► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

khooshe

مدیر بازنشسته
تمرين پنالتي و غيبت جباري برابر شهرداري ياسوج


تمرين تيم فوتبال استقلال امروز در حالي برگزار شد که جباري فقط به دويدن دور زمين پرداخت.
تمرين تيم استقلال ساعت 15 امروز در زمين نوبنياد برگزار شد.

* ايمان مبعلي ملي پوش استقلال امروز در محل تمرين حاضر شد.

* مرتضي محصص عضو کميته فني باشگاه استقلال نيز در محل تمرين حاضر شد. مظلومي با ديدن محصص به سمت او آمد و با هم دقايقي احوالپرسي کردند.

* اين تمرين به جز فرهاد مجيدي غايب ديگري نداشت.

* بر خلاف روزهاي گذشته از برف در زمين نوبنياد خبري نبود.

* مجتبي جباري فقط به دويدن دور زمين پرداخت. امين نوروزي رئيس کميته پزشکي باشگاه استقلال در مورد آخرين وضعيت اين بازيکن گفت: عصر امروز از مجتبي جباري تست خواهيم گرفت تا روند بهبودي او را ارزيابي کنيم. جباري هم از ناحيه کشاله ران و هم از ناحيه رباط داخلي دچار مصدوميت است.
وي ادامه داد: با اين شرايط يقينا جباري به بازي مقابل شهرداري ياسوج نمي‌رسد و با توجه به اينکه او نياز به بدنسازي دارد حتي در صورت مثبت بودن تست امروز، صلاح نمي‌بينم که مقابل استيل‌آذين به ميدان برود چرا که احتمال تشديد مصدوميت او بسيار زياد است.

*درحالي که دقايقي از تمرين گذشته بود علي نظري جويباري معاون اول باشگاه نيز در زمين حاضر شد.

* با پايان تمرين تاکتيکي براي دقايقي مظلومي از بازيکنان خواست تمرين پنالتي انجام دهند.
استقلال دوشنبه هفته آينده در جام حذفي ميزبان شهرداري ياسوج است.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برگزاري جشن بدرقه براي ديدار با استقلال تهران


تيم فوتبال دسته اولي شهرداري ياسوج براي برگزاري ديدار جام حذفي مقابل استقلال جشن بدرقه برگزار کردند.
جشن بدرقه تيم فوتبال شهرداري ياسوج براي ديدار جام حذفي فوتبال باشگاه‌هاي ايران مقابل استقلال تهران از مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها شب گذشته برگزار شد.
در اين مراسم که با حضور بازيکنان و کادرفني شهرداري برگزار شد، مسئولان استاني کهگيلويه و بويراحمد از جمله مديرکل صدا و سيماي اين استان حضور داشتند.
بازيکنان شهرداري در اين جشن براي پيروزي مقابل استقلال و رسيدن به جمع 4 تيم برتر رقابت‌ها هم قسم شدند.

*مسئولان شهرداري ياسوج براي ديدار مقابل استقلال که دوشنبه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود؛ قرار است هواداران اين تيم را با خود به تهران بياورند. در همين راستا هماهنگي براي حضور 2 تا 3 هزار هوادار ياسوجي در تهران انجام شده است.

*ياسوجي‌ها براي برگزاري ديدار مقابل استقلال چند بازيکن مصدوم را در ترکيب خود دارند.
شهرداري در هفته چهاردهم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي ايران طبق برنامه با گل گهر سيرجان بازي داشت که اين بازي به دليل نزديک بودن ديدار با استقلال لغو شد.
ساير ديدارهاي ليگ دسته اول امروز برگزار شد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل شهرداری یاسوج به جمع چهار تیم برتر مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 14:45 امروز دوشنبه تیم‌های استقلال تهران و شهرداری یاسوج در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند. آبی‌پوشان تهرانی که یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی هستند، در این بازی برتری 2 برصفر را از آن خود کردند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یافتند.
برای استقلال در این بازی خانگی اسماعیل شریفات (19) و امیرحسین صادقی (64) موفق به گلزنی شدند و زمینه صعود تیم‌شان به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی را فراهم آوردند.
تیم فوتبال استقلال با این پیروزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به دیدار ملوان بندرانزلی خواهد رفت. این دیدار در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار خواهد شد.
قضاوت دیدار استقلال تهران - شهرداری یاسوج برعهده علیرضا فغانی بود. او در این بازی به امیرحسین صادقی، اسماعیل شریفات و سیدمهدی سیدصالحی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.
تا به این لحظه تیم‌های استقلال تهران، ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور صعود کرده‌اند. در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مظلومي: مجيدي از فردا در تمرينات استقلال شركت مي‌كند
خبرگزاري فارس: سرمربي استقلال گفت: با صحبت‌هايي كه انجام داديم فرهاد مجيدي فردا در تمرينات حاضر مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، پرويز مظلومي پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل شهرداري ياسوج اظهار داشت: نيمه اول تيم سنگين بود كه اين موضوع بعد از اين همه تعطيلي طبيعي بود اما نيمه دوم تيم شكل بهتري پيدا كرد. هدف از اين ديدار فقط گذشتن از اين مرحله بود. حريف با انگيزه بود و بازي خوبي هم انجام داد اما استقلال با توجه به تجربه و برنامه‌اي كه داشت به موفقيت رسيد.
مظلومي افزود: در اين بازي دنبال چيز ديگري نبوديم و فقط مي‌خواستيم بعد از تعطيلات شروع خوبي داشتيم. در اين ديدار حنيف عمران زاده و ايمان مبعلي را نداشتيم اما سايرين خوب بودند.

