همین الان چکار میکنید ؟!

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
پسرم خوابه، همسرم رفته جلسه ساختمون، منم نشستم هم فیلم میبینم و هم دارم یکی از پیراهن های همسرم که خیاط براش بد دوخته بود رو اصلاح میکنم. فعلا کوک گرفتم و منتظرم بیاد بپوشه اگه درست شد چرخ کنم.
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تلویزیون خاموشه چون دخترم فردا امتحان داره منم گوشی بدست یااینستا یا باشگاه
آخه بگو دختر مگه اتاقت چشه که تو هال باید درس بخونی
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
تلویزیون خاموشه چون دخترم فردا امتحان داره منم گوشی بدست یااینستا یا باشگاه
آخه بگو دختر مگه اتاقت چشه که تو هال باید درس بخونی
پسر منم توی اتاقش نمیره، اسباب بازی هاش همش توی هال هستن، شب به شب برای خوابیدن فقط میره توی اتاقش🙄🙄
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
دراز کشیدم و قرار نیست گوشیمو بذارم زمین!
 

*M.A*

کاربر بیش فعال
اگه به دلم بود میخواستم الان هیچ کاری نکنم و با آرامش به خواب رفته باشم
اما دارم فکر میکنم و مینویسم و باز فکر میکنم.
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
همسر و پسرم توی حیاطن، منم مشغول تمیزکاری خونه شدم، کارها تموم شده فقط جاروبرقی مونده،فعلا نشستم یکم استراحت کنم تا چند دقیقه دیگه برم.
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
تازه از مهمونی برگشتیم،دارم تلاش میکنم پسرم رو بخوابونم.
نمیدونم چه مقاومتی در مقابل خوابیدن داره🤦‍♀️🤦‍♀️
کلا توی این 5 سال یکبار هم یادم نمیاد که این بچه بدون دردسر خوابیده باشه🙄🙄🙄
میگه مامان من خوابیدن رو دوست ندارم😳🤦‍♀️🤦‍♀️
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
تازه از مهمونی برگشتیم،دارم تلاش میکنم پسرم رو بخوابونم.
نمیدونم چه مقاومتی در مقابل خوابیدن داره🤦‍♀️🤦‍♀️
کلا توی این 5 سال یکبار هم یادم نمیاد که این بچه بدون دردسر خوابیده باشه🙄🙄🙄
میگه مامان من خوابیدن رو دوست ندارم😳🤦‍♀️🤦‍♀️
ای جان من عاشق بچه کوچیکم .خدا حفظش کنه
 

*mahdieh*

کاربر فعال مهندسی مواد و متالورژی ,
کاربر ممتاز
ای جان من عاشق بچه کوچیکم .خدا حفظش کنه
آره خوب بچه ها که بزرگ میشن، سختی های بچه بزرگ کردن دیگه فراموش میشه و قشنگی هاش فقط یادمون میمونه.
من خودم یه وقتهایی عکس و فیلم های نوزادی و یکی دو سالگی پسرم رو میبینم کلی لذت میبرم و میگم کاش الان یکی دیگه توی این سن داشتم🤦‍♀️😁
 

Bahar5746

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آره خوب بچه ها که بزرگ میشن، سختی های بچه بزرگ کردن دیگه فراموش میشه و قشنگی هاش فقط یادمون میمونه.
من خودم یه وقتهایی عکس و فیلم های نوزادی و یکی دو سالگی پسرم رو میبینم کلی لذت میبرم و میگم کاش الان یکی دیگه توی این سن داشتم🤦‍♀️😁
کاش تو همین سن بمونن .واقعا لذت بخشه
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
ایشالا تعالی بشه بخوابیم. سعی میکنم بخوابم:weirdsmiley:
 

Similar threads

بالا