حس نمیکنم یه خطر بزرگی از بیخ گوشم رد شد
مگه آتیشت زد؟؟؟؟؟همین الان با یکی تو نمایندگی ماشین دعوام شد، حس میکنم دارم آتیش میگیرم![]()
جوش آوردم سرش داد زدم گرمم شدمگه آتیشت زد؟؟؟؟؟
حس میکنم تا عصری نمیشه دوروبر خانم مهندس رفت
پس یک یک مساوی شدینهیچی بابا،با یکی دیگه که مثل خودم ماشینش رو آورده بود دعوام شد، یه داد اون زد، بعدش منم یه داد بلندتر زدم و بحث تموم شد
.
الان احساس خنکی میکنم
ای جان خوشحالم از حسن عزیزم چشمتون روشنحس خوشحالی فردا شب میریم فرودگاه دنبال داداشم اینا ❤اصلا دیشب از دلتنگی خوابم نبرد
خوب فوقش دستت رو بلند میکردی تا دکتر بره کنار و عطسه کنیحسم اشتباه بود هیچ کدوم اتفاق نیفتاد![]()
من ایمپلنت انجام دادم اما اصلا دوستش ندارم دندون آخر هم بود اصلا مهم نبود .بنظرم اگه اذیتت نمیکنه بیخیالش شوخوب فوقش دستت رو بلند میکردی تا دکتر بره کنار و عطسه کنی
من یه دونه ایمپلنت باید انجام بدم، برای اون خیلی استرس دارم، انقدر که حتی بدم نمیاد کلا بیخیالش بشم، آخرین دندونمه اصلا معلوم نیست![]()
واقعا اذیتم نمیکنه، از 7 سالگی خالیهمن ایمپلنت انجام دادم اما اصلا دوستش ندارم دندون آخر هم بود اصلا مهم نبود .بنظرم اگه اذیتت نمیکنه بیخیالش شو
فرایندش خیلی سخت نیستواقعا اذیتم نمیکنه، از 7 سالگی خالیه
به فرآیند کار ایمپلنت که فکر میکنم، مغزم تیر میکشه![]()
| Thread starter | عنوان | تالار | پاسخ ها | تاریخ |
|---|---|---|---|---|
|
|
همین الان چکار میکنید ؟! | زنگ تفريح | 3638 | |
| P | همین الان دلتون واسه کدوم دوست هم باشگاهی تنگ شده؟؟ | زنگ تفريح | 254 | |
|
|
همین الان دوست داشتی کنار چه کسی بودی؟ | زنگ تفريح | 278 | |
|
|
اگه زمان دست خودت بود دوست داشتی، الان چند سالت بود | زنگ تفريح | 101 | |
|
|
الان در حال حاضر تنها نگرانیت چیه؟؟؟؟؟ | زنگ تفريح | 182 |