یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

sayyah archi

عضو جدید
کاربر ممتاز
[FONT=&quot]درسهايي از اوشو[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]زماني كه تسليم باشي؛ تمام هستي از تو حمايت ميكند.هيچ چيز با تو مخالف نخواهد بود. زيرا تو با هيچ چيز مخالف نيستي[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]خودت را بپذير؛ هر چه كه هستي. حتي اگر نقصي هم داري آن را بپذير. تنها آن هنگام قادري دست از جنگ با خودت برداري و آسوده باشي[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]زندگي يعني آموختن صلح. صلح با ديگران نه، با خودت[/FONT]
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود بر همگی

ما یه خانواده هستیم از نوع جذبیش قوانین رو به خوبی میدونیم و این رو هم به خوبی میدونیم که اگه بخوایم ازش استفاده کنیم در جهت عکس نتیجه میده!!!!
از همین لحظه تمامی افکار - رو کنار میگذاریم با افکاری پالایش شده با همدلی، وحدت، محبت و عشق فقط وفقط در جهت مثبت گام برمیداریم از تمامی دوستان عزیز خواهشمندم که این قانون رو که همین الان با اکثریت آرا به تصویب رسید رو اعمال کنند و از همگی خواهش میکنم که در جهت موضوع تاپیک جلو بروند تا تلاش تمامی دوستان جهت دار شه.
ما قراره که اینجا با تبادل انرژی آماده برای پیروزی بشیم همین.


امضا کنندگان:sima.eng، sayah archi،kurosh parsa, saraaa, sheyda_star، ترانه،Benefic.H،*afsane*m2002k,nooshafarin،متافیزیک،f11691gh،maral22, sajad_had،hammerzan،Anooshe،sogol1681، anis* farzane_f، end_of_extreme.alisharapova، aminbeiranvand، افرودیته، " غضنفر خان "

با احترام به همگی feshfeshe:gol::gol::gol:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز کارهای بزرگ فقط با کمک و همکاری بخش ها و جزء های کوچک به نتیجه می رسه، چرا با شنیدن هر نظر مخالف ما هم باید در برابر فرد خاطی جهت بگیریم؟


دوستان مطمئن باشین اگه به همدلی نرسیم هیچ وقت نمی تونیم موفقیت رو به دست بیاریم!


سلام به شما دوست عزیز و محترم
امیدوارم که همیشه خوب و خوش و سلامت باشید;):gol:;)
دوست گرامی بی صبرانه منتظریم که کارهای لازم رو انجام بدیم پس لطف کنید چارچوب و شرایط رو اعلام کنید.
با تشکر از شما دوست و همراه محترم:gol::gol::gol:
 

sayyah archi

عضو جدید
کاربر ممتاز
هر موجودي؛ يك سرود الهي است. بي همتا؛ منحصر به فرد؛ تكرار نشدني و غير قابل مقايسه.:hypocrite:
اگر بتواني تماماً و يك دل عشق بورزي؛ از عمق دلت؛ زندگي تو سرشار از شادي و احساس ميشود. نه تنها براي خودت بلكه براي ديگران هم.
اصلاً تو براي دنيا بركت و نشاط خواهي شد:w11:
 

" غضنفر خان "

عضو جدید
هفت قابلیت مورد نیاز برای استقبال از شکست :
1- طرد شدن را طرد کنید.
2-شکست را موقتی و گذرا بدانید.
3- شکست را یک واقعه منفرد بدانید.
4-انتظارات واقع گرایانه داشته باشید.
5- بر نیروها تمرکز کنید.
6- نسبت به دستاوردها ، عملکرد متفاوت داشته باشید.
7- به عقب برگردید.
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
(شاید این جمله به راز ربطی نداشته باشه.اما دوسش دارم.گفتم بگم شما هم بخونین)

گاهی وقتا از نردبون بالا می ری که دستای خدا رو بگیری...غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبون رو محکم گرفته که تو نیفتی..
:w40:
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستای خوبم.
من دیگه باید برم.شب خوبی بود.مرسی:w40:
همیشه شاد باشین(واسه من هم دعا کنین):w17:
 

nooshafarin

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستای خوبم.
من دیگه باید برم.شب خوبی بود.مرسی:w40:
همیشه شاد باشین(واسه من هم دعا کنین):w17:
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام مجدد به همه دوستان

خوب همونطور که گفته بودم می خوام طرحهای خودم جهت هدایت این تاپیک به سمت مسیر درست رو ارائه بدم، البته این طرح اولیه هست با تبادل نظر می تونیم طرح بهینه را ایجاد کنیم.

