انتخاب گوشی samsung galaxy core prime ؟؟؟؟؟

meriil

کاربر فعال
سلام دوستان، من دنبال یه گوشی می گشتم تو رنج -500 -600تومن --- با توجه به مواردی هم که برام مهمه (شامل دوام باتری- هنگ نکردن گوشی با برنامه های سنگین- مقدار حافظه -گشت زنی تو اینترنت- کیفیت دوربین مناسب (حالا عالی نه) - زیاد داغ نکردنش و..... ) با توجه به نظراتی که جاهای مختلف خوندم با این قیمت گوشی core prime به نظرم بهتر از مدلایی مثل اکسپریا ام و ال اومد،

فقط یه مسئله می مونه اونم مسئله دوامشه، کسی می دونه در برابر ضربه مقاوم هست یا نه ؟؟ (چون معمولا چند سال به چند سال گوشی عوض می کنم برام مهمه)
تو معایبش یه جا خوندم screen protection glass نداره--- این رو به صورت جداگانه می شه براش گرفت دیگه؟؟؟

اگه دوستی از معایبش اطلاع داره بگه ممنون می شم

پ.ن. حقیقتش بین این و huawei honor 3c شک داشتم (چون honor 3c زودتر از core prime اومده و امتحانش رو پس داده اما از اون طرف به نظرم گارانتیهای سامسونگ معتبرتره---- در این مورد هم نظر بدین ممنون می شم :smile:)
 

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
گوشی های امروزی ضخامتشون کم شده، صفحه نمایششون هم بزرگ شده و یکی از نقاط اصلیه آسیب پذیریشون تو ضربه هستش. این دو دلیل باعث شده نسبت به گوشی های قدیمی مقاومت کمتری داشته باشن.
اولا سعی کنید مواظب گوشی باشید که زیاد زمین نیوفته! دوما حتما از قاب محافظ و طلق صفحه استفاده کنید. قابها از 10.000 تومان شروع میشن به بالا و طلق ها هم از 5000 به بالا. نوعی از طلق ها هم هست که من تا حالا از نزدیک ندیدم و استفاده نکردم، درصد محافظتشون از صفحه نمایش بیشتره اصطلاحا میگن ضد ضربه. از 30.000 شروع میشن تا 100.000 که برای هر گوشیی نساختن.
 

Similar threads

بالا