[کمپین: من هم هستم ] جای صبحانه خالی است؛ به ازای هر ثبت نام شرکت دنت هزارتومان به بنیادکودک کمک میکند

DDDIQ

مدیر ارشد
داستان وقتی شروع شد که فهمیدیم بنیاد کودک یک طرح جدید دارد. صبحانه؛ وعدهای که شاید از نان شب واجبتر باشد. آن هم برای بچههایی که باید یک صبح با نشاط را در مدرسه شروع کنند.
بنیاد کودک، بچه های مناطق محروم ایران را میشناسد. خوب میداند که کودکان با استعدادی هستند که راه درس خواندن برایشان دشوارتر از آنی است که ما فکر میکنیم. کمکشان میکند تا بتوانند درس بخوانند.
بنیاد کودک حالا یک فکر جدید دارد. بچههای مناطق محروم ایران، تنها چیزی که اصلا در برنامه روزشان پیدا نمیشود صبحانه است. آنقدر گرفتاری دارند که صبحانه خوردن به فراموشی سپرده شود. وعدهای که برای رشد تحصیلی آن ها ضروری است. می خواهیم صبحانه را به مناطق محروم ببریم.
اینجای داستان بود که دنت هم به میدان آمد. یکی باید چراغ اول را روشن میکرد. چراغ اول برای راه اندازی «پروژه صبحانه کودکان مناطق محروم»، ۵۰ میلیون تومان پول بود. راه آسانی پیدا شد. بنیاد کودک و دنت دست در دست برای یاری رساندن همراه با 50 هزار یاور که در صفحه وب سایت دنت ثبت نام می کنند این پروژه را شروع خواهند کرد، دنت به جای هر نفر ۱۰۰۰ تومان یعنی جمعا ۵۰ میلیون تومان به بنیاد کودک پرداخت میکند. هر ثبت نام شما در این کمپین یعنی که ما هم با دنت در این راه همراهیم و این دلگرمی بزرگی است که دنت بتواند از این پس در کارهای انسانی مثل این حاضر شود.
حالا چراغ اول پروژه صبحانه باید روشن بماند. شما هم که تا اینجا آمدید حتما این چراغ را روشن نگه میدارید. سند حضورتان در این کار زیبا را به شکل پوستری با نام و عکس خودتان ایمیل می کنیم. اگر آن را برای دیگران بفرستید به فراگیر شدن این کار کمک کردهاید. تا به ۵۰ هزار یاور برسیم، چقدر خوب که شما هم هستید..


در مورد همکاری شرکت "دنت" و "بنیاد کودک" اخباری در شبکه‌های مجازی منتشر شده که روشنگری در باب آن ضروری است.:

http://www.danette-ir.com/default.aspx
http://www.childf.com/

شرکت دنت اعلام کرده که در طرحی با عنوان "من هم هستم"؛ به ازای هر ی...ک نفر که مشخصاتش را در سیستم وبسایت این شرکت ثبت کند؛ یک صبحانه به مبلغ 1000 تومان به یک کودک نیازمند خواهد داد. سقف کل این مبلغ 50 میلیون تومان اعلام شده:

http://childf.danette-ir.com/

این طرح واقعی است و در هر دو وبسایت شرکت‌های فوق توضیح داده شده است. هدف این اقدام هم کمک به کودکان نیازمند در کنار تبلیغات برای شرکت فوق است؛ تبلیغاتی که با ثبت مشخصات و ایمیل شما ادامه خواهد داشت. پس اگر برای کمک به کودکان داوطلب می‌شوید با علم و آگاهی پا پیش بگذارید.
 

پیوست ها

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    54.6 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • 6543.jpg
    6543.jpg
    64.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

okanava

عضو جدید
کاربر ممتاز
این طرح الان هم ادامه داره ؟؟

دارم توی سایتش میگردم ...فعلا چیز خاصی جز این لینک دستگیرم نشده !

--------------
جواب پست بعدی (ببخشید نخواستم اسپم کنم )

بله حتما" اطلاع رسانی بفرمایید ، اونطوری که آمار دارم بچه های باشگاه در این زمینه دست خیر خوبی دارن و حتما" استقبال میکنن ،ممنون از این حسن نیت جناب مدیر!

---------------------------------
در مورد خیریه ای که پایین معرفی کردید ، من هیچ گزارش مالی(گزارش حسابرسی مستقل و بازرسی قانونی و گزارش هیات مدیره به مجمع ) نتونتسم توی لینکهاش پیدا کنم در حالی که ارگان وابسته ای هست !!!:w10:.
پس بنابراین پیشنهاد میکنم خیریه بهنام دهش پور که گزارش مالی شفاف هم داره مد نظر دوستان قرار بگیرد .
به هر حال من باب کنجکاوی پرسیدم .
کسی اگر میتونه در این مورد پاسخگویی و راهنمایی کنه ممنون میشم !
 
آخرین ویرایش:

DDDIQ

مدیر ارشد
این طرح الان هم ادامه داره ؟؟

دارم توی سایتش میگردم ...فعلا چیز خاصی جز این لینک دستگیرم نشده !

سلام دوست گرامی :gol:
نه متاسفانه این کمپین تمام شده و همان روزها به تعداد مورد نظر برای کمک رسید :smile:
ولی خوشبختانه کمپین های دیگری برای کمک شکل گرفته مثل یکی از آخرین آنها کمپین مردمی برای تامین هزینه تهیه مکان برای خانه علم فرحزاد ( که مکانی برای حمایت از کودکان كار محروم از تحصیل هست ) ایجاد شد که خوشبختانه با همراهی چند هزار نفر این هزینه تامین شد
در صورتی که شما و دیگر دوستان و اعضا باشگاه تمایل داشته باشید در ادامه همین تاپیک در صورت شروع چنین کمپین هایی اطلاع رسانی خواهم کرد

شادکام و تندرست باشید


_________
* جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی
http://www.sosapoverty.org/
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا