو چشمهاشون میبینم اما کاری ازم برنمیادمن این روزها پسرم رو که نگاه میکنم، هزار جور نگرانی میاد توی ذهنم، پسر من و بچه های مثل پسرم چه گناهی دارن؟
ما این چند روز اصلا نزاشتیم پسرم متوجه بشه، بیشتر از خبرهای آنلاین پیگیر هستیم، اگه تلویزیون هم بزنیم شبکهی مربوط به خبرهای جنگ، با صدای بسته شده نگاه میکنیم به خبرها. خودمون هم با صدای آروم در موردش صحبت میکنیم.
بچهها گناهی ندارن که در معرض اینجور خبرها قرار بگیرن
پر از حس تنفرم از باعث و بانیهای همهی این اتفاقات.
چقدر عجیب که این باشگاه صحبت در مورد یک جنگ واقعی توی کشورمون رو هم داره به خودش میبینه.متاسفانه بچه هام بزرگسال هستن و خودشون پیگیر همه مسایل . اضطراب و وحشت تو چشمهاشون میبینم اما کاری ازم برنمیاد![]()
طرفهای خونهی شما رو نزدن؟حالم گرفته، کلا حوصله اصلا ندارم
دلشوره گرفتم
ایکاش هنوز سهشنبهی هفته ی قبل بود و تو اینو نوشته بودی و من گله نمیکردم از این تکرار مکرراتحس روزای تکراری
دوباره شب شد
دوباره صبح میشه
دقیقا منم خیلی نگران همه هستم، تو رو خدا بیخبر نزارین ما رو از خودتونبچه ها از خودتون خبر بدید واقعا نگرانتونیم![]()
امروز یه سری موشک داشتن میفرستادن طرف اسراییل ولی افتاد توی یکی از روستاهای اصفهان و مثل اینکه کلی تلفات داشت، یاد حرف تو افتادم که دیشب گفتی میترسی موشکها بیفته روی سر شمافعلا اینایی که تهران هستند بیشترین خطر را دارند
من امیددارم این جنگ دوام نداره ان شاللههمهی وجودم داره میلرزه، الان اینجا لرزید، ایشالله که زلزله بوده باشه![]()
خوب بیاد دیگه.حسی که من دارم اینه که یکی از طرفین کوتاه میاد
من فیلم ساوه رو دیدم، چه شب سختی داشتینهمه قوی نیستند
تحمل آدمها فرق میکنه
دیشب خانم همسایه بخاطر شوک و ترس چند ساعت جیغ میزد و گریه میکرد
شرایط خوبی نیست![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |