► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

اخبار

ربات
آبی‌ها با شكست به تعطیلات رفتند

آبی‌ها با شكست به تعطیلات رفتند

استقلال با شكست به تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال رفت.

بيشتر...
 

floe

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
عادل راست گفت که رونالدینیو رو ولش کنید، خلعتبری رو بچسبید
 

khooshe

مدیر بازنشسته
ميلاد ميداودي تا چهار ماه ديگر بايد فيزيوتراپي كند

ميلاد ميداودي تا چهار ماه ديگر بايد فيزيوتراپي كند

ميلاد ميداودي تا چهار ماه ديگر بايد فيزيوتراپي كند


پزشک تيم فوتبال استقلال مي‌گويد ميداودي هنوز درحال معاينه است.

دکتر امين نوروزي در مورد آخرين وضعيت ميلاد ميداودي، مهاجم استقلال که دو هفته پيش مچ پايش را به تيغ جراحان سپرد، گفت: ميداودي اين روزها دوران نقاهت پس از عمل را طي مي‌کند. روز چهارشنبه گذشته دکتر رازي، جراح ميداودي مچ پاي او را معاينه کرد و آتل پاي وي را باز کردند.
وي ادامه داد: قرار است تا روز چهارشنبه اين هفته پاي او مجددا معاينه شود. در حال حاضر هم يک سري تمرين‌هاي فيزيوتراپي براي او در نظر گرفتيم که در خانه آنها را انجام مي‌دهد. نوروزي در پايان تصريح کرد: ميداودي تا 3-4 ماه آينده بايد فيزيوتراپي‌هايش را انجام دهد تا ان‌شاءا... بار ديگر به ميادين برگردد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
اردوي استقلال در تركيه قطعي شد


تيم فوتبال استقلال 16 دي راهي ترکيه مي‌شود.


پس از جلسه اعضاي کميته فني باشگاه استقلال اردوي اين تيم در ترکيه قطعي شد.
زمان اين اردو از 16 الي 28 دي خواهد بود.
استقلال در کمپي نزديکي استانبول حضور پيدا مي کند و احتمالا دو بازي دوستانه نيز برگزار مي کند.
در حال حاضر آبي پوشان مشغول استراحت هستند و از جمعه تا قبل از اعزام به ترکيه در تهران و در زمين نوبنياد تمرينات خود را روزي دو نوبت پيگيري مي کنند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
آتل پاي ميداودي چهارشنبه باز مي‌شود


آتل پاي مهاجم مصدوم تيم فوتبال استقلال چهارشنبه باز مي‌شود.

با اعلام امين نوروزي رئيس کميته پزشکي باشگاه استقلال روز چهارشنبه اين هفته آتل پاي ميلاد ميداودي باز مي‌شود و مورد معاينه قرار مي‌گيرد.
اين مهاجم در هفته شانزدهم ليگ برتر و در ديدار با تيم ملوان انزلي دچار آسيب‌ديدگي شد و مورد عمل جراحي قرار گرفت و در حال حاضر دوران نقاهت پس از عمل جراحي را مي‌گذراند.
وي به تازگي مچ پاي خود را به تيغ جراحي سپرد و جام ملت هاي آسيا را از دست داد.

همچنين سيدمهدي سيدصالحي ديگر مهاجم استقلال که تا به اينجاي فصل جاري نتوانسته به دليل مصدوميت استقلال را همراهي کند اين روزها و در شرايطي که ساير بازيکنان در تعطيلات به سر مي برند به تمرينات اختصاصي مي‌پردازد تا هرچه سريع تر بتواند در نيم فصل دوم آبي‌پوشان را همراهي کند. طبق اعلام پزشکان سيدصالحي در حال حاضر هيچگونه مشکلي بابت مصدوميت ندارد و بازي کردن وي در نيم فصل دوم به نظر کادرفني بستگي دارد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مسوول جداشده كانون هواداران استقلال به سمتش بازگشت


مسوول کانون هواداران باشگاه استقلال پس از بازگشت به مسووليتش گفت: دليل جدايي‌ام از استقلال تنها مسايل مالي بود که فتح‌الله‌زاده قول حل شدن آن را داد.

غلامرضا سعادتي که از سمت مسووليت کانون هواداران باشگاه استقلال کنار گذاشته شده بود دوباره به کارش بازگشت و در‌اين باره گفت: از باشگاه جدا شده بودم، اما شب گذشته (شنبه) عده‌اي با وساطت دوباره مرا به استقلال وصل کردند. متاسفانه تنش‌هايي در کار بوجود آمده بود که آينده خوبي نداشت و قرار است مشکلات مربوط به آن حل شود.

وي در بيان مشکلات اداره اين کانون، افزود: يک بخش آن مربوط به مسايل مديريتي؛ بخشي به امور مالي و بخش ديگري به خاطر حاشيه‌ها بود. ما برنامه کاملي براي کانون داشتيم و با روندي که طي کرديم انتظاراتي را هم بوجود آورديم. موانع کار که برطرف شد خوشحال شديم، اما واقعا بستر لازم براي کار فرهنگي در ميان تماشاگران سخت است.

مسوول کانون هواداران استقلال با بيان اينکه تمام ليدرهاي اين تيم يک روز پيش از بازي‌ها تخليه رواني مي‌شدند، گفت: ليدرهاي تيم در طول هفته دچار تحريک‌هاي رواني زيادي مي‌شدند که با يک کار ابتکاري هميشه يک روز پيش از هر مسابقه جلسه‌اي مي‌گذاشتيم و همه حرف‌هايشان را مي‌زدند و از رواني تخليه مي‌شدند تا در حين برگزاري بازي متحد بوده و مشکلي روي سکوها نباشد. هر کدام از اين جلسات پانصد هزار تومان هزينه داشت که براي ادامه آن به مشکلات مالي برخورد کرديم.

سعادتي با بيان اينکه فتح‌الله‌زاده (سرپرست باشگاه استقلال) نسبت به نحوه کار کانون انتقادي نداشته، توضيح داد: فتح‌الله‌زاده موافق برنامه‌هاي ما بوده و هست. در صحبت‌هايي که با وي داشتيم تنها مسايل مالي مطرح بود. او انتقادي از ما نکرد که مثلا شعارهاي تندي را عليه بازيکنان، مربيان و... استقلال داده باشيم. همچنين قرار شد بخشي از مشکلات مالي تا آخر هفته حل شود و بخشي از آن هم به آينده موکول شد.

وي درباره مشکلاتي که بين فتح‌الله‌زاده و نقدي‌زاده (يکي از اعضاي کانون هواداران) بوجود آمده بود نيز گفت: نقدي‌زاده هيچ شعاري عليه مديريت باشگاه يا هر شخص ديگري در تيم نداده است و براي او حرف درآوردند. او در گروه من کار مي‌کند و مديريت باشگاه هم مشکلي با ادامه همکاري‌اش ندارد. نقدي‌زاده مجادله‌هايي را با فتح‌الله‌زاده داشت اما اين بحث‌ها به هيچ وجه به سکوها کشيده نشد. او و هيچ کدام از ليدرهايي کانون شعاري را عليه مديريت باشگاه ندادند.

وي گفت: وقتي مسووليت کار را گرفتيم برخي افراد حاشيه‌ ساز را جريمه کرديم که آنها همواره از ما ناراحت و عصباني بوده و سعي مي‌کردند موج‌هاي حاشيه‌اي عليه کانون ايجاد کنند. در باشگاه بزرگ استقلال هم هميشه يکسري آدم‌هايي هستند که منافع‌شان را پي‌گيري مي‌کنند. ما براي تشويق‌ها محدوديت قايل شده و گفتيم تنها بازيکنان، نيمکت و مديريت بايد تشويق شود و از دادن سر دادن هر شعار موافق يا مخالفي درباره پيشکسوتان استقلال و افراد غير خودداري کنيم. ما اين وضعيت را اداره کرديم و تاکنون هيچ شعاري عليه استقلالي‌هاي باشگاه نداديم. ممکن است در اين بين برخي کارشکني کنند که مشکلات احتمالي را جمع کنيم. ما در کانون پاکسازي کرديم و حق و حقوق هفت هشت نفري به خاطر جرايم‌شان پرداخت نشد و آنها سعي مي‌کنند مشکلاتي را براي ما بوجود آورند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
فتح‌الله زاده از استقلال نوشت


علي ‌فتح‌الله‌زاده در يادداشتي روند حرکتي استقلال را خوب و رو به رشد ارزيابي کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در سايت رسمي اين باشگاه نوشت: «دردسرسازان راه به جايي نمي‌برند. استقلال به برنامه‌هاي زمان بندي شده خود وفادار است و هيچ نکته انحرافي موجب دور شدن از موضوع اصلي نخواهد شد. استقلال دو هدف دارد که همه روزه به آنها مي‌پردازد. يکي حضور در ليگ برتر، ‌جام حذفي و ليگ آسيا که خود به اندازه يک دنيا کار پيش روي همه دست‌اندرکاران قرار داده است. دوم به فرجام رساندن پروژه احداث کمپ استقلال که آقاي سعيدلو آن را کاپ قهرماني استقلال نام‌گذاري کرده‌اند و همين توجه ايشان اهميت رسيدگي به اين امر را در درجه بالاتري قرار مي‌دهد. استقلال البته با مشکلات و موانع عادي و غيرعادي فراواني روبرو است، اما به هيچ روي سرسوزني از دو هدف اصلي و عمده خود غافل نيست. با همه سختي کار و با همه دشواري‌هاي موجود تيم فوتبال به گسترده‌ترين شکل هر روز زير ذره‌بين و انتقاد از خود قرار دارد. تيم فوتبال مثل يک موجود زنده با خوبي‌ها و بدهي‌هايي که روزمره هستند دست و پنجه نرم مي‌کند. حسن کار در اين است که کادرفني بسيار تيزبين و ريز بين همه امور تلخ و شيرين را زير نظر دارند. حتي براي غلبه بر مصدوميت‌هاي پرتعداد و زياد هم راهکارهاي عملي يافته‌اند.
اعزام استقلال به اردوگاه ورزشي آنتاليا در ترکيه، يکي از تدابير کاربردي موثر براي خارج شدن از حلقه مصدوميت‌هاي نيم فصل اول است. دقت نظر روي برنامه جام حذفي و حسابگري ريزبينانه در مسائل مربوط به ليگ آسيا، از حواس جمع و همه‌سو نگري استقلال خبر مي‌دهد. در کنار درسر آفريني‌ها که انرژي مديريتي استقلال را هنور کاهش نداده - اما هدفش همين است - به امور درازمدت نيز توجهي روزانه مبذول مي‌شود. کمپ استقلال مظهر اين نگاه کلان به آينده است. استقلال براي تبديل شدن به يک ساختار از هر جهت مقاوم با سرعت فراوان به پيش مي‌رود. آخرين بازديد دکتر سعيدلو از کمپ استقلال نشانه پيش افتادن از جدول زمان‌بندي شده بود. استقلال در کشاکش مشکلات القايي و دردسرهاي ساختگي بيروني اصلي‌ترين وظايف خود را از ياد نبرده و از ياد نخواهد برد. ملاقات با دکتر سعيدلو و بحث‌هاي کارشناسي درباره بازکردن ميدان حضور براي بخش خصوصي نشان مي‌دهد که عقل آينده‌نگر بر همه چيز حاکم است. استقلال،‌امروزي بهتر از ديروز و فردايي بهتر از امروز دارد. استقلالي‌ها که چندين ميليون نفرند، از اين بابت خيالي آسوده داشته باشند. راه پيشرفت واقعي باز است.»
 

khooshe

مدیر بازنشسته
جريمه ميليوني برهاني و مجتبي جباري


بهتاش فريبا،مربي استقلال از جريمه 3 و 5/1 ميليون توماني مجتبي جباري و آرش برهاني به دليل غيبت در تمرينات خبر داد.

فريبا در اين باره گفت:«پرويز مظلومي،سرمربي استقلال قبل از اين که تيم را به تعطيلات بفرستد به بازيکنان گفته بود که به ازاي هرجلسه غيبت در تمرينات،5/1ميليون تومان جريمه مي شوند.به همين دليل آرش برهاني به دليل يک جلسه غيبت 5/1و مجتبي جباري به دليل 2 جلسه غيبت 3 ميليون تومان جريمه مي شوند.»
البته او گفت که جباري از امروز در تمرينات حاضر شد:«جباري در تمرينات صبح امروز شرکت کرد.در تنبيه مظلومي منع از تمرين وجود نداشت و او با يک جريمه نقدي به تمرينات بازگشت.»



 

khooshe

مدیر بازنشسته
گزارش تمرين امروز آبي پوشان


هافبک تيم استقلال پس از 3 جلسه غيبت در تمرين اين تيم حضور پيدا کرد.

تيم فوتبال استقلال چهارمين جلسه تمريني خود را پس از تعطيلات پايان نيم فصل از ساعت 30/9 در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار کرد.
نکته قابل توجه حضور جباري پس از 3 جلسه غيبت بود. اين بازيکن که به گفته مظلومي تا ديروز هيچ اطلاعي در مورد غيبت هايش به باشگاه نداده بود صبح امروز با لباس شخصي در محل تمرين حاضر شد و دقايقي با سرمربي استقلال به صحبت پرداخت. مظلومي اعلام کرده بود اگر جباري تا امروز خودش را به باشگاه معرفي نکند در اختيار باشگاه قرار خواهد گرفت.

* محور اصلي تمرين صبح آبي پوشان تست آمادگي جسماني بود که بازيکنان براي ميزان آمادگي بدني اين تست را پشت سر گذاشتند.
* محمد محمدي، آندره لوئيز،فيليپ آلوز و فرهاد مجيدي غايبان تمرين صبح استقلال بودند.
* تمرين آبي پوشان تنها به کارهاي بدني و تست پزشکي و آمادگي جسماني اختصاص داشت و اين تيم از ساعت 16 در ورزشگاه صنايع دفاع به تمرينات تاکتيکي خواهد پرداخت
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي خبر اخراج جباري را تكذيب كرد


سرمربي تيم فوتبال استقلال خبر اخراج مجتبي جباري را تکذيب کرد.

پرويز مظلومي در رابطه با حضور جباري در تمرين امروز و اجازه ندادن کادر فني براي حضور او در تمرينات تيم گفت: پس از صحبت‌هايي که انجام شده مقرر شد جباري نهايتا در تمرين امروز خود را به تيم برساند که اين اتفاق هم افتاد. او صبح امروز در تمرين حاضر شد و دلايل موجهي هم براي غيبتش در تمرينات ارائه داد. با اين وجود طبق آيين‌نامه انضباطي باشگاه، جريمه‌اي که براي ساير بازيکنان غايب در تمرين در نظر گرفته شد براي وي هم لحاظ خواهد شد.
مظلومي در رابطه با شايعه اخراج جباري از سوي کادر فني تصريح کرد: ما جباري را به کلينيک فرستاديم تا روز چهارشنبه تمرينات فيزيوتراپي را انجام دهد و در نهايت با تيم هم به ترکيه خواهد آمد. او اخراج نشده و در واقع او را به کلينيک باشگاه واگذار کرديم.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
طالب‌لو: قرار گرفتن ما مقابل يكديگر جاي پيشرفت را مي‌گيرد

طالب‌لو: قرار گرفتن ما مقابل يكديگر جاي پيشرفت را مي‌گيرد

طالب‌لو: قرار گرفتن ما مقابل يكديگر جاي پيشرفت را مي‌گيرد


دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: شرايط فوتبال طوري شده که همه مقابل هم قرار گرفته‌ايم و اين جاي پيشرفت را مي‌گيرد.

وحيد طالب لو پيش از آغاز تمرين امروز استقلال درباره حضور چهار سال قبل او در بازي تيم ملي ايران و کره جنوبي در جام ملت هاي آسيا و کشيده شدن اين بازي به ضربات پنالتي اظهار داشت: من فکر مي کنم اگر در اين مسابقه کمي خوش شانس بوديم مي توانستيم برنده اين بازي باشيم. ما اين ديدار را بايد در جريان مسابقه مي برديم اما کار به ضربات پنالتي کشيده شد.
وي افزود: در آن شرايط امير قلعه نويي تصميم گرفت که من براي مهار پنالتي ها درون دروازه قرار گيرم. جو سنگيني بر بازي حاکم بود. به هر حال يکي از معتبرترين مسابقات آسيايي بود و همه تيم ها مي خواستند بهترين نتيجه را بگيرند.
دروازه بان استقلال ادامه داد: در اين بازي کم شانس بوديم. ما يک ضربه پنالتي را از دست داده بوديم و اين موضوع به لحاظ رواني تاثيرگذار بود. من يک ضربه را مهار کردم اما نتوانستيم موفق شويم. به دليل از دست دادن يک ضربه کار من سنگين تر شده بود.
طالب لو در ادامه در مورد اعتراض هاي اخير به داوري ها گفت: متاسفانه اکنون شرايطي در فوتبال حاکم شده که همه مقابل هم قرار گرفته ايم. تا اين شرايط باشد انرژي هاي مثبت را خنثي مي کنيم. همه بايد کنار هم و مکمل هم باشيم تا پيشرفت کنيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
رباط داخلي پاي جباري دچار كشيدگي شد

رباط داخلي پاي جباري دچار كشيدگي شد

رباط داخلي پاي جباري دچار كشيدگي شد


مسئول کميته پزشکي باشگاه استقلال از کشيدگي رباط داخلي پاي جباري خبر داد.

امين نوروزي، مسئول کميته پزشکي باشگاه استقلال، در مورد آخرين وضعيت مصدومان اظهار داشت: ميداودي مشغول فيزيوتراپي است و طي معايناتي که از پاي وي انجام شد، روند مصدوميتش رو به بهبودي است.
وي در مورد جباري اظهار داشت: طبق معاينه‌اي که ديروز از پاي مصدوم جباري به عمل‌ آمد، مشخص شد رباط داخلي پاي او دچار کشيدگي شده است. با توجه به مراحل فيزيوتراپي که اين بازيکن انجام داده، روز به روز بهتر شده و همراه تيم به اردوي ترکيه مي‌رود تا همکارانم در ترکيه ادامه روند درمان جباري را ادامه دهند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
گزارش تمرين امروز تيم استقلال


مدافع تيم فوتبال استقلال به دليل استراحت و با اجازه کادر فني، زودتر به ترکيه رفت.

پژمان منتظري که به دليل حضور در اردوي تيم ملي فرصت کمتري را براي استراحت داشت، با اجازه از کادر فني زودتر راه ترکيه شد. قرار است وي صبح روز جمعه خود را به مربيان خود در آنتاليا معرفي کند.
آخرين تمرين قبل از سفر به ترکيه امروز ساعت 12 در ورزشگاه نوبنياد آغاز شد.
به غير از پژمان منتظري، دو بازيکن خارجي استقلال نيز غايب بودند. لوييز و دسوزا قرار است در اردوي ترکيه به جمع آبي پوشان ملحق شوند.

* مظلومي قبل از شروع تمرين براي شاگردانش صحبت کرد. وي از آنها خواست تمام تمرکز خود را روي اردو بگذارند و امشب نيز در هتل المپيک خود را معرفي کنند.
* مجتبي جباري که به دليل مصدوميت در تمرينات حاضر نمي شود، امروز در محل تمرين حاضر شد تا آخرين وضعيت خود را با مظلومي در ميان بگذارد. به گفته مظلومي، همه بازيکنان بايد در اردوي ترکيه حضور داشته باشند.
* در ابتدا، عکاساني که در محل تمرين حاضر شده بودند، نتوانستند وارد ورزشگاه شوند؛ اما بعد از دقايقي اين مشکل حل شد.
*تمرين استقلال امروز بيشتر به فعاليت هاي هوازي اختصاص داشت.
اعضاي تيم فردا ساعت 4 صبح راهي ترکيه مي شوند. اين تيم با شروع مسابقات، در جام حذفي بايد مقابل شهرداري ياسوج قرار گيرد.


 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
اما خداییش حق پژمان منتظری بود که به تیم ملی برسه و حتی بازیکن ثابت تیم باشه ... خداییش کم اشتباهه ... نه اینکه بی اشتباه باشه ... اما از بازیکنهای سپاهان کم نداره .....
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
قرارداد گده با استقلال امضا شد
جام جم آنلاين: «يورگن گده» مربي آلماني، قراردادش را با باشگاه استقلال ثبت كرد و فردا (جمعه) در تركيه به اين تيم ملحق مي‌شود.

به گزارش ايرنا، چند هفته پيش علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌اي اعلام كرد يك مربي خارجي به جمع كادر فني اين تيم اضافه مي‌شود و در نيم فصل دوم روي نيمكت آبي پوشان پايتخت مي‌نشيند.
پس از اعلام اين خبر، رسانه‌هاي مختلف از يورگن گده كه سابقه سرمربيگري در تيم پرسپوليس تهران و كار در تيم‌هاي فوتبال اميد و ملي بزرگسالان كشورمان را دارد به عنوان گزينه مربيگري در تيم استقلال ياد كردند.
علي نظري جويباري، روز پنجشنبه با تاييد امضاي قرارداد باشگاه استقلال با گده خاطرنشان كرد: روز گذشته قرارداد يورگن گده را ارسال كرديم و وي پس از امضاي اين قرارداد اعلام كرد فردا/جمعه/ در تركيه به اردوي تيم استقلال اضافه مي‌شود.
وي با تاكيد بر اين‌كه نمي‌دانم سمت دقيق گده چيست، ادامه داد: قرارداد گده تا پايان فصل است و وي پس از حضور در ايران قراردادش را به صورت رسمي ثبت مي‌كند.
قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال كه حضور گده در استقلال پيشنهاد چه كسي بود، يادآور شد: پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال، درخواست حضور يك مربي خارجي را به باشگاه ارائه داده بود و باشگاه هم با گزينه‌هاي مورد نظر وارد مذاكره شد تا سرانجام با گده به توافق رسيد.
نظري افزود: پيش از اين قرار بود گمالويچ، مربي تيم پاس همدان به جمع كادر فني استقلال اضافه شود كه وي به دلايلي نتوانست ما را در نيم فصل دوم همراهي كند.
قائم مقام باشگاه استقلال همچنين در خصوص وضعيت شكايت اين باشگاه از هوار ملامحمد، هافبك عراقي گفت: ما با كساني كه قانون را زير پا مي‌گذارند شوخي نداريم. پس از آنكه هوار اعلام كرد به ايران نمي‌آيد از وي شكايت كرديم و تا مشخص شدن موضوع، شكايت خود را پيگيري مي‌كنيم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
استقلال يکشنبه با تيم ليگ يکي ترکيه بازي مي‌کند


تمرين‌هاي تيم فوتبال استقلال در اردوي ترکيه در کمپي واقع در پنج کيلومتري آنتاليا آغاز شد.

تیم فوتبال استقلال تهران که برای برگزاری اردوی آماده‌سازی یازده روزه به ترکیه رفته است، تمرین‌هایش را در کمپ هتل "فمی" واقع در پنج کیلومتری آنتالیا آغاز کرد.
آبی‌پوشان پنج‌شنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک کردند و عصر دیروز اولین جلسه تمرینی‌شان را برگزار کردند. هدف استقلال از این اردو انجام تمرین‌های بدنسازی و سپس تاکتیکی است.
این تیم در هتل "فمی" واقع در ایالت لارس اقامت دارد و روزانه دو جلسه تمرین را پشت سر خواهد گذاشت. ایمان مبعلی بازیکن ملی‌پوش و میلاد میداوودی بازیکن آسیب‌دیده استقلال، دراین اردو حضور ندارند.
طبق برنامه از پیش تعیین‌ شده، استقلال یکشنبه (پس‌فردا) با تیمی از لیگ دسته یک ترکیه و پنج‌شنبه یا جمعه هم با یک تیم لیگ برتری این کشور دیدار تدارکاتی خواهد داشت. کاروان تیم استقلال 26 دی‌ماه به ایران بازمی‌گردد. 

 

majid_mz

عضو جدید
کاربر ممتاز
قرارداد گده با استقلال امضا شد
جام جم آنلاين: «يورگن گده» مربي آلماني، قراردادش را با باشگاه استقلال ثبت كرد و فردا (جمعه) در تركيه به اين تيم ملحق مي‌شود.

به گزارش ايرنا، چند هفته پيش علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌اي اعلام كرد يك مربي خارجي به جمع كادر فني اين تيم اضافه مي‌شود و در نيم فصل دوم روي نيمكت آبي پوشان پايتخت مي‌نشيند.
پس از اعلام اين خبر، رسانه‌هاي مختلف از يورگن گده كه سابقه سرمربيگري در تيم پرسپوليس تهران و كار در تيم‌هاي فوتبال اميد و ملي بزرگسالان كشورمان را دارد به عنوان گزينه مربيگري در تيم استقلال ياد كردند.
علي نظري جويباري، روز پنجشنبه با تاييد امضاي قرارداد باشگاه استقلال با گده خاطرنشان كرد: روز گذشته قرارداد يورگن گده را ارسال كرديم و وي پس از امضاي اين قرارداد اعلام كرد فردا/جمعه/ در تركيه به اردوي تيم استقلال اضافه مي‌شود.
وي با تاكيد بر اين‌كه نمي‌دانم سمت دقيق گده چيست، ادامه داد: قرارداد گده تا پايان فصل است و وي پس از حضور در ايران قراردادش را به صورت رسمي ثبت مي‌كند.
قائم مقام باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال كه حضور گده در استقلال پيشنهاد چه كسي بود، يادآور شد: پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال، درخواست حضور يك مربي خارجي را به باشگاه ارائه داده بود و باشگاه هم با گزينه‌هاي مورد نظر وارد مذاكره شد تا سرانجام با گده به توافق رسيد.
نظري افزود: پيش از اين قرار بود گمالويچ، مربي تيم پاس همدان به جمع كادر فني استقلال اضافه شود كه وي به دلايلي نتوانست ما را در نيم فصل دوم همراهي كند.
قائم مقام باشگاه استقلال همچنين در خصوص وضعيت شكايت اين باشگاه از هوار ملامحمد، هافبك عراقي گفت: ما با كساني كه قانون را زير پا مي‌گذارند شوخي نداريم. پس از آنكه هوار اعلام كرد به ايران نمي‌آيد از وي شكايت كرديم و تا مشخص شدن موضوع، شكايت خود را پيگيري مي‌كنيم.

:w00::w06::w09::w19::w39:
آخه یورگن گده رو چه به این کارها ....... این همه مربی آخه .... ای بابا ....
من بچه که بودم بچه های محلمون من رو با خودشون بردن استادیوم آزادی ... اونا پرسپولیسی بودن .... و من از همون موقع استقلالی ....
بازی پرسپولیس بود با بهمن ... گده هم سرمربی پرسپولیس بود .....
بازی که یک - یک تموم شد .. هنوزم شعار طرفدارهای پرسپولیس تو گوشمه که داد میزدن ..... احمق گده ... احمق گده .... (ببخشید .. نقل شنیده ها بود)
 

khooshe

مدیر بازنشسته
:w00::w06::w09::w19::w39:
آخه یورگن گده رو چه به این کارها ....... این همه مربی آخه .... ای بابا ....
من بچه که بودم بچه های محلمون من رو با خودشون بردن استادیوم آزادی ... اونا پرسپولیسی بودن .... و من از همون موقع استقلالی ....
بازی پرسپولیس بود با بهمن ... گده هم سرمربی پرسپولیس بود .....
بازی که یک - یک تموم شد .. هنوزم شعار طرفدارهای پرسپولیس تو گوشمه که داد میزدن ..... احمق گده ... احمق گده .... (ببخشید .. نقل شنیده ها بود)
:w15::w15::w15:
حالا شاید تو استقلال جواب داد....سرمربی که نشده...مربی شده....
ایول به استقلالی بودن:w17:
 

khooshe

مدیر بازنشسته
نامه هوار ملا محمد به باشگاه استقلال


هوار ملا محمد طي نامه‌اي به باشگاه استقلال اعلام کرد پس از پايان جام ملت‌هاي آسيا در تمرينات اين تيم شرکت مي‌کند.


مدير روابط‌عمومي باشگاه استقلال در خصوص وضعيت هوار ملا محمد اظهار داشت: نامه اين بازيکن به باشگاه رسيده و وي در اين نامه که با امضاي اوست اعلام کرده که بازيکن استقلال است و بعد از پايان جام ملت‌هاي آسيا به جمع بازيکنان استقلال ملحق مي‌شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
پورحيدري: محل اردوي استقلال ايده‌آل است


سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: محل اردوي تيم ما ورزشي و براي برگزاري اردو مناسب است.


منصور پورحيدري در مورد شرايط اردوي استقلال عنوان کرد: همان طور که پيش بيني مي کرديم اردوي خوبي را در حال سپري کردن هستيم. بازيکنان به خوبي تمرين مي کنند و تاکنون هم مشکلي نداشته ايم.
وي در مورد وضعيت مجتبي جباري تصريح کرد: او در حال فيزيوتراپي و کار با وزنه است. روي اين بازيکن بايد با حوصله کار شود تا به مشکل دوباره بر نخورد.
سرپرست استقلال در مورد اينکه يورگن گده چه زماني به اردوي استقلال اضافه مي شود، گفت: گده امروز به اردوي اضافه مي شود و پس از جلسه با مظلومي کار خود را آغاز مي کند.
پورحيدري با بيان اينکه محل اردوي استقلال مناسب است، گفت: ما در جاي مناسبي به تمرين مي پردازيم و آنچه کادرفني مدنظر دارد را انجام داديم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: آنهايي كه حاشيه درست مي‌كنند جواب وجدانشان را بدهند


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: آنهايي که براي تيم ما حاشيه درست مي‌کنند به فکر جواب دادن به وجدانشان هم باشند.

پرويز مظلومي در خصوص آخرين وضعيت اين تيم در ترکيه اظهار داشت: خوشبختانه همه چيز خوب و ايده‌ال است و به جز ديروز بعدازظهر که باد کمي در آنتاليا مي‌وزيد شرايط آب و هوايي خوبي برقرار است.
وي ادامه داد: بيش از 30 تيم ورزشي و فوتبالي در ترکيه به خصوص آنتاليا اقامت دارند و از اينکه در اينجا اردويي خوب را برگزار مي‌کنيم خوشحال هستم.
مظلومي در خصوص حريفان تدارکاتي استقلال گفت: قرار است با يکي از تيم‌هاي خوب ترکيه‌اي بازي کنيم و در ديدار دوم با يک تيم سطح متوسط به ميدان مي‌رويم. هدف ما از اين مسابقات تنها شناختن نقاط ضعف و قوت‌مان است که اميدواريم به اين مسئله دست پيدا کنيم.
سرمربي تيم استقلال با ابراز خرسندي از اضافه شدن بازيکنان به اردوي اين تيم تصريح کرد: خوشبختانه دو بازيکن برزيلي ما از روز اول به جمع مان اضافه شدند. ضمن آنکه پژمان منتظري صبح امروز خود را به ما معرفي کرد و فردين عابديني نيز به ترکيه رسيد.
همچنين مجتبي جباري زير نظر پزشک تيم مشغول به تمرين است و خودم وضعيت او را جويا شدم اميدوارم جباري هر چه سريع تر شرايط تمرين در کنار تيم را پيدا کند.
مظلومي ضمن گلايه از برخي اخبار منتشره در برخي رسانه ها گفت: فرهاد مجيدي عصر امروز به تيم ما ملحق مي شود و او براي انجام کارهاي دادگاهي با باشگاه النصر راهي دبي شده بود.
وي افزود: نمي دانم چه کساني اين حاشيه ها را براي ما درست مي کنند اما بايد به فکر اين باشند که جواب وجدان خود را بدهند و امروز با اضافه شدن مجيدي همه چيز مشخص مي شود.
سرمربي تيم استقلال در ادامه با ابراز رضايت از محل اردوي اين تيم در آنتاليا گفت: اردوي ما در شرايط خوبي است و هتل محل اقامت ما يکي از بهترين هاست. تمامي امکانات لازم در اختيارمان قرار گرفته و نزديک به 8 تيم در اين هتل حضور دارند و اين نشان مي دهد در چه کمپي هستيم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
يورگن گده: براي حضور در استقلال فرصت نشد با روته مولر صحبت كنم


مربي آلماني تيم استقلال گفت: براي پيوستن به اين تيم فرصت نشد که با مولر مشورت کنم اما تجربه لازم را براي حضور در تيم‌هاي ايراني داشتم.

يورگن گده مربي جديد تيم فوتبال استقلال در خصوص توافق نهايي با اين باشگاه و حضور در ترکيه صحبت‌هاي را انجام داده که در زير مي‌خوانيم.
* چطور شد که به عنوان مربي به کادر استقلال اضافه شديد؟
در ابتدا بايد بگويم خيلي خوشحال هستم که به فوتبال ايران بازگشتم. قبلا تجربه کار در کشور شما را داشتم و خاطرات خوبي از اينجا برايم باقي مانده است که مهمترين آن قهرماني با تيم ملي در کنار آقاي پورحيدري در بازي هاي آسيايي 1998 تايلند بود.

*چطور شد که به استقلال آمديد؟
به 2 دليل اصلي که اولي آن سابقه همکاري با منصور پورحيدري بود و دوم اينکه از فوتبال ايران شناخت لازم را داشتم و چون قبلا در پرسپوليس کار کرد بودم خيلي راحت مي‌توانستم با اين شرايط کنار بيايم. ضمن آنکه استقلال تيم بزرگي است و در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد.

* براي پيوستن به جمع آبي پوشان با روته مولر که فصل گذشته که در اين تيم حضور داشت مشورت نکرديد؟
با ايشان رابطه بسيار خوبي دارم و آقاي مولر از دوستان صميمي من هستند اما زماني که استقلالي‌ها به من پيشنهاد دادند در تعطيلات ژانويه به سر مي‌برديم و شرايط مهيا نبود که با ايشان مشورت کنم البته چون قبلا سابقه مربيگري در ايران داشتم به همين خاطر قبول کردم اما شايد اگر تيم ديگري پيشنهاد مي‌داد نمي‌پذيرفتم.

*خيلي‌ها نمي دانند شما پس از ترک ايران به کدام تيم‌ها رفتيد و چه فعاليت‌هاي انجام داديد؟
پس از ترک ايران مربي تيم ملي ازبکستان شدم. سپس به نفتچي باکو رفتم و آخرين جايي که حضور داشتم در کشور ليبي بود که خودم در آنجا نماندم و به همکاري‌ام با يکي از تيم‌هاي اين کشور پايان دادم.

*ظاهرا شب گذشته با مظلومي جلسه داشتيد اين جلسه در چه موردي بود؟
قبل از قرار دادم متوجه شدم کادر فني استقلال شامل 5 نفر هستند به اتفاق آقاي مظلومي برنامه ريزي انجام داديم و در چارچوب کادر فني عمل خواهيم کرد. ضمن آنکه آقاي مظلومي سرمربي هستند و قطعا تصميم نهايي را ايشان خواهند کرد.

*و به عنوان آخرين سؤال قرارداد شما با استقلال چند ماه است؟
من تا آخر ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر با استقلال قرارداد دارم و در صورت توافق براي فصل آينده نيز در خدمت اين تيم خواهم بود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
معارفه مربي آلماني و تمرينات واليبال آبي پوشان


مربي آلماني استقلال صبح امروز به بازيکنان اين تيم معرفي شد.

تيم فوتبال استقلال تهران صبح امروز در زمين تمرين يکي از کمپ‌هاي آنتاليا تمريناتش را زير نظر پرويز مظلومي برگزار کرد.
نکته قابل توجه حضور يورگن گده در تمرين آبي پوشان بود که وي توسط پرويز مظلومي به بازيکنان معرفي شد.

* تمرين صبح آبي پوشان بيشتر شامل کارهاي هوازي و بدني بود که بازيکنان زير نظر کادر فني و مربي بدنساز اين تيم آنها را پشت سر گذاشتند.
* مجتبي جباري زير نظر کادر پزشکي به تمرينات اختصاصي پرداخت.
* کيانوش رحمتي که در تمرين بعد از ظهر روز گذشته استقلال دچار آسيب ديدگي از ناحيه ابرو شد صبح امروز بدون مشکل در کنار ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.
* در اواخر تمرين امروز مظلومي تمرين بانشاطي را براي آبي پوشان در نظر گرفته که آنها به انجام واليبال پرداختند که اين تمرين موجب شادابي بازيکنان بود که با جديت اين ورزش را دنبال مي‌کردند.
* تيم استقلال از ساعت 17 امروز به وقت محلي تمرين تاکتيکي خود را برگزار خواهد کرد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: با گده مشورت مي‌كنم اما نظر نهايي را خودم مي‌دهم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: با يورگن گده مشورت مي‌کنم اما نظر نهايي در همه مسائل فني را خودم خواهم داد.

پرويز مظلومي در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال اظهار داشت: خوشبختانه اين روزها در 2 نوبت صبح و عصر تمرينات‌مان را برگزار مي‌کنيم و از روندي که در پيش داريم راضي هستم.
وي با اشاره به حضور بازيکنان به صورت تمام و کمال در استقلال گفت: غيراز جباري که تمريناتش با تيم را آغاز نکرده است بقيه بازيکنان در خدمت ما هستند و خوشبختانه با جديدت تمرينات پر فشاري را انجام مي‌دهيم.
سرمربي تيم استقلال در خصوص حضور يورگن گده در اين تيم از امروز گفت: ايشان تجربه خوبي در ايران دارند. پس از آنکه کارنامه چند مربي را بررسي کرديم در نهايت با آقاي گده به توافق رسيديم و با توجه به اينکه ايشان از لحاظ اخلاقي و روحي رواني با بازيکنان ايراني آشنا هستند از اين پس در خدمت ما خواهند بود.
وي در خصوص نقش اين مربي آلماني در استقلال گفت: کادر فني تيم استقلال همگي با هم مشورت مي‌کنيم اما نظر نهايي را شخصا خودم خواهم داد. با اين وجود آقاي گده نقش خود را در تمرينات به عنوان مجري تمرينات پياده خواهند کرد و اگر در همين خصوص نظري بدهند روي آن فکر مي‌کنيم. البته قصد دارم بيشتر در برنامه ريزي ‌ها مديريت کنم و همه چيز را زير نظر داشته باشم اما با اين وجود در کادر فني استقلال هر فردي وظيفه خودش را ايفا خواهد کرد.
سرمربي تيم استقلال در خصوص ديدارهاي تدارکاتي که براي اين تيم در نظر گرفته شده و اينکه در اين اردو چه اهدافي را دنبال مي‌کنند گفت: قصد داريم 2 بازي تدارکاتي را براي شناخت نقاط ضعف و قوت‌مان برگزار کنيم در اين چند روز تمرينات منظمي پشت سر گذاشته شده. 2 روز است که کارهاي تاکتيکي را آغاز کرده‌ايم ضمن آنکه يک هفته در تهران تمرينات بدنسازي انجام داديم و در نوبت هاي بعد از ظهر تمريناتمان کاملا با توپ خواهد بود. اميدوارم در اين تعطيلات چند روزه بتوانيم به اهدافي که در اين سفر داريم دست پيدا کنيم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
5 بازيكن اخراجي استقلال به تهران بازگشتند

5 بازيكن اخراجي استقلال به تهران بازگشتند

به همراه کاروان پرسپوليس
5 بازيكن اخراجي استقلال به تهران بازگشتند


پنج بازيکن اميد تيم فوتبال استقلال به دليل اعتراض به مبلغ پول توجيبي در اردوي ترکيه با نظر کادرفني و مديريت باشگاه از اردو اخراج و به تهران بازگشتند.


به گزارش خبرگزاری فارس، پنج بازيکن اميد استقلال که اين تيم را در اردوي ترکيه همراهي کرده بودند روز گذشته پس از اينکه از سوي مسئولان تيم با پول توجيبي 200 دلاري روبرو شدند به اين مبلغ اعتراض کردند و از گرفتن اين پول امتناع کردند.
آنها با نظر کادرفني و سرپرستي استقلال و تاييد فتح الله زاده سرپرست باشگاه از اين اردو اخراج شدند.
اين بازيکنان شب گذشته درحالي که تيم پرسپوليس نيز قصد بازگشت به ايران را داشت به تهران بازگشتند و بايد در کميته انضباطي باشگاه نيز حاضر شوند.
اين بازيکنان از اينکه به بازيکنان بزرگسال 300 دلار داده شده و به آنها مبلغ کمتري داده شده معترض بودند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
خوشحالي مظلومي از کامل شدن بازيکنان استقلال


با اضافه شدن مجيدي نفرات استقلال در ترکيه کامل شد که اين مسئله رضايت سرمربي اين تيم را به همراه داشت.

تيم فوتبال استقلال در پنجمين روز برپايي اردوي خود در کشور ترکيه صبح امروز در سالن وزنه هتل فيم تمريناتش را پيگيري کرد اما نکته قابل توجه خوشحالي پرويز مظلومي از کامل شدن تيمش در روز پنجم اين اردو بود.
فرهاد مجيدي شب گذشته به اردوي استقلال در ترکيه اضافه و اين مسئله باعث رضايت کادر فني اين تيم شد.

* بازيکنان جوان تيم استقلال که به دليل اعتراض به مبلغ دريافتي خود در کشور ترکيه باعث ناراحتي کادر فني اين تيم شده بودند، شب گذشته به تهران بازگشتند. اين چند نفر بلافاصله پس از بازگشت تيم به تهران در کميته انضباطي اين باشگاه حاضر خواهند شد.
* اعضاي کادر فني تيم استقلال و بازيکنان اين تيم از شرايط اردوي ترکيه رضايت کامل دارند و پورحيدري سرپرست استقلال شب گذشته طي تماس با فتح‌الله زاده اين مسئله را به اطلاع سرپرست باشگاه استقلال رساند.
* تمرينات تيم استقلال همچنان به صورت دو نوبتي برگزار مي‌شود و اين تيم روز چهارشنبه به دليل بازي دوستانه تمرين نوبت صبح خود را برگزار نمي‌کند.
تيم استقلال بعد از ظهر امروز از ساعت 17 به وقت محلي تمرين خود را در زمين يکي از کمپ‌هاي آنتاليا برگزار مي‌کند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
تقدير از فتح الله زاده


شوراي معاونين باشگاه استقلال از علي فتح الله زاده، مديرعامل اين باشگاه تشکر کرد.

این شورا به خاطر این که فتح الله زاده در مناظره با واعظ آشتیانی خودداری و صبوری به خرج داده و مناظره را متشنج نکرده از این مدیرعامل تشکر کردند.
طبق قراری که میان دو مدیرعامل گذاشته شده بود قرار بود که بعد از مناظره رادیویی این دو مدیرعامل دیگر علیه هم صحبت نکنند اما واعظ بعد از این مناظره نیز علیه فتح الله زاده صحبت کرده است و به احتمال زیاد باید منتظر درگیری جدید فتح الله زاده و واعظ باشیم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
استقلال به مصاف کارتال اسپور مي رود


به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، تيم فوتبال استقلال به مصاف کارتال اسپور مي رود.

این تیم که به منظور آمادگی هر چه بیشتر در نیم فصل دوم لیگ برتر در کشور ترکیه حضور دارد، فردا چهارشنبه و از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم دسته اولی کارتال اسپور می‌رود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: مي‌خواهند به مجموعه استقلال ضربه بزنند

مظلومي: مي‌خواهند به مجموعه استقلال ضربه بزنند

مظلومي: مي‌خواهند به مجموعه استقلال ضربه بزنند


عضو کميته فني باشگاه استقلال گفت: هدف کساني که عليه طالب‌لو مطلب نوشته‌اند، ضربه زدن به مجموعه استقلال است.

غلامحسين مظلومي گفت: از وضعيت فعلي استقلال در ترکيه بي‌اطلاع نيستم. اعتقاد دارم استقلال مي‌تواند از اين روزها نهايت بهره را ببرد و بانظم و انضباط کارش را پيش ببرد و با آمادگي کامل به تهران برگردد.
وي ادامه داد: متاسفانه اخيرا حواشي پيرامون استقلال و وحيد طالب‌لو به وجود آمد که يقينا هدف اصلي آن ضرر رساندن به مجموعه استقلال است. طالب‌لو را به خوبي مي‌شناسم. او يکي از متعصب‌ترين فوتباليست‌هاي ايران است. بايد به جرات گفت استقلال در حال حاضر دو دروازه‌بان خوب و آماده دارد که به خوبي در کنار يکديگر به استقلال کمک مي‌کنند.
مظلومي خاطر نشان کرد: همه پيشکسوتان استقلال به اين دروازه‌بان علاقه‌مند هستند و هيچ استقلالي نمي‌تواند چنين صحبت‌هايي را عليه دروازه‌بان محجوب و بااخلاق فوتبال ايران بيان کند.

 
Similar threads

Similar threads

بالا