1- با توجه به لیستی که خودتوت تهیه کردین حداقل 30 نفر به طور ثابت تو این تاپیک شرکت می کردند، پس به عنوان اولین گام باید یه درخواست به ادمین سایت بدیم که یه بخش جدا برای اینجا ایجاد بشه که امکان مدیریت با ابزار های مدیریت براش فعال بشه تا بتونیم بخش های مورد نیاز رو توش ایجاد کنیم. بخش هایی که مد نظر من هست به شرح زیر است:
الف- بخش آموزش
ب- بخش جملات انرژی زا
ج- بخش داستانهای مرتبط با قانون جذب
د- بخش پرسش و پاسخ
ه- بخش گپ و گفتگو پیرامون اهداف گروه
و- بخش دانلود

در زمان مناسب در این زمینه بیشتر توضیح خواهم داد.

2- بعد از اینکه تونستیم یه بخش جدا برای قانون جاذبه ایجاد کنیم باید یک سری گروه بین خود بچه ها ایجاد کنیم تا از طریق مشارکت همه بتونیم هم تاپیک رو جلو ببریم و هم بچه ها تو جریان کار قرار بگیرند و فقط در حد حرف کاری انجانم نشه. گروههایی که من مد نظر دارم به شرح زیر است:
الف- گروه همایش و سمینار: تعدادی از بچه موظف میشوند تحقیق کنند و زمان و مکان همایش های مرتبط در شهرها و استان های مختلف رو بصورت هفته ای تهیه کنند که بچه ها و علاقمندان به شرکت در این همایش ها از این همایش ها مطلع بشوند.

ب- گروه کتاب: یک سری از بچه موظف این میشوند لیست کتابهای مرتبط با این قانون رو تهیه کنند و اینجا اعلام کنند و یه تعداد از افراد این گروه هم موظف میشوند کتابهایی که روی نت برای دانلود وجود داره رو نیز پیدا کنند که امکان دانلود نیز مهیا باشه، نمونه اش همون کتاب راز هست که دوستمون لینکش رو قرار داده. البته این قضیه نباید فقط به زبان فارسی باشه برای شروع فارسی و انگلیسی با هم پیشنهاد میشه.

ج- گروه مالتی مدیا: همانطوری که میدونید فیلمها و فایلهای صوتی و تصویری فراوانی از سخنرانی ها و همایش ها وجود داره که خیلی ها از اونها بی اطلاع هستند این گروه باید اول لیست این فایلها رو تهیه نمایند و بعد از اون اقدام به تهیه اون و در اختیار گذاشتنش بین بچه ها بکنند. این بخش نیز در دو بخش فارسی و انگلیسی باید فعال باشد.

د- گروه اینترنت: این گروه هم اقدام به پیدا کردن سایتهایی که در این زمینه فعال هستند خواهد پرداخت و لینک این سایتها رو در اختیار بچه ها قرار خواهند داد.

دوستان گرامی این شرح کارهایی که دوست عزیزمونBenefic.H مد نظرش بود کسانی که موافق به انجام بودن لطفا با توجه به موارد خواسته شده شروع به فعالیت کند!
با کمال تشکر
;):gol:;)
 

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز
جواب مجدد مدیر تالار گفتگوی آزاد رو اینجا قرار می دهم:

archi_arch گفت:
Benefic.H گفت:
سلام مجدد

دوست عزیز لطفاً یک نگاه به این پست بیاندازین:

http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?p=955823#post955823


ما اهدافی داریم که یک تاپیک 300 صفحه ای به هیچ عنوان نمی تونه ما رو در مسیر درست قرار بده، چون نیاز به دسته بندی موضوعی، ابزار مدیریتی و .... داره.

این تاپیک الان داره ادامه پیدا می کنه ولی به علتی شلوغی و نامرتبی مدتهاست از مسیر اصلی خودش دور افتاده، لطفاً با مشاهده لینک ارسالی در این زمینه کمک های لازم را انجام دهید.


