► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
خوش و بش استقلالي‌ها با يك پرسپوليسي در روز غيبت مظلومي
خبرگزاري فارس: بازيكنان تيم فوتبال استقلال قبل از تمرين امروز با يكي از بازيكنان قديم پرسپوليس روبرو شدند و با او به خوش و بش پرداختند.


به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين امروز استقلال از ساعت 15 در زمين شماره 3 آزادي برگزار شد.

* بازيكنان استقلال كه فكر مي كردند بايد در زمين شماره دو تمرين كنند ماشين هاي خود را در پاركينگ اين زمين پارك كردند و پياده به سمت زمين شماره 3 رفتند.

* قبل از تمرين استقلال تيم نساجي مازندران در حال تمرين در اين زمين بود. بازيكنان استقلال به محض ديدن يحيي گل محمدي سرمربي نساجي به سمت وي رفتند. از بين استقلالي ها مي توان به محمد محمدي، فرهاد مجيدي، حنيف عمران زاده اشاره كرد كه با گل محمدي ( بازيكن پيشين پرسپوليس) به خوش و بش پرداختند.

* پرويز مظلومي غايب شاخص امروز تمرين استقلال بود. او به دليل كسالت نتوانسته بود در تمرين شركت كند. به غير از او بايد به منصور پورحيدري اشاره كرد كه غايب بود.
از بين بازيكنان نيز اميدرضا روانخواه به دليل مصدوميت و ايمان مبعلي به دليل شخصي غايب بودند.

* يورگن گده پس از دو دقيقه صحبت با بازيكنان از آنها خواست تمرين كنند. بازيكنان اصلي استقلال پس از 20 دقيقه دويدن به استخر و سونا رفتند.

* كيانوش رحمتي كه به دليل مصدوميت در بازي با پيكان غايب بود امروز وقتي با بازيكنان روبرو شد به آنها بابت پيروزي مقابل پيكان تبريك گفت. رحمتي به همراه محمد محمدي به دليل مصدوميت فقط به دويدن دور زمين مشغول شد.

* استقلال فردا در حالي ساعت 15:30 در زمين نوبنياد تمرين دارد كه از ساعت 13 در همان زمين دربي اميدهاي پرسپوليس و استقلال برگزار مي شود. دربي اميدهاي سرخابي همواره با حاشيه هايي روبرو بوده است.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
محمدي: آمادگي طالب‌لو انگيزه‌ام را براي برگشت دو چندان مي‌كند
خبرگزاري فارس: دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: آمادگي طالب‌لو باعث مي‌شود انگيزه‌ام براي بازگشت دو برابر شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد محمدي كه پس از چند روز مصدوميت امروز در محل تمرين استقلال حاضر شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرايط تيم خوب است. روي نوار پيروزي هستيم و انگيزه زيادي داريم.
وي درباره دليل مصدوميتش گفت: چند روز پيش در برف تمرين مي‌كردم و به همين دليل دچار كشيدگي عضله شدم. چند روز فيزيوتراپي كردم و از امروز در تمرين حاضر شدم كه شايعه درست نكنند كه محمدي تا پايان فصل نمي‌رسد يا ليگ قهرمانان را از دست مي‌دهد.
اين دروازه‌بان تصريح كرد: متاسف هستم براي كساني كه هر روز عنوان مي‌كنند من تا آخر فصل نيستم. امروز در تمرين حاضر شدم تا نشان دهم مي‌توانم تمرين كنم و به قدرت به كارم ادامه مي‌دهم. شايد يكسري‌ها دوست ندارند من كنار تيم باشم اما كار خودم را مي‌كنم و به حاشيه‌ها توجهي نمي‌كنم.

محمدي تاكيد كرد: خوشبختانه درون دروازه استقلال شرايط خوبي حكمفرماست. اينكه وحيد آماده است انگيزه من را دو چندان مي‌كند تا زودتر بازگردم. تيم به نسبت نيم فصل اول شرايط بهتري دارد و بچه‌ها كمك كردند تا دوباره مدعي شويم.
وي در مورد نزديك شدن سپاهان به صدر جدول گفت: در شرايط فعلي خيلي زود است درباره به قهرماني صحبت كنيم. با يكي دو باخت جايگاه‌ها تغيير مي‌كند. همه تيم‌هاي نزديك به صدر جدول شانس قهرماني دارند و همه مدعي هستند. هفته‌هاي آخر نشان مي‌دهد قهرمان كيست.
محمدي درباره اينكه به تيم ملي فكر مي‌كند يا نه، گفت: من از زمان قطبي به خاطر مشكلاتي كه داشتم حاضر نبودم در تيم ملي باشم اما با روي كار آمدن كادر جديد تمام تلاشم را مي‌كنم تا به تيم ملي برسم.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
گده: زود است كه به بازي سپاهان فكر كنيم


مربي آلماني تيم فوتبال استقلال گفت:‌ زود است که به ديدار با سپاهان فکر کنيم.

يورگن گده در حاشيه تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: تمرينات هدفمندي را انجام مي‌دهيم و به بازي بعدي برابر نفت فکر مي‌کنيم. 3 امتياز آن مسابقه برايمان مهم است. بايد در اين مسابقه پيروز شويم و اکنون زود است که به بازي با سپاهان فکر کنيم. ابتدا بايد بازي خانگي برابر نفت را ببريم.
گده در مورد اينکه در دهه 70 مربي پرسپوليس بود و اکنون در دربي 70 مقابل اين تيم قرار گرفته، گفت: اين مسابقه هم براي بازيکنان و هم براي مربيان بازي بسيار مهمي است اما اکنون زود است که به دربي فکر کنيم.


 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
تمرين شروع شد، تماشاگران استقلال رفتند
خبرگزاري فارس: هواداران تيم فوتبال استقلال پس از پايان دربي اميدها براي تماشاي تمرين نماندند و زمين نوبنياد را ترك كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين استقلال امروز از ساعت 15:30 در زمين نوبنياد در شرايطي كه باد شديدي مي وزيد، آغاز شد.

* بازيكنان تيم استقلال به دليل اينكه قبل از برگزاري تمرين ديدار دربي اميدهاي استقلال و پرسپوليس انجام شده بود، براي حضور در رختكن و براي تعويض لباس هاي خود دقايقي معطل شدند.

* تصور مي شد درحالي كه براي تماشاي دربي اميدها بيش از 400 نفر در ورزشگاه حضور داشتند هواداران استقلال براي تماشاي تمرين اين تيم باقي بمانند اما همگي ورزشگاه را ترك كردند و فقط 10 نفر براي تماشاي تمرين بزرگسالان در زمين نوبنياد ماندند.

* هوار ملا محمد كه به تازگي به جمع آبي پوشان اضافه شده قبل از تمرين در تمرين سپك تاكرا شركت كرد.

* پرويز مظلومي كه روز گذشته به دليل كسالت غايب بود، امروز قبل از شروع تمرين در مورد بازي با نفت تهران براي بازيكنان صحبت كرد.

* دكتر امين نوروزي هم در تمرين حاضر بود و در مورد مصدومان اين تيم با كادرفني صحبت كرد.

* اميد روانخواه به دليل مصدوميت در تمرين غايب بود.

* ايمان مبعلي به دليل آسيب ديدگي جزيي در سالن به تمرين پرداخت.

* محمدي و رحمتي به دويدن دور زمين مشغول شدند.

* شاهرخ بياني آناليزور استقلال امروز نظاره گر تمرين آبي پوشان بود.

* منصور پورحيدري سرپرست استقلال به دنبال صادر شدن كارت بازي محمد تركمن دروازه بان جديد استقلال بود.

* در ابتداي تمرين هوار ملا محمد و فرزاد آشوبي زير نظر دكتر نوشادي به دويدن پرداختند.

* بازيكنان استقلال در بخشي از تمرين به ارسال پاس هاي كوتاه در فضاي كوچك مشغول شدند و سپس در قالب دو تيم به بازي پرداختند.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
موقعيت‌هاي ما بيشتر از پرسپوليس بود
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال اميد استقلال گفت: موقعيت‌هاي ما بيشتر از پرسپوليس بود.


به گزارش خبرگزاري فارس، رضا جلالي پس از تساوي يك بر يك مقابل پرسپوليس اظهار داشت: هر دو تيم بازي خوبي به نمايش گذاشتند. موقعيت استقلال در اين مسابقه بيشتر بود. در ديدار رفت هم همين شرايط را داشتيم اما متاسفانه بازي را واگذار كرديم.
وي افزود: در فوتبال هزار و يك اتفاق رخ مي دهد. براي صعود امتياز لازم را كسب كرديم. امروز پرسپوليس را همانند دور رفت ديدم و تغيير خاصي در اين تيم ايجاد نشده بود.
جلالي در مورد استفاده نكردن از پيرهادي و محبوب مجاز در اين مسابقه گفت: پيرهادي بازيكن زير 23 سال استقلال به شمار مي رود و محبوب مجاز هم چون با تيم اميد تمرين نداشت امروز در شرايط مسابقه نبود.
مربي اميد استقلال در باره داوري اين مسابقه گفت: داوري امروز هيچ مشكلي نداشت.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
حاشيه ديدار اميدهاي استقلال و پرسپوليس/ از پيراهن سفيد استقلال تا حضور حجازي و هاشميان
خبرگزاري فارس: تيم فوتبال اميد استقلال در بازي مقابل پرسپوليس پيراهن سفيد بر تن كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس، در چارچوب هفته سيزدهم مسابقات ليگ اميدهاي كشور دو تيم اميد پرسپوليس و استقلال از ساعت 13 امروز در ورزشگاه نوبنياد به مصاف هم رفته اند.
حاشيه هاي اين بازي را در زير مي‌ خوانيد:

*اميدهاي استقلال امروز در حالي به مصاف پرسپوليس رفته اند كه پيراهن سفيد بر تن كرده اند.

* حدود 400 تماشاگر در زمين نوبنياد حضور دارند كه بيشتر آنها هواداران استقلال هستند.

* وحيد هاشميان، ناصر حجازي، مهدي امير آبادي، رضا رجبي و وحيد طالب لو از تماشاگران ويژه اين ديدار هستند. البته طالب لو از نيمه دوم براي تماشاي بازي وارد ورزشگاه شد. اميرآبادي و طالب لو به محض ديدن ناصر حجازي به سمت وي رفتند و با او خوش و بش كردند.

* اين بازي به دليل پاره بودن يكي از تورهاي دروازه با 5 دقيقه تاخير آغاز شد.

* گلر دوم پرسپوليس با پيراهن مهدي واعظي روي نيمكت نشسته است.

* در نيمه دوم منصور پورحيدري، پرويز مظلومي، محمود فكري، عمران زاده و آلوز نيز در ورزشگاه حضور پيدا كردند. كادرفني بزرگسالان استقلال براي تيم اميد جنب و جوش خاصي دارند و در تب و تاب هستند.

* رضا رجبي رئيس آكادمي باشگاه استقلال از جايگاه ويژه دستورات تاكتيكي را به كادرفني تيم اميد ارائه مي كند.

* پرسپوليس موفق شد در دقيقه 55 توسط روح الله سيف اللهي به گل برسد. اين بازيكن پس از به ثمر رساندن گل پيراهن خود را درآورد و از داور كارت زرد گرفت.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: نمي‌توانم استقلال را يك روزه براي دربي آماده كنم


پرويز مظلومي در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال، ديدار با نفت تهران و ... صحبت‌هايي را مطرح کرده که در زير مي‌خوانيد:


* وضعيت استقلال چطور است؟
شرايط خوب است، هم به لحاظ روحي و هم بدني، اما هنوز به وضعيت ايده‌آلي که مد نظر ما بود نرسيده‌ايم. تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا باز هم نتايج بهتري بگيريم. در دور رفت در کار گروهي و فردي خوب عمل کرديم ولي به لحاظ بدني کمي مشکل داشتيم و در تعطيلات اين مشکل را مرتفع کرديم. با توجه به شرايط جدول نبايد لغزش داشته باشيم چون در اين صورت صدر جدول را از دست مي‌دهيم و تيم‌هاي ديگر جاي ما را مي‌گيرند.

* چقدر از تيم نفت شناخت داريد؟
آنها تيم خوبي هستند و در بازي دور رفت مقابلشان خيلي اذيت شديم. تلاش مي‌کنيم روز جمعه اين اتفاق رخ ندهد. براي اين ديدار برنامه ريزي انجام داده ايم و هدفمان اين است که با کسب 3 امتياز به صدر جدول نزديک شويم و به ديگر نتايج کاري نداشته باشيم.

* وضعيت مبعلي که کمي دچار مشکل شده و ديگر بازيکنان چطور است؟
اين بازيکن کمي از ناحيه زانو احساس درد مي کند ولي ديروز هم در تمرينات ما حضور داشت. او بايد در کنار تيم باشد تا در يکي روز ديگر تصميم بگيريم. البته خوشحال هستم که جباري آماده شده و در کنار ساير بازيکنان تمرين مي‌کند. همچنين کيانوش رحمتي به صورت اختصاصي تمرين مي کند و به همراه محمدي در يکي دو روز آينده به جمع بازيکنان اضافه مي شوند.

* از هوار ملا محمد راضي هستيد؟
او بازيکن خوبي است اما از لحاظ بدني بايد بيشتر کار کند تا به شرايط مسابقه برسد.

* به نظر شما در حال حاضر انتخاب مربي براي تيم ملي اميد ضرورت دارد يا تيم ملي بزرگسالان؟
اولويت بايد با تيم اميد باشد. هر چند معتقدم بايد به گونه‌اي باشد که تيم‌هاي پايه و مربي آن با مربي تيم بزرگسالان کار کنند و هماهنگ باشند.

*هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس با برگزاري دربي در عيد موافق بودند. شما نظرتان عوض نشد؟
تنها 40 درصد موافق بودند و بيش از 50 درصد مخالف. مردم يک روز به ورزشگاه مي‌آيند و مي‌روند اما ما نمي‌توانيم يک روزه کارمان را انجام دهيم. تعطيلات به نفع مردم است، تمام نفراتي که به ورزشگاه مي‌آيند يک روز بيشتر درگير نيستند اما من نمي‌توانم يک روزه تيمم را آماده کنم. ما آقاي عزير محمدي را دوست داريم اما با اين برنامه ريزي بايد از 29 اسفند که با صبا بازي داريم تمرين کنيم تا روز قبل از مسابقه با پرسپوليس.

* پس همچنان براي برگزاري بازي در اين تاريخ مخالفيد؟
با اين شرايط کار سخت است و از لحاظ روحي دچار مشکل مي شويم اما باز هم تابع دستور سازمان ليگ هستيم. در اين بين همه گرفتار مي شوند، از شما مطبوعاتي ها گرفته تا کارمندان شرکت واحد و ديگر مردم بايد در تعطيلات نوروز به فکر دربي باشند.

* در خصوص شايعاتي که پيرامون پيوستن نکونام به استقلال شنيده مي‌شود صحبت کنيد.
نمي دانم اين مسائل و شايعات از کجا پيدا مي‌شود. نکونام در اوساسونا است و با اين شرايط به ايران نمي‌آيد. مگر او به همين راحتي فوتبال اسپانيا را رها مي کند؟ ما با اين بازيکن مذاکره اي نداشته ايم.

*شنيده مي‌شود قرار است روانخواه را از فهرست استقلال خارج کنيد. اين مسئله واقعيت دارد؟
بايد ببينيم در دو روز آينده وضعيت او چگونه مي‌شود. وقتي نمي توانيم بازيکن بگيريم چرا بايد نام روانخواه را از ليست خارج کنيم؟

 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مبعلي: از استقلال قهر نكردم؛ خوشحالم مظلومي تعويضم كرد
خبرگزاري فارس: هافبك استقلال با تاكيد بر اينكه از اين تيم قهر نكرده، گفت: خوشحالم كه كادرفني در ديدار با پيكان مرا تعويض كرد.


ايمان مبعلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاي فارس، در خصوص آخرين شرايط تيم استقلال، وضعيت تيم ملي در جام ملت‌ها و مسائل مختلف صحبت‌هايي را انجام داد كه در زير مي‌خوانيم.

* چرا يكي دو روز تمرين نكردي؟
كمي به رباط داخلي پايم فشار وارد شده و ديروز در سالن وزنه زدم و امروز نيز پايم را تست كردم.

* اسم رباط داخلي كه مي‌آيد همه مي‌ترسند. جريان چيست؟
كمي زانويم درد مي‌كند و در اين يكي دو روز دكتر نوروزي از پايم تست گرفت و مشكلي وجود ندارد.

* شايعه شده بود كه به خاطر تعويض زودهنگام مقابل پيكان ناراحتي و به همين دليل سر تمرين نمي‌آيي؟
اصلا ناراحت نيستم. انسان نبايد در هر شرايطي از مربي ناراحت شود. هميشه حق با مربي است چون دوست دارم روزي مربي شوم به همين خاطر اصلا دوست ندارم به عنوان يك بازيكن سرمربي‌ام از من ناراحت باشد. همه ما اشتباه مي‌كنيم ولي دليل نمي‌شود كه بابت هر اشتباه ناراحت شويم. اينها را از اين بابت گفتم كه اشاره كنم اصلا ناراحت نيستم. اتفاقا خوب شد تعويض شدم.

* چرا؟
زماني كه بازي مي‌كردم متوجه نشدم كه زانويم درد مي‌كند. وقتي سوار اتوبوس شديم تا به سمت تهران حركت كنيم، متوجه شدم زانويم درد دارد. شايد اگر بازي مي‌كردم اتفاق بدي براي زانويم مي‌افتاد و ممنون كادر فني هستم كه من را تعويض كرد.

* پس از جام ملت‌ها كمتر صحبت كردي. از اتفاقات بعد از بازي با عراق بگو؟
شايد باورتان نشود ولي براي فيكس شدن در بازي با عراق جان كندم. 10 روز در قطر سختي كشيدم و در بازي دوستانه با آنگولا قبل از جام ملت‌ها خيلي تلاش كردم چون جزو بازيكنان اصلي نبودم و زحمت زيادي كشيدم تا جايگاهم را به دست آورم. در بازي با عراق آن‌گونه بازي كردم تيم خوب پيروز شد و من هم گل زدم اما پس از پايان بازي من،‌ مسعود و آندو مريض شديم ولي حال شجاعي و تيموريان بدتر از ما بود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
سيدصالحي: من برهاني را ذخيره نکرده‌ام/ نبايد اجازه بدهيم نفت ما را اذيت کند


سيدصالحي معتقد است که برهاني را ذخيره نکرده و دوست ندارد در مورد اين موضوع صحبت کند.

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم بلندقامت استقلال در بازی‌های اخیر این تیم عملکرد قابل قبولی داشته است و همین موضوع باعث شده که آرش برهانی نیمکت‌نشین شود که این موضوع برای برهانی چندان خوشایند نیست. سیدصالحی در این خصوص می‌گوید: «لطفا چنین مسائلی را مطرح نکنید. من آرش برهانی را ذخیره نکرده‌ام و او فوتبالیست بسیار بزرگی است. هیچ فرقی ندارد که کدام یک از ما بازی کنیم، چون همه بازیکنان استقلال برای سربلندی این تیم تلاش می‌کنند.»
سیدصالحی در مورد بازی با نفت تهران که استقلال را در دور رفت اذیت کرد، تاکید می‌کند: «بازی بسیار سختی است ولی ما از همان ابتدا باید آنقدر محکم بازی کنیم که اجازه ندهیم نفت ما را اذیت کند. ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدوارم با یک بازی جوانمردانه سه امتیاز را بگیریم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا قول گلزنی به نفت تهران را می‌دهی، خاطرنشان می‌کند: «اول تلاش می‌کنم در خدمت تیم باشم، ولی امیدوارم باز هم برای استقلال گلزنی کرده و هواداران را خوشحال کنم.»

 

khooshe

مدیر بازنشسته
چند روز پیش بازیکن استقلال با تب و لرز و ضعف شدید بدنی رو به رو می*شود که پس از انتقال به بیمارستان پزشکان متوجه می*شوند که پای او دچار عفونت شدیدی شده که باید موردآزمایش دقیق*تر قرار بگیرد.

امید روانخواه بازیکن خط میانی استقلال که برای بار سوم از ناحیه رباط پا دچار پارگی شده قصد دارد به زودی با تنظیم پرونده*ای قطور از دکتر جراحش،که پایش را مورد عمل جراحی قرار داد شکایت کند.
شبکه ایران - روانخواه که تصور می*کرد این فصل با خیال راحت می*تواند در میادین حاضر شده و برای تیمش بازی کند بار دیگر با پارگی رباط پا رو به رو شد تا مجبور به دوری 9 ماهه از فوتبال بشود.
چند روز پیش بازیکن استقلال با تب و لرز و ضعف شدید بدنی رو به رو می شود که پس از انتقال به بیمارستان پزشکان متوجه می شوند که پای او دچار عفونت شدیدی شده که باید مورد آزمایش دقیق*تر قرار بگیرد.در ارزیابی*های دقیق*تر مشخص می*شود که در ناحیه رباط پا عفونت بسیار شدیدی وجود دارد که حتی سلامت روانخواه را هم تهدید می*کند به طوری که اگر او کمی دیرتر متوجه درد پایش می*شد چه بسا زندگی خود را هم از دست می*داد!
به دنبال حاد بودن وضعیت پای روانخواه او از طریق دکتر نوروزی پزشک باشگاه استقلال اقدام*های لازم برای جراحی دوباره پای خود را انجام داده تا به زودی پایش را برای بار سوم مورد عمل جراحی قرار بدهد.روانخواه یک عمل ترمیم رباط دیگر هم در خارج از ایران انجام داده که تا کنون مشکلی برای این پایش به وجود نیامده اما پای دیگرش که توسط دکتر (الف) مورد جراحی قرار گرفته با عفونت شدید رو به رو شده و او را مجاب به جراحی دوباره کرده است.
گفته می*شود روانخواه قرار است پس از اجازه دکتر نوروزی از پزشک جراحش شکایت کند اما سوال این است که آیا نوروزی چنین اجازه*ای به روانخواه خواهد داد یا خیر؟
 

khooshe

مدیر بازنشسته
اولين گل هوار براي آبي‌پوشان و پيروزي مقابل پيام

اولين گل هوار براي آبي‌پوشان و پيروزي مقابل پيام

اولين گل هوار براي آبي‌پوشان و پيروزي مقابل پيام


تيم ذخيره استقلال با نتيجه 3 بر يک پيام بابل را شکست داد.

تمرين امروز استقلال از ساعت 15:30 در زمين شماره 3 آزادي برگزار شد.
تمرين امروز با برگزاري يک ديدار دوستانه با حضور بازيکنان ذخيره استقلال و تيم دسته دومي پيام بابل پيگيري شد.
استقلال در اين بازي پيراهن سفيد بر تن داشت و تيم پيام بابل نيز پيراهن هاي سفيد و مشکي پوشيده بود. بازيکنان پيام قبل از مسابقه با شاخه گل به سمت بازيکنان استقلال رفتند و کادرفني اين تيم نيز با دسته گل به سمت کادرفني آبي پوشان رفتند.

بازيکنان ذخيره استقلال اين ديدار را 3 بر يک بردند. گل هاي استقلال را هوار ملا محمد در دقيقه 40 و 88 و محسن يوسفي در دقيقه 70 به ثمر رساندند. لوييز آندره هم در دقيقه 78 با گل به خودي پيام را صاحب گل کرد.
* مجتبي جباري امروز به تمرين کششي و اختصاصي پرداخت.
* محمد محمدي دور زمين به دويدن پرداخت.
* بازيکنان اصلي پس از 20 دقيقه دويدن به استخر و سونا رفتند و فقط حنيف عمران زاده براي تماشاي بازي ذخيره ها در کنار زمين باقي ماند.
* فردا تمرين استقلال تعطيل است اما گلرهاي اين تيم ساعت 15 در زمين نوبنياد بايد حاضر شوند و تمرين اختصاصي انجام دهند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
طالب لو زير سرم رفت/ استقلال در خانه تيم ملي تمرين کرد


تيم فوتبال استقلال تمرينات آماده سازي ايش براي ديدار برابر السد را در زمين شماره دو کمپ تيم هاي ملي پيگيري کرد.

تیم فوتبال استقلال که در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف السد قطر خواهد رفت از امروز تمریناتش را در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی پیگیری کرد. قرار است تمرینات این تیم تا دیدار برابر مس در لیگ برتر در همین زمین پیگیری شود.
در تمرین امروز وحید طالب لو که با افت فشار مواجه شده بود در نمازخانه کمپ زیر سرم رفت و پس از بهبودی کامل به تمرینات آبی پوشان اضافه شد. این در حالی بود که محمد محمدی دیگر دروازه بان آبی پوشان به دلیل مصدومیتی که دارد همچنان غایب تمرینات است.
در تمرین عصر امروز استقلال بازیکنانی که در دیدار برابر سپاهان به میدان رفته بودند سبک تر از دیگران تمرین کردند و بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر کادر فنی تمرینات سنگین تری را پشت سرگذاشتند. پرویز مظلومی در این تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مجيدي براي بازي با مس سه اخطاره نيست


کاپيتان تيم فوتبال استقلال با وجود دريافت کارت زرد در ديدار برابر سپاهان مشکلي براي بازي مقابل مس ندارد.

باتوجه به شايعاتي که بعد از ديدار استقلال با سپاهان در مورد دريافت کارت زردي که فرهاد مجيدي گرفته بود مطرح شد، باشگاه استقلال امروز با استعلام از سازمان ليگ متوجه شد نه تنها مجيدي، بلکه هيچ يک از بازيکنان استقلال که در ديدار مقابل سپاهان کارت زرد دريافت کرده‌اند مشکلي از جهت محروميت براي بازي هفته بيست‌ و پنجم با مس‌کرمان ندارند.
استقلال پيش از رويارويي با مس کرمان سه شنبه هفته جاري در ورزشگاه آزادي پذيراي تيم السد قطر است.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: جباري از نظر من اخراج است


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: از نظر من مجتبي جباري اخراج است و فعلا حق تمرين ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبي جباري، هافبک تيم استقلال به دليل مصاحبه‌ايي که عليه مسئولان و مربيان تيمش انجام داده با تشخيص کادر فني تا اطلاع ثانوي از اين تيم کنار گذاشته شد.
اين بازيکن در تمرين ظهر امروز استقلال در زمين تمريني کمپ حاضر شد، ‌اما منصور پورحيدري، سرپرست آبي‌پوشان اجاه تمرين به وي را نداد.
پرويز مظلومي ضمن تائيد اين خبر گفت: مجتبي جباري در اختيار کميته انضباطي باشگاه است ‌و بعداز آنکه اين کميته تصميم نهايي مبني بر جريمه يا محرووميت احتمالي را گرفت، ‌من تشخيص مي‌دهم که وي در تمرين حاضر شود يا خير.
مظلومي تاکيد کرد: وي در حال حاضر حق شرکت در تمرينات استقلال را ندارد. چون از نظر من اين بازيکن فعلا از استقلال اخراج است.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
فتح‌الله‌زاده: مظلومي در مورد جباري تصميم‌گيري مي‌كند


سرپرست باشگاه استقلال گفت: من در امور بازيکنان ورود نمي‌کنم و جباري در اختيار کادرفني است.


علي فتح الله زاده در مورد مصاحبه مجتبي جباري عليه باشگاه و کادرفني و برخي بازيکنان استقلال و همچنين در مورد شايعه اخراج اين بازيکن از استقلال اظهار داشت: او صحبت هاي خوبي را مطرح نکرده و برخي حرف هاي او خلاف واقع است، اما من در امور بازيکنان ورود نمي کنم.
وي افزود: در اين باره بايد کادرفني تصميم گيري کند. اگر گزارشي درباره جباري به باشگاه برسد کميته انضباطي در مورد اين بازيکن تصميم گيري مي‌کند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
جباري و كوشكي از استقلال اخراج شدند


با اعلام کادر فني تيم فوتبال استقلال، مجتبي جباري و بيژن کوشکي از اين تيم اخراج شدند.
مجتبي جباري هافبک استقلال به دليل مصاحبه عليه مسئولان، مربيان و بازيکنان تيمش و همچنين بيژن کوشکي به دليل اعتراض پس از عدم قرار گرفتن نامش در ليست 18 نفره استقلال در بازي مقابل السد قطر از تيم فوتبال اين باشگاه اخراج شدند.
بنابر گفته کادر فني استقلال و سرپرست اين تيم، جباري و کوشکي حق تمرين با تيم را نخواهند داشت.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
پورحيدري: آقاي جباري؛ چقدر در تمرينات ما بودي كه اظهارنظر مي‌كني؟


سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: جباري امسال کجا در تمرينات ما بوده که درباره تمرينات اظهار نظر کرده است.
منصور پورحيدري در خصوص صحبت‌هاي مجتبي جباري اظهار داشت: اين بازيکن به دليل مصاحبه بايد روز يکشنبه در باشگاه حاضر شود و پاسخگوي کميته انضباطي باشد.
وي در پاسخ به اين سؤال که چرا پرويز مظلومي اجازه تمرين به اين بازيکن را نداد گفت: اين مسئله مصلحت باشگاه است. سؤال من اين است آيا تا به امروز همه چيز خوب بوده، اما وقتي جباري در ترکيب اصلي قرار نگرفت، همه چيز بد شد؟

وي افزود: توپي که در اختيار ما است توپ استاندارد سازمان ليگ است، لباسي که با آن در آسيا بازي مي‌کنيم با تاييد کنفدراسيون فوتبال آسيا در اختيار ما قرار گرفت و ما نمي‌توانيم هر لباسي را بپوشيم. حالا ما مديريت نداشتيم،‌ السدي‌ها چطور؟ آنها چطور با آستين کوتاه بازي کردند؟ اينها مسائلي است که بازيکنان نمي‌دانند و به خود اجازه مي‌دهند هر صحبتي انجام دهند. مطمئن باشيد از اين پس برخوردمان جدي‌تر خواهد بود به خصوص در اين مقطع حساس که تيم ما در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد.
پورحيدري گفت: جباري اگر نظري دارد بايد به باشگاه برود و نظرش را بگويد نه اينکه اينگونه صحبت کند.

سرپرست تيم استقلال در خصوص اينکه چرا بيژن کوشکي ديروز اجازه تمرين پيدا نکرد گفت: رفتار بازيکن براي ما خيلي مهم است. ايشان هم مشکلاتي داشت و در اين مقطع که همه زحمت مي‌کشند و مسائل را رعايت مي‌کنند بايد حرفه‌اي فکر کنيم. ما همه در يک خانواده هستيم و از اين پس عکس العملي شديد‌تر نشان خواهيم داد.

پورحيدري در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با گلايه از مجتبي جباري خاطرنشان کرد: من نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده که جباري اين گونه صحبت کرده است. جباري 3 سال است با باشگاه استقلال همکاري مي‌کند و هر سال نيز باشگاه هزينه او را مي‌پردازد. قبول دارم که پاي او به خاطر استقلال خراب شده و وظيفه باشگاه است که هزينه او را پرداخت کند ولي امسال کجا در تمرينات ما بوده که اظهار نظر کرده تمرينات ما خوب است يا بد.

وي يادآور شد: مگر او چند بازي براي ما انجام داده که اين گونه صحبت مي‌کند. همين امسال 3 بازي را به خاطر اين بازيکن از دست داديم. در آبادان در دقيقه 10 بازي تعويض شد و در خوزستان نيز مقابل فولاد همين اتفاق براي او رخ داد. در اصفهان هم مقابل سپاهان در همان دقايقي که براي گرم کردن به زمين آمد زانويش درد گرفت و روحيه تيم را به هم ريخت. وقتي ما اينگونه با جباري تعامل مي‌کنيم چرا او نبايد تعامل کند؟

پورحيدري ادامه داد: سال قبل من در استقلال نبودم اما مگر او چند بازي انجام داده که اين گونه ادعا مي‌کند. ما نمي‌گوييم چرا جباري مصدوم شده، باشگاه هم پاي او ايستاده اما اين گونه صحبت کردن به خاطر اينکه از ابتدا بازي نکرده درست نيست. بايد به نظر سرمربي احترام گذاشت و فوتباليست‌هاي ما اين مسائل را رعايت نمي‌کنند.

سرپرست تيم استقلال در پاسخ به انتقاد جباري که چرا با لباس آستين کوتاه مقابل السد بازي کردند گفت: ايشان از همه چيز ايراد گرفته است. السد با بازيکن 8 ميلياردي با پيراهن آستين کوتاه مقابل ما بازي کرد. آيا آنها نمي‌دانستند که هواي تهران سرد است؟
وي در پايان به فارس گفت: من، جباري و کوشکي را دوست دارم و مشکل شخصي با آنها ندارم و نظرم، نظر باشگاه است اما به عنوان نماينده باشگاه اعلام مي‌کنم آنها حق حضور در تمرينات را نخواهند داشت.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تجلیل استقلالی ها از صمد مرفاوی

تجلیل استقلالی ها از صمد مرفاوی

تجلیل استقلالی ها از صمد مرفاوی






ورزش > لیگ برتر - مسئولان تیم فوتبال استقلال برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از مرفاوی در دیدار فردا(شنبه) مقابل مس کرمان دارند.
با توجه به زحماتی که صمد مرفاوی طی سالهای گذشته در استقلال کشیده است مسئولان این تیم قصد دارند قبل از بازی فردا از سرمربی سابق خود تجلیل کنند تا به نوعی زحمات او در استقلال را جبران کرده باشند.
این اتفاق پیش از آغاز بازی دو تیم در ورزشضگاه آزادی خواهد افتاد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
مبعلي:هيچ وقت جاي بازيكن ديگري را تنگ نكردم/ منظور جباري من نيستم


ايمان مبعلي هافبک تيم استقلال شرايط حضور در ترکيب ثابت تيم را بدست آورده است و مي تواند مقابل سايپا کرج به ميدان برود.
او در آستانه این بازی می گوید:« تمرينات بخوبي پيش مي رود و ما اميدوار هستيم که در بازي با سايپا ناکامي هاي چند هفته گذشته را جبران کنيم.شرايط تيمي نيز ايده آل است، همگي سعي داريم با حضوري موثر در ترکيب تيم، خود را به مربيان و شخص مظلومي ثابت کرده و جايگاهمان را حفظ کنيم.»
مبعلی در مورد مصاحبه اخیر جباری و سوتفاهماتی که بین او و جباری پیش آمده تاکید می کند:« جباري صحبتهایي را مطرح کرده است اما حرفهاي او به هيچ عنوان به من ربطي ندارد. البته اگر در خصوص من نيز صحبت کرده بود حرفي نمي زدم،‌ اما منظور جباري من نبودم.از طرفي دوست ندارم وارد حاشيه شوم و از شرايط خوبي که دارم دور شوم، به همين دليل اصلا به اين حواشي توجهي ندارم.»
مبعلي خاطرنشان می کند:«جباري بازيکن خوبي است ما در ترکيب تيم با هم هماهنگ بوديم و مشکلي بينمان وجود نداشت، از طرف من جاي هيچ بازيکني را تنگ نکردم و حضور جباري و ديگر بازيکنان نيز جايگاه مرا تنگ نمي کند، به همين دليل هر بازيکني آماده تر باشد در ترکيب اصلي به ميدان مي رود.»

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: قبل از بازي با النصر 3 امتياز روحيه‌ساز را مي‌‌خواهيم


سرمربي استقلال گفت: پيش از بازي برابر النصر عربستان به يک پيروزي روحيه‌ساز احتياج داريم.

پرويز مظلومي پس از پايان تمرين تيم استقلال امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين شرايط تيمش اظهار داشت: قبل از ديدار با النصر عربستان به يک پيروزي روحيه‌ساز احتياج داريم و مي‌خواهيم سايپا را شکست دهيم.
وي ادامه داد: سايپا تيم خوبي است. تيم‌هاي آقاي مايلي کهن هميشه تا دقايق پاياني مي‌جنگند و هرگاه مقابل اين تيم بازي کرديم تا دقايق پاياني جنگيده‌ايم اما خدا را شکر مي‌کنم که دو روز است در تمرين چمن بزرگ تمرين کرده و توانسته‌ايم برنامه‌هاي تاکتيکي را پياده کنيم.

مظلومي تاکيد کرد: سايپا تيم شناخته‌شده‌اي است و اميدوارم بچه‌ها بتوانند از داشته‌هاي خود نهايت استفاده را ببرند چون براي عقب نيفتادن از رقبا به اين پيروزي نياز داريم.
سرمربي استقلال در خصوص فاصله اندک اين ديدار با جدال مقابل النصر گفت: برنامه‌ريزي بسيار فشرده است ولي بايد نيروهايمان را تقسيم کنيم و در اين مسابقات با قدرت ظاهر شويم.

وي در خصوص غايبان تيمش در بازي فردا گفت: روي هوار حساب کرده بوديم اما او الان آسيب ديده است و بايد تا لحظات پاياني منتظر نظر پزشکان باشيم. صادقي نيز محروم است اما بقيه بازيکنان مشکلي ندارد و دکتر نوروزي به همراه کادر پزشکي‌اش بقيه بازيکنان را به ما رسانده است.
مظلومي با تاکيد بر اينکه با تمام نفرات راهي عربستان مي شود گفت: نفراتي در اختيار داريم با ما هستند و جوان‌هاي تيم کنار ما خواهند بود.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا از شرايط کنوني تيم استقلال رضايت دارد يا خير تاکيد کرد: شرايط خوب است اما قبل از ديدار با مس شرايط خوبي نداشتيم و فکر مي‌کنم مربي براي موفقيت بايد ابزارهاي لازم را در اختيار داشته باشد. قبل از ديدار با مس و يکي دو روز پس از اين بازي نتوانستيم کارهاي تاکتيکي را خوب انجام دهيم. خوشبختانه با مساعدت مسئولان ورزشگاه صنايع دفاع مشکل حل شد ولي به عنوان يک مربي ابزارهاي لازم مي‌خواهم چون هفته پيش نتوانستيم کار خاصي انجام دهيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
گزارش تمرين امروز استقلال


تيم فوتبال استقلال تهران در حالي تمرين امروز خود را برگزار کرد که پرويز مظلومي به علت حضور ناصر حجازي در تمرين از وي استقبال کرد.

تيم استقلال که خود را براي ديدار با سايپا آماده مي‌کند از ساعت 15 امروز در حالي تمرين خود را برگزار کرد که ناصر حجازي، رئيس کميته فني اين باشگاه در محل تمرين حضور پيدا کرد.
وي به محض ورود به ورزشگاه نوبنياد به سمت پرويز مظلومي و پورحيدري رفت و سرمربي استقلال از حجازي استقبال کرد و به او خوشامد گفت.

* بيژن کوشکي و مجتبي جباري همچنان به دليل مسائل انضباطي در تمرينات غايب هستند،‌اما اميرحسين صادقي با وجود محروميت از ديدار با سايپا در تمرين آبي‌پوشان شرکت کرد.
* پرويز مظلومي با لباس شخصي تمرين بازيکنان را زير نظر گرفت و يورگن گده مسئوليت تمرين دادن را بر عهده داشت.
* ايمان مبعلي قبل از شروع تمرين با اعضاي کادر پزشکي استقلال صحبت کرد و پس از مجوز آنها در کنار ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.
* هوار ملامحمد هافبک عراقي آبي‌پوشان در تمرين امروز به دويدن دور زمين پرداخت و پس ازدقايقي به اطلاع سرمربي استقلال رساند که به دليل مصدوميت نمي‌تواند در ديدار با سايپا به ميدان برود.
* بارش باران از ابتداي تمرين استقلال شروع به باريدن کرد و اين مسئله باعث شد بازيکنان استقلال با دستکش و کلاه به تمرين بپردازند.
* گرم کردن، دويدن دور زمين و آقاوسط در گروه‌هاي سه و چهار نفره از اصلي‌ترين برنامه‌هاي تمرين امروز آبي‌پوشان بود.
* در حالي که بازيکنان استقلال با جديت بازي آقاوسط را دنبال مي‌کردند مهرشاد مومني پس از برخورد با يکي از بازيکنان استقلال دچار آسيب‌ديدگي شد و همين لحظه مظلومي از مربي بدنساز استقلال خواست تا بازيکنان را به دويدن و پريدن از موانع هدايت کند و به اين ترتيب کار تاکتيکي آبي‌پوشان به پايان رسيد.
* در اواخر تمرين بازيکنان جناحين استقلال توپ را براي مهاجمان ارسال کرده و به تمرين چارچوب شناسي پرداختند. در همين لحظات که مهاجمان به سمت دروازه حمله مي‌کردند وحيد طالب‌لو و محمد محمدي هر 2 در کنار دروازه قرار داشتند و اجازه گلزني بازيکنان را نمي‌دادند.
* در تمرين امروز آبي‌پوشان تماشاگري وجود نداشت.
* استقلال از هفته بيست و ششم رقابت‌هاي ليگ برتر فردا ساعت17:30 در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا مي‌رود. اين تيم روز جمعه را به استراحت مي‌پردازد و پس از آن ساعت 21:30 همين شب جهت ديدار مقابل النصر عربستان راهي اين کشور خواهد شد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
ميداودي: از فروردين دويدن را آغاز مي‌كنم


مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: از فروردين 90 دويدن را شروع مي‌کنم.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، ميلاد ميداودي در مورد آخرين وضعيت خود عنوان کرد: در حال حاضر دوران نقاهت را سپري مي‌کنم و پزشکان روند درمانم را مطلوب ارزيابي کردند. به آب‌درماني و کار با وزنه مي‌پردازم و به اميد خدا از آغاز سال جديد دويدن را شروع خواهم کرد.
وي ادامه داد: متاسفانه در چند بازي اخير دچار بدشانسي شديم و امتيازات مهمي را از دست داديم، اما هنوز مدعي اصلي سه جام هستيم. به اميد خدا روز سه‌شنبه بازيکنان استقلال با ارائه‌يک بازي زيبا مقابل النصر به موفقيت خواهند رسيد و دل هواداران را شاد خواهند کرد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
هوار ملا محمد: وقتي النصر از پاختاكور امتياز گرفت براي استقلال هم خطرساز است


هافبک عراقي تيم فوتبال استقلال گفت: وقتي النصر مقابل پاختاکور در ازبکستان به تساوي رسيد پس براي استقلال هم خطر ساز است.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، هوار ملا محمد در مورد مسائل مختلف صحبت‌هايي انجام داده که در زير مي‌خوانيد:
*شنيديم در عربستان هواداران زيادي داري و همه تو را مي‌شناسند؟
من فقط در ليگ عراق بازي نکردم و در چند کشور مختلف ديگر عربي هم تيم داشتم. به خاطر همين مردم من را مي‌شناسند. در اين چند روز هم خيلي به من ابراز محبت کردند. البته خوشحالم در استقلالي بازي مي‌کنم که در آسيا خيلي خوب شناخته شده است.
جدا از من، استقلال را هم به عنوان تيم پرافتخار مي‌شناسند تا همين مسئله خوشحالي من را هم در پي داشته باشد.

* پس از اينکه در استقلال هستي رضايت داري؟
مگر مي‌شود رضايت نداشته باشم؟ استقلال تيم خوب و قوي است و من خوشحالم که در اين تيم بازي مي‌کنم. قول مي‌دهم بهترين بازي‌هايم را با پيراهن آبي انجام دهم.

* مصدوميتت رفع شد، براي بازي با النصر مشکلي نداري؟
خوشبختانه با تلاش‌هاي کادر پزشکي مصدوميتم رفع شد تا به بازي النصر برسم. مشکلي براي اين بازي ندارم تا در صورت صلاحديد کادر فني براي استقلال بازي کنم.

*چه پيش‌بيني از اين بازي داري؟
بازي آساني نيست. النصر يک تيم قوي و پرمهره است. آنها وقتي در زمين پاختاکور به تساوي رسيدند حتما مي‌توانند براي ما دردسرساز باشند. به خاطر همين ما کار سختي مقابل آنها داريم.

* فکر مي‌کني بتوانيد با امتياز به تهران برگرديد؟
نمي‌دانم! ما تمام تلاشمان را براي کسب امتياز انجام مي‌دهيم براي اين بازي هم خيلي کار کرديم. خوشبختانه روحيه تيم خوب است و همه بچه‌ها آماده اين بازي هستند تا با تلاش هم بتوانيم به امتياز برسيم.

* خودت چه انگيزه‌اي براي اين بازي داري؟
اگه به ميدان رفتم تمام تلاشم را مي‌کنم تا يکي از بهترين بازي‌ها را به نمايش بگذارم. دوست دارم براي استقلال مثمرثمر باشم. حالا فرقي نمي‌کند با پاس گل يا گل به استقلال کمک کنم مهم اين است که براي تيم مفيد باشم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
فتح الله زاده: از كادر فني رضايت ندارم


سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: اگر بازيکنان ما بزرگ بودند بعد از خوردن يک گل عقب نمي‌کشيدند. از عملکرد بازيکنان و کادر فني راضي نيستم.

علي فتح الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره بازي شب گذشته استقلال مقابل النصر اظهار کرد: بازي در سطح آسيا مهم و سخت است. ما يک گل زديم و مي‌توانستيم به بازي مسلط بشويم ولي در بازي برگشت نتوانستيم از اندوخته خود استفاده کنيم. دربازيهاي ليگ قهرمانان آسيا يک گل حاشيه امنيت مناسبي نيست. بازيکنان ما مي‌توانستند بهتر از اين عمل کنند. اما در روند بازي کم تجربگي کردند.
وي افزود: در اين جام شروع خوبي نداشتيم اما اميدوارم بازيکنان در ادامه کار بتوانند جبران کنند.
فتح الله زاده درباره تيم فوتبال النصر عنوان کرد: النصر تيمي نبود که حقش برد باشد. آنها دو تا و نصفي موقعيت بهتر داشتند.
او ادامه داد: به نظر من السد از النصر قوي‌تر بود و مي‌توانستيم اين بازي را مساوي کنيم. بازيکنان کم تجربگي کردند و نتيجه را از دست داديم.
فتح الله زاده با بيان اينکه بازيکنان کم تجربگي کردند ادامه داد: همه بايد کار کنيم. بازيکنان ما کم تجربگي مي‌کنند.
علي فتح الله زاده در پاسخ به اين سوال که استقلال پس از زدن گل به دفاع مي‌روند گفت:‌ به نظر من کادر فني بايد تمرکز بيشتري داشته باشد. وقتي که تيم گل مي‌زند بايد کنار زمين بيايد و فشار وارد کند تا عقب نکشند.
وي در پاسخ به اين سوال که استقلال بازيکنان بزرگي دارد چرا آنها کم تجربگي مي‌کنند بيان کرد: بزرگي به چيست؟ بزرگي که به اسم نيست! اگر بازيکنان ما بزرگ بودند بعد از خوردن گل عقب نمي‌کشيدند. از بازيکنان و کادر فني راضي نيستم. به آنها هم گفته‌ام که بايد جبران کنند. استقلال هوادار دارد و بازيکنان بايد احساس مسووليت کنند. به آنها تذکر داده‌ايم.
او ادامه داد: هنوز چيزي تمام نشده است و بازيهاي زيادي را پيش رو داريم.
سرپرست باشگاه استقلال حضور نداشتن جباري و اينکه آيا اين موضوع تيم را اذيت نمي‌کند بيان کرد: به هر حال اگر بازيکني به درد ما نخورد که با او قرار داد نمي‌بنديم. اما نمي‌شود اصول را زير پا گذاشت. هر کسي در مقابل کارش بايد مسوول باشد.
وي در مورد زمان تشکيل کميته انضباطي براي اعلام راي جباري و کوشکي گفت: وقتي که به تهران بيايم تشکيل جلسه خواهيم داد. البته يک روز پس از بازگشت با صباي قم بازي داريم اما بعد از آن تا يک يا دوم فروردين کميته انضباطي را تشکيل مي‌دهيم.
فتح الله زاده در مورد بازي با صباي قم درليگ برتر عنوان کرد: بايد سعي کنيم که در اين بازي نتيجه بگيريم. بايد برنده از زمين بيرون بياييم.
وي با اشاره به اعتراض چند وقت اخير تماشاگران استقلال گفت: تيم ما در جدول ليگ برتر جايگاه بدي ندارد. به هر حال خودمان بيشتر از همه ناراحت هستيم و از کادر و بازيکنان راضي نيستم.
وي افزود: در ليگ برتر و جام حذفي مدعي هستيم و تقاضايم از تماشاگران اين است که تيم ما را تنها نگذارند. درست است که بازيکنان ما فهميده‌اند که حريف را دست کم گرفته‌اند اما تماشاگران نبايد ما را تنها بگذارند. هميشه قرارمان تا دقيقه 90 و پايان ليگ است. مطمئنا اگر هواداران حمايت کنند، استقلال از گروه خود عبور خواهد کرد.
وي درپايان گفت: ما استقلاليم و هيچ اتفاقي نيفتاده است و هنوز مي‌توانيم از گروه خود صعود کنيم. درليگ و جام حذفي هم مدعي هستيم. اميدوارم تماشاگران با بزرگواري‌شان ما را حمايت کنند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
هوار محمد: نيمه اول مي‌توانستيم كار النصر را تمام كنيم


بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: در نيمه اول اگر از فرصت‌ها به خوبي استفاده مي‌کرديم، مي‌توانستيم در 45 دقيقه اول کار حريف عربستاني را تمام کنيم.

هوار ملامحمد پس از شکست استقلال مقابل النصر عربستان در پاسخ به سؤال خبرنگار عربستاني در مورد تجربه او از سفر به باشگاه‌هاي مختلف اظهار داشت: اين سفرها براي من تجربه روي تجربه بوده است و خدا را شکر مي‌کنم که با بازي در اروپا و حضور در تيم‌هايي مثل العين و الخور خودم را به عنوان يک بازيکن عراقي تثبيت کردم. هوارملامحمد همواره خود ملامحمد است و اکنون نيز با استقلال هستم و در آينده اگر فرصتي باشد در تيم‌هاي اروپايي خواهم بود.
وي در پاسخ به اين سؤال که خبر رسيده بود که مي‌خواهي در ليگ عربستان بازي کني اما اينگونه نشد گفت: اين موضوع به اختيارات باشگاه استقلال مربوط مي‌شود.

مهاجم استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند استقلال به مرحله ليگ بعدي قهرمانان آسيا راه پيدا کند عنوان کرد: اميدوارم اينگونه شود و استقلال يکي از تيم هاي راه‌يافته به مرحله بعدي مسابقات باشد.
خبرنگار عربستاني در خطاب به مهاجم عراقي تاکيد کرد؛ من از تو به عنوان يک بازيکن کارشناس اين سؤال را پرسيدم نه بازيکن معمولي و هوار ملامحمد پاسخ داد: اميدوارم که اين اتفاق رخ دهد. در فوتبال چيز قابل پيش بيني نيست ما مقابل النصر در نيمه اول برتر بوديم حتي مي توانستيم کار را در همان نيمه تمام کنيم، شکست برازنده استقلال در اين مسابقه نبود، اما فوتبال قابل پيش‌بيني نيست.

وي افزود:‌در حمله بارها از مدافعان النصر عبور کرديم اما بداقبال و کم شانس بوديم فرصت‌هاي خود را از دست داديم.
مهاجم استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا اين تيم در مقايسه با ساير تيم‌هاي ايراني مثل ذوب آهن بهتر است يا خير گفت: تيم‌هاي ايراني همگي خوب هستند و همه آنها براي قهرماني آسيا تلاش مي‌کنند آنها با غيرت بازي مي‌کنند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: هم پرسپوليس را مي‌بريم و هم به انتقادات جواب محكمي مي‌دهيم


سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: به هواداران قول مي دهم هم مقابل پرسپوليس پيروز شويم و هم پاسخ محکمي به انتقادات دهيم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پايان تمرين امروز و در آستانه ديدار با صباي قم در خصوص شرايط تيمش قبل از مسابقه هفته بيست و هفتم ليگ برتر اظهار داشت: متاسفانه در حالي که مي‌توانستيم در عربستان برنده از زمين خارج شويم سه امتياز بازي را از دست داديم.
وي ادامه داد: سه موقعيت صد در صد گل داشتيم. اگر سيدصالحي و برهاني آن توپ‌ها را گل کرده بودند با دست پر به تهران بازمي‌گشتيم. متاسفانه در نيمه اول موقعيت‌هايمان تبديل به گل نشد و آنها با آغاز نيمه دوم با فشار تماشاگران خود موفق شدند هر سه امتياز بازي را از آن خود کنند در حالي که روي شوت‌هاي از راه دور به گل رسيدند.
وي ادامه داد: يک تيم مگر چقدر مي‌تواند در عربستان موقعيت داشته باشد و آنها را از دست بدهد.
پرويز مظلومي در ادامه صحبت‌هايش در گفت‌وگو با خبرنگاران تصريح کرد: شرايط استقلال آنگونه که در رسانه‌ها مطرح مي‌کنند بد نيست و انشاءالله تلاش مي‌کنيم تا قبل از دربي حساس مقابل پرسپوليس از شرايط شکست خارج شويم. تمرين امروز نيز تمرين سنگيني نبود و حالت ريکاوري داشت و فردا نيز يک تمرين را برگزار مي‌کنيم تا به مصاف صباي قم برويم.
مظلومي در پاسخ به اينکه آيا قبول داريد يک سري انتقادات به بازيکنان استقلال به حق است و آنها در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر نمي‌شوند، گفت: اين را هم بگوييد يک سري انتقادات ناحق است. متاسفانه چند وقتي است که موجي در رسانه‌ها ايجاد شده که عليه استقلال موضع مي‌گيرند و شرايط تيم ما را درک نمي‌کنند.
وي در ادامه با اشاره به اينکه با نقاط ضعف تيمش آشنا است، گفت: يک سري اشکالات در تيم ما وجود دارد و ما آنها را مي‌دانيم. اين رابگويم که بازيکنان استقلال ناراحت هستند و فشار زيادي روي دوش آنها است. آنهايي که انتقاد مي‌کنند يادشان نرود که ما در بدترين شرايط نتايج خوبي گرفتيم.
سرمربي تيم استقلال در ادامه صحبت‌هايش در پاسخ به اين سؤال که شنيده مي‌شود اگر در دو بازي آينده نتيجه نگيريد از کار برکنار خواهيد شد، پاسخ داد: از روزي که به استقلال آمدم با خودم اتمام حجت کردم و با اين حرف‌ها بيگانه نيستم. نمي‌خواهم حرف‌هاي تکراري بزنم. من در شرايطي تيم را تحويل گرفتم که کار خيلي سخت بود و استقلال شرايط خيلي مساعدي نداشت. به خاطر همين مسئله برنامه دوساله دادم و فرصت خواستم. و همه قول‌ها را براي سال آينده دادم. فکر تمام اين مسائل را کرده‌ام ولي نبايد زود گذشته را فراموش کرد و فکر مي‌کنم تقصير خودم است که توقعات را بالا بردم. تيمي که همه تصور مي‌کردند حتي جزو چند تيم ابتداي جدول هم نباشد، به مدعي اصلي قهرماني تبديل شده است و در جام حذفي جزو 4 تيم پاياني هستيم. همچنين ليگ قهرمانان که هنوز هم در اين مسابقات شانس داريم بنابراين خودم توقعات را بالا برده‌ام.
مظلومي در ادامه در خصوص صحبت‌هايي که از قول او مبني بر بي‌عرضگي فرهاد مجيدي مطرح شده است، گفت: اصلا چنين مباحثي نبوده و متاسف هستم براي آنهايي که اينگونه صحبت‌هايي از قول من نوشته‌اند. به هر تيمي که مي‌روم به کاپيتان تيمم اختيار مي‌دهم و فکر مي‌کنم از صحبت‌هاي من سوءبرداشت‌هايي صورت گرفته است. فرهاد تلاش خود را انجام داده و مي‌دهد ولي از او انتظار بيشتري دارم و بايد تلاش مضاعفي براي موفقيت استقلال انجام دهد.
وي در ادامه صحبت‌هايش در خصوص اينکه آيا با وجود مصدوميت مبعلي قصد ندارد از باشگاه بخواهد جباري و کوشکي را ببخشد، گفت: بارها گفته‌ام تا زماني که در استقلال هستم، نظم و انضباط را سرلوحه کارم قرار مي‌دهم. قرار نيست به خاطر سه امتياز يک بازيکن بخشيده شود و تمام مسائل زير پا گذاشته شود. اين مسئله به باشگاه ارتباط دارد و آنها صلاح مي‌دانند که چه تصميمي در اين خصوص بگيرند. شايد فردا در خصوص اين بازيکنان جلسه بگذارند و من هنوز در اين خصوص بي‌اطلاع هستم اما تا زماني که باشگاه تصميم‌گيري نکند موضعم در مورد جباري و کوشکي همين مسئله خواهد بود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
جريمه كادرفني و بازيكنان استقلال به دليل شكست مقابل النصر


مديريت باشگاه استقلال 10 درصد از قرارداد کادرفني و بازيکنان را به دليل شکست مقابل النصر عربستان کسر کرد.
مديريت باشگاه استقلال از شکست اين تيم مقابل النصر ناراحت است و به همين دليل با توجه به اينکه آبي پوشان در بازي اول نيز در ورزشگاه آزادي مقابل السد قطر متوقف شدند، تصميم گرفته است که از قرارداد کادرفني و بازيکنان اين تيم 10 درصد کسر کند.
علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال بعد از بازي با النصر در جمع بازيکنان حاضر شده و از آنها خواسته تمرکز خود را به بازي با صبا معطوف کنند.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
تمرينات استقلال از چهارشنبه آغاز مي‌شود


تمرينات آماده سازي تيم فوتبال استقلال براي حضور در شهرآور هفتادم از فردا چهارشنبه آغاز خواهد شد.
پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال تهران برابر صبای قم در روز بیست و نهم اسفندماه تمرینات این تیم به مدت دو روز تعطیل شد.

کادرفنی استقلال به دلیل برگزاری دو دیدار سنگین این تیم برابر النصر در ریاض و صبای قم در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر و تعطیلات سال جدید تصمیم گرفت برای بازیکنان این تیم استراحت دو روزه‌ای را در نظر بگیرد.

بر این اساس شاگردان پرویز مظلومی از عصر فردا چهارشنبه تمرینات خود را برای حضور در هفتادمین شهرآورد تهران از سر خواهند گرفت.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلاماین خبر اظهار داشت: " برای بازی با پرسپولیس بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و تمام تلاش‌مان را برای حضور پرقدرت در این مسابقه انجام خواهیم داد".

هفتادمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که به شهرآورد تهران معروف است، روز دهم فرودین‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
قهر پورحيدري از استقلال در آستانه داربي

قهر پورحيدري از استقلال در آستانه داربي

قهر پورحيدري از استقلال در آستانه داربي


منصور پورحيدري ديگر استقلال را در ادامه بازي ها و حتي در داربي همراهي نمي کند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ سرپرست و مدیرفنی استقلال این قدر از دست شاگرد قدیمی اش ناراحت است که می خواهد عطای کار در استقلال را به لقایش ببخشد. منصور پورحیدری که یار جدانشدنی پرویز مظلومی لقب دارد و این سالها در کنار هم در استقلال کار کرده بودند ، به خاطر مجتبی جباری ممکن است همکاری شان را قطع کنند. پورحیدری در این باره به همکار ما می گوید:« من از قبل عید هم به پرویز گفتم که اگر جباری را روز سوم به تمرینات راه بدهد دیگر کنار استقلال نمی آیم و می نشینم خانه. من سرپرست این تیم هستم اگر کسی بدون اینکه به من گفته شود ، بخشیده شود که دیگر نمی توانم تیم را جمع کنم. مجتبی حرفی درباره من نزده بود و مشکلی با او نداشتم اما به پرویز گفتم برای حفظ شان کادرفنی ، نگذارد او تمرین کند.»

این تصمیم درحالی از سوی پورحیدری گرفته می شود که مظلومی اعتقاد دارد جباری را نبخشیده است؛« فرقی ندارد. او نباید به تمرینات می آمد. حالا هم از این کار پرویز ناراحتم و به خودش هم گفتم . فکر کنم بهتر است از این به بعد کنارش نباشم تا او راحت تر به تصمیماتش برسد. فعلا که آقای فتح الله زاده نیستند اما وقتی برگردند این را به ایشان هم می گویم. پرویز مثل برادرم است اما من می گویم نباید کاری کنیم که جمع کردن تیم برای خودمان هم سخت شود.»

 
Similar threads

Similar threads

بالا