وي درباره قضيه فرهاد مجيدي گفت: اگر خدا بخواهد با صحبت‌هايي كه انجام داديم فرهاد مجيدي فردا در تمرينات حاضر مي‌شود. منتظريم كه او فردا بيايد. در اين قضيه دنبال مقصر نگرديد. من تعجب مي‌كنم چرا اين قضيه به اينجا رسيده است. هم فتح‌الله زاده و هم فرهاد مجيدي همديگر را دوست دارند. اصرار دو طرف به كش‌دار شدن اين قضيه اشتباه بود. اين مسئله به ضرر هواداران است. دو طرف بايد گذشت كنند. آنها اين كار را به خاطر هواداران بايد انجام دهند.
سرمربي استقلال تاكيد كرد: در هر صورت قداست مديريت باشگاه هم بايد حفظ شود. بازيكن بايد تابع تصميمات باشگاه باشد. در اين قضيه موضع‌گيري‌هايي شده و اتهاماتي زده شده كه بايد هر چه زودتر تمام شود. آنها با هم قهر نيستند.

مظلومي درباره عدم حضور هوارملا محمد در استقلال گفت: در اين زمينه باشگاه پيگير عدم حضور اوست. قرار بوده شنبه بيايد. فتح‌الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه مسئول پيگيري اين موضوع نيست. در شأن او نيست كه بخواهد چنين چيزي را پيگيري كند اما نظري جويباري مدام در حال پيگيري اين موضوع است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
برهاني: مشكل فرهاد مجيدي حل مي‌شود
خبرگزاري فارس: مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: هواداران نگران نباشند، مشكل مجيدي حل مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، آرش برهاني پس از تعويض در بازي با شهرداري ياسوج اظهار داشت: درتعطيلات ليگ استقلال شرايط خوبي را تجربه كرد. ما در جام حذفي مدعي هستيم و در مرحله بعد هم همه توان خود را مي‌گذاريم تا ملوان را شكست دهيم.
وي درباره بازي هفته آينده استقلال در ليگ برتر مقابل استيل آذين عنوان كرد: به دليل سه اخطاره بودن مقابل اين تيم غايب هستم اما مطمئنم بازيكنان استقلال فقط به سه امتياز اين ديدار فكر مي‌كنند.
برهاني درباره مشكل به وجود آمده بين مجيدي و باشگاه استقلال گفت: در هر خانواده‌اي مشكل پيش مي‌آيد. هواداران نگران نباشند. اين مسئله به زودي حل مي‌شود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
جدال لفظي پورحيدري با تصويربردار و مصدوميت روانخواه
خبرگزاري فارس: سرپرست تيم فوتبال استقلال با يكي از تصويربرداران تلويزيوني به جدال لفظي پرداخت.


به گزارش خبرگزاري فارس، منصور پورحيدري در ابتداي بازي با يكي از تصويربرداران كنار زمين كه ظاهرا مانع ديد نيمكت نشينان استقلال شده بود به جرو بحث پرداخت. وي ابتدا به وي تذكر داد اما چون ترتيبي اثري به تذكر او داده نشد با اين تصويربردار به شدت به بحث پرداخت تا اينكه شهبازي مسئول برگزار كننده مسابقه به اين مسئله فيصله داد و تصوير بردار را به جايي ديگر هدايت كرد.

* وقتي باران باريدن گرفت شماري زيادي از هواداران حاضر در ورزشگاه به سمت بالاي سكوها رفتند تا در امان باشند.

* خبرنگار راديو در حالي كه يك دست به موبايل و دست ديگرش به چتر بود در حال گزارش اين مسابقه بود.

* مصدوميت روانخواه و خارج شدن او از بازي در دقيقه 27 باعث ناراحتي هواداران استقلال شد. آنها از اينكه اين بازيكن بار ديگر دچار مصدوميت شد ناراحت بودند.

* اسماعيل شريفات بعد از به ثمر رساندن گل به آغوش مظلومي رفت.

* هواداران استقلال بارها مظلومي را تشويق كردند و سرمربي استقلال نيز براي آنها دست تكان داد و از علاقه مندان تيم خود خواست به جاي وي تيم را تشويق كنند.

* محمد محمدي دروازه بان استقلال در حالي كه تمامي بازيكنان اين تيم پيراهن هايي با توليدي آل اشپورت را بر تن دارند پيراهني با توليدي مجيد را بر تن كرده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
هدايت بازيكن استقلال به روي سكوها و حضور سيدصالحي در تركيب
خبرگزاري فارس: مدافع تيم فوتبال استقلال به دليل محروميت حق نشستن روي نيمكت را نداشت و به روي سكوها هدايت شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، حنيف عمران زاده كه به دليل محروميت نمي تواند به ميدان برود امروز قصد داشت همراه ساير نيمكت نشين ها روي نيمكت بنشيند، اما مسئولان برگزار كننده مسابقات اين اجازه را به او ندادند و وي را روي سكوها هدايت كردند.

* كمتر از هزار هوادار در ورزشگاه آزادي حضور دارند كه 300 نفر آنها هواداران شهرداري ياسوج هستند. لرهاي مقيم تهران نيز در بنري مقدم لرهاي استان كهگلويه و بويراحمد را گرامي داشته اند.

* سيد مهدي سيدصالحي با قرار گرفتن در تركيب استقلال اولين بازي رسمي خود در اين فصل را انجام مي دهد.
وي به دليل مصدوميت نيم فصل اول را از دست داده بود.

* مربيان استقلال براي خوشامدگويي به سمت مربيان شهرداري ياسوج رفتند.

* پيراهن بازيكنان شهرداري ياسوج همانند پرسپوليس است.

* ساعت ورزشگاه تختي همچنان خراب است و عقربه ها روي 10:27 دقيقه مانده است. بي نظمي در كنار زمين هم مشهود است. عده اي از خبرنگاران كه بايد در جايگاه حضور داشته باشند كنار زمين هستند. به خبرنگاران ليست بازيكنان دو تيم نيز داده نشده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
فتح‌الله‌زاده به سوئيس رفت
خبرگزاري فارس: سرپرست باشگاه استقلال براي حضور در دادگاه بين‌المللي ورزش راهي سوئيس شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، علي فتح الله زاده براي پيگيري پرونده شركت آلفا و قراردادي كه اين شركت با باشگاه استقلال امضا كرده بود بامداد امروز راهي سوئيس شد.
وي براي اينكه در دادگاه CAS حضور داشته باشد راهي اين سفر شده است.
شركت آلفا از پرسپوليس نيز شكايت كرده است. اين دو تيم تعهد داده بودند در تورنمتي شركت كنند اما اين اتفاق رخ نداد و شركت آلفا از اين دو باشگاه شكايت كرد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
برهاني: به اين پيروزي احتياج داشتيم


مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران، گفت: پيش از رويارويي با استيل آذين در ليگ برتر به پيروزي در ديدار امروز احتياج مبرمي داشتيم.

''آرش برهاني'' عصر دوشنبه در پايان ديدار تيم هاي استقلال تهران و شهرداري ياسوج خاطرنشان کرد: بدون ترديد برتري برابر نماينده ياسوج باعث خواهد شد تا با روحيه مناسبي به مصاف تيم خوب استيل آذين برويم.
وي افزود: بازي خوبي برابر شهرداري ياسوج انجام داديم و رسيدن 2 گل حکم صعود استقلال به مرحله نيمه نهايي جام حذفي را امضا کرد.
برهاني با اشاره به اينکه کادر فني و بازيکنان تيم استقلال براي موفقيت در ديدارهاي پيش روي هم قسم شده اند افزود: بايد با برتري در ديدارهاي آينده مقدمات قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي را مهيا کنيم.
وي در خصوص نمايش نه چندان مطلوب استقلال در ديدار برابر شهرداري ياسوج گفت: پس از 40 روز تمرين به ميدان رفتيم و طبيعي بود که نمايش هميشگي را نداشته باشيم.
گفتني است، تيم فوتبال استقلال تهران عصر امروز با برتري 2 بر صفر برابر شهرداري ياسوج به مرحله نيمه نهايي جام حذفي صعود کرد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: مجيدي از فردا در تمرينات استقلال شركت مي‌كند


سرمربي استقلال گفت: با صحبت‌هايي که انجام داديم فرهاد مجيدي فردا در تمرينات حاضر مي‌شود.

پرويز مظلومي پس از پيروزي 2 بر صفر مقابل شهرداري ياسوج اظهار داشت: نيمه اول تيم سنگين بود که اين موضوع بعد از اين همه تعطيلي طبيعي بود اما نيمه دوم تيم شکل بهتري پيدا کرد. هدف از اين ديدار فقط گذشتن از اين مرحله بود. حريف با انگيزه بود و بازي خوبي هم انجام داد اما استقلال با توجه به تجربه و برنامه‌اي که داشت به موفقيت رسيد.
مظلومي افزود: در اين بازي دنبال چيز ديگري نبوديم و فقط مي‌خواستيم بعد از تعطيلات شروع خوبي داشته باشيم. در اين ديدار حنيف عمران زاده و ايمان مبعلي را نداشتيم اما سايرين خوب بودند.

