الان چه حسي داري؟

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
فاز خرید، یه ساعت دیگه میریم خرید
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عجیبه که یه آدم درست حسابی بهم زنگ نمیزنه ؟!!
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نمی‌دونم آیا بقیه هم مثل من هستن یا همه چی براشون رو روال هست و خوبن ؟
 
آخرین ویرایش:

*M.A*

کاربر بیش فعال
احساس نزدیک بودن اتفاقات خیلی خوب که از این به بعد یکی پس از دیگری در زندگیم برام رخ خواهند داد

احساس خوشحالی از بثمر نشستن تلاش هام تو رشته اولم
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سعی در ترک اعتیاد اومدن به باشگاه ...
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خسته شدم
:(
..
تا اطلاع ثانوی باشگاه نمیام خداحافظ دوستان !!
 
آخرین ویرایش:

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چرا هنوز با همه خوبم .. ؟ :| برا خودم متاسفم ..

.
.
.
😢
 

yas87

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
انگار داره قلبم پخته میشه! سیمکارت و گوشیمو خاموش کردم ... شاید حال بهتری داشته باشم ؟

:(
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
حس خوبی دارم، خدا رو شکر
 

*M.A*

کاربر بیش فعال
انگار یکی محکم با پشت دست خوابونده تو دهنم و از درد حقارتش تموم تنم گز گز می‌کنه

امشب با همه ی وجودم وحشت کردم و جای بستگان تک تک آدمهایی که قربانی شدن ترس و نفرت رو آمیخته باهم حس کردم

باور نمیکردم تا که ناخواسته به چشم دیدم و از نزدیک لمس کردم
 

naghmeirani

مدیر کل سایت
عضو کادر مدیریت
مدیر کل سایت
مدیر ارشد
کمی تا قسمتی آرومم
 

Similar threads

بالا