الان چه حسي داري؟

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
هیچی بابا،با یکی دیگه که مثل خودم ماشینش رو آورده بود دعوام شد، یه داد اون زد، بعدش منم یه داد بلندتر زدم و بحث تموم شد😁
.
الان احساس خنکی میکنم
 

ALIREZA.F.1988

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
هیچی بابا،با یکی دیگه که مثل خودم ماشینش رو آورده بود دعوام شد، یه داد اون زد، بعدش منم یه داد بلندتر زدم و بحث تموم شد😁
.
الان احساس خنکی میکنم
پس یک یک مساوی شدین
باید دوتا داد میزدی

حس ترس
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چقدر دلم میخواد ی سنگدل عوضی منم داشتم کسی چپ نگام میکرد میزد مادرشو به عزاش میشون!
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
حسم اشتباه بود هیچ کدوم اتفاق نیفتاد🤪
خوب فوقش دستت رو بلند میکردی تا دکتر بره کنار و عطسه کنی😁
من یه دونه ایمپلنت باید انجام بدم، برای اون خیلی استرس دارم، انقدر که حتی بدم نمیاد کلا بیخیالش بشم، آخرین دندونمه اصلا معلوم نیست🥺
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خوب فوقش دستت رو بلند میکردی تا دکتر بره کنار و عطسه کنی😁
من یه دونه ایمپلنت باید انجام بدم، برای اون خیلی استرس دارم، انقدر که حتی بدم نمیاد کلا بیخیالش بشم، آخرین دندونمه اصلا معلوم نیست🥺
من ایمپلنت انجام دادم اما اصلا دوستش ندارم دندون آخر هم بود اصلا مهم نبود .بنظرم اگه اذیتت نمیکنه بیخیالش شو
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
من ایمپلنت انجام دادم اما اصلا دوستش ندارم دندون آخر هم بود اصلا مهم نبود .بنظرم اگه اذیتت نمیکنه بیخیالش شو
واقعا اذیتم نمیکنه، از 7 سالگی خالیه😁
به فرآیند کار ایمپلنت که فکر میکنم، مغزم تیر میکشه😐
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا اذیتم نمیکنه، از 7 سالگی خالیه😁
به فرآیند کار ایمپلنت که فکر میکنم، مغزم تیر میکشه😐
فرایندش خیلی سخت نیست
من حس جیم اضافی تو دهنم دارم
شاید من این حس و دارم خیلی ها مشکلی نداشته باشن
 

Similar threads

بالا