وي درباره قضيه فرهاد مجيدي گفت: اگر خدا بخواهد با صحبت‌هايي که انجام داديم فرهاد مجيدي فردا در تمرينات حاضر مي‌شود. منتظريم که او فردا بيايد. در اين قضيه دنبال مقصر نگرديد. من تعجب مي‌کنم چرا اين قضيه به اينجا رسيده است. هم فتح‌الله زاده و هم فرهاد مجيدي همديگر را دوست دارند. اصرار دو طرف به کش‌دار شدن اين قضيه اشتباه بود. اين مسئله به ضرر هواداران است. دو طرف بايد گذشت کنند. آنها اين کار را به خاطر هواداران بايد انجام دهند.
سرمربي استقلال تاکيد کرد: در هر صورت قداست مديريت باشگاه هم بايد حفظ شود. بازيکن بايد تابع تصميمات باشگاه باشد. در اين قضيه موضع‌گيري‌هايي شده و اتهاماتي زده شده که بايد هر چه زودتر تمام شود. آنها با هم قهر نيستند.

مظلومي درباره عدم حضور هوارملا محمد در استقلال گفت: در اين زمينه باشگاه پيگير عدم حضور اوست. قرار بوده شنبه بيايد. فتح‌الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه مسئول پيگيري اين موضوع نيست. در شأن او نيست که بخواهد چنين چيزي را پيگيري کند اما نظري جويباري مدام در حال پيگيري اين موضوع است.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
کاپيتان به تمرينات استقلال بازگشت


آبي پوشان تهراني در حالي ساعت 15:00 تمريناتشان را آغاز کردند که کاپيتان فرهاد مجيدي بعد از مدتها غيبت در تمرينات حاضر شد.

این بازیکن بعد از جلسه 20 دقیقه ای با پرویز مظلومی پا به پای بقیه بازیکنان تمرین کرد. البته بعد از بازگشت فتح الله زاده از سوییس آنها جلسه ای با هم خواهند داشت اما به نظر می رسد که با حضور مجیدی در تمرینات امروز، بازگشت او به استقلال قطعی شده است
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پورحيدري :فكر مي‌كرديم هوار به تعهدات خود عمل مي‌كند


سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: فکر مي‌کرديم هوار ملا محمد به عنوان بازيکن حرفه‌اي به تعهدات خود عمل مي‌کند.
منصور پورحيدري درباره بازي استقلال مقابل شهرداري ياسوج و برتري 2 بر صفر در اين مسابقه عنوان کرد: بعد از 40 روز تعطيلي براي شروع کار بد کار نکرديم. نيمه اول تيم سنگين بود اما در نيمه دوم شرايط بهتري پيدا کرديم. درست است شهرداري ياسوج در ليگ يک بازي مي کند اما شرايط خوبي داشت و با توجه به اينکه ذوب آهن را حذف کرده بود انگيزه خوبي داشت.
وي افزود: استقلال بايد بهتر از اين شود و قطعا همين طور هم خواهد شد. بازيکنان هم زحمت خود را مي کشند. در اين مسابقه بازيکنان تاثيرگذار خود مثل ايمان مبعلي، مجتبي جباري و فرهاد مجيدي را در اختيار نداشتيم.

سرپرست استقلال در مورد غيبت هاي ادامه دار هوار ملا محمد گفت: متاسفانه هنوز اين بازيکن نيامده است. البته در اين زمينه باشگاه بيشتر در جريان امور است. ما به دليل اينکه اسم هوار را در فهرست آسيايي خود قرار داده ايم نمي توانيم بازيکن ديگري به خدمت بگيريم. روي اين بازيکن حساب باز کرده ايم.
وي در پاسخ به اين سوال که باشگاه هم مقصر است سراغ چنين بازيکن بد قول و بي انضباطي رفته، به فارس گفت: در شرايطي که قرار داشتيم و احساس نيازي که آقاي مظلومي در اين پست داشت سراغ هوار رفتيم و فکر مي کرديم او به عنوان بازيکن حرفه اي به تعهد خود عمل مي کند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
هوار محمد تنها براي ما مي‌تواند بازي كند


باشگاه استقلال اعلام کرد، هوار ملا محمد تنها براي استقلال مي‌تواند بازي کند.
باشگاه استقلال در اطلاعيه‌اي اعلام کرد، باتوجه به ثبت نام هوار ملا محمد در فهرست استقلال در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا، اين بازيکن تا پايان فصل 2011-2010 جز با پيراهن استقلال ايران نمي‌تواند در هيچ مسابقه رسمي ‌شرکت کند و عدم حضور او در تهران تنها او را با محروميت‌هاي فيفا مواجه خواهد کرد.

اين بازيکن عراقي چندين بار براي حضور در استقلال اعلام آمادگي کرده است اما تاکنون در تمرينات اين تيم شرکت نکرده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سرپرست باشگاه استقلال با شرکت آلفا به توافق رسیدسرپرست باشگاه استقلال با مسئولان شرکت آلفا به توافق رسید تا مقدمات برگزاری سه دیدار دوستانه را با حمایت این شرکت کانادایی برگزار کند. به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه دادگاه داوری ورزش "CAS" با حضور قضات دادگاه، مسئولان شرکت آلفا، علی فتح الله زاده، سرپرست باشگاه استقلال و وکلای این باشگاه تشکیل جلسه داد.
پس از نشستی چند ساعته طرفین به توافق رسیدند تا باشگاه استقلال در آینده‌ای نزدیک سه دیدار دوستانه با حمایت شرکت آلفا برگزار کند که بدین ترتیب مسئولان این شرکت کانادایی شکایت خود از باشگاه استقلال را پس گرفتند.
باشگاه استقلال پیش از این قراردادی را با شرکت آلفا به امضا رسانده بود که براساس آن باید چند دیدار دوستانه با حمایت این شرکت در کشور کانادا برگزار می کرد.
مشکلاتی که در راه سفر تیم فوتبال استقلال به کانادا به وجود آمد، باعث شد آبی پوشان از سفر به کانادا صرفنظر کرده و برگزاری دیدارهای تدارکاتی مورد توافق با شرکت آلفا لغو شود. به همین خاطر مسئولان شرکت آلفا از باشگاه استقلال شکایت کرده و خواهان احقاق حقوق خود شدند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مبعلي: بايد استيل‌آذين را شکست دهيم


بازيکن مياني استقلال گفت: بايد حتما نتيجه بازي با استيل آذين را از آن خود کنيم.

ايمان مبعلي در رابطه با بازي استقلال مقابل استيل‌آذين به سايت استقلال گفت: بعد از دو بازي مقابل فولاد و ذوب‌آهن که با شکست استقلال همراه بود اين سومين بازي حساس ما در نيم فصل دوم است که بايد حتما نتيجه را از آن استقلال کنيم. البته استيل‌آذين تيم پرمهره و خوبي است و انگيزه‌هاي زيادي با توجه به شرايط خاص‌شان دارند ضمن اينکه آنها چيزي براي از دست دادن ندارند اما تلاش ما اين است تا با ارائه فوتبال منطقي و باهوش به سه امتياز برسيم چون به آن احتياج داريم.
مبعلي در پايان افزود: تلاش مي‌کنم تا در نيم فصل دوم عملکرد بهتري براي تيمم داشته باشم. مطمئنم که در نيم فصل دوم براي استقلال گلزني مي‌کنم. ضمن اينکه خدا را شکر اين روزها همه تيم‌مان وضعيت خوبي دارند و هدف‌مان کسب سه امتياز در هر بازي است.

**روانخواه: تا 48 ساعت آينده وضعيتم مشخص مي‌شود
اميدرضا روانخواه هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در مسابقه اخير در جام حذفي به دليل لغزندگي زمين در يک درگيري از ناحيه زانو دچار آسيب‌ديدگي شدم و نتوانستم بازي را ادامه دهم. با نظر پزشکان چند روزي را استراحت کردم تا ورم زانويم کم شود و بدون مشکلي عکس‌برداري کنم.
وي ادامه داد: در حال حاضر منتظرم پزشکان نظر خود را پيرامون شدت مصدوميتم و مدت زمان لازم براي دوران بازپروري و نقاهت اعلام کنند. فکر مي‌کنم تا دو روز آينده همه چيز در مورد ميزان مصدوميتم مشخص مي‌شود، ميزان درد زانوي مصدومم بسيار کاهش يافته و اميدوارم با لطف خدا و درايت پزشکان هر چه زودتر به ميادين بازگردم.

**طالب‌لو: روند رو به رشدي داريم
دروازه‌بان تيم استقلال گفت: خدا را شکر ما در تعطيلات با تيم کامل تمرين کرديم و حالا شرايط خوبي داريم. به شخصه معتقدم نسبت به نيم فصل اول روند رو به رشدي داشته‌ايم.
وي در خصوص بازي مقابل استيل‌آذين هم گفت: استيل‌آذين در حال حاضر شرايط خاص خود را دارد اما ما براي اينکه از کورس صدرنشيني عقب نمانيم به سه امتياز اين بازي نياز داريم هر چند کار آساني پيش‌رو نداريم.
طالب‌لو در پايان تصريح کرد: اميدوارم هواداران مثل هميشه با حضورشان موجبات دلگرمي ما را فراهم کنند و ما نيز تلاش مي‌کنيم با يک برد خوب جواب محبت‌هاي آنها را بدهيم.



 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
هوار محمد تنها براي ما مي‌تواند بازي كند


باشگاه استقلال اعلام کرد، هوار ملا محمد تنها براي استقلال مي‌تواند بازي کند.
باشگاه استقلال در اطلاعيه‌اي اعلام کرد، باتوجه به ثبت نام هوار ملا محمد در فهرست استقلال در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا، اين بازيکن تا پايان فصل 2011-2010 جز با پيراهن استقلال ايران نمي‌تواند در هيچ مسابقه رسمي ‌شرکت کند و عدم حضور او در تهران تنها او را با محروميت‌هاي فيفا مواجه خواهد کرد.

اين بازيکن عراقي چندين بار براي حضور در استقلال اعلام آمادگي کرده است اما تاکنون در تمرينات اين تيم شرکت نکرده است.
واقعا استقلال تا کی میخواد دنبال این بازیکن باشه؟؟؟ هنوزم میگن بازیکن خوبیه و به درد ما میخوره .. انگاری رونالدو هست ... معلوم نیست چه جور قراردادی امضا کردن وو نمیدونم چرا شکایت نمیکنن ....
 

khooshe

مدیر بازنشسته
نوروزي: مصدوميت روانخواه جدي است


پزشک تيم فوتبال استقلال وضعيت مصدومان اين تيم را تشريح کرد.

دکتر امين نوروزي در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه استقلال در مورد آخرين وضعيت مصدومان استقلال اظهار داشت: محمد محمدي از ناحيه عضله داخل ران دچار خونريزي شده و فعلا بايد به فيزيوتراپي بپردازد. وضعيت مجتبي جباري هم تا حدود زيادي بهبود پيدا کرده تا تنها اين بازيکن به انجام تمرينات بدنسازي نياز داشته باشد.
نوروزي در خصوص وضعيت اميدرضا روانخواه عنوان کرد: مصدوميت اين بازيکن جدي است و ما نظر نهايي را پس از نتيجه آزمايشات و معاينات اعلام خواهيم کرد و در حال حاضر نمي‌توان گفت وي تا چه زماني از ميادين به دور است.
پزشک استقلال از وضعيت ميلاد ميداودي ابراز رضايت کرد و گفت: خوشبختانه روند درمان ميداودي موفقيت‌آميز بوده و اين بازيکن درست مثل سيدصالحي و شکوري خيلي خوب و منظم دوران درمان خود را سپري مي‌کند تا به شرايط ايده‌آل برسد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
عيادت طالب‌لو و اميرآبادي از ميداودي


دو بازيکن استقلال صبح امروز در منزل ميداودي از وي عيادت کردند.


وحيد طالب‌لو و مهدي اميرآبادي صبح امروز با حضور در منزل ميلاد ميداودي از اين بازيکن عيادت کردند.
ميلاد ميداودي در اين ديدار با دو بازيکن استقلال صحبت کرد و آخرين وضعيت خود را به اطلاع آنها رساند.
مهاجم خوزستاني تيم فوتبال استقلال در ديدار مقابل ملوان بندرانزلي از ناحيه مچ پا دچار آسيب‌خوردگي شد و پس از عمل جراحي اين روزها دوران درمان را سپري مي‌کند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
حوارملامحمد وارد ايران شد



سایت گل - حوارملامحمد بازيکن عراقي که مدتي پيش به صورت غيابي با استقلال تهران قرارداد بست، بامداد امروز(ساعت 3) وارد ايران شد. او سرانجام طلسم را شکست و به ايران آمد تا در ادامه بازي‌هاي ليگ برتر و همچنين ليگ قهرمانان آسيا پيراهن استقلال را برتن کند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
گزارش تمرين امروز آبي پوشان


تمرين تيم فوتبال استقلال با آمادگي جباري و غيبت 4 بازيکن اين تيم برگزار شد.

تيم فوتبال استقلال يک روز پس از پيروزي مقابل استيل آذين يک تمرين سبک را در مجموعه ورزشي آزادي و در زمين شماره 3 برگزار کرد.
در اين تمرين محمد محمدي، اسماعيل شريفات، ايمان مبعلي و اميدرضا روانخواه غايب بودند که شريفات و مبعلي در اردوي تيم ملي حضور داشتند.

* محسن يوسفي به خاطر درد از ناحيه کمر تنها در کنار زمين حضور داشت و تمرين آبي پوشان را نظاره کرد.
*‌از نکات قابل توجه تمرين امروز آبي پوشان آمادگي جباري بود که به نظر مي‌رسد اين بازيکن براي ديدارهاي آينده تيم استقلال مشکلي نداشته باشد.
* بازيکناني که در ترکيب روز گذشته استقلال حضور داشتند پس از 20 دقيقه تمرين راهي استخر و سونا شدند و بقيه بازيکنان در 2 گروه به فوتبال درون تيمي پرداختند.
تيم فوتبال استقلال فردا را به استراحت خواهد پرداخت و روز چهارشنبه در زمين صنايع نوبنياد تمريناتش را دنبال خواهد کرد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
آخرين اظهارات تيم پزشكي استقلال درباره مصدوميت محمدي


دکتر نوروزي خبر دوري دو ماهه محمد محمدي از ميادين را رد کرد و گفت: محمدي از روز شنبه فيزيوتراپي خود را آغاز کرده و خوشبختانه روند درماني خود را خيلي خوب طي مي‌کند.
مدير تيم پزشکي استقلال به سايت باشگاه استقلال گفت: محمدي در ده روز آينده تحت معاينه قرار مي‌گيرد تا در صورت بهبودي نسبي بتواند دويدن دور زمين را شروع کند.حداکثر دوري اين دروازه‌بان از ميادين دو تا سه هفته است و پس از اين زمان محمدي مشکلي براي به ميدان رفتن نخواهد داشت.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
هوار ملامحمد از چهارشنبه با استقلال تمرين مي‌کند


هوار محمد هافبک عراقي تيم فوتبال استقلال که بامداد امروز وارد تهران شده بود ظهر امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و با مسئولين استقلال ديدار و گفتگو کرد.
هوار ملامحمد امروز در باشگاه استقلال حضور يافت و قرارداد خود را نهايي کرد. وي امروز در محل باشگاه با معاونين باشگاه استقلال ديدار و گفت و گو کرد.

اين بازيکن فردا چکاپ پزشکي خود را انجام خواهد داد و از چهارشنبه با نظر کادر فني در تمرينات تيم حضور خواهد يافت و مي‌تواند از اين پس تيم استقلال را در ميادين همراهي کند. هوارمحمد در صورت صلاحديد مربيان مي‌تواند در بازي با پيکان به ميدان برود و مشکلي جهت بازي در هفته بيست و دوم ندارد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
هافبك استقلال دوباره زير تيغ جراحي



سايت گل ـ‌ اميد روانخواه هافبک بدشانس استقلال دوباره از ناحيه رباط صليبي دچار يک مصدوميت جدي شده است. عکس‌هايي که از زانوي اين بازيکن گرفته شد نشان مي‌دهد که آسيب‌ديدگي رباط صليبي پاي راست روانخواه جدي است. البته تيم پزشکي باشگاه استقلال قرار است چند روزي صبر کنند تا نظر نهايي را بدهند. ولي بايد گفت که اين مصدوميت جدي است و شرايط را براي روانخواه سخت کرده است.
او در سه ساله اخير دو بار رباط‌هاي صليبي پاي راست و چپ خود را عمل کرده و حالا باز هم از ناحيه رباط صليبي پاي راست دچار مصدوميت شده است که اين خبر بدي براي اوست. به احتمال فراوان هافبک استقلال دوباره بايد زير تيغ جراحي قرار بگيرد هر چند که همه چيز تا چند روزه آينده مشخص خواهد شد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
هوار ملامحمد در درمانگاه فدراسيون پزشکي ورزشي تست پزشکي داد


هوار ملا محمد ملي پوش عراقي تيم فوتبال استقلال تهران ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در محل فدراسيون پزشکي ورزشي مورد معاينات پزشکي قرار گرفت.


اين بازيکن عراقي که در فصل نقل و انتقالات نيم فصل ليگ برتر با استقلال قرارداد بسته بود بنا به دلايلي خيلي دير در تهران حضور يافت ، اما باشگاه استقلال بلافاصله پس از حضور اين بازيکن در تهران در نخستين گام انجام تست پزشکي را در دستور کار هوار ملا محمد قرار داد. در اين رابطه ظهر امروز اين ملي پوش عراقي پس از انجام آزمايش خون، در درمانگاه فدراسيون پزشکي ورزشي تحت معاينات ارتوپدي و داخلي قرار گرفت تا در روزهاي آينده پاسخ اين معاينات به باشگاه استقلال اعلام شود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
ثبت‌نام رسمي تيم فوتبال استقلال در ليگ قهرمانان آسيا


مدير رسانه‌اي تيم فوتبال استقلال از ثبت نام رسمي اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا خبر داد.


محمد حيراني مدير رسانه‌اي تيم فوتبال استقلال گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال ايميلي رسما ثبت فهرست تيم فوتبال استقلال در ليگ قهرمانان آسيا در سال 2011 را تاييد کرد.
در اين ايميل، مسئول کميته مسابقات AFC با اشاره به تنها 5 مورد نقص پرونده که آن هم شامل کپي کارت ملي يا مدرک مربيگري کادرفني مي‌شود،‌ ثبت نام استقلال در فصل جديد ليگ قهرمانان را رسما اعلام کرد.
وي افزود: اين نواقص جزئي تاثيري در ثبت‌نام استقلال ندارد و ثبت نام استقلال قطعي شده است. اين نواقص در همين هفته مرتفع مي‌شود و در اختيار کنفدراسيون فوتبال آسيا قرار مي‌گيرد.بايد از همکاري نظري جويباري، ‌علي اميري، کميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال و بخش اداري باشگاه استقلال با کميته بين‌الملل باشگاه استقلال کمال تشکر و سپاسگزاري را داشته باشم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
پس از مدت ها غيبت بازيكن اسبق پرسپوليس در تمرين استقلال شركت كرد


بازيکن عراقي فصل گذشته تيم پرسپوليس در تمرين امروز استقلالي‌ها حاضر شد.

هوارملامحمد که مدت‌ها پيش با تيم استقلال قرارداد امضا کرده بود، سرانجام امروز در تمرين اين تيم حضور پيدا کرد.
اين بازيکن فصل گذشته در تيم پرسپوليس بازي مي‌کرد و به جاي دوسانتوس هافبک برزيلي استقلال وارد ليست اين تيم در نيم فصل دوم شد.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
سازمان ليگ برتر اعلام کرد:
استقلال - پرسپوليس 6 فروردين 90
جام جم آنلاين: سازمان ليگ‌برتر برنامه چهار هفته از مسابقات ليگ برتر را اعلام کرد که بر اين اساس ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال که هفتادمين شهرآورد پايتخت است، روز شنبه ششم فروردين‌ماه برگزار مي‌شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
طالب‌لو:به جايگاه دومي ليگ بسنده نمي‌كنيم


دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: به رده دومي ليگ بسنده نمي‌کنيم و مي‌خواهيم به صدرجدول برسيم.

به نقل از سايت باشگاه استقلال وحيد طالب‌لو درباره آخرين وضعيت آمادگي‌اش اظهار کرد: در حال حاضر در شرايط خوبي به سر مي‌برم. در تعطيلات تمرينات خوبي را انجام داديم و توانستيم خود را به آمادگي کامل برسانيم.
وي درباره بازي هفته بعد با پيکان تصريح کرد: در نيم فصل دوم تمام بازي‌ها سخت است و همه تيم‌ها مي‌خواهند امتيازات کامل را بگيرند. ما هم با توجه به برد خوبي که مقابل استيل‌آذين به دست آورديم در شرايط روحي خوبي قرار داريم و حتما مقابل پيکان فقط به برد فکر مي‌کنيم.
طالب‌لو در مورد وضعيت استقلال در جدول رده‌بندي خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرايط خوبي در جدول داريم، اما هيچ وقت به رده دوم بسنده نمي‌کنيم و تمام تلاش‌مان بر اين است که صدرنشين شويم و براي اين امر هم با وجود کار سختي که در پيش داريم آماده‌ايم و مي‌خواهيم با ارائه بازي‌هاي پرقدرت صدرنشين ليگ شويم.
طالب‌لو در مورد حضورش در منزل ميلاد ميداودي اظهار کرد: چند روز گذشته به همراه اميرآبادي به منزل ميلاد رفتيم تا جوياي احوال وي شويم. ميلاد بازيکن خوب و با اخلاقي براي استقلال است و متاسفانه دچار مصدوميتي شد که او را از تيم دور کرد. اميدوارم هرچه زودتر دوران نقاهت را پشت سر بگذارد تا مانند ابتداي فصل شاهد گلزني‌هايش براي استقلال باشيم.
دروازه‌بان استقلال در پايان در مورد دور‌ي‌اش از تيم ملي گفت: همواره تمام تلاشم اين بوده تا بهترين بازي‌هايم را انجام دهم و به تيم‌ملي دعوت شوم. اميدوارم با آمدن سرمربي جديد براي تيم ملي بتوانم نظرشان را جلب کنم و باز هم افتخار پوشيدن پيراهن تيم ملي را به دست آورم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
روانخواه: خداحافظي‌ام از فوتبال كذب محض است


هافبک مصدوم تيم استقلال گفت: براي آنهايي خبر کذب خداحافظي من از فوتبال را نوشتند متاسف هستم.
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، اميدرضا روانخواه در مورد آخرين وضعيت خود اظهار داشت: متاسفانه رباط پايم آسيب‌ديده و مشغول فيزيوتراپي هستم. متاسفانه تاوان اولين جراحي خودم را مي‌دهم چون اعتقاد دارم آن جراحي موفقيت‌آميز نبود و در آسيب‌ديدگي‌هاي بعدي من بي‌تاثير نبوده است. به هر صورت بين يک هفته تا 10 روز آينده براي چهارمين بار از ناحيه رباط پا مورد عمل جراحي قرار مي‌گيرم.
وي ادامه داد: متاسفانه در روزهاي اخير در برخي از مطبوعات مطالبي را مي‌خوانم مبني بر اينکه روانخواه قصد خداحافظي از فوتبال را دارد. واقعا براي چنين اظهارات کذبي متاسفم، به جاي آنکه به ورزشکار مصدوم روحيه دهند با چاپ چنين اخباري او را دچار چالش مي‌کنند.
روانخواه گفت: مثل هميشه آماده مبارزه هستم و مطمئن هستم با لطف خدا بار ديگر به ميادين باز مي‌گردم. در هر صورت خيلي متاسفم که امسال ديگر نمي‌توانم استقلال را در سه جام پيش‌رو همراهي کنم.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پس از مدت ها غيبت
بازيكن اسبق پرسپوليس در تمرين استقلال شركت كرد
خبرگزاري فارس: بازيكن عراقي فصل گذشته تيم پرسپوليس در تمرين امروز استقلالي‌ها حاضر شد.




به گزارش خبرگزاري فارس، هوارملامحمد كه مدت‌ها پيش با تيم استقلال قرارداد امضا كرده بود، سرانجام امروز در تمرين اين تيم حضور پيدا كرد.
اين بازيكن فصل گذشته در تيم پرسپوليس بازي مي‌كرد و به جاي دوسانتوس هافبك برزيلي استقلال وارد ليست اين تيم در نيم فصل دوم شد.
 
Similar threads

Similar threads

بالا