► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] رحمتی: امیدوارم استارت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بزنیم

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 92120503211
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰


دروازه‌بان استقلال از هواداران تیمش می‌خواهد با حضور در استادیوم از آن‌ها در بازی با الشباب حمایت کنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر الشباب عربستان، از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پاسخ به این سوال که آیا دلیل چهار گل خوردنش از ملوان، مصدومیت کتفش بود یا خیر، گفت: البته پرسیدن چنین سوالی از سوی خبرگزاری معلوم‌الحالی که صرفا به دنبال حاشیه هستند، جای تعجب ندارد. من مشکلی ندارم. ضربه شدیدی به دست من خورد و مشکلی برای بازی کردنم نداشتم. یک بازی آدم چهار گل می‌زند و یک بازی چهار توپ می‌گیرد. فردا در آسیا بازی داریم و امیدوارم استارت خوبی در لیگ قهرمانان آسیا با حمایت هواداران‌مان بزنیم. می‌خواهیم نتیجه خوبی را در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا رقم بزنیم.
کاپیتان استقلال در بازی فردا در پاسخ به سوالی درباره هواداران تیمش اظهار کرد: از هواداران‌مان خواهش می‌کنم که با توجه به اینکه کم و کیف قضایا را می‌دانند و می‌دانند که سال سختی را گذرانده‌ایم فردا به ورزشگاه بیایند. ما سال گذشته نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم فردا به گونه‌ای بازی کنیم که شرمنده آنها نشویم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی: مدل بازی استقلال با روحیات من سازگار نیست/ در آسیا قلم و نگاه‌تان را عوض کنید

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 92120503205
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳



سرمربی استقلال با سخت شمردن دیدار فردای تیمش برابر الشباب عربستان از رسانه‌ها می‌خواهد تا اگر مشکلی با او دارند به خاطر ایران و منافع ملی آن را کنار بگذارند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر الشباب عربستان از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درباره این دیدار گفت: درباره بازی باید بگویم بازی‌های این گونه شروعش بسیار مهم است. خواهش‌مان این است که هواداران‌مان مثل همیشه از ما حمایت کنند. دو سه فیلم الشباب را دیده‌ایم. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند و در 50 متر جلو بسیار خطرناکند. اگر بتوانیم ارتباط خط هافبک و فورواردشان را قطع کرده و به علاوه مهار شماره 8 آنها را به خوبی انجام دهیم، نقاط ضعف‌مان را می‌توانیم به خوبی برطرف کنیم. می‌توانیم نبض بازی را به دست آوریم و در اولین گام که شروع تورنمنت است کار را پیش ببریم. باید آرامش داشته باشیم. شرایط ما نسبت به لیگ شرایط بسیار بهتری است. خسرو حیدری و مبعلی در این مسابقه به ما رسیده‌اند اما امسال جالب شده، خسرو می‌آید، هاشم نمی‌رسد، هاشم که هست، خسرو حیدری مصدوم است. همین مسئله باعث شده که در این فصل چپ و راست‌مان را به طور کامل نداشته باشیم. حضور در آسیا انگیزه زیادی می‌دهد و این باعث می‌شود تا مربی کارش راحت‌تر باشد.
او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد سال گذشته استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تجربه بسیار مهم است اما مهم‌تر از آن‌ انگیزه است. شرایط ما خوب است. الشباب تیم بسیار خوبی است. من با آنها در ریاض بازی کرده‌ام و اگر اشتباه نکنم یک بر صفر پیروز شدیم. با توجه به اسامی آنها دیدم، چهار، پنج بازیکن آنها ثابت مانده‌اند. آن‌ها تیم بسیار خوبی هستند.
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکری برای ساختار دفاعی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا کرده است یا خیر بیان کرد: اشکالات بوده، شما نگاه کنید بارسلونا سه بر یک باخته است، اشتباهات بچگانه پیکه برای من جای سوال داشت. در بازی با ملوان به لحاظ ایجاد موقعیت خیلی خوب بودیم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد بحث دیگری بود. اگر این گونه گل می‌خوردیم تا سال‌ها برای ما حرف درمی‌آوردند. تیم ما در بازی با ملوان در شرایط خوبش نبود. ما از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم و فکر می‌کنم بالای 70 – 80 درصد از موقعیت‌هایمان گل نشد.
وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به ضعف خط حمله تیمش و آمار پایین گلزنی استقلال چیست، گفت: واقعیت این است که ما با همه موجودی‌مان بازی نکرده‌ایم. ما روی جمشیدیان حساب کرده بودیم اما مصدوم شد. با این حال امیدواریم در آسیا جبران مافات کنیم. این مدل بازی کردن با روحیات من سازگار نیست. من هر سالی که قهرمان شده‌ام بالاترین آمار گلزنی را تیمم داشته است.
سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فکر می‌کند می‌تواند انتظارات هواداران تیمش را بر‌آورده کند، عنوان کرد: به هر حال بازیکنان فعلی ما همین‌ها هستند و بودن مبعلی می‌تواند به ما کمک کند. کبه روز به روز بهتر شده و خوشحالم که این بازیکنان را در اختیار دارم. حضور این بازیکنان و خصوصا حیدری می‌تواند به ما در بازی فردا کمک زیادی کند.
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند تعطیلی فعلی لیگ می‌تواند به ضرر و یا به نفع تیمش باشد، اظهار کرد: من باید واقعیت را بگویم. شاید برای کسانی که در آسیا حضور ندارند، این تعطیلات بدتر باشد. 40 روز دور بودن از رقابت‌ها، بسیار سخت است. با این که ما در شرایط مسابقه و انگیزه بالا هستیم. به نظرم این تعطیلات برای چهار تیم حاضر در آسیا پوئن مثبتی است. استقلال مصدومان زیادی دارد اما ما تلاش می‌کنیم شرایط خوبی داشته باشیم.
سرمربی استقلال در پایان با آرزوی موفقیت نمایندگان ایران در آسیا اضافه کرد: آرزو دارم 4 تیم ایرانی در آسیا شایستگی‌شان را نشان دهند چرا که موفقیت آن‌ها روی پوئن آسیایی ما موثر است. از رسانه‌ها می‌خواهم با هر کسی حب و بغض دارند به خاطر ایران در این مدت آن را کنار بگذارند چرا که نتیجه این چهار تیم برای ایران است. اگر عده‌ای با قلعه‌نویی و رحمتی مشکل دارند، در آسیا قلم و نگاه‌شان را عوض کنند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی در تمرین امروز استقلال: مقابل الجزیره هرچه در توان دارید بکار بگیرید

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 92122516693
یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲



تمرین امروز استقلال با ذبح دو گوسفند جهت دور شدن استقلال از وضعیت فعلی و مصدومیت امیرحسین صادقی آغاز شد و با مرور حرکات تاکتیکی به پایان رسید. در این تمرین قلعه‌نویی از بازیکنانش خواست تا هرچه دارند برای بازی با الجزیره در میدان بگذارند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین امروز استقلال ساعت 16:30 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.
در آغاز این تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان استقلال را به گوشه‌ای جمع کرد و درباره اهمیت بازی با الجزیره با آن‌ها صحبت کرد. او به بازیکنان استقلال گفت: می‌دانم در بازی‌های قبلی باغیرت بودید و تلاش زیادی را انجام دادید تا پیروز شوید اما بدشانسی مانع از موفقیت شما شد. البته کمی هم بی‌دقت بودید. اگر در ضربات آخر دقت بیشتری داشتید، قطعا در دو بازی قبل پیروز می‌شدید. از شما می‌خواهم هرچه در توان دارید، برای این دیدار بگذارید چرا که بازی بسیار مهمی پیش روی ماست. تجربه‌ام می‌گوید اگر الجزیره را شکست دهید، به راحتی به رقابت‌ها برمی‌گردید.
پس از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان استقلال مشغول دویدن شدند.
دو گوسفند از طرف امیرحسین صادقی به خاطر دور شدن استقلال از فضای فعلی و چشم‌زخم به تمرین استقلال جهت قربانی کردن آورده شده بود.
امیرحسین صادقی با ماسک مخصوصی که دکتر نوروزی برای او تهیه دیده بود، در تمرین حاضر شد. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه بینی و گونه، در بازی با الجزیره با همین ماسک به میدان می‌رود.
مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با 40 دقیقه تاخیر در تمرین استقلال حاضر شدند. گویا تصادف شدیدی که در اتوبان نیایش رخ داده بوده است، باعث تاخیر آن‌ها شده است.
در بخشی از تمرین استقلال فوتبال گل کوچک در دستور کار قرار گرفت که امیر قلعه‌نویی بارها از بازیکنانش خواست تا در تکل‌هایش مواظبت بیشتری داشته باشند. او یک بار وقتی عمران‌زاده با تکلی خشن برهانی را سرنگون کرد، با فریاد بر سر مدافع تیمش به او گفت: آرام‌تر بازی کن. نمی‌خواهیم مصدوم دیگری بدهیم.
آندرانیک تیموریان مثل روز گذشته در تمرین استقلال با لباس شخصی حاضر شد.
بخش اصلی و پایانی تمرین امروز استقلال را انتقال سریع توپ از دفاع به حمله تشکیل داد. در این تمرین بازیکنان با چند پاس کوتاه، باید توپ را در موقعیت شوت‌زنی به مهاجمان می‌رساندند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
ناراحتي عمران‌زاده از وضعيت باشگاه استقلال


حنيف عمران‌زاده پس از شکست 3 بر يک استقلال مقابل تراکتورسازي گفت: امشب مقابل حريف 3 گل خورديم و بازي را واگذار کرديم. مسئولان قرار است جلسه‌اي بگذارند اما نمي‌دانم چه حرف‌هايي در اين جلسه قرار است زده شود.
وي ادامه داد: مشکلات يک دفعه مثل سرطان بيرون مي‌زند که بيرون هم زد. سال گذشته که قهرمان شديم چه گلي به سر ما زدند؟!
عمران‌زاده در مورد فصل آينده گفت: بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد با اين وضعيت فکر کنم فقط حسين امانتي و مدد جباري در تيم بمانند.
وي در خصوص دريافتي‌اش از استقلال گفت: در مجموع امسال و سال گذشته و از 950 ميليون تومان قرارداد 420 ميليون تومان گرفته‌ام و اميدوارم اداره ماليات نيز به اين موضوع توجه کند. من حتي خانه مديرعامل را هم به عنوان بخشي از قراردادم گرفتم که آن را 100 ميليون زير قيمت فروخته و از اين لحاظ هم متضرر شدم در نهايت اينکه اگر در ليگ 2 هم بازي مي‌کردم فکر کنم پول بيشتري دريافت مي‌کردم.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
بياني: مقام پنجمي هم بد نبود!


شاهرخ بياني پس از شکست 3 بر يک استقلال مقابل تراکتورسازي تبريز گفت: نمي‌توانستيم چنين نتيجه‌اي را پيش‌بيني کنيم. آسيب‌ديدگي نيکبخت در نيمه دوم باعث شد تغيير تاکتيک بدهيم و اين تغيير تاکتيک جواب نداد. خسرو حيدري را عقب‌تر آورديم و همين مسئله باعث شد تا در خط حمله ضعيف شويم. ضمن اينکه تيم تراکتورسازي سمت چپ و راست ما را کامل بسته بود و نبود يک بازيکن خلاق در وسط زمين باعث شد تا شکست بخوريم.
به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: متاسفانه روي حادثه گل خورديم و ديگر نتوانستيم به بازي برگرديم.
آناليزور تيم استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا امير قلعه‌نويي در اين تيم ماندگار خواهد شد اظهار داشت: صددرصد چنين اتفاقي رخ مي‌دهد. شما نگاه کنيد ما در شرايطي اين نتيجه را به دست آورديم که 5،6 بازيکنمان را در ميانه فصل از دست داديم و نتوانستيم برايشان جايگزيني هم انتخاب کنيم. پژمان منتظري در شرايطي که مي‌توانست نيم‌فصل از استقلال جدا شود اين کار را نکرد تا نتوانيم دوباره بازيکن بگيريم.
بياني تصريح کرد: مجيدي و نکونام هم از جمع ما جدا شدند و آسيب‌ديدگي چند بازيکن مانند خسرو حيدري و هاشم بيک زاده هم مزيد علت شد. براي همين بازي هم اگر آندرانيک تيموريان را داشتيم ديگر به اين صورت نمي‌باختيم. در مجموع فکر مي‌کنم مقام پنجمي هم بد نبود و کار مهمي انجام داديم.
وي درباره مسئله افشاي قرارداد بازيکنان عنوان کرد: اگر قرار است اين مسائل گفته نشود نبايد افشا شود اما ظاهرا از سال آينده قرار است بند مالي قراردادها به صورت علني اعلام شود. حواشي چند روز گذشته باعث شد مردم عليه فوتباليست‌ها جبهه بگيرند.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده: از استقلال مي‌روم


علي‌فتح‌الله‌زاده پس از شکست 3 بر يک استقلال در آخرين بازي ليگ سيزدهم عنوان کرد: مي‌توانستيم در بازي با تراکتور پيروزي کسب کنيم. بازي حساسيت بالايي داشت و آنها نيز براي برد به آزادي آمده بودند.
وي با ابراز رضايت از عملکرد اين فصل بازيکنان استقلال افزود: بايد از قلعه‌نويي تشکر کنم که تا به اينجا زحمات زيادي براي تيم کشيد و به بازيکنان نيز خسته نباشيد مي‌گويم. امسال شرمنده هواداران شديم و اميدواريم سال آينده اين نتيجه جبران شود.
مديرعامل باشگاه استقلال مصدوميت بيش از حد اين تيم را عامل ناکامي آبي‌پوشان دانست و گفت: امسال آسيب‌ديدگي‌هاي بيش از حد بازيکنان به تيم ما ضربه زد. خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده و آندرانيک تيموريان را 10 تا 15 بازي در اختيار نداشتيم و آنها مصدوميت‌هاي زيادي داشتند. اين فصل هم به تيم ملي کمک زيادي کرديم.
فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه از استقلال خواهد رفت، اظهار داشت: من با اجازه هواداران از استقلال مي‌روم چون اين فصل حمايتي ازما نشد. امسال حتما خواهم رفت و بايد بگويم ديگر در استقلال نمي‌مانم.
وي در پاسخ به اين سوال که علت تشويق فرهاد مجيدي در پايان بازي چه بود، گفت: به هر حال تماشاگران دوست داشتند فرهاد مجيدي را تشويق کنند ما چه کاري مي‌توانيم انجام دهيم؟


 

parichehr.F

عضو جدید
این مستر فتح الله زاده هم دستشو پیش میگیره که پس نیوفته..
مردک اون موقه که نکونام میخواست ره جلوشو نگرفت وگرنه الان ما حداقل سهمیه ی
لیگ قهرمانان آسیا رو داشتیم.
باز خدا رحم کرد امیر قلعه نوعی شد سرمربی وگرنه معلوم نبود چه بی ابرویی در میومد امسال
من که خیلی عصبانیم از دستشون:cool:
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] گروکشی دو عضو هیات مدیره استقلال از وزیر ورزش؟!/ زمانی: شبیه جوک است

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 93021711224
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶



عضو هیات مدیره استقلال با تکذیب خبر رفتنش به نزد وزیر ورزش و جوانان و شرط گذاشتن برای عضویت در هیات مدیره جدید گفت: این حرف‌ها بیشتر به جوک شبیه است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال است که سمت اصلی‌اش مشاور رییس مجلس شورای اسلامی است. شایعه شده که او به همراه مقداد نجف‌نژاد، دیگر عضو هیات مدیره استقلال که نماینده مجلس است، به نزد وزیر ورزش و جوانان رفته و علاوه بر جر و بحث با گودرزی، به او گفته اند که اگر در هیات مدیره جدید باشگاه نباشند، طرح استیضاحش را کلید می‌زنند!
این خبر به قدری عجیب و تامل برانگیز است که در صورت صحت داشتن، می‌تواند نگرانی‌های زیادی ایجاد کند؛هر چند که زمانی این شایعه را کذب می‌داند.
حسن زمانی این خبر را تکذیب کرد و گفت: از ترکیب هیات مدیره جدید باشگاه هیچ اطلاعی ندارم و قصد ندارم که تا مشخص شدن تکلیف هیات مدیره جدید در این باره صحبت کنم.
وی در ادامه گفت و گویش با ایسنا گفت: نه من و نه هیچ یک از اعضای هیات مدیره فعلی باشگاه از جزئیات کار خبر نداریم و قصد داریم به وزارت ورزش و جوانان اجازه دهیم که با خیال راحت کار را پیش ببرد.
زمانی درباره خبر دیدارش با وزیر ورزش و اعلام این که اگر در هیات مدیره جدید نباشد طرح استیضاح او را در مجلس کلید می‌زند، اظهار کرد: از قبل از عید نوروز که وزیر را دیدم دیگر ارتباطی با او نداشتم. این خبر بیشتر به یک جوک شبیه است!

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که اگر در هیات مدیره جدید باشگاه استقلال نباشد، مشکلی دارد یا خیر؟ گفت: هر تصمیمی که وزیر و زیر مجموعه‌اش بگیرند می پذیریم. آنها قطعا همه موارد را در نظر گرفته و بعد تصمیم می‌گیرند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] فتح‌الله‌زاده: مستاجر بدی نبودم/ از شرایط فعلی اصلا خوشم نمی‌آید

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال

کد خبر: 93022415827
چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱



مدیرعامل استقلال با بیان این که افشارزاده می‌تواند به استقلال کمک کند، گفت: در مدتی که در استقلال بودم، مستاجر بدی نبودم و چیزی کم نگذاشته‌ام.
علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تایید این مطلب که برخی از اسپانسرهای باشگاه استقلال خواهان حضور او در راس مدیرعاملی باشگاه استقلال بودند، اظهار کرد: به هر حال نمی‌دانم چند گروه با وزارت ورزش و جوانان برای اسپانسری مذاکره‌ داشته‌اند، اما چهار گروه از این دوستان در تماسی که با من داشتند، لطف کردند و از من خواستند که مدیرعامل باقی بمانم اما عذرخواهی کردم و ترجیح دادم که این مسئولیت را نپذیرم. از شرایط فعلی اصلا خوشم نمی‌آید. به هر حال وقتی یک نفر زحمت می‌کشد، بهتر است با کرامت انسانی با او برخورد کنند. البته روی صحبت من به وزارت ورزش و جوانان نیست که بحث من روی فضای موجود در فوتبال ایران است.
مدیرعامل استقلال گفت: فضای موجود در فوتبال ایران وضعیت مناسبی ندارد. ما فصل گذشته تا روز آخر مدعی قهرمانی بودیم و به هر حال بدشانسی آوردیم و پنجم شدیم اما سال قبلش قهرمان لیگ شدیم و تا چهار آسیا هم رفتیم. کمپ حجازی را ایجاد و آن را تا حدی تکمیل کردیم و اگر کسی بیاید و تیم را بگیرد ان‌شاءالله مشخص خاصی ندارد و می‌تواند یک تیم با قدرت را تشکیل دهد.
او در پاسخ به این سوال که به نظرش چه کسی می‌تواند به استقلال کمک کند و عنوان مدیر عاملی را بر عهده بگیرد، اظهار کرد: وزارت ورزشی‌ها گزینه‌های زیادی را مطرح نکرده‌اند. آنچه می‌دانم این است که آقای قریب به دلیل برخی از مشکلات مدیرعاملی استقلال را نپذیرفته است و گزینه اصلی آقای افشارزاده است. من سال‌هاست که با ایشان رفیق هستم و از دوستان نزدیکم به شمار می‌آیند. آقای افشارزاده فردی پرتلاش در عرصه ورزش هستند و گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند. به نظرم وزارت ورزش و جوانان باید تلاش بیشتری کند تا ایشان را متقاعد به پذیرفتن مدیرعاملی استقلال کند. البته آقای قریب هم مدیر بسیار توانمند و خوبی است و تجربه خوبی هم در استقلال دارد اما شنیده‌ام که ایشان قبول مسئولیت نکرده‌اند، وگرنه ایشان هم می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند.
مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که چه چیزی از خودش در این تیم به ارث می‌گذارد، گفت: خیلی چیزها به ارث گذاشته‌ام، در لیگ برتر و در جام حذفی، موفقیت در رقابت‌های آسیایی و از همه مهم‌تر کمپ ناصر حجازی است. همین کمپ را نقطه قوت کارم در استقلال می‌دانم. امیدوارم نفر بعدی هم در تکمیل آن کوشا باشد.
فتح‌الله‌زاده در پایان در پاسخ به این سوال که اگر به عقب بازگردد آیا تصمیمی بوده که آن را اشتباه بداند و تکرار نکند، بیان کرد: به هر حال مستاجر هر کاری را نمی‌تواند انجام دهد ولی مالک خیلی کارها می‌تواند انجام دهد. من مستاجر بدی نبودم. خاطرات تلخی برایم در استقلال رقم خورد اما محبت هواداران را که در کوچه و خیابان و یا از طریق پیامک می‌دیدم همه آن تلخی‌ها پاک می‌شد و افتخار می‌کنم که در این تیم کار کرده‌ام. دست این هوادار را می بوسم. در استقلال چیزی کم نگذاشته‌ام و نمی‌گویم همه کار کردم؛ چرا که من هم جایزالخطا هستم اما کم‌کاری نکرده‌ام. از صمیم قلب دوست دارم این تیم سال بعد قهرمانی را جشن بگیرد و دل این هواداران را شاد کند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] پورحیدری: گزینه اول ملی‌پوشانمان، استقلال است/ جدایی پاشازاده بخاطر دستیار اولی صحت ندارد

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93041106507
چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱



عضو هیات مدیره استقلال با مثبت ارزیابی کردن شرایط تیمش می‌گوید با شناختی که از ملی‌پوشان استقلال دارد می‌داند که گزینه اول آنها استقلال است.
منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با ابراز خرسندی از روند آماده سازی استقلال اظهار کرد: اوضاع تیم بسیار خوب است و تمرینات به شکلی مطلوب پیش می‌رود. مشکل خاصی وجود ندارد و آقای نظری جویباری در تلاش است تا تیم را کامل کند. او در حال مذاکرات جدی با ملی‌پوشان است و می‌خواهد آنها را قانع کند تا در استقلال بمانند. بازیکنان فعلی تیم نیز با انگیزه مضاعفی تمرین می‌کنند و انشاءالله با تیمی کاملتر از الان به اردوی ترکیه می‌رویم.
او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ملی‌پوشان استقلال برای فصل بعد بیان کرد: نظری جویباری مذاکرات خوبی را با آنها انجام داده و امیدوارم که ملی‌پوشانمان در کنار ما بمانند. نظری جویباری وقت زیادی برای تیم گذاشته و از سویی با شناختی که از بازیکنان ملی‌پوش استقلال دارم، می‌دانم که انتخاب اول آنها استقلال است و مشکلی از این بابت نیست. هرچهار ملی پوش ما علاقمند به حضور در استقلال هستند و در این بین تفاوتی میان تیموریان، صادقی، حیدری و بیگ‌زاده وجود ندارد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در اردوی ترکیه حاضر می‌شود، اظهار کرد: به احتمال فراوان من به این اردو نمی‌روم. به هرحال یک سری از کارها وجود دارد که باید انجام دهم ولی مطمئنم این اردو به سود تیم خواهد بود. قرار است تیم ما در آنجا چند بازی دوستانه داشته باشد و با پشت سر گذاشتن تمرینات پر فشار، خود را برای رقابت‌ها آماده کند.
او در پاسخ به سوالی درباره ماجرای جایگزینی فکری به جای پاشازاده گفت: به هرحال آقای قلعه‌نویی خودش همکارانش را انتخاب می‌کند. پاشازاده ظاهرا در تبریز مشکلاتی داشته که نتوانست آنها را حل کند و به این ترتیب فکری جایگزین او شد. البته من با پاشازاده صحبتی نکرده‌ام اما این بحث که می‌گفتند مشکل او دستیار اول شدن بوده است، اصلا صحت ندارد و چنین چیزی اصلا مطرح هم نشده بوده است. به هرحال پاشازاده از جمع ما جدا شد و فکری به جای او آمد. البته از نظر من فرقی هم ندارد، چرا که همه استقلالی هستند.
پورحیدری در پایان درباره زمان جلسات هیات مدیره تیمش، گفت: جلسات ما به دلیل قرار داشتن در ماه رمضان کمتر شده است و جلسه این هفته ما هم لغو شد اما به طور قطع هفته آینده جلسه‌ای خواهیم داشت و اعضای هیات مدیره گزارش کارهایشان را خواهند داد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] حمله تند و بی‌سابقه نکونام به قلعه‌نویی
[/h]

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین صحبت‌های خود بدون آنکه از امیر قلعه نویی نامی ببرد، افشاگری‌های گسترده و عجیبی علیه او و اطرافیانش انجام داده‌است.


خبرگزاری مهر: بعد از آنکه باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که جواد نکونام در فهرست خرید امیر قلعه نویی جایی ندارد، این بازیکن به فکر بازگشت به اوساسونا و بازی در این تیم افتاد. نکونام البته مذاکراتی با باشگاه سایپا و تراکتورسازی هم داشت ولی در نهایت ترجیح داد از ایران برود و مجددا در تیم اوساسونا بازی کند.
با این حال نکونام که در مدت یک فصل و نیم حضورش در استقلال صحبت‌های جنجالی زیادی انجام نداده بود، بعد از قطعی شدن حضورش در اوساسونا به شدت علیه امیر قلعه نویی و تعدادی از اطرافیانش افشاگری کرده است؛ صحبت‌هایی که قطعا واکنش امیر قلعه نویی را در پی خواهد داشت. بخشی از صحبت‌های کاپیتان تیم ملی که گفتگوی مفصلی با روزنامه خبر ورزشی انجام داده، در زیر می‌آید. نکونام از لفظ "آقا" و "آقایان" به جای نام سرمربی استقلال استفاده کرده است: * هر بازی که تیم می‌باخت، می‌گفتند که X و Y مقصر هستند. آقایان شما کِی مقصر هستید؟ در جام ملت‌ها که عالی بازی کردیم و به قول خودتان به کره (جنوبی) باختیم و حذف شدیم و این همه علیه شما نوشتند. استقلال را هم پنجم کردید و دوباره مقصر نبودید. جام حذفی را هم که به مس کرمان باختیم و به فینال نرسیدیم. شما کی مقصرید؟ * آقایان جرات ندارند اشتباهاتشان را گردن بگیرند و بگویند خود ما چه کار کرده‌ایم! واقعا ناراحتم که پارسال آن اتفاقات برای استقلال افتاد و الان در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد. بعد از سال‌ها حضور مداوم ... واقعا ناراحت کننده است. * شما از مربی‌ای که به بازیکن فحش می‌دهد و می‌خواهد با او یقه به یقه بشود تا همدیگر را بزنند چه توقعی دارید؟ آقایان اگر یک روز هم به تمرین لورکوزن رفته بودند حداقل این چیزها را یاد می‌گرفتند. * تفریح‌شان شده نشستن در گوشه زمین تمرین و پشت این و آن حرف زدن. واقعا برای این افراد متاسفم. دوست ندارم این حرفها را بزنم اما وقتی می بینم دارند استقلال را با این حرفها کوچک می‌کننند حرصم می‌گیرد. * دلم برای استقلال می‌سوزد. برای این طرفداران که در گرما و سرما تیم را تنها نمی‌گذارند اما شاهد یک دیکتاتوری هستند. قلبم درد می‌گیرد وقتی می‌بینم هوادار اجازه ندارد حرفش را بزند چون تا چیزی بگوید او را میگیرند و به رختکن می‌برند تا زیر چشمش را کبود کنند. * اگر نیاز باشد داستان زندگی این دو بازیکن استقلال را باز می‌کنم و می‌گویم آقایان وقتی به این دو بازیکن در پایان فصل زنگ زدند، چقدر صدایشان می‌لرزید. چطور قسم می‌خورند که موضوع را رسانه‌ای نکنید. چند ماه همه می‌گفتند فلان بلا را دارند سر این جوان‌ها در تیم می‌آورند ولی آقا گوشش را گرفته بود. چطور می‌شود که از داستان‌ها خبر نداشتند؟
* چطور سرمربی‌ای که ادعایش می‌شود قدرت دارد و جلوی همه می‌ایستد با حرف‌های یک دلال، بازیکن را از ترکیب بیرون می‌گذارد یا او را وارد ترکیب می‌کند؟! اگر شما واقعا مربی هستید، خودتان درباره ترکیب تصمیم بگیرید. شما به حرف دستیارتان گوش نمی‌دهید، چطور به حرف کسی گوش می‌دهید که همه او را می‌شناسند و می‌دانند در این فوتبال چه کارها کرده است. * مشکل من با استقلال از جایی شروع شد که در رشت، جلوی دوستان آقایان ایستادم و جوابشان را طوری دادم که دیگر سراغم نیایند. فکر کرده بودند من هم مثل دیگر بازیکنان هستم. این آقا (دوست قلعه نویی) و گفت یک سیم کارت به من بده! یادم هست بازی با داماش بود که در نهایت باختیم. * یک نکته درباره آقای سرمربی بگویم که خیلی زود همه چیز را فراموش می‌کند. فوق العاده دهن بین است و اگر 20 سال با شما دوست باشد و یک نفر پشت سرتان حرفی بزند، سریعا باور می‌کند و ناگهان تبدیل به دشمن شما می‌شود. یک چیزهایی ذاتی است و دست آقایان نیست! * شما به شایعات بی پایه و اساسی که آقا و دوستانش درست کردند، توجه کنید و ببینید برای تبرئه خودشان حاضر هستند چه کارهایی بکنند و چه حرفهایی بزنند. این مورد به شما نشان می‌دهد که آنها ترسو هستند و جرات ندارند حرفشان را بزنند. به دیگران می‌گویند مصاحبه کنید و یا از طریق دوستانشان شایعه درست می‌کنند. * چطور به کی‌روش تهمت زدند و خیلی زود مردم فهمیدند که اینها دروغ است. * بازیکن تیم (استقلال) یک روز قبل از بازی با تراکتورسازی ترکیب تیم را می‌دانست و به من گفت که فردا بازی نمی‌کنی! او از کجا ترکیب را می‌دانست؟ نشان به آن نشان که در یک قهوه خانه در فرحزاد ترکیب را به او گفته بودند. * شما که ادعای مربیگری تیم ملی دارید، الان در باشگاهی چه کار می‌کنید؟ وقت ندارید سر تمرین بیایید ولی وقت دارید به شهرداری و جاهای دیگر بروید تا به کارهای شخصی برسید. همه ش از هواداران سوء استفاده می‌کنید. * اگر شما استقلالی بودید، چرا در فصلی که به سپاهان رفتید همه ستاره های استقلال را بردید که نتیجه نگیرد؟ چرا در سالی که با تراکتورسازی جلوی استقلال قرار گرفتید، رفت و برگشت دعوا کردید؟ چرا وقتی در تبریز به استقلال باختید، در راهرو ایستادید و با دو بازیکن استقلال دعوا کردید؟ * شما ببینید آقایان بعد از شکست 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس، که همراه با یکی از دوستانشان بازی را تماشا می‌کردند چطور بعد از شکست بالا و پایین می‌پریدند و خوشحالی می‌کردند.
* هر کسی علیه آقایان بنویسد می‌شود اجنبی پرست اما به نفعشان بنویسد می‌شود آدم خوب! با یک دلال پیش یک آدم معروف رفتند برای آنکه به تیم ملی برسند. هر کاری می‌کردند تا این اتفاق بیفتد. * دو هفته پشت فنس ها تمرین لورکوزن را دیدند!
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] توصیه‌های قلعه‌نویی به بازیکنان درتمرین
[/h]
خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال استقلال در زمین شماره ٢ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان علاوه بر صادقی و عمران‌زاده، ستار همدانی و میرشاد ماجدی حضور نداشتند اما بقیه بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

* در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی با بازیکنان صحبت کرد. وی ضمن تبریک عید سعید فطر به بازیکنان گفت: کاری به شرایط راه‌آهن نداریم و ما فقط باید کار خودمان را انجام دهیم. اولین بازی لیگ برتر باعث می‌شود نگاه ما به مسابقات شکل بگیرد به همین دلیل باید تمام توان خود را در این دیدار خرج کنیم.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و سپس در قابل گروه‌های چند نفره بازی آقا وسط را انجام دادند. در بخش پایانی بازیکنان در دو تیم نارنجی و سبز فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

* منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و دقایقی با قلعه‌نویی صحبت کرد.

* با توجه به مصدومیت عمران زاده امروز مگویان و خرسند‌نیا در خط دفاعی استقلال به میدان رفتند. به نظر می‌رسد این دو بازیکن زوج خط دفاعی استقلال را در دیدار پنج‌شنبه تشکیل دهند.

* تعداد محدودی از هواداران استقلال در تمرین امروز حاضر بودند.

*محسن فروزان نیز امروز در کنار دیگر گلرهای استقلال زیر نظر کریم بوستانی تمرین کرد. به نظر می‌رسد فروزان اولین بازی رسمی خود را روز پنج‌شنبه برای استقلال انجام دهد.

* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا در زمین شماره ٢ آزادی برگزار خواهد شد و بازیکنان بعد از پایان این تمرین راهی هتل اوین خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در لیگ چهاردهم از ساعت ١٩:٤٠ روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی به مصاف راه‌آهن خواهد رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] کناره‌گیری استقلال از لیگ فوتبال بانوان

[/h]

» سرویس: ورزشي - ورزش بانوان
کد خبر: 93051808335
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰



پس از منتفی شدن حضور استقلال در لیگ فوتبال بانوان، فریده شجاعی عنوان می‌کند که قرار است به دنبال اسپانسر باشند تا امتیاز این تیم را به تیمی جدید واگذار کنند.
فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: روز پنجشنبه صحبت نهایی خود را با نظری جویباری، معاون مدیرعامل باشگاه استقلال تهران داشتیم که در نهایت اعلام شد به دلیل مشکلات مالی این باشگاه نمی‌تواند در لیگ امسال تیمی داشته باشد. در نتیجه سعی داریم اسپانسر بگیریم تا بازیکنان این تیم بتوانند در لیگ حضور داشته باشند اما دیگر آن‌ها به اسم تیم استقلال در لیگ شرکت نخواهند کرد.
وی اضافه کرد: حتی من عنوان کردم که به احتمال زیاد از سال آینده باشگاه‌ها مجبور خواهند بود تا تیمی در بخش بانوان هم داشته باشند، در این صورت باید این تیم از دسته سه رقابت‌های خود را آغاز کند که عنوان شد مشکلی با این موضوع ندارند.
شجاعی خاطرنشان کرد: آقای کفاشیان همیشه بر لزوم حضور باشگاه‌های مطرح در لیگ برتر فوتبال بانوان تاکید داشته است اما متاسفانه تا زمانی که این موضوع مصوب نشود، باشگاه‌داران زیر بار تیم‌داری بانوان نمی‌روند. در نظر دارم تا در زمان اصلاح اساسنامه لیگ برتر فوتبال این موضوع را مطرح کنم که بحث تیم‌داری باشگاه‌ها در بخش بانوان مصوب شود.
 

Eshgh Khoodayi

عضو جدید
کاربر ممتاز
:biggrin:
پرسپولیس سرور استقلاله در هر حالت !!:biggrin::D

چند سال تو کف یه جام باشگاه ها موندین.................

حالا یه سال رفتین برتر شدین؟!!!!

استقلال دو بار قهرمان جام باشگاه ها شده

پرسپولیس پند بار قهرامان شده؟!!!!!!!!!!
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
شروع طرح ساماندهي مدارس فوتبال استقلال

مدير آکادمي فوتبال استقلال از آغاز طرح ساماندهي مدارس فوتبال استقلال در سراسر کشور خبر داد و گفت: اگر مي‌خواهيم فوتبالي توسعه يافته داشته باشيم بايد توجه خود را به عرصه پايه دوچندان کنيم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رضا صادقپور اظهاکرد: متاسفانه در سطح کشور توجه چندانی به فوتبال پایه نمی شود و اغلب هزینه‌هایی که در حوزه فوتبال در کشور هزینه می شود برای بزرگسالان است.

وی ادامه داد: امروز بیشتر مباحثی که در حوزه فوتبال پایه کشور ارائه می‌شود تئوری بوده و کمتر به مباحث عملکردی و رفتاری فوتبال پایه پرداخته می‌شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: در هر کشوری که شاهد رشد و بالندگی فوتبال هستیم، یقینا قبل از هر چیز به فوتبال پایه توجه ویژه‌ای شده است و ما نیز اگر می‌خواهیم که فوتبالی توسعه یافته داشته باشیم باید توجه خود را به عرصه پایه دوچندان کنیم.

صادقپور تاکید کرد: باشگاه های لیگ برتری فوتبال کشور باید به گونه‌ای عمل کنند که حتما قسمتی از درآمدهای خود را به حوزه فوتبال پایه اختصاص دهند تا در آینده شاهد شکوفایی استعدادهای فوتبالی باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه باشگاه استقلال نسبت به دیگر باشگاه‌های لیگ برتری کشور توجه بیشتری به فوتبال پایه داشته است، به گونه ای که با مصوبه هیات مدیره این باشگاه طرح ساماندهی مدارس فوتبال استقلال در سراسر کشور را کلید زده‌ایم.

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه استقلال با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه فوتبال استقلال به صورت رسمی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، گفت: علاوه بر این هزار مدرسه فوتبال که به صورت رسمی با نام مدرسه فوتبال استقلال فعالیت می‌کنند، تعداد بیشتری هم مدارس فوتبال هستند که به صورت غیررسمی و بدون مجوز با نام استقلال فعالیت ورزشی دارند.

صادقپور تاکید کرد: در طرح ساماندهی مدارس فوتبال استقلال در وهله اول به دنبال آنیم که بانک اطلاعاتی دقیقی از مدارس، مربیان، ورزشکاران و ... این مدارس تهیه کنیم و آنها را شناسنامه دار کرده که در نهایت بتوانیم از آنها در جهت رشد فوتبال کشور و باشگاه بزرگ استقلال استفاده کنیم.

وی افزود: همچنین در قالب این طرح ساماندهی در نظر داریم که مسابقات درون باشگاهی در سطح این مدارس فوتبال برگزار کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اظهارکرد: با انجام این اقدامات می‌توانیم استعدادهای نهفته فوتبال کشور را کشف کرده و به صورتی علمی و نظام‌مند آنها را رشد دهیم که در نهایت به افتخاری در سطح ملی کشور تبدیل شوند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
استقلال 1 ـ راه‌آهن 0؛ ابقاي امير با گل شهباز

هشتمين گل سجاد شهباززاده در ليگ‌برتر بحران را از اردوي آبي‌پوشان دور کرد. استقلال با اين سه امتياز سروساماني به وضعيت خود داد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با تک گل سجاد شهباززاده در یک بازی حساس و پرتب و تاب حریف همشهری خود راه‌آهن را از پیش رو برداشت تا به آرامش موقتی دست پیدا کند.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ورزشگاه: آزادی، تماشاچی: 500 نفر
داور: محسن ترکی ،کمک‌ها: سعید قاسمی ، رحیم شاهین

گل: سجاد شهباز زاده 62
اخطار: محمد غلامی 33، وحید طالب‌لو 45 و بهادر عبدی 56 از راه‌آهن

استقلال: محسن فروزان، مگوییان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده(45 میلاد سلیمان فلاح)، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده و آرش برهانی (85 امیرحسین طاحونی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

راه‌آهن: وحید طالب‌لو، میلاد محمدی، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، رامین رضائیان، محمد آبشک(59 بهنام برزای)، بهادر عبدی(67 مجتبی شیری)، محمد حسین‌پور، محمد غلامی(67 علی علیپور)، امین منوچهری
سرمربی: حمید استیلی


شرح بازی در نیمه اول:
تلاش 45 دقیقه ای راه‌آهن و استقلال بی نتیجه به پایان رسید.
در حالی که آبی ها بدون امیر قلعه‌نویی مقابل راه‌آهن صف آرایی کرده اند، نمایش این تیم تقریبا مطابق انتظار است. استقلال امروز تیمی نه چندان با روحیه است که در نیمه اول بازی پایاپایی را با راه‌آهن جوانتر انجام داد. البته استقلال بخت هایی به مراتب بهتر از حریف خود داشت اما آنها که حداقل 3 بار تا پای فروریختن دروازه طالب لو پیش رفتند در این امر ناکام ماندند. اوج بدشانسی استقلال از دست رفتن پنالتی دقیقه آخر نیمه اول بود که می‌ توانست بسیار تاثیرگذار باشد. اما امید ابراهیمی این پنالتی را به تیر کوبید تا طالب لو با کلین شیت به رختکن برود.

شرح گل:
1 ـ صفر (استقلال): در حالی که بازی متعادل دنبال می‌ شد، سانتر خسرو حیدری از جناح راست و ضربه سر شیرجه ای شهباززاده تک گل بازی را به نفع آبی‌پوشان رقم زد.

دقایق حساس:
دقیقه 4: شوت شهباز زاده از فاصله 10 متری با شیرجه طالب لو مهار شد.
دقیقه 18: محمد غلامی روی کار تیم بازیکنان راه آهن صاحب موقعیت شد و ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 20: شوت عالی محمدرضا خرسند نیا با اختلاف کم از کنار دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 30: شوت محکم هاشم بیک زاده از روی دروازه راه آهن به بیرون رفت.
دقیقه 39: شوت زیبای سیامک کوهنورد به شکل خطرناک از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 43: اشتباه عجیب مدافعان راه آهن شهباززاده را در موقعییت تک به تک با طالب لو قرار داد، اما دروازه بان راه آهن این ضربه را مهار کرد.
دقیقه 45: پاس اشتباه مدافع راه‌آهن به سمت دروازه خودی و فرار و توپ دزدی برهانی ، طالب لو را مجبور به خطا کرد، اما ضربه پنالتی را ابراهیمی به تیر دروازه کوبید.
دقیقه49: ضربه خطرناک هاشم بیک زاده با حداقل اختلاف از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت.
دقیقه54: ضربه آرام آرش برهانی از پشت محوطه جریمه در دستان طالب لو آرام گرفت.
دقیقه55: کار تیمی بازیکنان راه آهن و ضربه سر غلامی با شیرجه تماشایی فروزان به دروازه استقلال نیافت.
دقیقه74: ضربه‌ی شیری از زاویه بسته از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 84: میلاد محمدی از داخل محوطه جریمه استقلال می توانست دروازه استقلال را باز کند اما ضربه ی خطرناک او به کرنر رفت.
دقیقه 85: ضربه ی رامین رضاییان از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
دقیقه85: چرخش و شوت عالی شهباززاده با حداقل فاصله از کنار دروازه طالب لو به اوت رفت.
دقیقه 91: شوت علی علیپور روی پاس منوچهری به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
عنایتی: برای رفتن به استقلال دو دل هستم


» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 93091006165
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹



کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: با وجود پیشنهاد استقلال هنوز برای تصمیم‌گیری در خصوص نیم‌فصل دوم دودل هستم.
رضا عنایتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، در خصوص پیشنهاد تیم فوتبال استقلال تهران به وی برای پیوستن به این تیم گفت: با این که استقلال را دوست دارم و با این تیم خاطرات شیرین زیادی دارم اما هنوز تصمیم قطعی برای آینده نگرفته‌ام و برای گرفتن تصمیم نهایی چند روز دیگر زمان نیاز دارم. برای کمک به استقلال به هیچ وجه به این که مهاجمان این تیم چه شرایطی دارند توجه نمی‌کنم.
عنایتی افزود: با توجه به نوپا بودن تیم پدیده در نیم‌فصل نخست تمام مجموعه تیم با تلاش کنار هم کاشتیم و حالا در نیم‌فصل دوم زمان درو فرا رسیده‌ است. اگر احساس نمی‌کردم که تیم پدیده به من نیاز دارد، راحت‌تر تصمیمم می‌گرفتم اما همچنان باید تصمیمم را به روزهای آینده موکول کنم.
عنایتی همچنین در خصوص این که آیا امسال آخرین سال فوتبالش را سپری می‌کند، افزود: نه قطعا سال آینده هم به فوتبال ادامه می‌دهم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده همچنین در خصوص آخرین شرایطش نیز تصریح کرد: هنوز تا رسیدن به شرایط آرمانی فاصله دارم و با این که تمریناتم را آغاز کرده‌ام اما از شرایط بازی فاصله دارم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز





خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال استقلال که امروز (پنجشنبه) برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز راهی این شهر شده است، از ساعت 14:15 آخرین تمرین خود را در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار کرد.

حواشی و اتفاقات این تمرین به شرح زیر است:


* مهمترین موضوع تمرین امروز استقلال اعلام تعلیق حکم محرومیت کرار جاسم بود که باعث خوشحالی کادر فنی و بازیکنان این تیم شد. قرار است کرار جاسم امشب به اردوی تیم استقلال در تبریز ملحق شود تا در صورت صلاحدید کادر فنی در دیدار فردا مقابل گسترش فولاد به میدان برود.

* وحید طالب‌لو، دروازه‌بان تیم استقلال به دلیل سرماخوردگی امروز تمرین سبکی را انجام داد.

* هوای سرد تبریز باعث شده تا مربیان و بازیکنان استقلال نگران بارش برف در زمان برگزاری بازی فردا باشند.

* جواد زرینچه، مربی تیم فوتبال استقلال که در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان غایب بود، امروز هم در کنار تیم حضور نداشت.

* مالک باشگاه گسترش فولاد در محل تمرین استقلال حاضر شد و مورد استقبال امیر قلعه‌نویی قرار گرفت. سرمربی استقلال دقایقی با مالک باشگاه گسترش فولاد صحبت کرد و از او بابت اینکه زمین اصلی ورزشگاه گسترش فولاد را در اختیار استقلالی‌ها قرار داده است، تشکر کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز

کميته انضباطي پس از بررسي محتويات پروندi جاسم کرار بازيکن تيم استقلال تهران، در خصوص درخواست تجديدنظرخواهي ويژه، رأي خود را صادر کرد.



ورزش سه: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه جاسم کرار- بازیکن تیم استقلال تهران به دادنامه شماره 729 تاریخ 25 بهمن 93 که به دلیل تخلف نامبرده در دیدار مورخ 15 بهمن 93 مقابل سایپای البرز از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر صادره شده، به شرح زیر است:

در خصوص اعتراض ویژه باشگاه ورزشی استقلال تهران به رأی شماره 726 مورخ 25 بهمن 93 راجع به محرومیت جاسم کرار، با توجه به اینکه مراتب نیاز به بررسی قانون می باشد، کمیته انضباطی مستنداً به بند 2 ماده 32 آیین نامه انضباطی اجرای دادنامه مذکور را فعلاً تعلیق کرده و بازیکن مذکور تا صدور رأی جدید مجاز به همراهی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال می باشد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] افشارزاده: کرار نزده، می رقصد!
[/h]





خبر ورزشی: بهرام افشارزاده ویژگی اخلاقی خاصی دارد. او حرفش را همیشه می‌زند، حتی اگر به کام عده‌ای خوش نیاید؛ به همین دلیل وقتی بحث را درباره جاسم کرار شروع می‌کنیم، خیلی راحت می‌گوید او از نظر اخلاقی ایده‌آل نیست و دنبال این است تا چپ و راست به عراق برود.

افشارزاده آخرین توضیحات را درباره این بازیکن می‌دهد...

* آقای افشارزاده این روزها زیاد درباره کرار حرف زده‌‌اید. ما نمی‌خواهیم وارد مسائل حاشیه‌ای شویم ولی قرار نیست برگردد؟

- چرا برمی‌گردد. کرار مشکل پاسپورت دارد. کارش آنجا ‌گیر کرده است البته همین ‌‌گیری که رسانه ها به کرار و عراق داده‌اند، باعث شده تا اداره گذرنامه آنجا روی کرار حساسیت نشان بدهد.

* به چه دلیل؟

- به‌ هر ‌حال روزنامه‌ها و سایت‌ها کمی شلوغ کردند و ایرادهایی گرفتند و یکسری مسائل را درباره عراق مطرح کردند؛ به خاطر همین، یک مقدار مشکل ایجاد شده و پاسپورت او را نگه داشته‌اند.

* با این توضیحات، کرار چه زمانی به ایران بازمی‌گردد؟

- فکر کنم امروز و فردا برگردد. قول داده که بیاید.

* خود او با این دیر آمدن، باعث ایجاد اخبار و حاشیه‌هایی شده است.

- الان تمام فوتبال ایران شده جاسم کرار! تا الان هزار تا عکس او در سایزهای 18 در 4 و 15 در 6 در رسانه ها کار شده و تمام فوتبال ایران شده کرار! اگر همان دو جلسه محرومیت او باقی می‌ماند، الان مشکلی نبود. یک جلسه را پشت‌ سر گذاشته و یک جلسه هم غیبت می‌کرد و دیگر تمام می‌شد ولی فدراسیون رأی او را معلق کرد و آخرش خلط مبحث شد. ما انتظار داریم که بیشتر از این دیگر به کرار نپردازند چون الان همه فکر می‌کنند فوتبال ایران یعنی او. یک مسئله‌ای بود که تمام شد و او هم با محرومیت مواجه شده است.

* ولی شما با حرف‌هایتان نشان دادید خیلی روی او حساب می‌کنید.

- فوتبال یک بازی 11 نفره است، نه یک نفره. استقلال غیر از کرار بازیکنان دیگری هم دارد. خیلی وقت‌ها شده تیم‌ها با 9 نفر هم در زمین برنده شده‌اند، ما حتماً جای کرار را پر می‌کنیم. استقلال با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم که کمتر به این مسئله بپردازند. این قدر درباره کرار حرف زده‌ایم دیگر قضیه لوث شده است. ما در واقع با این کار هم کرار را بزرگ می‌کنیم و هم خطایش را. تیم‌های دیگر هم حساسیت نشان می‌دهند و بحث‌هایی پیش می‌‌آید. خیلی از تیم‌ها هم مشکلاتی دارند ولی ما همیشه حمایت می‌کنیم. مگر سر قضیه دعوای درخشان و کی روش، از درخشان حمایت نکردیم؟ درباره مشکلات این تیم هم یک کلمه حرف نزدیم ولی یکسری‌ها درباره کرار واکنش نشان دادند در حالی که این مسئله مربوط به استقلال است.

* پس از پرسپولیسی‌ها دلخور هستید؟

- آنها اول باید مطالعه می‌کردند که ببینند چه شده است. کل داستان این بود که ما نامه نوشتیم و فرجام‌خواهی کردیم. معمولاً در این شرایط یک ماه، یک سال یا چند هفته از محرومیت بازیکن کم می‌کنند ولی دو جلسه محرومیت کرار شد 3 جلسه. خود این باعث شد داستان‌هایی پیش بیاید. الحمدلله خود کرار هم که نزده، می‌رقصد! همین مسئله باعث ایجاد گرفتاری‌هایی برای ما شد.

* در فیلمی که از 90 پخش شد معلوم بود او به داور توهین کرده. شاید یک جلسه اضافه‌تر به‌خاطر این فیلم بود.

- نه؛ کرار در آن مصاحبه چیزهایی را خصوصی گفته بود. حالا صدایش ضبط شده، اشکالی ندارد ولی...

* نه، مصاحبه‌‌اش را نمی‌گویم، ویدئویی را می‌گوییم که عادل پخش کرد.

- نمی‌دانم، من این صحنه را ندیدم که او چه‌کار کرد و چه گفت ولی به هر صورت کرار در زمین خوب بازی را اداره می‌کند و کمک‌حال تیم است اما از نظر اخلاقی ایده‌آل نیست. خود من آدمی بودم که 11 سال در تیم ‌ملی حضور داشتم ولی یک بار به داور اعتراض نکردم. همیشه کار خودم را می‌کردم و به جای اعتراض، سریع ادامه می‌دادم. انتظار دارم در تیم ما همه این‌طور باشند. تمام تیم با کرار صحبت کرده‌اند و به او گفته‌اند عصبانی نشو ولی وقتی کوچکترین ضربه‌ای می‌خورد اعتراض می‌کند.

* پس خود او خیلی در این ماجراها نقش دارد!

- صددرصد، ما اعتقاد داریم خود کرار مقصر است و باید فیرپلی بازی کند. کلاً فضا طوری است که کرار زود تحت تأثیر قرار می‌گیرد و بیشتر دلش در عراق است. زن و بچه‌‌اش در کشورش هستند و با ایجاد کوچکترین مسئله‌ای، دوست دارد به عراق برود و کنار خانواده‌‌اش باشد؛ به خاطر همین ما پاسپورتش را گرفتیم البته من چک کردم و دیدم واقعاً پاسپورتش جای خالی ندارد و باید می‌رفت تا آن را عوض کند. در کل باید به این مسئله هم فدراسیون، هم ما و هم دیگر باشگاه‌ها و مردم کمتر بپردازند. دوستانی هم که در پرسپولیس هستند باید یک مقدار رعایت کنند. ما همیشه از این باشگاه دفاع کرده‌ایم. هر چه برای استقلال خواسته‌ایم، برای آنها هم خواسته‌ایم. حتی اول گفته‌ایم به پرسپولیسی‌ها بدهید بعد به ما. یکسری به این مسئله توجه ندارند. حالا امیدواریم همه چیز تمام شود البته در این چند روز با دعوای قلعه‌نویی و فتح الله زاده، فعلاً موضوع کرار زیر سایه رفته است!

* ظاهراً بازیکنان هم گلایه دارند که شما در طول فصل بارها از کرار تعریف کردید و او را با غیرت خواندید اما این اتفاقات افتاد.

- همه بازیکنان استقلال با غیرت هستند.

* خیلی از آنها گلایه دارند که شما 70، 80 درصد از پول کرار را داده‌‌اید.

- ما اخیراً باید بابت مالیات کرار 180 میلیون تومان پرداخت می‌کردیم. شما می‌توانید به مدیر برنامه‌های کرار زنگ بزنید و در این باره سؤال کنید. فقط توانستیم 80 میلیون از این پول را بدهیم و 100 میلیون را مدیر برنامه‌هایش داد. به جان بچه‌ام به کرار پول نداده‌ایم و 100 میلیون به مدیر برنامه‌هایش بدهکار هستیم. فکر کنم با این جریمه‌هایی که برای کرار در نظر گرفته‌ایم، احتمالاً او باید آخر فصل یک پولی هم به استقلال بدهد! (خنده) شوخی کردم، امیدوارم کرار بتواند در بازی‌های آخر به استقلال کمک کند.

* شنیده می‌شود پرداخت 600 میلیونی به سرمربی استقلال هم باعث دلخوری بازیکنان شده، مخصوصاً در این شرایط.

- نه این‌طور نیست البته همه باید پول‌شان را بگیرند ولی ما این قدر به سرمربی‌مان پول نداده‌ایم. اتفاقاً او مرتب غر می‌زند و من توجه نمی‌کنم چون واقعاً پول نداریم. چند بار گفته پولم را بدهید ولی نداریم. فکر کنم امسال کلاً به او نزدیک 500 میلیون تومان پول داده‌ایم. خدا پیغمبری مبلغی که گفته‌‌اید، به سرمربی نداده‌ایم ولی شما ببینید ما باید تمام حساب و کتاب‌هایمان را ارائه بدهیم. خود شما خیلی زود می‌فهمید که ما به کی چقدر پول داده‌ایم. ما نمی‌توانیم یک ریال این طرف و آن طرف کنیم.

* بیگ‌‌زاده هم که گفته اگر تا پایان هفته پولش را نگیرد، دیگر در تمرین حاضر نمی‌شود.

- ببینید ما اخیراً 500 میلیون تومان پول گرفتیم که بین بازیکنان تقسیم کردیم. به هاشم و خسرو و بازیکنان مطرح‌مان بیشتر پول دادیم ولی سیاست ما این بود که به همه پول بدهیم. به یکسری 5 میلیون دادیم، به بعضی‌ها 10 میلیون و سقفش 70 میلیون تومان بود که به هاشم و چند بازیکن دیگر دادیم. واقعاً چیزی برایمان نمانده. یکسری مسائل باعث شد اسپانسر هم به ما پول ندهد. ما با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم ولی تلاش می‌کنیم تا مشکلات جمع و جور شود. ما به کارمندان باشگاه پول نداده‌ایم. 40 نفر کارمند داریم که سه ماه حقوق‌شان عقب افتاده است. سعی می‌کنیم با پیگیری‌ها پول آنها را بدهیم و مشکلات بازیکنان هم حل شود. متأسفانه تا الان از سوی سازمان لیگ هم با ما همکاری نشده البته احتمالاً آنها پولی از صدا و سیما نگرفته‌اند.

* راستی شما در برنامه 90 به چه بازیکنی رأی دادید؟

- من رأی ندادم.

* ظاهراً شما زیاد 90 را نمی‌بینید. نکند به خاطر شکایت سرمربیتان است!

- (خنده) نه، شکایت ایشان یک مسئله شخصی است و ربطی به باشگاه ندارد. ما نباید فراموش کنیم که سرمربی استقلال سال‌ها در این فوتبال کار کرده و زحمت‌ کشیده، او مربی خوبی است ولی می‌بینیم در 90 هر هفته یک پروژه برای او درست می‌کنند. عادل فردوسی‌پور حتی دو تا عکس را با هم دعوا می‌اندازد. او آدم تحصیلکرده‌ای است و باید کارهای مثبت بکند نه منفی. عادل چون استاد دانشگاه است باید درس اخلاق بدهد. چرا برای قلعه‌نویی طنز درست می‌کند؟ مربی باید در جامعه زندگی کند و با مردم برخورد دارد. این خوب نیست که برایش چنین چیزی می‌سازند. از ‌شأن فردوسی‌پور و صدا و سیمای ما، این چیزها به دور است. عادل باید نشانه‌های یک استاد دانشگاه را داشته باشد و آن را در برنامه‌‌اش بروز دهد. همه را جمع کند تا فضا مثبت شود. اگر وضعیت همین‌طور باشد، فوتبال ما ضربه می‌بیند.

* حرف خاصی درباره دو برد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دارید؟

- فقط می‌توانم بگویم واقعاً خوشحالم و به پرسپولیسی‌ها و آقای درخشان تبریک می‌گویم. یک وقتی کی روش درباره او صحبت می‌کرد و من و قلعه‌نویی از او حمایت کردیم. این بردها مال کشور ایران است. به تک‌تک بازیکنان و مسئولان این تیم هم تبریک می‌گویم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی: صحبت‌ با افشارزاده درون خانوادگی بود/ نگاه‌ها فرق می‌کند

[/h]

» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94013112701
دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹



سرمربی آبی‌پوشان تهران پس از حضور در باشگاه استقلال حرف‌هایش با افشارزاده را "خانوادگی" خواند و گفت، نماینده اسپانسر باشگاه قول داده است، قبل از بازی بعدی آبی‌پوشان مشکلات مالی حل شود.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی بعد از پایان دیدار با مدیرعامل استقلال درباره این جلسه گفت: جلسه‌ای با حضور افشارزاده و نظری جویباری بود که درباره نتیجه‌گیری‌های اخیر و مسائل رفتاری و روانشناسی تیم بحث شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره صحبت‌های روز یکشنبه او با رسانه‌ها بحثی شد، اظهار کرد: درباره آن صحبت‌ها باید بگویم که مسئولیت نتایج با من است و این صحبت‌ها هم درون خانوادگی بود.
سرمربی آبی پوشان درباره مشکلات مالی بازیکنان خاطر نشان کرد: این مشکلات مربوط به الان نیست و مدت زیادی می‌شود که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته در جلسه‌ای که با حضور آقای سبک دست، نماینده اسپانسر باشگاه برگزار شد ایشان قول‌هایی دادند که قبل از بازی این هفته‌ مشکلات مالی را برطرف کنند.
سرمربی آبی پوشان در واکنش به اظهارات افشارزاده که گفته بود پیش از این پیشنهاد استفاده از روانشناس و بدنساز به او داده است، گفت: صحبت‌هایی شد و با توضیحاتی که ارائه کردیم افشارزاده متقاعد شد که ما مشکل بدنی نداریم. ما در سالی که قهرمان شدیم، تنها یک بازی بود که بیشتر از 90 کیلومتر دوندگی تیمی داشتیم اما اگر به آنالیز بازی با ذوب آهن که دو هفته‌ پیش انجام دادیم نگاه کنیم، تیم ما بالغ بر 115 کیلومتر دوندگی داشته است.
وی با تاکید بر این که تیم با مشکلاتی روبرو است، افزود: مشکل بدنی در تیم وجود ندارد و اگر مشکلی باشد، در جاهای دیگر است.

قلعه‌نویی درباره جلسه روز یکشنبه افشارزاده با برخی از پیشکسوتان استقلال، خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم، ولی فقط می گویم نگاه‌ها فرق می‌کند. یک زمان کسانی همچون هادی نراقی و اصغر حاجیلو با شخص بنده تماس می‌گیرند و به ما کمک فکری می‌دهند. ما نمی گوییم که بقیه پیشکسوتان اظهار نظری نکنند. همه آنها برای ما عزیز هستند. به قول معروف احترام هر جا به مو سفیدان آن است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] نجف‌نژاد: از کادرفنی حمایت می‌کنیم/ کسب سهمیه دور از دسترس نیست
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94013112868
دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹



رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید از کادر فنی آبی‌پوشان حمایت می‌کند تا در نهایت این تیم حداقل سهمیه آسیایی را کسب کند.
به گزارش ایسنا، مقداد نجف‌نژاد پس از جلسه هیات مدیره و انتصابش به عنوان رییس این هیات اظهار کرد: در جلسه امروز مقرر شد تا من رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شوم. از امروز کارم را در این سمت آغاز می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانیم برای اعتلای نام استقلال تلاش کنیم.
وی درباره تغییرات در کادر فنی استقلال اظهار کرد: ما می‌خواهیم با تمام قوا از کادر فنی استقلال حمایت کنیم و با بسیج همه امکانات بتوانیم حداقل به کسب سهمیه آسیایی برسیم؛ چرا که از ما دور نیست. هیات مدیره استقلال مثل همیشه به دنبال حمایت از کادر فنی است و تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های آنها را تامین کنیم. در تلاشیم تا مشکلات مالی حل شود تا شرایط برای نتیجه‌گیری تیم هم مساعد‌تر شود و نظر هواداران جلب شود. هدف اصلی ما شادی دل هواداران در پایان فصل است.
عضو هیات مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره انتقاد پیشکسوتان این باشگاه عنوان کرد: پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند ولی هر کس نظری دارد و باید به این توجه کنیم که همه ارکان باشگاه استقلال برای موفقیت باید از این تیم حمایت کنند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] قلعه‌نویی: بسیاری از انتقادها علیه من پشیزی نمی‌ارزد/ نام "من" توقع می‌آورد
[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94022314201
چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷



سرمربی استقلال معتقد است حساسیت داربی 80 بالاست و تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه (امروز) تیم فوتبال استقلال درباره داربی 80 گفت: این بازی داربی خاصی است. نتیجه بازی روی جدول تاثیر ندارد اما بازی برای هواداران دو تیم خیلی مهم است. یک صحبت قدیمی هم هست که می‌گوید قهرمان نشو اما داربی را ببر. ما در هفته گذشته به لحاظ روحی روانی خیلی کار کرده‌ایم و تلاش کردیم برای این بازی آماده شویم. سالی که قهرمان شدیم، در هر بازی 95 کیلومتر دوندگی داشتیم اما در این فصل 105 کیلومتر میانگین دوندگی ما بوده است.

وی افزود: استقلال امسال مشکلات فراوانی داشته اما تمام مسئولیت به عهده من است. در عین حال معتقدم اگر به مسائل مالی توجه بیشتری می‌شد می‌توانستیم در نیم فصل چند بازیکن به خدمت بگیریم که به کارمان بیاید و تیم را تقویت کنیم. ای کاش بحث خصوصی‌سازی را می‌گذاشتند بعد از لیگ تا ببینید چقدر تفاوت در نتایج به دست می‌آمد. در مجموع امیدوارم بازی باکیفیتی را در داربی ببینیم.

وی افزود: ما تا 4-5 هفته پیش در کورس قهرمانی بودیم، حتی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان به صدر هم رفتیم. مطمئن باشید اگر مشکلات برطرف می‌شد، قضیه خیلی فرق می‌کرد. ما نمی‌توانیم تنهایی کاری کنیم. وقتی بازیکنان در 7 ماه گذشته یک ریال نگرفته‌اند با چه انگیزه‌ای بازی کنند؟ من از بازیکنانم متشکرم هرچند که گاها در حد و اندازه‌های خودشان نبوده‌اند. با این حال باز هم می‌گویم که مسئولیت نتایج بر عهده من است. ما آماری را درآورده‌ایم که نشان می‌دهد استقلال از ابتدای فصل تاکنون حدود 7 میلیارد تومان هزینه کرده است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت جاسم کرار و امید ابراهیمی اظهار کرد: کرار دیروز هم بود و مشکلی ندارد. ابراهیمی هم با تلاش پزشکان بعید می‌دانم که به داربی نرسد. در مجموع فکر می‌کنم با توجه به اینکه داربی حساسیت جدولی ندارد، کیفیت بالایی از دو تیم شاهد خواهیم بود.

او در پاسخ به سوالی درباره پر شدن ورزشگاه آزادی اظهار کرد: نمی‌دانم ورزشگاه پر می‌شود یا نه ولی فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم.

قلعه‌نویی در ادامه اظهاراتش با انتقاد از کسانی که او را نقد می‌کنند و انتقاداتی به او دارند، اظهار کرد: خوشحالم اگر برای استقلال کاری کردم به خاطر عشقم به این تیم بوده است. استقلال در سال‌های اخیر 6 جام آورده که 5 جام با من بوده است. البته خیلی از این نقدها برنامه‌ریزی شده است. عده‌ای با برنامه به دنبال این بودند که وضعیت ما این گونه شود. شاید اگر برخی بازیکنان‌ کمی باهوش‌تر بودند، کار به اینجا نمی‌رسید. معتقدم یک روز با بودن به این تیم باید کمک کرد و یک روز با نماندن باید این کار را کرد.

او افزود: برخی از آقایان هر وقت نزدیک آمار من شدند می‌توانند درباره نتایج تیم صحبت کنند. خیلی از این نقدها پشیزی ارزش ندارند. عده‌ای بدنامی را بهتر از گمنامی می‌دانند. البته نام امیر قلعه‌نویی با خودش توقع می‌آورد. اگر برخی از آقایان از من تعریف می‌کردند معلوم بود که من راه را اشتباه می‌روم. فوتبال برد و باخت دارد. آرسنال هم این همه سال جام نیاورده است. همین امسال چقدر هزینه کرد؟ این مسائل، قشنگی فوتبال است. برخی از اظهارات نامردی است ولی همان طور که گفتم اسم امیر قلعه‌نویی توقع‌ها را بالا برده است.

سرمربی استقلال در پایان اظهاراتش و در پاسخ به این سوال که نظرش درباره اینکه برانکو گفته که قلعه‌نویی از مفاخر فوتبال ایران است، چیست نیز گفت: برانکو برای فوتبال ایران زحمت کشیده و از مربیان بااخلاق بوده است. من درباره او هیچ گاه صحبت نکرده‌ام ولی یک روز خوب با هم در یک اجلاس، پیش از جام جهانی 2006 داشتیم. معرفت و مسلمانی او آنجا به من ثابت شد چرا که اطلاعاتش درباره فوتبال ایران و همه تجربیاتش را به من داد. از بازگشتش به ایران خوشحالم و مطمئنا حضور چنین افرادی به فوتبال ما کمک می‌کند؛ نه کسانی که به ایران و ایرانی توهین می‌کنند و عده‌ای مزدور هم از آن‌ها حمایت می‌کنند. من از دایی و درخشان تشکر می‌کنم اما مطمئنم برانکو و پرسپولیس موفق می‌شوند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] گزینه کروات استقلال فردا در تهران

[/h]
» سرویس: ورزشي - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94032816388
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶



مربی کروات فردا برای مذاکره با استقلال و احتمالا امضای قرارداد با این تیم وارد تهران می شود.
به گزارش ایسنا، استقلال که مدتهاست به دنبال جذب یک مربی است، پس از اینکه از آمدن علیرضا منصوریان به این تیم ناامید شد، مذاکراتش را با ایگور استیماچ کروات به صورت جدی دنبال کرد.
این مربی کروات فردا (جمعه) وارد ایران خواهد شد تا با استقلال مذاکره کند.
به نظر می رسد در صورت رضایت بخش بودن مذاکرات، فردا قرارداد استیماچ به عنوان سرمربی جدید استقلال امضا شود.
استیماچ کیست؟
استیماچ 47 ساله که سابقه بازی در تیم ملی کرواسی را در کارنامه خود دارد در جام جهانی 98 شاگرد بلاژویچ بود. او مربی‌گری را در سال 2005 از تیم هایدوک اشپیلت آغاز کرد و پس از چند ماه به عضویت کادر فنی تیم چیبالیا درآمد.
استیماچ سپس یکسال هدایت NK زاگرب را بر عهده گرفت و سپس یک سال بین سال‌های 2012 تا 2013 سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی شد. او از سال 2015 هدایت زادار را به عهده گرفته که این تیم در فصل 2014 از لیگ یک کرواسی به دسته پائین تر سقوط کرده و در حال حاضر در دسته دو بازی می‌کند.
قطعا مهم‌ترین دوران مربی‌گری استیماچ حضور در تیم ملی کرواسی بود. او در جولای 2012 جانشین بیلیچ در تیم ملی کرواسی شد و در اولین بازی 4 بر 2 مغلوب تیم ملی سوئیس شد. استیماچ با کرواسی در انتخابی جام جهانی 2014 از 6 دیدار خود 5 برد و یک تساوی کسب کرد تا عملکرد خوبی داشته باشد ولی در نهایت شکست برابر اسکاتلند باعث شد تا نتایج بد کرواسی با این مربی شروع شود. سپس شکست برابر پرتغال و لیختن اشتاین باعث شد تا او در آستانه اخراج قرار گیرد.
پس از آنکه نتایج ضعیف کرواسی با استیماچ ادامه داشت و این تیم به عنوان تیم دوم گروه خود راهی پلی‌آف انتخابی جام جهانی شد،‌ او از سمت خود برکنار شد و نیکو کواچ جوان جانشین استیماچ شد تا در جام جهانی نیز کواچ هدایت کروات‌ها را بر عهده داشته باشد.
 
Similar threads

Similar threads

بالا