با تشکر فراوان
سلام
درسته حق دارین ولی عزیز متاسفانه این امکان برامون وجود نداره که به خاطر هر موضوعی یه تالار جدا ایجاد کنیم.شرایط ایجاد تالار در صورتیه که فعالیت درباره ی یه موضوع واحد به قدری بشه که یه تالار جدا رو بطلبه و متاسفانه نمیشه برای هر ایده ی جدیدی فورا یه تالار بهش اختصاص داده بشه.مثلا صندلی داغ در تالار زنگ تفریح نمونه ی همینه.ابتدا یه تاپیک ایجاد شد و مدتها با همون تاپیک و تو همون تالار ادامه پیدا کرد و بعدها به خاطر حجم وسیع تاپیکها و مطالب یه تالار جدا بهش اختصاص داده شد.
پس شما هم اجازه بدید کار شروع بشه و بحثها انجام بشه بعدا اگه مشخص شد چند تاپیک برای این کار کمه حتما تالار جدایی بهش اختصاص داده خواهد شد.پس لطفا ابتدا شما این اهداف پیگیری کنید و هر موضوعی رو تو یه تاپیک مجزا ادامه بدید تا روندش برای ما مشخص شه و مطالب به حد یه تالار جدا برسه بعدا دراینباره اقدام میکنیم.
برای اینکه تاپیکها هم قابل دسترس باشن میتونید همه رو تو یه تاپیک با اهدافش و ... لینک بدین و من اون تاپیک رو براتون مهم کنم.
بازم اگه موردی باشه در خدمتم
موفق باشید :gol:


دوستان عزیز من می دونم اینجا هم میشه فعالیت کرد، ولی فعالیت بهینه و هدفمند نیاز به محیط مناسب به خودش داره ولی یک مثال براتون می زنم، من به عنوان کسی که برای اولین بار وارد این تاپیک می شم و پستهای آخر که همش سلام علیک یا شب بخیر است(البته جسارت نباشه برای اهمیت موضوع دارم عرض می کنم) خیلی زود می گم اینجا هم مثل جاهای دیگه هست و تاپیک رو ترک می کنه، در صورتیکه می تونست خیلی موثر باشه و از مطالب آموزش ما نهایت استفاده را ببرد!

من از شما که خواستار موفقیت در این قانون و موفقیت در همه مراحل زندگی هستین می خواهم با اعلام آمادگی خود کمک کنیم تا بتونیم به اولین خواسته مان برای داشتن بخش مجزا برسیم.

منتظر یاری سبز شما سروران هستم!
 
آخرین ویرایش:

Benefic.H

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز یک قدم به خواسته مان نزدیک شده ایم، از همه شما خواهشمند هستمخودتون رو آماده کنید که چرا که به احتمال زیاد برای قانع نمودن ادمین سایت برای ایجاد بخش مجزا برای این قانون به کمک تک تک شما عزیزان نیاز خواهد بود. اینم جواب آخر مدیر تالار به نامه من:

archi_arch گفت:
Benefic.H گفت:
با سلام خدمت مدیر گرامی

دوست گرامی کلام شما کاملاً پسندیده است ولی شما می تونید به قدمت تاپیک و حرکت پیوسته این تاپیک توجه کنید، دلیل اصرار من بر این امر این است که وجود تاپیک های پخش و پلا نمی تونه ما رو به اهدافمون نزدیک کنه، این تاپیک حداقل 30 عضو فعال داره که اگه لازم باشه من می تونم درخواست کنم از آنها که آمادگی خودشون رو برای ایجاد این بخش اعلام نمایم، همین الان خیلی از بخش های مهم تاپیک به علت حجم گشترده تاپیک از دید افراد پنهان می ماند و هدف ما کاملاً بی نتیجه می شود.
ایجاد تاپیک در بخش زندگی بازهم باعث پراکندگی و بی نتیجه ماندن هدف ما خواهد شد.

خواهش می کنم به اهمیت این موضوع توجه نمایید و به ما برای رسیدن به اهداف بزرگمان یاری رسانید.
پس اجازه بدین صحبت کنم
اگه شد حتما :gol:
 

sayyah archi

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان عزیز یک قدم به خواسته مان نزدیک شده ایم، از همه شما خواهشمند هستمخودتون رو آماده کنید که چرا که به احتمال زیاد برای قانع نمودن ادمین سایت برای ایجاد بخش مجزا برای این قانون به کمک تک تک شما عزیزان نیاز خواهد بود. اینم جواب آخر مدیر تالار به نامه من:
دوست گرامی
من از همین الان اعلام آمادگی میکنم
هر کاری لازم بود اطلاع بدید در خدمتم
در ضمن از زحمات شما که حتما نتیجه ای در خور این تاپیک با ارزش خواهد داشت
بی اندازه سپاسگزارم
خداوند متعال یار و یاورتان
شاد و ثروتمند باشید
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
درود بر دوستان گل
این آخرین باری که تو قانون جذب میام.
امیدوارم که همگی موفق و پیروز باشید.

با توکل زانوی اشتر ببندید.;):gol::gol:;)
می شه بپرسم چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟:w05:
 

Similar threads

بالا