کلوپ طرفداران پرسپولیس

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویژه های هفته بیست و نهم لیگ برتر




ارتش سرخ دات كام:
بازیکنان پرسپولیس :

میثاق معمارزاده، حمید علی عسگر، امیر حسین فشنگچی، رضا نورمحمدی(۶۱- ابراهیم شکوری)، محمد نصرتی، محمد نوری، مازیار زارع، علی کریمی، جواد کاظمیان( ۷۰ - هادی نوروزی)، ایمون زائد(۸۱- حسین بادامکی)، غلامرضا رضایی

سرمربی: مصطفی دنیزلی
بازیکنان داماش:
میلاد فراهانی، سید علی حسینی، علیرضا نظیف کار، محمد مختاری، ابوذر رحیمی، مصطفی حاجتی، مگنو باتیستا(۶۴- رضا چاووشی)، محمد آبشک(۵۸- علیرضا جهانبخش)، رضا مهدوی، حسین ابراهیمی( ۸۰- میلاد زنیدپور)، محمد غلامی
سرمربی: مهدی تارتار
----------------------

دانلود گل های پرسپولیس در این بازی :

علی کریمی ( 1-0 )


کاغذ دیواری مسابقه :

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اعتراض باشگاه سپاهان به اشتباهات متوالی داوری به سود استقلال
مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه ****ان در سایت رسمی خود نسبت به داوری بازی استقلال و مس سرچشمه و نقد داوری این دیدار در برنامه 90 اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه ****ان،استقلال با پیروزی بر مس سرچشمه به 3 امتیازی ****ان رسید و در مکان دوم جدول قرار گرفت.
این در حالی* است که کارشناس داوری برنامه نود در بررسی عملکرد داور این دیدار معتقد بود که گل آبی های تهران آفساید بود، آرش برهانی مهاجم استقلالی ها باید اخراج می شد و یک پنالتی به سود تیم مس سرچشمه نیز گرفته نشد و اینگونه استقلالی ها با این اشتباهات به رده دوم جدول رده یندی و سه امتیازی ****ان رسیدند که البته این اشتباهات غیر عمد داوری در فوتبال طبیعی است!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
4داوری بدون پیروزی رفیعی برای پرسپولیس در لیگ یازدهم!
نگاهی به قضاوت های جنجالی آقای به اصطلاح داور


مرجع خبری پرسپولیس : محمود رفیعی با اعلام ناتمام ماندن بازی پرسپولیس و داماش بالاخره به آرزویش رسید و تیتر یک رسانه ها شد!


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمود رفیعی که از دوستان نزدیک حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است، بی گمان جنجالی ترین داور لیگ برتر یازدهم بوده است.
رفیعی 6 بار در لیگ یازدهم برای سرخابی های پایتخت سوت زد و نکته جالب اینکه در تمام این مسابقه رقبا مقابل سرخابی های پایتخت پیروز شدند!
4 بار قضاوت رفیعی برای پرسپولیس هم حاصلی نداشت جز 2 شکست و 2 تساوی که همگی با اشتباهات تاثیرگذار این داور رقم خورده است. نگاهی داریم بر امتیازاتی که دوست صمیمی حسین عسگری به تنهایی از پرسپولیس گرفت و در صورتی که این امتیازات را به حساب این تیم بازی کنیم به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدل خواهد شد:
1_ پرسپولیس 1-1 ملوان (ورزشگاه آزادی تهران) : بی توجهی به خطای آشکاری که در دقایق پایانی منجر به سرنگونی بازیکن پرسپولیس شد و یک موقعیت گلزنی را از سرخپوشان گرفت تا متعاقب آن هواداران علیه رفیعی موضع بگیرند.2_ ذوب آهن 2-2 پرسپولیس (فولاد شهر اصفهان) : گل دوم ذوب آهن در شرایط آفساید به ثمر رسید و یک پنالتی آشکار به سود سرخپوشان اعلام نشد.3_ پرسپولیس 0-1 تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه آزادی تهران) : پرسپولیسی ها معتقد بودند داور در این مسابقه اکثر صحنه ها را به ضرر پرسپولیس سوت زده است.4_ پرسپولیس 1_2 داماش گیلان (ورزشگاه آزادی تهران) : این مسابقه نیازی به توضیح ندارد، یک گل آفساید داماش در شرایطی کاملا آشکار پذیرفته شد، یک پنالتی سوخته و یک اخراج اشتباه نیز فاجعه داوری رفیعی را علیه پرطرفدارترین تیم آسیا تکمیل کرد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
غیبت معمارزاده و حضور دروازه*بان جوان در تمرین/ برتری مشکی*ها با گلزنی کریمی و هاشمیان
مرجع خبری پرسپولیس : به دلیل محرومیت معمارزاده برای دیدار با سپاهان، امروز یک دروازه*بان جوان با پرسپولیسی*ها تمرین کرد.

تمرین پرسپولیس از ساعت 10:30دقیقه صبح امروز در ورزشگاه درفشی*فر برگزار شد. خبرنگاران پس از 15دقیقه اجازه حضور در تمرین را پیدا کردند اما هواداران پشت درهای بسته ماندند.
*میثاق معمارزاده در تمرین امروز غایب بود. وی به دلیل سه اخطاره بودن نمی*تواند پرسپولیس را در دیدار روز پنجشنبه برابر سپاهان همراهی کند. با توجه به این موضوع دنیزلی از مسعود داستانی دروازه*بان جوان این تیم خواست که در تمرین شرکت کند و وی امروز پابه*پای سرخ*پوشان تمرین کرد.
*مهرداد اولادی و حمیدرضا علی*عسگری به دلیل مصدومیت تمرین نکردند.*مازیار زارع با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشت.
*مهدی مهدوی*کیا پس از رفع مصدومیت همانند روز گذشته تمرین کرد.
*حسین بادامکی که شایعاتی مبنی بر عدم حضورش در تمرین و مشکلش با دنیزلی به گوش می*رسید امروز در تمرین حاضر شد و پا به*پای دیگر بازیکنان زیر نظر سرمربی تیم تمرین کرد.*علی پروین نظاره*گر تمرینات سرخ*پوشان بود.*انور، مربی دروازه*بانان پرسپولیس با آدکوویچ دروازه*بان بوسنیایی این تیم تمرین کرد.*بازیکنان در قالب دو تیم زرد و مشکی به فوتبال دست*گرمی پرداختند که تیم مشکی با نتیجه سه بر یک به برتری رسید. علی کریمی، وحید هاشمیان و هادی نوروزی گلهای تیم مشکی را به ثمر رساندند و سامان آقازمانی تک گل تیم زرد را زد.



 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دنیزلی: وقتی داور گل آفساید را می پذیرد تماشاگران عصبانی می شوند
مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل آفساید داماش و اخراج اشتباه محمد نصرتی باعث عصبانیت تماشاگران پرسپولیس شد.
مصطفی دنیزلی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل داماش گیلان گفت: باید بگویم از عملکرد تیمم رضایت ندارم و نتیجه این مسابقه اصلا رضایت بخش نبود. دنبال بهانه جویی نیستیم اما باید بگویم شکست پرسپولیس مقابل داماش تا حدودی طبیعی بود.


