یک تصویر،یک پیام.....گیاهخوار شویم

sara23

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
درسته که گیاهخواری واسه آدم خیلی مفیده ولی گوشت هم واسه بدن لازمه!

من خودم اگه یه مدت گوشت نخورم بدنم دیگه قوت نداره!

هرچیزی در حد تعادلش خوبه!

تنها گوشتی که به درد نمیخوره گوشت مرغ هست که سرشار از هورمون و مریضیه
 

♫ ♫ (。◕‿◕。) ♫ ♫

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان این مسئله که چه کسی گیاه خواری کنه و چه کسی گوشت خوار باشه به خود ادم ها ربط داره...دوست عزیز استارتر چرخه ی حیات به این شکله که یه سری موجود برای بقا موجود دیگه ای رو میخوره...
به نظر من همه چیز برای بدن لازمه...من خودم به شخصه با افرادی که گیاه خوار و حتی خام خوار بودن از نزدیک تعامل اجتماعی داشتم و متاسفانه مشکلاتی دیدم در این افراد...که براشون دردسر درست کرده و باعث ضرر شده.

به طور مثال کسی رو میشناختم که گیاه خواری می کرد و خیلی هم جدی بود .چندین سال این شکل زندگی رو داشت تا اینکه 1 سری مواد لازم به بدنش نرسید ناراحتی جسمی گرفت اعصابش ضعیف شده بود و یجورایی روانی شد و مادرش رو کشت!!!!!


درهر صورت این تاپیک رو بخونین :

آیا گیاه خواری خوب است؟

***** اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم و بر اساس آخرین تحقیقات و بدون جانبداری از گروهی خاص اعلام نظر کنیم، باید بگوییم بدن انسان با پیچیدگی های فراوان خود ، نیازمند تأمین انرژی و حفظ سلامتی خود برای تداوم حیات است و در واقع برای دستیابی به این مهم نیازمند تأمین تمامی املاح، آب، الکترولیت ها، ویتامین ها، کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتیین ها می باشد، لذا بهتر است از تمام گروه های غذایی (به شرط رعایت اعتدال در مصرف) استفاده کند.
لازم به توضیح است که استفاده از بعضی مواد غذایی خاص، به تنهایی پاسخ گوی تمامی نیازهای بدن نیست. همان گونه که عامه ی مردم فکر می کنند با رژیم های لاغری غیر علمی و قلابی، به سرعت لاغر می شوند که گاهی اینچنین نیز هست. *****
 
بالا