خستگی بازی ها و مسافرت های گذشته به قدری روی بازیکنان ما اثر گذاشته بود که نتوانستیم برنامه هایمان را در این بازی پیاده کنیم. خستگی مهمترین دلیل این بازی ضعیف بود و با وجود اینکه مجددا تاکید می کنم دنبال بهانه نیستیم اما این مسئله روی عملکرد تیم تاثیرگذار بود.دنیزلی افزود: توقع داشتم نوار پیروزی های تیمم ادامه پیدا کند اما از آنجایی که می دانیم پرسپولیس شانسی برای رسیدن به یک عنوان قابل قبول نبود، انگیزه های بازیکنانم برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است اما توقع دارم در بازی های آینده عملکرد متفاوتی ارائه شود و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اشتباهات متوالی داور بازی پرسپولیس ، داماش و نیمه تمام ماندن مسابقه گفت: بارها گفته ام دوست ندارم در خصوص داوری صحبت کنم اما اتفاقاتی در زمین رخ داد که همه را عصبانی کرد. بالاخره مردم هم فوتبال را می بینند و نسبت به اتفاقات آن واکنش نشان می دهند، باید به این باور برسیم که هواداران فوتبال هم به اندازه ما آن را می فهمند و اتفاقات را تحلیل می کنند، وقتی کمک داور یک گل آفساید واضح را می پذیرد مشخص است که یک تیم متضرر می شود و طبیعی است که هوادارانش عصبانی شوند، گل آفساید و اخراج نادرست بازیکن ما همه چیز را تغییر داد ، مردم این موضوع را متوجه شدند و اعتراضشان را نشان دادند، نباید بگوییم آن ها قدرت تجزیه و تحلیل را ندارند.دنیزلی با اشاره به لیست پرتعداد مصدومان و محرومان تیمش برای بازی با ****ان گفت: به خاطر مصدومیت پرتعداد بازیکنانمان به مشکل برخوردیم و این مسئله می تواند تیم ما را از شرایط دلخواه دور کند، متاسفانه اکثر مصدومان و محرومان ما از خط دفاع هستند و این کار را پیچیده تر می کند اما سعی می کنیم در تمرینات این موضوع را مدیریت کنیم و امیدوارم بازیکنانم در بازی با ****ان بتوانند عملکرد خوبی ارائه کنند، مطمئن باشید ما خودمان را در این بازی از پیش بازنده نمی دانیم.سرمربی ترکیه ای پرسپولیس همچنان در واکنش به شایعه مذاکرات باشگاه استقلال با فاتح تریم گفت: فاتح تریم مربی بزرگی است و مشغله های زیادی در فوتبال ترکیه دارد و پیشنهادات بسیاری هم به او می شود اما مشخص نیست که این خبر صحت دارد یا خیر و واکنش او به این موضوع چگونه خواهد بود، بنابراین بهتر است تا روشن شدن موضوع در خصوص آن صحبت نکنیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کریمی: در هیچ کجای دنیا چنین رایی را ندیدم/ باشگاه باید این موضوع را پیگیری کند
مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد که انتظار کسر امتیاز از این تیم از سوی کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار با داماش گیلان را نداشته است.
علی کریمی پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره تشویق شدن از سوی کمیته انضباطی گفت: خودم هم مانده*ام که برای چه از سوی کمیته انضباطی تشویق شده*ام! اگر دلیلش را بگویند خیلی خوب است. بچه*ها مرا اذیت می*کنند و می*گویند مگر چه اتفاقی افتاده که تشویق شده*ای.وی ادامه داد: برای من مهم تیم است که این اتفاقات برای آن رخ داده است. پیگیری حکم صادره درباره کسر 2 امتیاز بر عهده باشگاه است، امیدوارم از این پس فقط به خاطر توهین به داور بازی را تعطیل نکنند و اگر به بازیکنان هم توهین شد هم این اتفاق بیفتد.کریمی تصریح کرد: بارها در شهرستان*ها 90 دقیقه علیه یک بازیکن فحاشی می*کنند اما اتفاقی نمی*افتد. تعطیل شدن بازی یک اتفاق نادر بود و من تاکنون ندیده* بودم در هیچ کجای دنیای چنین اتفاقی رخ دهد.
هافبک پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم این اتفاقات درس عبرتی شود و از این به بعد همه احترام هم را داشته باشیم. هواداران باید مواظب باشند چرا که کسب 2 امتیاز می*تواند به ضرر ما تمام شود و امیدوارم باشگاه این موضوع را پیگیری کند. اگر چه کار تماشاگران را هیچ کس تائید نمی*کند.وی در پاسخ به این سؤال آیا تصور می*کرد کمیته انضباطی 2 امتیاز از این تیم کسر کند اظهار داشت: فکر نمی*کردم این اتفاق بیفتد انتظار نتیجه 3 بر صفر و یا اینکه از حضور تماشاگران محروم شویم را داشتم اما تصور نمی*کردم از ما امتیاز کم کنند. باشگاه باید اعتراض و این موضوع را پیگیری کند.کاپیتان پرسپولیس درباره دلیل تشویق شدن از سوی کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: من کار خاصی انجام ندادم و گفتم خود داور می*داند که چه کار کند. نمی*دانم چه شد اما امیدوارم دیگر شاهد این گونه مسائل نباشیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کاظمیان: کمیته انضباطی علیه پرسپولیس رای جدید ابداع کرد



مرجع خبری پرسپولیس :

مهاجم پرسپولیس گفت: رفتار هواداران*مان را توجیه نمی*کنم، اما داوری هم در روند بازی بی تاثیر نبود.
جواد کاظمیان پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد کسر دو امتیاز از این تیم اظهار داشت: اتفاقی که در ورزشگاه آزادی افتاد در خیلی از بازی*های دیگر شاهد آن هستیم و چیز جدیدی نیست. نکته جالب توجه تر اینکه دو امتیاز بی دلیل از ما کسر شده است. این هم یک نوع رای جدید از سوی کمیته انضباطی بر علیه ما بود. امیدوارم اعتراض مسئولان باشگاه در مورد این رای جواب دهد.وی گفت: در مورد بازی نمی*خواهم رفتار هواداران را توجیه کنم و کار آنها درست نبود، اما انصافا داوری هم در نتیجه تاثیر گذار بود و به ما ضربه زد.مهاجم پرسپولیس افزود: خیلی بد بودیم اما به نظرم نتیجه تساوی مقابل داماش می*توانست عادلانه باشد. پرسپولیس در این بازی 20 درصد عملکرد خود برابر الشباب و الغرافه را هم نداشت.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
نصرتی: در این شرایط کسر امتیاز از پرسپولیس بی انصافی است
مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: در وضعیتی که ما داریم این کسر امتیاز دور از انصاف بود.

محمد نصرتی در مورد کسر 2 امتیاز از پرسپولیس به دلیل تخلف تماشاگران اظهار داشت: از این دست اتفاقات در ورزشگاه بسیار رخ داده و چیز جدیدی نیست. در وضعیتی که ما داریم این کسر امتیاز دور از انصاف بود.

وی ادامه داد: با حرکاتی که انجام شد انتظار محرومیت داشتیم. به نظرم اگر تماشاگران محروم می*شدند عادلانه تر بود. فقط شعار بود که در ورزشگاه داده می*شد و تخریب و اتفاق خاص دیگری نیفتاد که تا این حد جریمه*اش سنگین شد.مدافع پرسپولیس گفت: قبول دارم که باید فرهنگ سازی در ورزشگاه*ها از یک جایی آغاز شود اما نباید در این برهه*ای که ما قرار داریم کسر امتیاز می*شد.نصرتی در مورد اخراجش به فارس گفت: کارشناسان دیدند که پیش از اینکه من خطا کنم داور بازی خطای مهاجم داماش را روی علی عسگر نگرفت تا من خطا کردم و اخراج شدم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
زدامهر: دلیل کسر 2 امتیاز را نمی*دانم/ نحوه اعتراض هواداران باید تغییر کند
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم پرسپولیس گفت: نحوه اعتراض هواداران باید به صورت هو کردن یا سوت باشد.

محمد رضا زادمهر پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر دو امتیاز از این تیم به دلیل اتفاقات رخ داده در مسابقه با داماش گفت: باید در باشگاه جلساتی را برگزار کنیم و بررسی*های لازم را در این زمینه انجام دهیم.وی در پاسخ به این سؤال که آیا به این رای اعتراض خواهند کرد اظهار داشت: این موضوع پس از برگزاری جلسات در باشگاه مشخص می*شود.زادمهر تاکید کرد: نظر شخصی من این است که بازیکنان ما حرفه*ای رفتار و به داور کمک کردند. حتی یکی از بازیکنان ما تشویق شد.وی درباره اینکه کریمی گفت: دلیل تشویقش را نمی*دادند گفت: باید دلیل این را از کمیته انضباطی بپرسید.سرپرست تیم پرسپولیس تاکید کرد: توهین*های هواداران برای هیچ کس قابل قبول نیست و کسی آن را تایید نمی*کند. در همه جای دنیا اعتراض*ها در قالب سوت زدن و هو کردن انجام می*شود ولی گفتن الفاظ رکیک قابل قبول نیست. اعتراض باید به صورت هو کردن و سوت زدن باشد.
زادمهر ادامه داد: حکم کمیته انضباطی همان آمپول یا مسکن نیست که تزریق کنیم و همه چیز درست شود. این یک پروسه زمانبر است.

وی خاطرنشان کرد: ما به بازیکنانمان توصیه و آنها را توجیه کرده*ایم که با داور کاری نداشته باشند. در بازی با الهلال در لیگ قهرمانان کمک داور چند مورد مشکوک را آفساید اعلام نکرد ولی بازیکنان ما اعتراض نکردند. ما حتی به آنها گفته*ایم به داور دست اتفاق رخ داد خارج از ارائه باشگاه.

سرپرست تیم پرسپولیس تاکید کرد: ما در زمین 3 امتیاز از دست داده*ایم نمی*دانم دیگر قضیه کسر 2 امتیاز چه بوده و از کجا آمده است. این در حالی است که داور را هم محروم کردند.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رفیعی: خداحافظی ام قطعی است/ به ناحق از لیست بین المللی حذف شدم!
مرجع خبری پرسپولیس : محمود رفیعی گفت: خداحافظی ام از جامعه داوری قطعی است و دیگر قضاوت نمی کنم.
محمود رفیعی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خداحافظی ام از دنیای قضاوت قطعی است، چرا که اگر قصد خداحافظی نداشتم، دوشنبه شب در برنامه 90 خداحافظی نمی کردم. این ممکلت پر است از داورهای جوان، تحصیلکرده و با فیزیک بدنی عالی که می*توانند جای من و امثال من را بگیرند.وی با اعلام اینکه براساس قوانین می توانسته سه سال دیگر نیز قضاوت کند، افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته بصورت زیربنایی روی داوری کار شده است و هر استان 30 تا 40 داور واجد شرایط برای قضاوت در رده*های اول فوتبال کشور دارند و داوری تنها محدود به چند استان خاص نمی*شود.داور دیدار جنجالی پرسپولیس - داماش گیلان از اظهارنظر در خصوص محرومیت چهار جلسه*ای که کمیته داوران برایش درنظر گرفته است، خودداری کرد و گفت: وارد این بحث*ها نشویم بهتر است و من بیخود و بی جهت به این بحث*ها دامن نمی*زنم اما خداگواه است من در بازی پرسپولیس - داماش بد قضاوت نکردم. می گویند گل اول داماش آفساید بوده است. قبول. اما من باید آفساید را می گرفتم.
وی ضمن تاکید دوباره براینکه مدافع تیم داماش روی علی کریمی خطای پنالتی کرده است، خاطرنشان کرد: مدافع تیم داماش کریمی را زد. پنالتی یعنی چه؟ یعنی باید مدافع، بازیکن صاحب توپ را بزند و او با صورت روی زمین بیاید که داور پنالتی بگیرد؟! خدا شاهد است که مدافع داماش کریمی را زد. در مورد اخراج نصرتی هم من حرفی ندارم. کارشناسان می گویند، قبل از اینکه نصرتی روی زنیدپور خطا کند، زنیدپور، علی عسگر را زده است. باشد حرف آنها قبول و من به آن احترام می گذارم.این داور فوتبال ایران در خصوص اینکه گفته می*شود در فصل جاری بیشترین قضاوت دیدارهای پخش مستقیم را داشته است، گفت: گذشته*ها گذشته است. من که دیگر نمی*خواهم قضاوت کنم. من داور بین المللی فوتبال این کشور بوده و 22 سال داور ملی بوده*ام. من همین دیروز که داور نشدم. در آسیا قضاوت کرده*ام و به ناحق از جمع داوران بین المللی خارج شدم.
وی همچنین تصریح کرد: امروز سه شنبه مطلبی را نوشته اند و در آن عنوان کرده بود، رفیعی در فصل جاری 6 بار برای پرسپولیس و استقلال سوت زده و در این 6 بازی این دو تیم برنده نبوده*اند. به من چه پرسپولیس و استقلال نبرده اند؟ گناه من چیست؟ به من چه مربوط است که آنها پیروز نشده*اند؟رفیعی لذت ورزش فوتبال را به برد و باخت آن خواند و گفت: پرسپولیس و استقلال از تیمهای پرتماشاگر فوتبال ما هستند اما اینکه پرتماشاگر هستند نباید دلیلی باشد براینکه همیشه پیروز شوند. برای آنها نیز به مانند دیگر تیمها برد و باخت است. آنها همانطور که روزهای خوب زیادی داشته اند، روزهای بد نیز دارند.وی ضمن یادآوری دوباره اینکه قضاوتش تاثیری روی شکست تیم پرسپولیس نداشته است، افزود: پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و ما از پیروزی*های این تیم به مانند استقلال و ****ان لذت می*بریم. ما که از آنطرف دنیا نیامده ایم. من قبول دارم فشار روی تمام تیمها وجود دارد و همه می خواهند برنده شوند. در این فصل اشتباهات داوری زیاد و فاجعه بوده است اما اگر اشتباهی بوده برای همه بوده است. برای استقلال، برای پرسپولیس، برای ****ان و حتی برای مس سرچشمه قعر جدولی!
"نمی توان تضمین کرد که از امروز دیگر از هیچ داوری اشتباهی سرنمی*زند"، این داور فوتبال ایران با بیان این جمله افزود: هر داور اشتباه می*کند، اشتباهاتی شاید فاحش، اما نباید با یک اشتباه همه چیز را زیر و رو کنیم، فوتبال است و این همه اتفاقات. در همین دربی برگشت کسی فکر می*کرد پرسپولیس بازی 2 بر صفر باخته را ببرد، قبول کنید شیرینی فوتبال به همین حرف*ها است.وی در واکنش به این موضوع که وی را طرفدار تیم استقلال می*خوانند، اظهار داشت: این دید شماست، شما هستید که فکر می*کنید یک داور استقلالی است یا پرسپولیسی، اما قبول کنید یک داور آبرویش را نمی*گذارد تا از یک تیم حمایت کند. پرسپولیس ببرد یا ببازد و استقلال پیروز شود یا نشود، برای ما تفاوتی ندارد. خدا گواه است برای ما فرقی نمی*کند استقلال ببرد یا پرسپولیس. خدا را خوش نمی*آید به ما بگویند از تیم خاصی طرفداری می*کنید.رفیعی در ادامه تصریح کرد: در بازی رفت استقلال برابر راه*آهن، طرفداران استقلال مدعی بودند روی مجیدی پنالتی نگرفتم. فردا همه من را متهم کردند که رفیعی پرسپولیسی است. بازی رفت پرسپولیس برابر تراکتور را قضاوت کردم که پرسپولیس باخت. فردایش به این و آن جواب می*دادم که استقلالی نیستم.این داور فوتبال ایران در پایان گفت: در شرایط فعلی همه با هم دعوا دارند، این درست نیست یک نفر را سیبل کنیم و همه کاسه و کوزه*ها را سر وی بشکنیم، باید کمی واقع بین باشیم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: حکم کمیته انضباطی شبیه جوک بود/ مدیریت فوتبال ایران لکه*دار شد
نشست خبری مدیرعامل پرسپولیس _ بخش اول
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رأی کمیته انضباطی درباره دیدار پرسپولیس و داماش گیلان را به یک جوک تشبیه کرد.
محمد رویانیان در نشست خبری امروز که از ساعت ۱۳:۲۵ امروز در ورزشگاه درفشی*فر برگزار شد، گفت: من در حوزه*های مختلف کار کرده*ام اما خبرنگاران ورزشی از نظر دانش، *بینش و تشخیص صحیح توانمند و بزرگ هستند. خبرنگاران خیلی جلوتر از مسئولان هستند و خوب مسائل را درک و تحلیل می*کنند و بسیار تأثیرگذارند.وی اضافه کرد: باید به خبرنگاران بیشتر توجه شود، منظورم از این توجه به صورت شخصی نیست، چون خبرنگاران از مسئولان انتظار ندارند. آنها بدون بنزین سهمیه*ای و بدون خودرو با دست خالی و با قلم و مغزشان کار می*کنند.مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خبرنگاران در توسعه ورزش کشور خیلی می*توانند تأثیرگذار و راهگشا باشند. من ۶،۷ ماه است که به ورزش آمده*ام. البته اگر مثل فدراسیون که از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین تعطیل است،حساب کنیم کمتر از ۷ ماه می*شود که وارد فوتبال شده*ام.
رویانیان خاطرنشان کرد: می*خواستم امروز خبرهای خوشی بدهم اما به دلیل اتفاق بسیار بدی که روز گذشته در مدیریت فوتبال ایران رخ داد و آن را لکه*دار کرد، خوشی*ها به کام ما تلخ شد و شاید هواداران از شنیدن خبرهای خوش ما ذائقه*شان شیرین نشود.وی افزود: برای این اتفاقات متاسفم. یک اتفاق بر اساس برنامه*ریزی و سناریو در عرصه فوتبال ما رخ داد. یک برنامه از پیش تعیین شده که با اقدام ناشایست یک داور از جامعه بزرگ داوری صورت گرفت.
رویانیان گفت: داور نماد عدالت، سلامت، صحت، اقتدار و انضباط است. داور شرافت فوتبال است. داور صحت فوتبال را تایید و اصالت و سلامت آن را تضمین می*کند اما این جایگاه توسط فرد یا افرادی که ناداوری می*کنند خدشه*دار می*شود.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: شکست تیم ما، پائین بودن در جدول و نگرفتن جام خیلی تأسف ندارد. اینها اتفاق است که ما رقم می*زنیم ولی توهین به داور آنهم توسط کمیته داوران و انتخاب ناصحیح برای یک بازی بزرگ*ترین لطمه است و من برای این نامدیریت متاسفم.رویانیان با اشاره به رأی کمیته انضباطی مبنی بر کسر ۲ امتیاز از این تیم تصریح کرد: یک رای کاملا غیر منطقی که بیشتر شبیه جوک می*ماند از سوی کمیته انضباطی صادر شد و تاسف من را بیشتر کرد. همه این موارد باعث می*شود شیرینی خبرهایی که امروز می*خواهم بدهم تلخ شود. اما مجبورم این خبرها را بگویم.وی به بازگرداندن برند باشگاه پرسپولیس و حذف نام پیروزی از داخل پرانتز اشاره و از مدیریت قبلی باشگاه و معاون حقوقی پیشین این باشگاه تشکر کرد و بازگشت برند پرسپولیس را که با رأی دادگاه صورت گرفته خبر خوشی برای هواداران دانست.رویانیان از در اختیار گرفتن بلیت فروشی مسابقات پرسپولیس خبر داد و گفت: از دیدار با نفت تهران که پیش از عید برگزار شد، بلیت*ها را خودمان می*فروشیم و پولش به باشگاه می*آید. خبرهای خوش دیگری هم دارم که به خاطر خبر تلخ دیروز از آنها می*گذرم.ادامه دارد...
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دیدار مردمی هواداران با مسئولان
مرجع خبری پرسپولیس : پس از یک سال رخداد اتفاقات گوناگون و از بین رفتن نزدیک به 20 امتیاز پرسپولیس به دلیل اشتباهات داوری و کمیته داوران و از دست دادن جام حذفی به دلیل برنامه ریزی کمیته مسابقات، حالا کمیته انضباطی هم احکامی صادر کرده است که پرسپولیس را در مرز سقوط قرار داده است.
هواداران از اتفاقات رخ داده اطلاع دارند. پرسپولیس سه بر صفر بازنده اعلام شده. 2 امتیاز از تیم کسر شده و چندین و چند بازیکن تیم محروم شدند تا علاوه بر از بین رفتن شانس سهمیه آسیا رتبه این تیم هم به منطقه سقوط نزدیک شود.
برای تشکر از تلاش های یک ساله دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس هواداران قرار است ده صبح چهارشنبه با مدیران باشگاه دیدار کنند و همچنین به دیدار مردمی با مسئولان فدراسیون و واگویی دردل های خود بروند. گفتنی است باشگاه پرسپولیس در خیابان شیخ بهایی شمالی تهران ، میدان پیروزان ، کوچه پانزدهم ؛ پلاک هشت واقع شده.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
پروین: رای کمیته انضباطی عادلانه نبود/ برخی تماشاگرنماها به دنبال آشوب هستند
پرسپولیس در آسیا شانس قهرمانی دارد
مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: رای کمیته انضباطی به هیچ وجه عادلانه نبود و انتظار کسر امتیاز نداشتیم.

علی پروین پس از تمرین امروز در مورد کسر امتیاز از پرسپولیس به دلیل تخلف تماشاگران در دیدار با داماش اظهار داشت: به نظر من این رای به هیچ وجه عادلانه نبود. بازیکنان ما در هیچ مسابقه*ای به این اندازه به داوری احترام نگذاشته بودند.شما شاهد بودید که کریمی چگونه با داور صحبت کرد و تماشاگران را آرام کرد.وی ادامه داد: قبول دارم پرسپولیس خوب نبود اما حقش هم این نبود با جریمه سنگین روبه رو شود.همه حرکت هواداران را محکوم می*کنیم اما داور هم اشتباه زیادی داشت.عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال در مورد اینکه آیا انتظار این رای را داشتید عنوان کرد: فکر می*کردم نتیجه بازی 3 بر صفر شود، اما کسر امتیاز درست نبود و تا آخر پیگیر آن هستیم.
وی ادامه داد: در برنامه 90 هم صحبت*های خوبی مطرح شد. از کجا معلوم تماشاگرانی که شعار دادند هواداران پرسپولیس بودند؟. برخی تماشاگران نماها به دنبال فرصتی هستند که آشوب کنند و شاید در بازی های دیگر هم باب شود که بیایند و فحاشی کنند. اگر به جای رفیعی بودم سوت پایان بازی را می*زدم تا انقدر حرف و حدیث پیش نیاید.پروین در مورد اینکه آیا پرسپولیس در لیگ برتر با این شکست شانسی دارد یا نه گفت: با این شکست دیگر در لیگ امیدی نداریم. اگر پیروز می*شدیم وضعیت بهتری در جدول پیدا می*کردیم.وی در پاسخ به سؤال دیگر در مورد اینکه آیا پرسپولیس در آسیا شانس دارد تاکید کرد: در آسیا وضعیت بهتری داریم، چون چند بازیکن خوب به ترکیب ما اضافه می*شوند. به همین دلیل شانس قهرمانی در این مسابقات را داریم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
اصفهانیان: فصل آینده ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال را به عهده می گیرم
مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه برخورد کمیته انضباطی در موارد توهین به داوران باید فوری و قاطع باشد، گفت: طبق قانون فصل آینده مسئولیت کمیته داوران را بر عهده خواهم گرفت.
فریدون اصفهانیان در خصوص وضعیت داوری فوتبال ایران و حواشی پیش آمده در دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس و داماش ضمن بیان مطلب فوق گفت: این فحاشی ها در همه جای دنیا اتفاق می افتد و ما باید با توجه به ظرفیت ها و داشته ها خود حرکت کنیم.وی در همین خصوص افزود: هرگونه اهانتی که به داور یک بازی صورت گیرد محکوم است اما این موضوع نباید باب شو تا یک داور هنگامی که مورد اهانت قرار می گیرد بازی را قطع کند هرچند که قانون پنجم داوری در این خصوص اختیاراتی به وی داده است.عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا نبود برخورد قاطع و جدی توسط کمیته انضباطی در مواردی که یک داور مورد توهین و یا ضرب و شتم قرار گرفته باعث چنین عکس العمل هایی توسط داوران در جریان بازی ها می شود، اظهار داشت: ما در این خصوص دو یا سه بار جلساتی را بین کمیته داوران و کمیته انضباطی برقرار کردیم که آخرین آن چند روز پیش بین اعضای کمیته انضباطی، کمیته داوران و هیئت رئیسه برگزار شد که اعلام رای فوری بازی پرسپولیس و داماش در نتیجه این جلسات بوده است.
وی در همین خصوص افزود: اجرا نشدن به موقع آیین نامه انضباطی و بازنگری نشدن قوانین این آیین نامه در خصوص اهانت و بی احترامی به داوران در خصوص مشکلات اخیری که بوجود آمده تاثیر زیادی داشته است. قوانین در آیین نامه انضباطی باید به گونه ای باشد که بازدارنده باشد و جرایم نیز باید طوری در نظر گرفته شود که تاثیر گذار بوده نه اینکه جریمه نقدی را درنظر گرفته شود که به اندازه پول چای یک بازیکن باشد و یا رقمی برای باشگاه به حساب نیاید.اصفهانیان با تاکید بر اینکه برخورد کمیته انضباطی در مواردی که به داوران توهین می شود باید فوری و قاطع باشد، در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولیت کمیته داوران را برعهده خواهید گرفت، گفت: طبق قانون یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باید مسئولیت کمیته داوران را بر عهده بگیرد، با توجه به اینکه در این خصوص من تنها عضو هیئت رئیسه هستم که دستی بر آتش دارم و دوستان از من خواسته اند که این مسئولیت را بر عهده بگیرم، در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر این مسئولیت را بر عهده خواهم گرفت.عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در همین خصوص تاکید کرد: هرفردی دارای نقاط ضعف و قوتی است اما من برای پذیرش مسئولیت کمیته داوران برنامه هایی دارم که می خواهم با اجرای آن تا حدود زیادی از مشکلات موجودی که در داوری فوتبال ایران وجود دارد کاسته شود.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
رویانیان: شاید ردپای آریا در این پرونده باشد/ نیمی از دست پشت پرده بیرون فدراسیون است
نشست خبری مدیرعامل پرسپولیس _ بخش دوم
مرجع خبری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما به این نتیجه نرسیده بودیم که استقلال یک طرفه نیست و از آن پشت فدراسیون اداره می*شود.
محمد رویانیان در ادامه نشست خبری خود با بیان اینکه تاسف ما از این است که کمیته انضباطی این رای را صادر کرده در حالی که این رای هیچ مفهومی ندارد افزود: رایی که کاپیتان تیم را به خاطر همکاری تشویق می*کنند.
در حالی که بازیکنان ما اخراج شده و به خاطر تحریک داور آن شرایط به وجود آمده و تیم ما کاملا همکاری کرده به چه دلیل این گونه صادر می*شود ما باید برای انبار سازی دیدار با ****ان می*رفت. چه کسانی می*خواهند استقلال و پرسپولیس و تراکتور سازی در لیگ موفق نشوند من می*دانم وقت برای گفتن حرف*ها زیاد است.وی ادامه داد: این تیم*ها مال مردم هستند و طرفداران میلیونی دارند استقلال و پرسپولیس 50 میلیون طرفداران و در اوج برای آنها حاشیه می*سازند پرسپولیس مشکل مالی ندارد و در حالی که به سمت حرفه*ای شدن می*رود و در تمام آسیا به عنوان یک تیم موفق با تماشاگرانی منسجم و اخلاقی معرفی می*شود چرا که باید در یک بازی ساده این گونه ورق برگردد. من می*دانم چون دست*هایی در کار است رای هم قبلا صادر شده بود.رویانیان با بیان اینکه مگر فاجعه ملی و فاجعه انسانی رخ داده بود که این رای را دادند تصریح کرد: شاید ردپای منصور آریا در هر دو جا باشد اما در آن پرونده آنقدر با طمئنینه و در این پرونده یک شبه رای صادر می*شود آن هم چه رایی.وی یادآور شد: ممکن است یک بازیکن خطا کند، اما باید تیم*ها باید همدیگر را حفظ کنند، اما باز هم دلیل نمی*شود که مسئولان فدراسیون اگر ما حرفی نزدیم این گونه ظلم کنند.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در مورد لیست خرید این تیم برای فصل آینده گفت: باید اعلام کنم که متاسفانه با بازیکنان ما تماس می*گیرند، ما دلال*ها را راه ندادیم اما با بازیکنانم تماس می*گیرند و می*گویند فصل بعد شما را نخواسته و بعد به فلان تیم بروید و این یک سناریو دیگر برای ضربه زدن به پرسپولیس است.وی افزود: تمام بازیکنان با ما قرار داد دارند و احتمال تمدید آنها زیاد است. دنیزلی یک یک نفر را هم رد نکرده و ما هم یک نفر را رد نمی*کنیم. ما در مورد ضعیف*ترین بازیکن هم تصمیم نمی*گیریم و بازیکنان ما باید با قدرت کار کنند.رویانیان عنوان کرد: خیلی حرف داریم اما از الان خط می*دهند و شایعه می*کنند که شما نیستید، مثل کاپیتان صبا با وی تماس می*گیرند و می*گویند هر بازی که ببازید 10 میلیون تومان می*دهیم و این بی اخلاقی اضافه می*شود به سایر مشکلات فوتبال.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: بازیکنان ما نشان دادند توانمند هستند و ملاک ما برای انتخاب بازیکن لیگ قهرمانان آسیا است و آنجا تصمیم می*گیریم. چرا که آنجا اوج نمایش بازیکنانمان بود که موفق بودند. البته اینکه در فصل بعد دو سه پست به فکر بازیکنان خوب باشیم حق ما است، اما تاکید می*کنم که ملاک ما برای انتخاب، آسیا است.در ادامه این نشست رویانیان در پاسخ به این سؤال که چه انتظاری از کفاشیان دارد گفت: ما کنار نمی*آییم و کفاشیان هم باید رسالت خود را انجام دهد. ضمن اینکه او هم اشتباهات داوری را تایید کرده بود و مثل این است که یک پلیس کنار یک دزد ایستاده و بگوید او را بگیرید.
وی افزود: کفاشیان مرجع عالیقدر فدراسیون فوتبال است و باید این وضعیت را خاتمه دهد.اگر همچنان مثل 4 سال گذشته دبیر کل تصمیم بگیرد و همه چیز در اختیار وی باشد تا ته کار همین می*شود و این موضوع یعنی هیچ. اگر کفاشیان اختیار را در دست افرادی که تصمیمات آنچنانی می*دهد بدهد مطمئن چیزی درست نمی*شود.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما از استقلال فدراسیون دفاع کردیم اما استقلال هم باید دو سویه باشد ما فکر می*کردیم استقلال یعنی اینکه فدراسیون روی پای خودش باشد اما گویا اشتباه کردیم و دست*هایی بود که باید فدراسیون از آنها جدا شود. انتظار ما از کفاشیان این است.وی افزود: این رایی که اعلام شد یک رای نبود بلکه یک بازی بود و اسمش را نمی*شود رای گذاشت. بنابراین بی تعارف می*گویم کفاشیان باید از حیثیت فوتبال و فدراسیون و خودش دفاع کند و این رفتارها ناپسند گذشته را دور بیندازد.وی باید از صدور رای*های سبک و برخوردهای کاملا سبک پرهیز کند و از معلول*ها بیرون آمده و به دنبال علت برود.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما کمک می*کنند و کاپیتان تشویق می*شود اما بعد این چنین تنبیه می*کنند. دو رتبه و دو امتیاز از ما می*گیرند و تیم را پایین می*آوردند. 3 امتیاز امروز نابود می*شود 3 امتیاز فردا زیر سؤال می*رود و در مجموع 8 امتیازمان را زیر سؤال می*برند و بعد می*گویند درود بر کاپیتان تیم؛ این یعنی چه؟!
وی یادآور شد: 2 امتیاز یعنی یک بازی یا یک امتیاز دارد یا 3 امتیاز 3 بر صفر از کجا آمده؟ بازی ناتمام باید تجدید شود، آقای کفاشیان این لکه را پاک کنید و انتظار ما همین است.رویانیان با بیان اینکه مثل بعضی*ها آویزان AFC نمی*شویم، ادامه داد: ما قانون داریم؛ آقایان کفاشیان وضعیت را اصلاح کنید. مملکت مال ما است و این باعث تاسف است. بعد از کفاشیان می*رویم سراغ وزیر ورزش. البته ما مقابل وزیر ورزش هم کوتاهی کردیم و شرمنده*ایم.وی در پاسخ به این سؤال که نمی*ترسد این رویه در فوتبال ایران باب شود گفت: از این پس یاد گرفتیم یکی از راه*هایی که می*توانیم در لیگ بالا برویم همین است، 4 تا تماشاگر در یک تیم فرستاده و با فحاشی امتیاز بگیریم.در بازی تراکتور و استقلال 10 هزار صندلی می*شکنند و چیزی نمی*گویند اما به پرسپولیس می*رسند قانون مند می*شوند و این موضوع جالب است این یا مسخره کردن ما است و اینکه جریان دیگری است. از این به بعد باب شده و داور بازی را قطع می*کند و 4 طرف را فحش می*دهند تا شرایط عوض شود.فدراسیون در سال جدید طرح جدید و شیوه نویی را به مردم ایران ارائه کرده و این کار ابتکار و خلاقیت محسوب می*شود.
رویانیان با بیان اینکه از فدراسیون ممنونم که پاداش بازی*های خوب پرسپولیس را این گونه داد در پاسخ به اینکه چه کسانی پشت پرده قرار دارند گفت: دیگر خطرناک می*شود اما باید ببینید چه کسانی از شکست استقلال و پرسپولس سود می*برند. چه شد که بازی رفت ما با داماش جهانی شد و بازیکنان ما انگشت*نما شدند و در بازی برگشت هم این گونه می*بازیم. کجا به کجا وصل است؟ کی به کی بدهکار است و چه کسی به چه کسی نان قرض می*دهد؟ البته مردم و خبرنگاران کجا به کجا و کی به کی را خوب می فهمند.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: یک عمر پلیس بودیم اما فریب نمی*دادیم و کلک نمی*زدیم اما اینکه کجا به کجا وصل می*شود نمی*فهمیم و اینکه چرا به یک باره بعد از انتخابات فدراسیون همه چیز تغییر می*کند. این معنی ابتکار است.وی در پاسخ به این سؤال که چه مقدار از این دست*ها پشت پرده در داخل فدراسیون است، با کنایه گفت: نصفش بیرون است. فکر کردید در استقلال فدراسیون چه کسی دخالت می*کند ما دولتی هستیم باشگاه هم دولتی است. ما دفاع کردیم تا استقلال حاکم شود اما به این نتیجه نرسیده بودیم که استقلال یک طرفه نیست و از آن پشت فدراسیون اداره می*شود.رویانیان با بیان اینکه رای برنگردد اعلام موضع خواهیم کرد ادامه داد: هر چند خودمان کوچک هستیم اما مدیر عامل باشگاه بزرگی هستیم. انشاالله به اعتبار باشگاه و هواداران وظیفه*مان را انجام می*دهیم و از این 2 امتیاز نمی*گذریم یا 2 امتیاز را می*گیرم یا می*روم چون به ما توهین می*شود رای مضحکه و خنده*داری است که به کل پرسپولیس لطمه زد.وی تاکید کرد: با قاطعیت می*گویم یکی از دلایل صدور این حکم این بود که من اعلام کردم که در فوتسال تبانی شده است. من از همین جا اعلام می*کنم به خاطر تبانی تیم فوتسال پرسپولیس منحل شد و دیگر فوتسال نداریم. به جای اینکه از ما تشکر کنند ما را می*زنند.رویانیان خاطرنشان کرد: به فدراسیون پیشنهاد می*کنم بهترین داورها را بیاورد و من شخصا کل هزینه*های آن را می*دهم. این داور است که می*تواند تماشاگران را به هنجار بکشاند. باید به داوران آموزش بدهیم من اعلام می*کنم هر چقدر هزینه باشد من و باشگاه پرسپولیس می*دهیم اما داوران خوبی بیاورید.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته بود اگر دو امتیاز را برنگرداند می*رود اظهار داشت: من تنها نمی*روم و اگر بخواهم بروم خیلی*ها را با خودم می*برم.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
کارشناس حقوقی فوتبال: حکم کمیته انضباطی برای باشگاه پرسپولیس غیرقانونی است
مرجع خبری پرسپولیس : يك وكيل حقوقي فوتبال گفت: حكم كميته انضباطي در كسر 2 امتياز از تيم پرسپوليس به هيچ وجه برآمده از قانون و آيين*نامه انضباطي فدراسيون فوتبال نيست.

رضا حسن*زاده درباره حكم كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره كسر امتياز از تيم پرسپوليس، گفت: اين راي تحت هيچ شرايطي نمي*تواند برآمده از قانون و آيين*نامه انضباطي فدراسيون فوتبال باشد. ذيل ماده 39 آيين*نامه انضباطي آمده كه اگر رايي از سوي مرجع انضباطي صادر شود و اشخاص حقوقي آن را در مدت يك*ماه اجرا نكنند، يكي از تنبيهات بعدي مي*تواند كسر امتياز باشد كه درباره اتفاق فوق اصلا مصداق ندارد.وي افزود: موضوع كسر امتياز به اين شرايط در هيچ آيين*نامه انضباطي فوتبال كشورهاي دنيا و حتي فيفا و اي اف سي هم وجود ندارد. توهين يا حتي دخالت تماشاچيان تحت هيچ شرايطي جزو موارد كسر امتياز نيست. در دادگاه*ها و مراجع عالي قضايي فوتبال دنيا بعضا ديديد كه كسر امتياز در چه مواردي اعمال مي*شود. مثلا در بحث پرونده تيم پرسپوليس يا استيل*آذين نمونه*هايي از آن بود. مثلا اگر كميته رسيدگي به وضعيت بازيكنان يا مربيان رايي را صادر كند و باشگاهي آن را اجرا نكند، مي*تواند شامل كسر امتياز شود. حتي در آيين*نامه انضباطي ناقص و مشكل*دار فوتبال خودمان هم چنين چيزي نيست. ممكن است اين راي بخاطر عدم انطباق صحيح عمل ارتكابي و آيين*نامه انضباطي باشد.
اين وكيل حقوقي با اشاره به تصميم داور براي قطع بازي بخاطر توهين تماشاگران نيز گفت: توهين تماشاگران هم نمي تواند مجوزي براي قطع بازي توسط داور باشد. نمي*توانيد مورد مشابهي در فوتبال دنيا پيدا كنيد. در قانون آمده كه اگر هرگونه دخالت غير كه حالا مي*تواند توسط تماشاگران هم باشد و ادامه مسابقه را با مشكل مواجه كند، داور مي*تواند بازي را نيمه تمام بگذارد. دخالت بدين معناست كه تعدادي از آنها وارد زمين شوند يا اشيايي را داخل زمين پرتاب كنند و مواردي از اين دست؛ نه آنكه تماشاگران توهين كنند، داور عصباني شود و بازي را قطع كند.حسن*زاده تصريح كرد: داور در جايگاهي قرار دارد كه نبايد احساس و تصميم شخصي و سليقه*اي را در مواردي كه قانون به او اجازه نمي*دهد دخيل كند. مگر مازيار زارع در بازي با اين تيم چه در رشت و چه تهران مورد توهين تماشاگران قرار نگرفت؟ اين مسايل مي*تواند براي هر بازيكن، داور يا مربي وجود داشته باشد كه راه مبارزه با آن گرفتن چنين تصميماتي نيست. سال*هاست در ورزشگاه*هاي ما اين اتفاقات رخ مي*دهد اما به هيچ عنوان مجوزي براي قطع بازي توسط داور نيست.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حسن زاده : باشگاه پرسپولیس باید حکم فوتسال را به ما ارائه کند
مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر باشگاه پرسپولیس حکمی بر مبنای تبانی به کمیته ارسال کند، به ما کمک زیادی در این پرونده خواهد کرد.


اسماعیل حسن*زاده در*خصوص اینکه محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست مطبوعاتی امروز خود از قطعیت تبانی و انحلال تیم فوتسال سرخ*پوشان خبر داد، گفت: منحل کردن یک بحث است و تبانی بحث دیگر. اگر باشگاه پرسپولیس حکم بر تبانی داده نتیجه را به ما بدهد، زیرا این موضوع به ما خیلی کمک خواهد کرد

وی ادامه داد: می*توانیم بر مبنای حکم آنها خیلی کارها انجام دهیم و بسیاری از جزییات مشخص خواهد شد. اگر بحث انحلال به علت مسائل مدیریتی و مشغله باشگاه باشد بحث دیگری است، اما در صورتی که به علت تبانی این موضوع صورت گرفته باشد بحث فرق دارد.

حسن زاده در مورد اینکه گفته می*شود مکاتبه کمیته به دست محمد رویانیان نرسیده خاطرنشان کرد: با باشگاه پرسپولیس مکاتبه کرده*ایم و منتظر پاسخ قوی یا ضعیف آنها هستیم. نمی*توانیم به صورت شخصی نامه بنویسیم. نامه را به باشگاه می*دهیم و اینکه این نامه به دست مدیر باشگاه برسد بحث داخلی است.

رئیس کمیته انضباطی درباره اینکه آیا رأی فردا اعلام می*سود تأکید کرد: طبق ماده 41 هیئت 3 نفره باید رسیدگی خود را به پرونده انجام دهد. روز گذشته درگیر رای فوتبال بودیم و باید پرونده را ببینم تا بتوانم درباره زمان اعلام رای نظر بدهم. بعید می*دانم تا فردا این رای صادر شود.

گفتنی است مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در پاسخ به این درخواست کمیته انضباطی گفت، به شما ربطی ندارد که ما مدارکمان را به شما ارائه کنیم!
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
گزارش تصویری : کنفرانس خبری رویانیان و لحظه تاریخی بازگشت نام پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز نشست خبری با رسانه ها برگزار کرد و همچون شب گذشته گاهی آنقدر عصبانی بود که خبرنگار و بیننده از او می ترسد و گاهی شادمان است و خبرهای خوش اعلام می کند!

گزارش تصویری از این جلسه





عکس - رضا سعیدی پور​
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
بنگر و اشجاری غایبان سپاهان مقابل پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : وضعیت دروازه*بان سپاهان و دروازه*بان پیشین پرسپولیس برای حضور در دیدار هفته جاری این تیم برابر سرخپوشان تهرانی امشب مشخص می*شود.

رحمان احمدی که در جریان دیدار تیم فوتبال ملوان برابر سپاهان از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی بود، در حال حاضر دوران درمانش را سپری می*کند و امشب هم وضعیتش برای همراهی این تیم در دیدار با پرسپولیس مشخص می*شود.

البته طبق اعلام مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان، احتمال غیبت این دروازه*بان در بازی با پرسپولیس بسیار کم است و وی برابر تیم پیشین خود به میدان خواهد رفت.

از سوی دیگر محسن بنگر و حسن اشجاری غایبان تیم فوتبال سپاهان در دیدار با پرسپولیس هستند، دیداری که ساعت 17 روز پنجشنبه بیست و چهارم فرودین*ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
برنامه جدید ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد

مرجع خبری پرسپولیس : کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر زمان مرحله یک هشتم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با تغییر زمان مرحله یک هشتم نهایی رقابتها در منطقه غرب آسیا موافقت کرد.

الکس سوسای دبیرکل ای اف سی در نامه*ای به همه دبیرکلهای فدراسیون*های آسیایی که تیم*هایشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند اعلام کرده با تقاضای برخی کشورهای غرب آسیایی، زمان دیدارهای مرحله یک هشتم در غرب آسیا به دلیل تداخل با رقابتهای مقدماتی جام جهانی یک هفته زودتر برگزار می*شود و این بازیها در مرحله غرب آسیا به جای روزهای 9 و 10 خرداد در روزهای 2 و 3 خرداد برگزار خواهد شد اما این بازیها در شرق آسیا در همان تاریخ قبلی یعنی 9 و 10 انجام خواهد شد.

به این ترتیب برنامه مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به این شرح برگزار شد:

گروه A

۳۰ فروردین*ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات - استقلال ايران-ساعت 19:15 به وقت ايران

نسف قارشی ازبکستان – الریان قطر-ساعت 18 به وقت ايران

۱۳ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱

الجزیره امارات – نسف قارشی ازبکستان-ساعت 19:15 به وقت ايران

استقلال ايران – الریان قطر-ساعت 19:20 به وقت ايران

۲۷ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱

الریان قطر – الجزیره امارات-ساعت 19:25 به وقت ايران

نسف قارشی ازبکستان – استقلال ايران-ساعت 18 به وقت ايران
گروه B

۲۹ فروردین*ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – پاختاکور ازبکستان- ساعت 19:30 به وقت ايران

بنی یاس امارات – الاتحاد عربستان-ساعت 18:35 به وقت ايران

۱۳ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱

العربی قطر – بنی یاس امارات-ساعت 19:30 به وقت ايران

پاختاکور ازبکستان – الاتحاد عربستان-ساعت 17 به وقت ايران

۲۷ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱

الاتحاد عربستان – العربی قطر-ساعت 21:30 به وقت ايران

بنی یاس امارات – پاختاکور ازبکستان-ساعت 18:50 به وقت ايران

گروه C

۳۰ فروردین*ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – النصر امارات-ساعت 21:15 به وقت ايران

لخویا قطر – ****ان ایران- ساعت 19:30 به وقت ايران

۱۲ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱

الاهلی عربستان – لخویا قطر-ساعت 21:15 به وقت ايران

النصر امارات – ****ان ایران- ساعت 19:30 به وقت ايران

۲۶ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱

****ان ایران – الاهلی عربستان- ساعت 20:30 به وقت ايران

لخویا قطر – النصر امارات-ساعت 19:30 به وقت ايران

گروه D


۲۹ فروردین*ماه ۱۳۹۱

الهلال عربستان – الشباب امارات-ساعت 21:20 به وقت ايران

پرسپولیس ایران – الغرافه قطر-ساعت 17 به وقت ايران

۱۲ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱

پرسپولیس ایران – الهلال عربستان- ساعت 17 به وقت ايران

الغرافه قطر – الشباب امارات-ساعت 19:20 به وقت ايران

۲۶ اردیبهشت*ماه ۱۳۹۱


الشباب امارات –
پرسپولیس ایران- ساعت 19:30 به وقت ايران

الهلال عربستان – الغرافه قطر-ساعت 21:30 به وقت ايران

گروه E

30 فروردين 91

بنيادكار-گامبااوزاكا- ساعت 15:30 به وقت ايران

آدلايد يونايتد-پوهانگ استيلرز- ساعت 12به وقت ايران

13 ارديبهشت 91

آدلايد يونايتد-بنيادكار- ساعت 12 به وقت ايران

پوهانگ استيلرز-گامبااوزاكا- ساعت 14 به وقت ايران

27 ارديبهشت 91

بنيادكار ازبكستان-پوهانگ استيلرز- ساعت 15:30 به وقت ايران

گامبااوزاكاي ژاپن-آدلايد يونايتد- ساعت 13:30 به وقت ايران

گروه F

29 فروردين 91

بريسبان استراليا- اولسان هيونداي كره جنوبي- ساعت 12 به وقت ايران

اف سي توكيو ژاپن- بيجينگ گوان چين- ساعت 14 به وقت ايران

13 ارديبهشت 91

اف سي توكيو ژاپن- بريسبان استراليا- ساعت 14 به وقت ايران

بيجينگ گوان چين- اولسان هيونداي كره جنوبي- ساعت 15 به وقت ايران

27 ارديبهشت 91

بريسبان استراليا- بيجينگ گوان چين- ساعت 12 به وقت ايران

اولسان هيونداي كره جنوبي- اف سي توكيو ژاپن- ساعت 14 به وقت ايران

گروه G

30 فروردين 91

ناگويا گرامپوس ژاپن- تيانجين تداي چين- ساعت 13:30 به وقت ايران

سئونگنام كره جنوبي- سنترال كست مارينرز استراليا- ساعت 14 به وقت ايران

12 ارديبهشت 91

سئونگنام كره جنوبي- ناگويا گرامپوس ژاپن- ساعت 14 به وقت ايران

سنترال كست مارينرز استراليا- تيانجين تداي چين- ساعت 12 به وقت ايران

26 ارديبهشت 91

ناگويا گرامپوس ژاپن- سنترال كست مارينرز استراليا- ساعت 13:30 به وقت ايران

تيانجين تداي چين- سئونگنام كره جنوبي- ساعت 15 به وقت ايران

گروه H

29 فروردين 91

جونبوك كره جنوبي- بوريرام يونايتد تايلند- ساعت 13:30 به وقت ايران

گوانگجو چين- كاشيوا ريسول ژاپن- ساعت 15 به وقت ايران

12ارديبهشت 91

كاشيوا ريسول ژاپن- بوريرام يونايتد تايلند- ساعت 13:30 به وقت ايران

گوانگجو چين- جونبوك كره جنوبي- ساعت 15 به وقت ايران

26 ارديبهشت 91

بوريرام يونايتد تايلند- گوانگجو چين- ساعت 15 به وقت ايران

جونبوك كره جنوبي- كاشيوا ريسول ژاپن- ساعت 13:30 به وقت ايران
برنامه مرحله یک هشتم نهایی که تک حذفی بوده در تاریخ های ذیل برگزار می شود و میزبان بازیها تیم های اول هر گروه هستند:

غرب آسیا

پنجشنبه دوم خرداد 91

تیم اول گروه یک – تیم دوم گروه سه

تیم اول گروه سه – تیم دوم گروه یک

جمعه سه خرداد 91

تیم اول گروه دو – تیم دوم گروه چهار

تیم اول گروه چهار- تیم دوم گروه دو


شرق آسیا

پنجشنبه 9 خرداد 91

تیم اول گروه پنج – تیم دوم گروه هفت

تیم اول گروه هفت – تیم دوم گروه پنج

جمعه 10 خرداد 91

تیم اول گروه شش – تیم دوم گروه هشت

تیم اول گروه هشت- تیم دوم گروه شش

مرحله یک چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت طی روزهای چهارشنبه 29 شهریور (دیدارهای رفت) و روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 مهر ( دیدارهای برگشت) انجام خواهد شد.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه سوم آبان و دیدار برگشت چهارشنبه 10 آبان 91 برگزار خواهد شد و دیدار فینال این رقابتها که تک بازی است و ورزشگاه محل برگزاری بعدا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد یا در تاریخ جمعه 19 یا شنبه 20 آبان 91 برگزار خواهد شد.
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
حکمی برای انحراف افکاری عمومی از سناریو «سوتبال»!
مرجع خبری پرسپولیس: فراموش نکردیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز با چاقو به سمت علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس حمله می شود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کوچکترین واکنشی به آن نشان نمی دهد.
پیش از هر چیز لازم به یادآوری است که در این مطلب قصد توجیه یا تایید رفتار تماشاگران پرسپولیس را در جریان بازی با داماش ندارم و به نظر نمی رسد کسی مدافع چنین رفتارهای هنجارشکن در فضای ورشگاه ها باشد.
آنچه که یکشنبه شب در جریان بازی پرسپولیس و داماش اتفاق افتاد از 2 دیدگاه قابل بررسی است، از یک سو هنجارشکنی هواداران پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی که البته برای نخستین بار در فوتبال ایران رخ نمی دهد، طی سال های اخیر همواره در ورزشگاه های تبریز، انزلی و... شاهد اتفاقات تاسف بار بودیم، از درگیری فیزیکی هافبک عراقی تراکتورسازی با داور، انواع و اقسام توهین های زننده به داور و بازیکنان حریف و بدتر از همه شعارهای جدایی طلبانه و سیاسی!


سئوالی که این روزها مطرح می شود این است که شعار هواداران پرسپولیس پس از فاجعه داوری محمود رفیعی در بازی یکشنبه شب از شعارهای هواداران تراکتورسازی برای مخدوش کردن نام «خلیج همیشه پارس» یا توهین های مکرر به علی کریمی ، علی دایی، کریم باقری و ... در ورزشگاه یادگار امام تبریز بدتر بود؟
از 90 دقیقه فحاشی انزلی چی ها در جریان دربی گیلان یا اتفاقات بعد از فینال جام حذفی سال گذشته پس از قهرمانی پرسپولیس چطور؟ آیا مطابق قانونی که حسین عسگری حالا سردمدار آن است پرتاب صندلی ، سیمان، آجر ، بطری و سنگ به زمین مسابقه دخالت خارجی در جریان مسابقه محسوب نمی شود؟
فحاشی هواداران انزلی علیه مازیار زارع از زمان جدایی هافبک شمالی پرسپولیس از ملوان که مکررا در فصول گذشته تکرار شده چطور؟ آیا در این میان محمود رفیعی دوست صمیمی نایب رئیس کمیته داوران تنها مهره خانواده دوست و متشخص فوتبال ایران است؟
آیا قانون تنها در قبال داور مسابقه صادق است یا افرادی از قبیل بازیکنان دو تیم، مربیان ، مسئولان و حتی عوامل خدماتی از جمله خبرنگاران، گزارشگران تلویزیونی و ... هم شامل این قانون می شود؟ در چنین شرایطی مسئولان اتحادیه فوتبال انگلستان و ایتالیا که همواره با انواع شعارهای نژاد پرستانه به عنوان یک پدیده ناهنجار دست و پنجه نرم می کنند می توانند با استدلالی مشابه حسین عسگری تصمیمات مشابه اتخاذ کنند؟

از رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال می پرسیم ، سر دادن شعارهای سیاسی با اهداف خاص ، فحاشی های مکرر به بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه های کشور تا جایی که بعضا امنیت جانی بازیکنان و اعضای کادرفنی را زیر سئوال می برد شامل قانون جدید شما نیست؟ فراموش نکردیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز با چاقو به سمت علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس حمله می شود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کوچکترین واکنشی به آن نشان نمی دهد.
در فوتبالی که جریمه کتک زدن داور از فحاشی کمتر است ، هواداران تیم میهمان 90 دقیقه در ورزشگاه میزبان به بازیکن حریف فحاشی می کنند و دست آخر حکم غیرقانونی کسر امتیاز شامل حال پرطرفدارترین تیم آسیا می شود ، اما به راستی صدور این حکم چه هدفی را دنبال می کند؟
برای بررسی بیشتر این موضوع با عبدالرحمن شاه حسینی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همکلام می شویم، او می گوید: «بر خلاف اظهارات حسین عسگری، تصمیم محمود رفیعی برای قطع جریان مسابقه در قبال تخلفات تماشاگران پرسپولیس یک اقدام کاملا غیرقانونی است چرا که قانون گذار تنها زمانی اجازه قطع جریان بازی را به داور می دهد که دخالت خارجی از قبیل ورود هواداران به زمین مسابقه ، پرتاب اشیاء به گونه ای که امنیت افراد داخل میدان را به خطر بیاندازد و مواردی از این قبیل در جریان بازی اتفاق بیفتد که در بازی مذکور پرسپولیس و داماش هیچ کدام از این موارد رخ نداده است.» مواردی که البته به کرار در بسیاری از شهرستان های کشور رخ داده و آب از آب تکان نمی خورد!
نکته ای که در این میان جلب توجه می کند حکم صریح قانون به تکرار مسابقه به دنبال تصمیم بحث برانگیز محمود رفیعی است، از آنجایی که هیچکدام از موارد مذکور در جریان مسابقه پرسپولیس و داماش رخ نداد، مسئولان باشگاه پرسپولیس می توانند در صورت شکایت از داور مسابقه حکم تکرار بازی را دریافت کنند اما کسر ناگهانی 2 امتیاز از اندوخته های این تیم آن هم به صورت غیرقانونی به صورتی کاملا کنترل شده افکار عمومی را به سمت و سوی دیگری هدایت می کند.
مطابق بند 4 ماده 22 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، شعارهای غیر اخلاقی توسط تماشاگران یا عوامل هر تیم، موجب محرومیت باشگاه به پرداخت جریمه نقدی تا سقف یکصد میلیون ریال است، در صورت عدم تاثیر جریمه مذکور، محرومیت از انجام مسابقه در زمین خودی یا الزام به برگزاری مسابقات در زمین بی طرف یا الزام به برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر مورد توجه قرار می گیرد و در صورت اثبات عدم کارایی، کسر امتیاز اعمال خواهد شد.
در چنین شرایطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با حکمی غیرقانونی برای سپردن تخلف داور و عوامل اجرایی به بوته فراموشی ، سعی می کند توپ را به زمین باشگاه پرسپولیس بیندازد.
در طول فصل جاری بارها شاهد بودیم که این کمیته به سایر باشگاه ها اخطار و آن ها را توبیخ می کند و حتی حکم محرومیت باشگاه استقلال از حضور تماشاگر پس از قرار گرفتن در حالت تعلیق ، با وجود فحاشی مکرر سکوها در مسابقات این تیم فراموش می شود اما برای پرسپولیس رویه دیگری در پیش گرفته می شود.
احترام به داور یکی از ارکان اساسی فوتبال است اما دهن کجی همان داور به میلیون ها طرفدار تیم های ورزشی و زیر پا گذاشتن قانون صریح فیفا از سوی داور، کمیته داوران، کمیته انضباطی و تمام ارکان تحت نظارت فدراسیون فوتبال چه معنایی دارد؟ از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می پرسیم مگر هدف از برگزاری مسابقات چیزی غیر از رضایت فوتبالدوستان است و اساسا این ورزش هدفی غیر از آن را دنبال می کند؟ فدراسیونی که به سادگی از پرونده دوپینگ، فساد و تبانی ، شعارهای سیاسی جدایی طلبانی عبور می کند ، حالا شیپور اخلاق مداری به دست گرفته تا همین تنها سرمایه فوتبال ایران را به چه سمت و سویی بکشاند؟
سیاست 8 سال اخیر فوتبال ایران با هدایت افرادی که نیاز به نام بردن از آن ها نیست مبنی بر دو قطبی گریزی به بهانه توسعه فوتبال چه حاصلی جز قهقرای این رشته ورزشی داشته است؟ ناکامی های پی در پی در عرصه ملی و باشگاهی و سرخوردگی جامعه فوتبال همان هدفی نیست که هم قطاران شما دنبال می کنند تا ضامن بسیاری از موانع اجتماعی سد راهشان باشد؟
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویدئو / مکالمه تلفنی آتشین رویانیان پس از بازی داماش با برنامه نود
مرجع خبری پرسپولیس : شب گذشته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط برنامه نود آمد و با لحنی آتشین فدراسیون فوتبال ، کمیته انضباطی و کمیته داوران را به باد انتقاد گرفت.
ویدئوی این مکالمه طوفانی را می توانید به مدت 20 دقیقه و با حجم بسیار پایین از طریق مرجع خبری پرسپولیس تماشا کنید. روی

Click to download in FLV format (32.5MB)
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس خبری / وقتی دنیزلی خواننده شد
مرجع خبری پرسپولیس : پس از علی پروین ، علی دایی ، مهدی مهدوی کیا و کریم باقری، مصطفی دنیزلی سرمربی محبوب پرسپولیس هم به عنوان یکی از معدود خارجی های پرسپولیس بخشی از سرود سرخ را خواند.

عکس های زیر درست مربوط به لحظاتی است که دنیزلی در کنار داریوش خواجه نوری در حال خواننده شدن است

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
ویدئو / کنفرانس خبری رویانیان و اعلام بازگشت نام پرسپولیس
مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز خبر از بازگشت نام پرسپولیس به این تیم و استقلال باشگاه در بلیط فروشی خبر داد.



وی همچنین در مصاحبه اش حکم کمیته انضباطی در شکست سه بر صفر و کسر امتیاز این تیم را خنده دار توصیف کرد.








Click to download in FLV format (6.04MB)

 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
دلايل رييس کميته انضباطي براي حکم پرسپوليس


رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در واکنش به اظهارات علي کريمي گفت: به چهار دليل از کريمي تقدير کرديم اما شايد خود بازيکن متوجه تاثير رفتارش نباشد و ابهاماتي برايش به وجود آيد.

اسماعيل حسن*زاده در واکنش به صحبت*هاي علي کريمي مبني بر اينکه "نمي*داند چرا از سوي کميته انضباطي مورد تقدير قرار گرفته است" در گفت*وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: ما به چهار دليل از علي کريمي تقدير کرديم. دليل اول اين بود که او به عنوان کاپيتان تيم در يک شرايط بحراني تيم را به گونه*اي هدايت کرد که هيچ عمل غير ورزشي يا تحريک*آميزي از سوي هيچ کدام از بازيکنان پرسپوليس سر نزد. آن*ها حتي با وجود اخراج دو نفر از هم*تيمي*هايشان در آرامش به بازي ادامه دادند.

وي افزود: دليل دوم اين بود که به محض فحاشي تماشاگران پرسپوليس، به سمت سکوهاي استاديوم رفت و تمامي آن*ها را به آرامش دعوت کرد. دليل سوم ما مربوط به نوع تعامل او با داور مسابقه و به نوعي دلجويي از رفيعي بود که وقتي تماشاگران فحاشي مي*کردند،* او چنين برخوردي را با داور داشت و در نهايت دليل چهارم که از همه مهم*تر است، مربوط به اظهارات داور مسابقه بوده که در اولين فرصت مصاحبه*اي که پيدا کرد، از علي کريمي تشکر و قدرداني کرد و گفت که کريمي تمام تلاش خود را انجام داد تا چنين شرايطي پيش نيايد و رفتار اخلاق*مدارانه*اي داشت.

حسن*زاده گفت: اين اولين بار نيست که ما علي کريمي را تشويق مي*کنيم. شايد خود بازيکن متوجه تاثير عملکردش نباشد اما بازده بيروني آن بسيار زياد است. شايد امين متوسل*زاده نمي*دانست که اگر آن توپ را به بيرون بزند،* آن اقدامش چه تاثيري خواهد داشت اما کساني که از بيرون کار او را مي*ديدند، ارزش کارش را حس کردند.

رييس کميته انضباطي در پاسخ به اين سوال که چرا با وجود ارتکاب يک تخلف آن هم از سوي تماشاگران پرسپوليس،* اين تيم مشمول سه جريمه؛ کسر 2 امتياز، 10 ميليون جريمه نقدي و شکست 3 بر صفر در بازي مربوطه شد، اظهار کرد: مهم*ترين دليل اعمال سه جريمه فوق اين بود که در طي دو ماه اخير، چندين مرتبه تيم پرسپوليس را جريمه کرده*ايم و در صورتي که تيم*هايي تخلفاتي را تکرار کنند و چندين مرتبه مشمول جريمه شوند و ظاهرا آن جرايم تاثيري در بازدارندگي تخلف نداشته باشد، ما جرايم سنگين*تر را برايشان در نظر مي*گيريم. تيم داماش هم جريمه مالي شد اما درباره پرسپوليس چون سه، چهار مرتبه ديگر چنين پرونده*هايي را داشته است، بايد از ابزار مهم*تر و سخت*گيرانه*اي استفاده مي*کرديم. توهين*هاي تماشاگران مي*تواند شخصيت حقوقي تيم را خدشه*دار کند. ما جرايمي در نظر گرفتيم که مانع از حضور تماشاگران در ورزشگاه هم نشد.

وي ادامه داد: ضمن اينکه رفتار تماشاگران پرسپوليس در بازي با داماش و نوع اهانت*هايي که آن*ها داشتند و نيز وضعيت پيش آمده که بسيار خاص و نادر در فوتبال ايران بود باعث شد ما جرايم بيشتري را براي آن*ها در نظر بگيريم.
 

sahar.adidas

عضو جدید
کاربر ممتاز
با اینکه اینقدددددددددررررررررررررررررر در حقمون ناحقی میشه از هر طرف
بازم..
ما سروریم از هر لحاظ.....
 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
هدیه رئیس باشگاه بارسلونا برای علی کفاشیان + عکس




ارتش سرخ دات كام:

نماینده مدارس فوتبال باشگاه بارسلونا در ایران در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ایران پیراهن اهدایی رئیس باشگاه آبی و اناری را با شماره لیونل مسی به وی داد. در این نشست که صبح امروز برگزار شد ابتدا عباس ترابیان گفت: «دعوتنامه ای از باشگاه بارسلونا خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده است که حاوی نکات مهمی است. همچنین یکی از شبکه های تلویزیونی اسپانیا که در زمینه اسپانسرینگ فعال است قصد مذاکره برای پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال ایران دارد.»

در ادامه جلسه مجید نیرومند نماینده مدارس فوتبال بارسلونا در ایران درباره نامه ارسالی باشگاه بارسلونا گفت: «ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا در نامه ای به شما، انتخاب دوباره به ریاست فدراسیون فوتبال ایران را تبریک گفته و معتقد است این انتخاب جهش در فوتبال ایران است زیرا ثبات مدیریت می تواند باعث پیشرفت فوتبال شود. رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در 12 سال گذشته تغییر نکرده است و به همراه شما عضو کمیته فوتسال فیفاست.»

وی ادامه داد: «از علی کفاشیان دعوت شده است تا به باشگاه بارسلونا بیاید تا با بازدید از این باشگاه، مذاکرات رو در رویی را با ساندرو روسل داشته باشد.»

در پایان این جلسه پیراهن شماره 10 تیم فوتبال بارسلونا با نام علی کفاشیان به عنوان هدیه ای از سوی رئیس این باشگاه به وی اهدا شد.


 

dr.che

عضو جدید
کاربر ممتاز
جرئیات بلیت فروشی پرسپولیس - سپاهان/ فنایی ناظر فدراسیون شد
مرجع خبری پرسپولیس : دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان از برنامه*های ویژه اين هیئت برای مقابله با بازار سیاه فروش بليت در دیدار سپاهان و پرسپولیس خبر داد.

جهانشاهی در اين رابطه اظهار كرد: این هیئت تلاش ویژه*ای برای مقابله با این مسئله انجام داده است و بلیت*های دیدار در دو رنگ به فروش می*رسد و تلاش می*کنیم که مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی ادامه داد: بلیت*های این دیدار در دو رنگ و با مهر ویژه در پشت و روی بلیت صادر می*شود و اجازه نمی*دهیم بازار سیاه ايجاد و یا چاپ بلیت*هاي جعلي انجام شود.دبیرهیئت فوتبال استان اصفهان تصریح*کرد: همچنین یگان*های ویژه مستقر در درب ورزشگاه فولادشهر اجازه تجمع* فروشندگان سود جو بلیت در بیرون از ورزشگاه فولادشهر را نخواهند داد.جهانشاهي اضافه کرد: فدراسیون فوتبال محمد فنایی را به عنوان نماینده فدراسیون در بازی تیم*های سپاهان و پرسپولیس معرفی کرده* است.
 

Similar threads

بالا